-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Donki Hóte
#82689
üzenetére
Nos, végül pozitívan zárult a fake pendrive-om visszatérítési procedúrája
Szidtam az Aliexpresst, hogy miért enged olyan eladókat működni, akik fake termékeket árulnak, amiben igazam is van, de ha az ali nem is tiltja ki ezeket a csalókat, legalább igyekszik kártalanítani a póruljárt vevőket.
A dispute indításakor az ali visszaírt, hogy az általam felrakott bizonyítékok nem elegendőek arra, hogy bizonyítsam a pendrive kapacitásának elégtelenségét, ha vissza akarom kapni a pénzt, akkor küldjem vissza a terméket.
(Megjegyzés1: megkérdeztem Evát, hogy milyen bizonyíták lenne jó, mire visszaírta, hogy olyan videó, amin látszik pontosan a termék, meg végig a kapacitásteszt lefolyása. Mikor megkérdeztem, hogy mégis milyen videóra gondolt, mert a kapacitásteszt ezen a vacak pendrive-on 6 óra alatt futott le, akkor megismételte az előző választ, így ezt a vonalat elengedtem
Megjegyzés2: kicsit fáztam a visszaküldéstől, mert korábban volt egy olyan visszaküldött termékem, ahol azt ígérték, hogy utólag térítik vissza a postázás árát, de ezt az eladó elmismásolta.)
Most annyit fejlődött az ali, hogy küldött egy labelt, amit kinyomtatva a visszaküldendő terméket tartalmazó borítékra kellett ragasztani, azzal ingyen vissza lehetett küldeni a küldeményt (ha jól vettem ki, akkor havonta 5 termék visszaküldéséig lehet ezt az ingyenes lehetőséget használni).
Kinyomtattam, ragasztottam, beraktam csomagautomatába, vártam, és 10 nap után ma megérkezett a visszatérítés
-
válasz
Graphics
#82694
üzenetére
Az általam keresett termék létezik, a konkurenciánál árulják is , de ott csak 64 GB verzió van, nekem meg 128 GB kellene
-
válasz
raziel01
#82692
üzenetére
Köszi
Sajnos ez fizikailag túl nagy méretű, még akkor is, ha leszedem róla a fém keretet.
Sajnos a telefon/kulcstartó fölött van az autó USB csatlakozója, ha benyúlok a telefonért, akkor a kezem beleakad a kilógó pendrive-ba.
Ilyesmi nem kilógót keresnék, csak TYPE-C csatlakozóval...
-
válasz
Graphics
#82690
üzenetére
Nem értem, hogy miért mondasz ilyet
Ilyesmi pénzből vehettem volna 2 terabájtosat is, nem is értem, hogy miért nem azt vettem
Nekem csak az a furcsa, hogy az ali hagyja, hogy ezek a csalók ott garázdálkodjanak, sőt segíti is őket azzal, hogy hosszas procedúrával visszaküldeti a vevővel a hamis árucikket, így a vevők jó része inkább a szemétbe dobja a terméket, nem bajlódik a visszaküldéssel
Futottam már bele a hirdetetthez képest negyed valós kapacitású akkumulátorba, olyan számítástechnikai cikkbe, aminek csak egy egéralátétre nyomtatott képét küldtékel el, a kisujjam méretű zsebkésbe, olyan tablet-tokba aminek az anyaga kb papír erősségű és vastagságú volt, olyan wifi extenderbe aminek a hatótávolsága 2 méter volt, olyan autó bikakábelbe ami kívülről 1 cm vastag volt, belül meg 1 mm vastag volt a réz vezeték, hihetetlen, hogy mennyi csaló van az alin
Lassan semmit se érdemes venni onnan
-
válasz
Graphics
#82686
üzenetére
Innen vettem egy 128 GB-os verziót
A 64 GB feletti része fake
Sajnos az autóban csak Type-C csatlakozós USB aljzat van a zenelejátszáshoz, ezért vettem kisméretű Type-C csatis 128 GB-os pendrive-ot.
Aki vett már megbízható helyről kicsi Type-C csatis 128 GB-os pendrive-ot, az megoszthatná a linket
-
Vettem egy pendrive-ot, ami természetesen fake

Kezdeményeztem a dispute-t, ali visszaírt, hogy a termék "free return" kategóriás, csak akkor kapom vissza termék árát, ha visszaküldöm.
Azt írták, hogy a visszaküldés költségét az eladó állja, az ali küld egy labelt, amivel visszaküldhetem a terméket.
Ez hogyan fog menni? A postán ingyen felveszik a csomagot, vagy futár jön érte?
Egyszer már ráfáztam az "ingyenes" visszaküldésre, akkor postán kellett feladni a csomagot, a posta elkért majdnem 6000 ft-ot a csomagszállításért, amit a mai napig sem kaptam vissza

Mondjuk az nem free return csomag volt...
-
Valószínűleg ez lesz, kénytelen leszek kivárni, de ugye nyilván televan a tököm a simlis alis eladókkal
Egy kimondottan nyári terméket rendeltem, még 20 nap a postázásig, szóval augusztus elején dől el, hogy postázza-e a köcsög, vagy sem
Ha postázza, akkor aug közepén megkapom, ha nem postázza, akkor ül az ali a visszatérítésen pár napot, kb. aug 8-10-én tudnám ismét megrendelni, de akkor már kell a francnak, ne álljon a pincében a jövő nyárig
Hihetetlen, hogy egy még nem is kipostázott termék megrendelését az eladó nem engedi törölni, az ali meg asszisztál ehhez
-
No, megpróbáltam az általad javasolt módszert, a még postázásra váró rendelésem esetében kértem a rendelés törlését, a törlés indukául a már nincs szükségem a termékre opciót választottam. Ez történt tegnap reggel, tegnap este ránézve még awaiting cancellation volt a rendelés állapota.
Nézem ma reggel, hát bizony visszaváltott arra, hogy to ship
Próbáltam a rendelés törlését úgy, hogy írtam az eladónak, hogy legyen szíves törölje, de nem törölte
Próbáltam a rendelés törlését úgy, hogy a cancel opciót valasztottam a rendelés állapotánál, indokként írtam már párszor azt, hogy az eladó nem válaszol az üzenetekre, azt, hogy a kiszállítás túl késő lesz, most azt írtam, hogy nincs szükségem a termékre. Egyik sem vált be, a rendelést nem törölték
Próbáltam a rendelés törlését úgy is, hogy írtam Evanak, leírtam, hogy a rendelés leadásakor megadott 10 nap szállítási időhöz képest 30 napig fel sem adják a terméket, töröljék a rendelést, de nem törölték
Komolyan kérdezem, hogy egy még ki sem postázott termékre vonatkozó rendelést hogy a francba lehet töröltetni
-
-
válasz
Donki Hóte
#81070
üzenetére
Emlékeim szerint egyszer megszívtam (gyanútlanul átvettem a postán a borítékot, ráadásul pár napig ki sem nyitottam
), nem tudtam bizonyítani, hogy üres volt 
Onnantól csak úgy vettem át a borítékot, hogy gondosan átnéztem, ha üres volt, vagy látszott a sérülés, akkor jegyzőkönyvet vetettem fel a postán

-
-
válasz
Directors
#81069
üzenetére
Amíg a postás hozta a kínából megrendelt termékeket, addig nálam is többször előfordult, hogy csak üres, sérült bubis boríték érkezett

Különösen a SincerityTrading borítékjait rágta ki a posta egere
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Szerencsére amióta futárok hozzák a küldeményeket, azóta egyszer sem fordult elő nálam, hogy eltűnt valami a csomagból

-
-
válasz
baly81
#81051
üzenetére
Azt is a visszatérítési igénynél kell megadni, akkor amikor megegyeztek.
Nem volt semmilyen megegyezés, az ali döntése úgy szólt, hogy visszakapom a vételárat, de küldjem vissza a terméket, a visszaküldés költségét az eladó állja.
Ha rendben visszakapták volna a terméket, akkor nem lett volna lehetőségük vitatni a visszaküldés költségviselőjét, de mivel az eladó nem kapta vissza a terméket (hogy kinek a hibájából adott meg az ali rossz címet, azt majd maguk között leboxolják), így nem fizetik ki a postaköltséget.
-
-
válasz
Donki Hóte
#80743
üzenetére
Nos, lezárult a dispute a fake akkupakk ügyében.
Előre jelzem, hogy pusztán méregből nem adtam fel a legelején az egész ügyet, merthogy tavaly volt egy hasonló akkus ügyem, akkor is rossz akkut küldtek, de akkor az eladó genyó volt, írta, hogy ha törlöm a dispute-t és nekik közvetlenül elküldöm a videót az akku rosszalkodásáról, akkor ők közvetlenül visszaadják a pénzt. Töröltem a dispute-t, de mondanom sem kell, hogy addig húzták az időt, amíg kifutottam a védelmi időből, utána egyszerűen letiltottak az üzenetküldésről és az értékelésről is, pénzt természetesen nem adtak vissza semmit
Mivel most is azt írta ez az eladó, hogy töröljem a dispute-t, ők közvetlenül visszaadják a pénzt, ezért nekem bedurrant az agyam és azt mondtam, hogy csakazért is végigcsinálom az ügyet, semmilyen körülmények között sem törlöm a dispute-t
Naszóval, mint a legutóbbi hsz-emben írtam, az ali úgy döntött, hogy küldjem vissza az akkupakkot és visszakapom az árát. "Kicsike" probléma volt, hogy a múltkor berakott képen látható csirkeláb mintát adták meg címnek, amire a magyar posta nem volt hajlandó felvenni a csomagot.
Chaten felvettem az ali ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, megírtam az ügyszámot, elküldtem nekik a csirkeláb minta képernyőképét és jeleztem, hogy erre a címre nem lehet csomagot feladni. Türelmet kértek, két nap után küldtek egy emailt a fehér ember által is olvasható betűkkel írva a címet.
Persze írták, hogy a cím pontosítása érdekében vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. Ezt megtettem, de az eladó minimálisan sem volt segítőkész, azt írta, hogy az alinak megadta a visszaküldési címet, nekem már nincs szükségem a címre.
A megadott címre fel is adtam a csomagot, a csomagszámot megírtam az alinak.Kb. 2 hét múlva jött a dörgedelmes levél az alitól, hogy a megadott csomagszámú csomagot nem lehet kézbesíteni, biztosan rossz címet írtam rá, küldjem meg, hogy milyen címre küldtem.
Megküldtem nekik az általuk küldött címet, meg a csomag fényképét, hogy ők adták a címet, ha rossz a cím, az nem az én hibám
Erre írták, hogy ők azt írták, hogy pontosíttassam a címet az eladóval is, mire megküldtem az eladó levelét, hogy nem mutatott segítőkészséget, ő megadta az alinak a címet, a vevőnek már nem adja meg mégegyszer (milyen jó, hogy megfutottam ezt az elsőre feleslegesnek tűnő kört
).Ali innentől nem tudott több kifogást felhozni, visszautalták az eredeti vételárat, ami meg is jött a számlámra
A sztori vége az, hogy jött a postás, hozta a Spanyolországból visszajött csomagot
Nem jártam jól (a csomagküldés 5000 Ft-os díját nem fizetik vissza), de van egy a meghirdetetthez képest negyed kapacitású akkupakkom és főként az ali nem fizette ki a csaló eladónak a vételárat, hanem visszaadta nekem
-
válasz
Donki Hóte
#80646
üzenetére
No, újabb fejlemény van a 12800 mAh-s akkupakk helyett küldött 2500 mAh-s pakk ügyében.
Az ali szerint rendben van a küldemény, mire minden mindegy alapon megírtam nekik, hogy elég baj, hogy a csaló eladók pártját fogják a vitában
Erre megírták, hogy a csomag rendben van, de mivel a megadott szállítási határidőhöz képest késett a csomag, ezért visszaküldhetem, a feladó fizeti a szállítási költséget és visszaadják a vételárat
Egyáltalán a Magyar Posta felvesz külföldi csomagot, ha azt írom a csomag tartalmára, hogy akkumulátor?
A másik gondom pedig az, hogy nem tudom, hogy hova küldjem. Az aliexpress ezt írta szállítási címként:
Az, hogy Spanyolország, meg Toledo, az OK. Csakhogy kellene valami utca, meg házszám.
Azok a csirkeláb minták jelenthetik a városon belüli címet?
Nyomtassam ki így a címzést és a Magyar Posta fel fogja venni szállításra így a csomagot
-
válasz
shokobanana
#80518
üzenetére
Te egy látnok vagy, pontosan ezzel a szöveggel utasította el az Aliexpress a reklamációmat

Benne van a pakkban 12800 mAh kapacitás? Benne, mert 4 cella van benne, egyenként 3200-as kapacitással.
Tudja a cella a 14.4 volt feszültséget? Tudja, mert 4 cella van benne, egyenként 3,7 V feszültséggel.
Azt pedig, hogy kettő együtt nem megy azt nem értették, vagy inkább nem akarták megérteni

Nem értem, hogy az Ali miért áll a csaló eladók pártjára, de az biztos, hogy most buktam 23 dollárt

Senki se vegyen akkukat az Aliról, mert ezerrel megy a trükközés

-
válasz
baly81
#80519
üzenetére
Azért mondom, hogy a csomagom lassan jött, mert 11 nappal a hirdetésben megadott szállítási dátum után érkezett

Ha azt írják, hogy 15 nap a szállítási idő, akkor nekem honnan kellene előre tudni, hogy a 26. napra jön csak meg

De ha csak ennyi gond lenne, akkor nem szólnék egy szót sem

-
-
válasz
Majo13
#80512
üzenetére
Elvileg 1 db akksi tudja a 3000 mAh-t, esetleg kicsivel többet(18650-es típust feltételezve). Ebből 4 db már hozhatja a ráírt kapacitást.
Most erre mit mondjak

Az akkukat vagy sorba, vagy párhuzamosan köthették, nem látok bele.
DE!!!!
Megmérve a feszültséget, a pakk 15,8 V-ot ad ki, vagyis a cellák sorba vannak kötve, ugye.
Ha viszont sorba vannak kötve, akkor a feszültségük összeadódik, a kapacitások viszont nem, ugye.
Ha valamivel nem értesz egyet, akkor jelezd

-
Megint belefutottam egy csaló eladóba, ilyen az én formám

Rendeltem spanyol raktárból egy 14,4 V-os 12 800 mAh-s akkupakkot.
Ehhez képest Kínából jött a csomag jó lassan, de a nagyobb baj az, hogy kaptam egy 4 cellás pakkot, amire persze rá van írva, hogy a kapacitása 12 800 mAh, ami nyilván kamu.


Indítottam a dispute-t
A kérdésem az, hogy a dispute lefolyásával párhuzamosan már adhatom az 1 csillagos értékelést?
-
Igen, olyan a tracking azonosító, hogy AT6xxxxx...CN.
Akkor jól átvertek azzal, hogy a hirdetésben az van, hogy spanyol raktából küldik
Azért rendeltem ezt a tételt, mert spanyol raktár és gyors szállítási határidő volt behazudva. Ha tegnap lejárt a szállítási határidő, akkor tehetek panaszt, vagy elállhatok a rendeléstől?
Ki tudja, hogy kínából mikorra úszik ide a hajó a rendelésemmel
-
A CN végű tracking number az a Kínai postára utal?
Vettem valamit, amire azt írták, hogy Spanyolországból küldik, viszont a tracking number végén CN van

Küldhetnek valamit Spanyolországból Kínai postával?
-
Na, megint lyukra futottam egy csaló aliexpress eladóval
Vettem valamit, amire elvileg free return van.
A termék persze messze nem az, aminek hirdeti az eladó, ezért próbáltam a Returns/Refunds gombra nyomni, ott kiválasztottam a státusz sorban azt, hogy megkaptam, mire ez jön fel
Tehát nincs se visszaküldés, se refund
Ilyenkor mit lehet csinálni
-
-
Akinek régóta nem jött meg a csomagja, az veszítse el a reményt, nekem pénteken jött meg egy küldeményem, amit október 20-án rendeltem meg

-
-
Vettem egy ilyen fúrógépet szállítással együtt 4500 Ft-ért, kiváncsi vagyok, kiküldik-e
-
Visszafordítottak még Kínában egy rendelésemet (egy bicska volt a csomagban, szerintem azt hihették, hogy az Ujgur népi felszabadító frontot akarom felfegyverezni
).Már másodszor kapok értesítést, hogy appláyoljam a refund requestjét. Appláyolom, erre jön egy értesítés, hogy hiba történt, de semmi gond, appláyoljam az 1 dolláros bánatkupon requestjét. Appláyolom ezt is, erre megint jön a hibaüzenet, hogy hiba történt
Ez volt hétfőn is, meg ma is

Értem én, hogy nem akarják visszaadni a pénzt (nehogy az ujgurokat támogassam belőle
), de akkor miért jön kétnaponta az email a visszatérítés kéréséről? -
Aug.4-én vettem valamit 11 napos garantált szállítással, gondoltam, hogy ránézek a trackingra, melyik napon várhatom a csomagot.
Ezt látom, mi a lófütty ez


-
Bluetooth-os erősítő modult keresek (nem blutooth hangfalat, csak erősítőt). Olyan kellene, ami D osztályú erősítőchippel működik, legalább 2 x 50 W teljesítményű, 12-24 V-os külső tápfeszről megy.
Na, eddig nem túl bonyolult a történet, beütöm az ali keresőjébe a fentieket, jön ezer találat.
Viszont megbonyolítja a dolgot, hogy nekem olyan kellene, ami bekapcsoláskor és bluetooth kapcsolódáskor nem ordítja full hangerőn, hogy PÓÓÓVER ON, meg BLÚÚÚTÚSZ KONNEKTID

Meg persze ezzel párhuzamosan nem nyomja hajókürt hangerővel, hogy TUTÚÚTÚÚÚÚÚ...
Szóval aki mostanában vett bluetooth erősítőt és az erősítő nem hangoskodik bekapcsoláskor, az adhatna egy linket
-
Nos, megrendeltem a 67 W-os Xiaomi fali töltőt az 50 W-os vezetéknélküli töltőpados Xiaomi tartóval, meg is érkezett.
Eddig a jó hír, a kevésbé jó hír az, hogy a fali töltő US szabványú konnektorhoz illeszkedik. Adtak ugyan hozzá egy EU->US adaptert, de az adapter a 10 centes verzió, semmi tartása sincs, egy fali konnektorba dugva a töltő a saját súlyánál fogva kiesik a konnektorba dugott adapterből. Az adapterezett töltőt így sajnos csak olyan konnektorben lehet használni, amiben függőlegesen felfelé áll a fali töltő

A még kevésbé jó hír (nekem, mert nem Xiaomi telefonom van
), hogy a vezetéknélküli töltőpad ugyanúgy csak 5 volttal és 2 amperrel tölti a Samsung telefonokat, mint bármelyik másik gagyi vezetéknélküli töltőpad 
Szóval akinek nem Xiaomi telefonja van, annak nem éri meg megvenni a töltőpadot, semmivel sem tölt gyorsabban, mint egy teljesen kommersz vezetéknélküli töltő.
Akinek viszont Xiaomi telefonja van, azoknak jó a kombó (mármint akkor, ha pillanatragasztóval ráragasztja az EU->US plug adaptert a falitöltő műanyag házára, hogy ne essen szét a cucc a konnektorba dugva
)OFF-ba teszem a hsz-t, mert végülis nem alis a cucc, hanem a tomtopról jött

-
Köszi, megrendeltem

Más problémám is van.
Rühellem a vi. kezdetű linkeket. Nemrég elküldtem egy alis linket valakinek, kétszer ellenőriztem, hogy nem vi. a kezdete.
Az illető visszaírt, hogy ne küldjek vi. kezdetű linket. Néztem nagyot, mert az elküldött link nem vi. kezdetű, viszont ha rákattintok, akkor átalakul vi. kezdetűvé

Hogyan lehet megszabadulni a vi. kezdetű alis elérésektől

-
Jobbfajta vezetéknélküli töltőt keresek. Vett valaki olyat, ami valóban képes 45-50 W-al tölteni a ráhelyezett telefont?
-
-
Pár dolog, amit mostanában, amit kizárólag azért vettem meg, hogy nektek már ne kelljen megvenni

Ezek sajnos mind fake termékek, némelyik teljesen használhatatlan, némelyik meg a 10-50 %-át hozza annak, amit ígérnek a hirdetésben

Fake pendrive, a 64 GB-os mindössze 3,6 GB használható kapacitással bír H2Testw programmal tesztelve.
Kicsit jobb pendrive, 128 GB helyett ~60 GB a valós kapacitása H2Testw programmal tesztelve.
Fake telefontöltő, ha csak az USB-A portos használod, akkor abból kijön 15 W, az USB-C aljzatok 5V/2A-t tudnak.
Másik fake töltő, 5V/2A jön ki belőle a legjobb esetben.
Harmadik fake töltő, 5V/2A -nél többet egyik portból sem tudtam kicsikarni.
(A töltőket valós mobiltelefonokkal teszteltem, többféle Samsung, Xiaomi-Redmi és Honor telefon töltését próbáltam velük.)
-
-
válasz
Donki Hóte
#74506
üzenetére
Sajnos ez a csomagom továbbra sem érkezik meg, pedig fontos lenne
Van több csomagom is abból az időszakból, de azok kevésbé lényegesek.
Február 1. előtti rendelések mind beérkeztek időben.
A február 14. utáni rendelések is megérkeztek mind időben.
De a febr. 2. és 13. közötti rendelésekből csak egyetlen egy darab érkezett meg, 5 rendelésem egyszerűen eltűnt a ködben.
A rendelés után hány nappal lehet refundot kérni?
-
válasz
lacoka55
#74615
üzenetére
Javaslatodra refundot kértem, csatoltam hozzá a H2testw alkalmazás tesztjéről készült képernyőképet a hibákról.
1 perc múlva jött a válasz, megítélték a refundot és valóban én is több pénzt kaptam vissza, mint amennyit a Choice akcióban fizettem a pendrive-ért

Fizettem 770 ft-ot, visszakaptam 1310 ft-ot

-
-
válasz
lacoka55
#74615
üzenetére
Köszi a választ, nem hiszem, hogy dispute lesz, inkább csinálok egy negatív értékelést.
Ha használni akarod a pendrive működő részét, akkor fel kell írnod, hogy hányadik szektorig jó a felület (ami nálam 7 666 166).
Aztán egy partícionáló programmal (Win Lemezkezelő, MiniToolPartition Wizard, Niubi Partition Editor, stb.) beállítod a a partíció méretet arra a legnagyobb értékre, ami a felírt érték alatt van valamivel. Mented a partíciót, majd leformázod.
Innentől a Win és az android csak ekkora méretig fogja használni a pendrive-ot.
-
Rendeltem aliexpressről egy 64 GB-os pendrive-ot.
Nem kellett volna
Még nem futott le a teljes teszt, de az már látszik, hogy az ígért 64 GB-ból csak kb. 3,6-4 GB a valós kapacitás
Nem küldöm vissza, nem kérem vissza a pénzt, de írok értékelést
-
Bankkártya van beállítva fizetési módnak.
Vagy pont az a baj, hogy Revolut kártya a fizetési mód és azt hiszik, hogy Litvániában élek?
A gond leginkább az, hogy kosárba sem engedi rakni a terméket a fizetési mód közelébe sem jutok, szóba sem kerül, hogy mivel fogok majd fizetni
-
-
válasz
baly81
#74517
üzenetére
Sajnos valamiért nagyon megváltozott az aliexpress szállítási rendszere
Tavaly ősszel, télen gyakorlatilag minden rendelésem megérkezett 14-18 napos szállítási idővel.
Az idén februártól viszont történt valami, a február 1-jén, illetve az után rendelt küldeményekből egyetlen egy darab sem érkezett meg a mai napig sem
Van közte időgarantált küldemény is, aminek már régen meg kellett volna érkeznie, kíváncsi vagyok, hogy milyen kifogást fognak felhozni, amikor kérem a késés miatti kedvezményt.
-
Köszi a választ

Ne válaszd ezt a szállítási módot ha biztosan megakarod kapni, sajnos ezt a fajta ingyenes szállítást el kell felejteni.
Nem volt ingyenes a szállítás, a megrendelt termék árával nagyságrendileg azonos volt a szállítási költség (1000 - 1000 Ft)

Ráadásul nem is volt választható a szállítási mód, jó ideje nem látom már azt a korábbi lehetőséget, hogy válasszak a szállítási módok között
Ehhez a termékhez valami olyasmi volt írva, hogy shipping by aliexpress. -
-
Mi van akkor, ha az aliexpress Track Order gombja és a 17track.net szerint is febr. 15-én megérkezett a helyi csomagközpontba a küldeményem, viszont a Magyar Posta nyomkövető alkalmazása meg azt mondja, hogy ismeretlen a csomagazonosító

-
Köszönöm az ötleteket, használt a böngésző pucolása CCleanerrel appal

-
Megörjít az Aliexpress, a legváltozatosabb nyelveken kezd velem kommunikálni

Eddig sokszor vietnámi nyelvre állt át, most éppen lengyel nyelvvel szívat.
Hogyan kell egyszer és mindekorra beállítani azt, hogy angol legyen a nyelv

-
-
-
-
Dupla konverzió annak nincs, aki tudja, hogy mire készül a PayPal, de aki nincs résen, azt lehúzzák.
Most próbáltam, EUR devizára volt állítva az aliexpress pénzneme, a kosárba a cucc EUR pénznemben meghatározott összeggel került be.
Viszont ha a fizetési módoknál a PayPalt választottam ki, akkor GBP-ben jelent meg az összeg, amit a PayPal nagylelkűen átváltott volna EUR-ra. Végül persze bankkártyával fizettem, így EUR-ban vonta le a pénzt (a számlámon EUR van, nekem az EUR terhelés volt a megfelelő).
-
Köszi a segítséget, nem gondoltam volna, hogy új kártya hozzáadásához csakis fizetés indításakor van lehetőség

Mivel most van időm a beállításokkal foglalkozni, ezért inkább rendeltem valamit. Így feljött az új kártya hozzáadási lehetőség, meg a PayPal opció is.
Mivel a PayPal rögtön azzal kezdett, hogy az EUR-ban meghatározott összeget átrakta GBP-be és mindjárt le akart húzni a váltással, inkább rögzítettem az új kártyámat az aliexpressen és tudtam a kiválasztott EUR pénznemben fizetni (EUR van a kártyámon).
-
-
Új kártyát hogyan lehet böngészőből megnyitott aliexpress.com oldalon hozzáadni?
Azt megtaláltam, hogy a régi kártyát hogyan lehet eltávolítani, de arrafelé semmi nyoma új kártya hozáadási lehetőségnek

Azt tudom, hogy majd egyszer, ha fizetek, akkor megadhatok új kártyát, de most szeretném ezt elintézni, később nem akarok ezzel foglalkozni.
Vagy legalább azt hol lehet beállítani, hogy ne alipay-el, hanem PayPal acc-al fizessek?
-
válasz
Beni2360
#11106
üzenetére
Nekem is az a gondom, hogy meg kellene változtatnom az Aliexpressen regelt bankkártyát és sajnos nekem Firefox alatt is ugyanezt adja
Nincs Alipay acc-on, semmit sem tudok csinálni 
Próbáltam az Alipay HelpCenter oldalról megközelíteni a problémát, de ott sem jutok olyan helyre, ahol az Aliexpress accountomhoz rendelt bankkártyát meg tudnám változtatni

Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Jura Impressa F70 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- DeLonghi Magnifica Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Apple iPhone 15 PRO MAX 256 GB White Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Thinkpad X1 Extreme 2nd 15.6" FHD IPS i7-9850H GTX 1650 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Xbox One S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Xiaomi Redmi 14C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Fujitsu LifeBook Laptop U749 i5-8365U
- Lenovo ThinkPad P1 Gen2 intel i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD 15,6" 4K OLED TOUCH 1 év garancia
- HP EliteBook 840 G7 i5-10210U 16GB 256GB 14" 400nit 100% sRGB 1 év garancia
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, szoftveres javíttását
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
A 64 GB feletti része fake







