Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #40266 üzenetére

    Természetes, hogy a Vulkan API alatt megy valamivel jobban. Ahogy írtam az erre vonatkozó hírben is, a fejlesztést a Stadián végezték, ami a Vulkan API-t támogatja. Ez a Google számára egy teszt volt, hogy egy ekkora projekt PC-re portolásához alkalmas-e a Stadia. Emiatt elsődleges API a Vulkan, de van támogatás a DirectX 12-re is, mert alapvetően a két API nagyon hasonló, tehát nem jelent komoly munkát egyszerre támogatni őket, főleg olyan költségvetésnél, amivel a Rockstar dolgozik. Viszont maga az RDR2 a memóriamenedzsmentre nagyon egyszerű megoldást használ. Egyszerűen az AMD memory allocation library komponenseire építenek, viszont ez sokkal régebb óta van Vulkan API-n, és sokkal többet tud, mint a D3D12-es verziója, tehát valamivel gyorsabb. Nem mellesleg van már Stadia optimalizált verziója is. Sokkal egyszerűbb ezeket a headereket csak bedobni a projektbe, aztán működik out-of-box, mint írni egy sajátot, de az egyszerű copy-paste módszerrel sajnos másolod a D3D12-es verzió gyengeségeit is. Végeredményben amúgy mindegy, a Vulkan API-t kell használni, ez is a default.

Új hozzászólás Aktív témák