Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Zeratul #24729 üzenetére

    Na lejárt, még annyit tennék hozzá... hogy a másik aspektusa a low level apiknak, intrinsics stb-nek, hogy az AMD HW-k sokkal "szebben öregszenek"...és jól optimalizált, gyors játékok jöhetnek. Pl a Doom, ami szárnyal Vulkan alatt. (Tehát amikor FPS-re fordítjuk a lowlvl-t, nem szebb-részletesebb grafikára és fizikára)

    Oké, ez nekünk baromi jó... csak próbáld ezt beadni egy AMD részvényesnek, egy pénzügyi értékelésen:

    "Hölgyeim és uraim!, Az elmúlt negyedévben a szoftver részleg kifejlesztett egy technológiát, amivel a régi AMD-s hardverek szárnyra kapnak, a 380,390 és Fury kártyák 30-40%-al gyorsabbak! A vásárlóinknak ez óriási dolog, hiszen így még 1-2 évig teljesen felesleges új kártyát venniük, hiszen a régiekkel is szuperül fut 60 FPS-el minden az új API-k alatt!
    Reményeink szerint ezzel mégkevesebb új AMD kártyát kell majd eladnunk, kevesebb árbevételt generálva, amivel aztán hosszabb távon megszüntetjük a fejlesztési büdzsét, mert amúgy is túl jó kártyákat adtunk el rejtett tartalékokkal..."

    (Csak egy ok, amiért szépen visszakell fogni a DX12-ben rejlő lehetőségeket, és óvatosan kell bánni ezzel, mert különben ki a franc fog új kártyát venni?)

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Zeratul #24729 üzenetére

    Inkább a Low level API-ra gondolok akkor... Legyen Vulkan vagy Mantle. Egyszerűen nem hiszem el, hogy csak az AOTS-ot tudták kihozni ebből az egészből ennyi év alatt... Nekem ez azt jelenti, hogyha a Stardock ekkora óriási erőforrás és szakmai befektetéssel csak ezt tudta kihozni, akkor mit várjunk más fejlesztőktől?

    Emlékeim szerint ez az egész nem csak arról szólt, hogy a gagyi konzolkódokat átemeljük PC-re, hanem egy új korszakot jelentene a PC gamingnek. Ehhez képest a PC lassan "konzolcsicskássá" degradálódik... és a fő cél az, hogy a sok konzoltaknyot mégolcsóbban letolhassák a játékosok torkán.

Új hozzászólás Aktív témák