Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #11335 üzenetére

    Amikor terveznek egy multiplatform játékot, akkor megvizsgálják a célplatformok képességeit és aszerint hoznak döntéseket. Minden esetben a legrosszabb hardverelem lesz megcélozva. Például a valóban befogható processzoridő szempontjából a PC-k a legrosszabbak, míg a grafikus teljesítmény szempontjából a PC-k jobbak. De a lényeg, hogy mindenből a minimum kell. Akkor válik ez az egész problémává, amikor egy játékot eredetileg csak konzolokra terveztek, és később eldöntötték, hogy lesz PC-s port. Ilyenkor a konzolokon elérhető valós processzoridőre terveznek, ami biztosan nagyobb, mint a PC-n elérhető, de persze csak a régi API-kkal. Az új API-k egyébként pont azt célozzák meg, hogy a PC-n se csak a processzorod teljesítményének a 10-20%-a legyen elérhető.

    (#11336) Loha: 10.valamelyik.

Új hozzászólás Aktív témák