Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
namaste
#24195
üzenetére
Semmi köze a számítási teljesítménynek ehhez, hiszen a DX11 ugyanazokat a shadereket használja, amiket a DX12. Ahol ez számítani fog az.a Shader model 6.0, és az ebben érkező DXIL
A skalár egység nem lenne lényeges, ha a Microsoft nem erre építette volna fel a DX12 bekötésig modelljét. De mivel ez az API már támogatja azt, ha egy erőforrás direkten a multiprocesszorba kerül bekötésre, így az előny annyi, hogy semmilyen bekötés nem jár processzorterheléssel. Ezért ment el az Intel is öszvér megoldás felé, mert számít az, hogy a processzoridő 15-20% ezáltal felszabadul.
A Microsoft nem írja elő, hogy miképp kell használni az RS-t. A fejlesztőknek ajánlásokat tesznek elsősorban a fejlesztők érdekében.
Félreérted, az NV támogat mindent, ami kell a base funkcionalitáshoz. Az RS-nek magának vannak limitációi, ha egy buffer view direkten van kapcsolva, vagy egy leíróra mutató pointeren keresztül. Ez teljesen hardverfüggetlen, magában az API-ban van limitálva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gyúrósok ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Vírusirtó topic
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Energiaital topic
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Új monitor állvány- elegáns megoldás a dupla A/4-es papírcsomag helyett - csak össze lett szerelve
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3408
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B85M-G B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

