Új hozzászólás Aktív témák

  • alphamooncam

    őstag

    válasz Lite #79237 üzenetére

    THX !

    Otthoni HIFI-vel elvagyok. A kocsi specifikus igények nekem majdnem teljesen szűz terület, úgyhogy megfontolom a tanácsodat.

    Az ajtó bitumenezés, egyértelmű hogy kell ezzel nincs vita, ha úgy is meg kell bontani a hsz csere miatt az ajtót.

    A kárpit alatt nem tudom mi van, szeretném minél kevesebbszer megbontani.

    Még mindíg az a bajom a külön magassugárzóval, hogy vele indul a szopóroller.

    Azonnal szükség lesz keresztváltásra, vele hangnyomás szintezésre, lesz olyan sáv ahol együtt fog szólni a közép és a magas, különböző távolságból ergo akármit csinálsz lesznek kioltások, kiemelések, elmászik a fázis...

    ezt összefésülni csak sztg-el, meg olyan fejegységgel lehet, amire fel lehet tölteni a korrekciót.

    ... még akkor is ha csak egy egy-egy magas és közép van. A mélynyomó, ha fel is engedem mondjuk 150Hz-ig az sem olyan problémás mint egy középtartomány váltás, amire a fülünk a legérzékenyebb, szóval ezen még gondolkodom.

    Tapasztaltnak tűnsz.

    Amikor a szélessávúmat építettem az általánosan elfogadottól eltérő kábelket használtam - az jött be - Van Damme ezüstözött dupla árnyékolású mikrofon jelkábelt duplán.

    Mit gondolsz működhet ez a kocsimban?

    Esetleg valakinél meghallgathatnék egy ülés alá építhető "slim" aktív mélynyomót? Jó lenne saját füllel is meghallgatni milyen.

    Nekem olyan 40Hz alja elég lenne nem kell mélyebbre menjen, az lenne a cél hogy megtámogassa a 16 centis úgy 120 max 150Hz-ig.

    "Javasolt lenne inkább komponens szettet betenni, ugyanis a kick a lábtérben olyan 2,5-3 kHz körül beszakad. Az a kis magas pont segíteni fog, ha leszól addig."

    Ez érdekes. Itt jön az, hogy otthoni hifiben nincs ilyen általános probléma ( van helyette más ) Tudnál erről valami anyagot linkelni, hogy hol tudok erről több szakmai infót kapni?

    Mi okozza konkrétan a beszakadást ( kioltást ?) és ez mennyire általános? :R

Új hozzászólás Aktív témák