Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Laja333 #10317 üzenetére
De azzal előrébb lennének. De az nyilván problémájuk, hogy egy ilyen megoldás nem rajtuk múlik, mert nem rendelkeznek saját grafikus API-val, mint az AMD, így a saját VR csomagjuk tervezésében sokkal korlátozottabb lehetőségeik vannak.
Az NV a fentiek miatt teljesen más opciókat fejleszt a GameWorks VR-be. Nem véletlenül adják hozzá a multi-res shadinget. Nem tudnak olyan késleltetést elérni, mint a LiquidVR, mert nem tudnak kamerapozíciót módosítani képszámítás előtt, de el tudják érni, hogy a képkockán, ami nincs középen, vagyis a szem várható fókuszpontjában az legyen rossz minőségű, tehát kevés számítást igényeljen. Ezzel szintén csökken a késleltetés, de VR-ben a szemed mozoghat, tehát rá tudsz nézni a rossz minőségű képterületekre is, ami már baj.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Lèpj be a jövőbe! Kamatmentes rèszletre is!
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest