Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sketch001

    kezdő

    válasz Emunem #11297 üzenetére

    A support? Első naptól kezdve küzd vele majdnem mindenki. Lassan reagálnak, sokszor nagyon érződik a nyelvi korlát.. Oké vannak ennél sokkal rosszabb gyártók is ez tény support tekintetében, és a várakozási időt valószínűleg nem segíti a tény, hogy jellemzoen tömegesen az első nyomtató vásárlók veszik, és ha a reddit és fb csopik posztjait nézem, térdig gazolnak a nozzle osszekarcolta a nyomtatolap hátulját, nem vettem ki az a1-bol a két fekete rögzítőt de hibára fut a kalibracio és hasonlóan triviális ticketekben.

    En szokásomhoz híven egy vödör alkatrészt rendeltem bambutol csak hogy legyen, garido alatt mindegyik hibát sajtból javítottam és utána nyitottam ticketek. És úgy, hogy a meló miatt eletvitelszeruen kommunikálok kinaiakkal, normális ticketek tudok írni strukturaltan, röviden, formazva, így is volt hogy komoly levelezés lett egy mc vezérlő lap venti cseréből. Pedig videón látták hogy az csapágyas, leirtam hogy ha lekotom akkor megszunik a zaj, etc. A tény, hogy a logokat nem tudom nézni az viszont elég fájdalmas pl nekem, de ez egyéni szoc probléma :)

    Ha működik egyébként valóban egész megbízható, és ha szerencséd van a support is tud egész gyors lenni. De ez is csak szerencse kérdése. A support sajnos pénz. Sok pénz. És általában ezen sokat lehet spórolni. De a szerelhetoseg az... Azért nem épp acelos, és több helyen megoldhatatlan is. Pl az A1 széria z tengelyen a menetes rudakat lehet kenni, ne túl kényelmes de megoldható. Viszont azok mögött a lineáris rudakat? Oké a csapágy az nem kér kenést mert abban gyárilag van, de ezeket nem is azért szokás olajozni, hanem a rozsda megelőzés miatt. Na azokat az a1-Ben nem is nagyon látod... A p-x esetében ez kötelező ugye... De a p/x esetében sem akarsz idlert szerelni...

    A bambu a jelenlegi piacon ár érték arányban nagyon erős ez tény. De ez is csak egy iszonyat komplex gép.

Új hozzászólás Aktív témák