Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz #82819712 #40842 üzenetére

    # 1 Command Processors
    Számomra az az érdekes kérdés, hogy az ACE/HWS meg tudja oldani, hogy felosztja a GPU-t két virtuális gpu-ra és párhuzamosan használja így a (két) gput a két szemnek szóló kép készítésére, akkor vajon ettől hány lépésre van az, hogy fizikailag nem egy, hanem két GPU-val teszi ezt?

    # 2.3 Geometry Engine / Primitive Assembler
    Itt főleg a nyuszis cucc az érdekes. Meg persze a culling. Kicsit visszaigazolva érzem ezzel azt a gondolatomat, hogy az AMD kártyák azért lasabbak és fogyasztanak sokat, mert értelmetlenül dolgoznak többet. Ez a nyuszis példa azt mutatja, hogy a távoli, vagy főleg nem látható tárgyak geometriáját jelentősen le lehet egyszerűsíteni. "No more tesselation under water"

    # 2.5 Shader / Compute Engines
    Érdekes dologra hívja fel a figyelmet: nevezetesen arra, hogy a korábbi Shader Engine-t a vega kicsit szétválasztotta és a Geometry engine az elején, Compute engine a közepén és pixel engine a végén - ezek a kifejezések hangsúlyosabbak. Hogy ennek milyen jelentősége van a későbbiekben, azt nem tudom, csak tippelni tudnék.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

Új hozzászólás Aktív témák