Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #82819712

    törölt tag

    válasz Petykemano #40841 üzenetére

    Ha nem haragszol a húngaró-t választom.
    Epyc-nél a magonként 4 szál az ami a GPUknál a parancsfeldolgozó.
    parancssori processzor és 8 ACE ->virtualizációt támogató parancsprocesszor, 4 ACE ,2 HWS
    lehetővé téve számunkra, hogy párhuzamosan futó több allistában virtualizáljuk a parancslistát.

    "Ez ideális a virtuális valósághoz, ahol a GPU-t gyakorlatilag két azonos GPU-ként futtathatjuk, amelyek mindegyike a GPU grafikus erőforrásainak felét használja, és így lehetővé teszi, hogy minden parancslista kezelje egy másik képet az ügyben például a VR-t az osztott keret rendereléssel anélkül, hogy fizikailag létező másik GPU-ra lenne szükség, és a két GPU-k két különböző memória-kutakkal való összehangolásából eredő problémák nélkül."
    Egyrészt nagyon jó másrészt pofon a chiplet elméleteinknek GPU fronton.

    A Core Fabric-ban egy 64KB RAM Scratchpad, a Global Data Share vagy a GDS. Ez az a rész, amely a mai napig az első GCN-től kezdve a legkevésbé fejlődött, és nagyon kétséges vagyok, hogy látni fogjuk annak fejlődését. Egyértelművé kell tenni, hogy ez nem egy gyorsítótár, hanem olyan memória, amelyben annak használatát kifejezetten a kódban kell bejelenteni, de nem érdemes rá koncentrálni.

    " a részletesség szintjét automatikusan szabályozzák"
    Ha a nyuszi messze van így néz ki bal ha meg közel akkor jobb és ez automatikus.

    "Az a tény, hogy a primitív árnyékolókat teljesen Vega-ban dobták el, de egy levelezőlistában az AMD egyik mérnöke azt válaszolta, hogy ezt a GPU következő generációjában (GFX10 / Navi) támogatják, és ezért ez lesz az egyik a PS5 GPU-ban látható dolog."

    A DSBR az Nvidia Tile Caching-nak felel meg, amely a Maxwell-ből származik, de az AMD-ben ez a Vega-ból származik, és mivel a BVH nem lehetséges anélkül, hogy a raszterizált egység DSBR lenne, ez magyarázza, hogy miért kell a Neon Noir Crytek demónak legalább Vega 56"
    Milyen VS tartalmat hozott ide uram ?:D még a végén kiderül NVben már van primitive shaders :D
    Klassz cucc lesz ez és van egy hatalmas előnye SOKKAL JOBBAN megszabhatja a saját maga útját míg a Navinak továbbra is csak ott van előnye amely modern motrokba már beépültek a képességei.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák