Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt is tárgyaltuk már itt, hogy az AFR-re két lehetőség van. A frame smoothing magasabb input laggal és a smoothing nélküli megoldás az input lag minimalizálásával. Ez nem az erős idegzetűeknek nem ajánlott, hanem azoknak, akik nem értik meg, hogy az AFR soha sem működhet jól, mert a technikának vannak korlátjai és nem a CF-nek illetve az SLI-nek. Az AMD az alacsony input lagot tartja szem előtt, míg az NVIDIA a frame smoothingot. Ezek különböző előnyökkel és hátrányokkal járnak. Éppen ezért nem fogja az AMD kivenni a driverből a mostani AFR-t, hanem mellé építi a másik megoldást, és a két mód között majd lehet váltani. Ha magas input lag jó, de egyenletesebb frame megjelenítést akarsz, akkor be lesz vezetve a frame csúsztatás. Ha idegenkedsz attól, hogy a virtuális fejlövéshez esetleg az ellen feje elé kell célozni ilyenkor, akkor pedig ott az alacsony input lagra optimalizált verzió.
Tényleg ne hidd, hogy ezekről nem tudnak semmit a rendszerprogramozók. Ezek mind ismert jelenséget, csak nagyon nehéz eldönteni, hogy a usernek melyik lesz a szerethetőbb verzió, mert olyan pro-kontra érvek cserélnek helyet, amelyeknek alapvetőnek kellene lennie. Ezért panaszkodtak egy időben az SLI tulajok, hogy kikerült a driverből a pre-render frame limitálás. Nekik ez fontos, mert az SLI AFR megvalósítása miatt a normál pre-render paraméterek mellett hátrányt élveznek. A Radeon tulajok ilyenért sosem panaszkodtak, mert az AMD CF megvalósítása eleve az input lag csökkentését tartja szem előtt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest