Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz Abu85 #5859 üzenetére

    Hát a nyitott funkciós kampány mellett kissé érdekes lépés ez AMD-től.
    We purposely disabled TressFX on NVIDIA cards. We delivered TressFX on AMD hardware as part of our partnership with AMD.

    Noha a GPU-PhysX is NV only, ellentétben a GCN és Kepler számára jelenleg nem túl kedvező GameWorks-szel. Más kérdés, hogy egyes fórumok szerint szimpla konfigurációs fájl módosítással újra elérhető Nv VGA-n a TressFX Lichdom: Battlemage alatt.
    Gondolom az eladások javulását várták/várják attól, hogy bizonyos címek alatt patchelt változatban csak AMD VGA-ne elérhető az effekt. Nem jött be eszerint a "jó fiú" szerep a kasszánál. :(

    Szaby59: A Witcher 3 Hairworks megjegyzés ettől függetlenül jogos. Ha vki 48 óra alatt talál egy workaround-ot a problémára, akkor arra AMD-nek is illett volna időben rájönnie (legalább annak ismeretében miben gyengébb a hardverük).

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Abu85 #5859 üzenetére

    Benne voltak a szerződésben a feltételek, innentől kezdve nincs miről beszélni. A fejlesztő legalább olyan sáros mint az nV azzal a különbséggel, hogy előbbire nem volt ráerőltetve, hogy leszerződjön az nV-vel, vagy ,hogy pont illetve csak és kizárólag HairWorksot használjon, sőt állítólag meg is kérdezték őket: [link]
    Bár katasztrófa az optimalizálás ahhoz képest ahogy kinéz.

    "Szerinted az AMD miért tehette meg, hogy letiltatja a TressFX-et a Lichdom januári frissítésében?"

    Nem tudom, főleg azért mert annyira fair, meg open minden az AMD... Mondjuk legalább kapott egy kis visszhangot ez a noname játék.

Új hozzászólás Aktív témák