-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
az x3 2.0d és 3.0 esetén akár 4 liter különbséget is írnak sok helyen. ami azért elég durva, a 3.0d-vel nem nagyon jössz ki 9 liter alatt sehogy sem.
a 2.0d meg elmegy talán 7-8 liter között. végülis majd 1800kg....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vandit.
addikt
Ennek kb. mennyi lenne a vége forgalomba helyezéssel együtt?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
Értem. Akkor igaz az, hogy huszonpárezer km -enként teljes első futómű generál kell az E46 -ra. Tapasztalatból mennyiből jönne ez ki? Egy ilyen komplett futómű felújítás? Bp. -n nem használnám az autót, értelemszerűen óvatosabban mennék vele rossz úton.
Érdekes, E39 -nél nincsenek ilyen problémák. Az M -es futómű ott is érzékeny, néha ráz is. De nem kopik.Integra: Ezekben a SUV -okban nem tudom, különösebben nem szimpatizálok velük. De azt tudom, hogy az új 320D az elmegy 5 literrel is, és 7 liter alatt marad az átlaga.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7905 üzenetére
Passzolnám a kilométert, nem vagyok jós, de borítékolható, hogy évente egyszer-kétszer biztosan a futómű miatt fogsz a szervizbe menni, nem azért, hogy pacsizz a szerelőddel. Nem feltétlenül kell mindent egyszerre cserélni, de a külső gömbfejek érzékenyek, a jobb oldaliak pedig ( mint kis hazánkban minden autónál ) gyorsabban használódnak ( azon az oldalon legsz@rabb jellemzően az út mindenhol. )
Bosszantó.
E36 kompletten megúszható 120-150 körül, ha nem feltétlenül ragaszkodsz a gyári dolgokhoz - az E46-nál nem tudom hogyan alakulnak az árak, de azt valószínűnek tartom, hogy nem olcsóbb... Szerviztől is függ.
E36-nál tudják cserélni a lengőkar középi és szélső gömbfejet - ha E46-nál csak a lengőkart tudják, akkor az szépen felszorozza az alkatrész árát is.
Kérdezd Vangelist, Neki E46-ja van
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7905 üzenetére
tudom, unokatesóm is 320d-vel jár, 5.3 körül van az átlaga.
én viszont kifejezetten suv-ot akarok (x5 már használhatatlanul nagy), és nem személyautót. nagy, kényelmes, biztonságos, nyugodt, magasan ülök, senki sem akar legyorsulni, leszorítani.
ha pedig kanyarogni akarok, motorra ülök. ezért nekem az autózás már teljesen másodlagos lett, ennek megfelelően az igényem is teljesen megváltoztak.
azt tudom hogy egy x-es nem fog ugyanazzal a motorral úgy fogyasztani mint egy hármas, de ezt elfogadtam, ennyi a kényelem és a biztonság ára. ha 7 literrel elmegy, nekem az már királyság, amúgy is 9-12 liter benzinhez szoktam 8500-as szervíz intervallumokkal.
ennél meg asszem 30e km a szervíz.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #7895 üzenetére
Be lehet mérni, de a gázolaj minősége határozza leginkább meg a porlasztók élettartamát, ergo egy rossz tankolással (nem is kell tudnod róla) simán gallyra vágod az egész motort. És természetesen ha egyik porlasztót cserélni kell, akkor nagy valószínűséggel azonnal vagy nagyon rövid időn belül cserélheted a többit is, szép dolog az, minél több henger, annál nagyobb élvezet kicsengetni a nem kevés dellát. Ha nem használod üzletszerűen a dieselt (többtízezer km évente), akkor korántsem éri meg az esetleges, de előbb-utóbb mindenképp bekövetkező komoly fenntartási költségek miatt, de a te dolgod.
Különben 528i mikor eszik nyolc litert? Autópályán nyolcvanas tempóban egy azt szállító kamion belsejében lekapcsolt motorral?
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7892 üzenetére
egyeértelmű, amit Tibi is mondott, ha ugyis 3 év feletitt veszel, és kevésnek érzed egy chipp egyből 165öt cisnál belőle és ennyi többlet nem vágja haza a mocit tuti.
Igen előbb csak 163 lovas volt a 20d aztán rájöttek többet is ki lehet hozni belőle gondolom.
Jól gondolod szerintme is a 150 lovas tartósabb mert ugye dízel kispicezettebb gondolom jobban megfujva."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz venember83 #7909 üzenetére
540 is képes 8 litert enni, na de ahhoz csak főúton mész 90-nel és nem előzöl.
ez meg életképtelen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #7909 üzenetére
Hát, E46 -tól elhatárolódok, ez valami katasztrófa.
528i nálam eszik 8l -t 130 -as temponál, 90 -nél elég neki a 6,5l. Most amúgy 1400km után csodálatos 8,5l az átlagom, néha nem bírom ki, hogy ne nyomjam tövig, meg mostanában voltam Bp. -n vele nem is egyszer.
A nyaralást, ami 1050km volt egy irányba, 7,8l/100 -al jártuk meg, normális tempoval mentem. Visszafelé 12,6l/100 lett az átlagom, de csak azért mert az autópályán végig 200 fölött jöttem tempomattal(alagutaknál lassítottam ), ami 4 személy esetében, megpakolva már megterhelő. És hát néha állt az óra 240 fölött is, próbáltam lerövidíteni az utazást.
Spanyolba viszont kimentem és visszajöttem, a végén 8.3l/100 lett az átlagom. Természetesen ennek utána számolok mindig.
Pl. Horvátba odafelé egy tankal 943km -et tudtam megtenni. Orebicnél kellett tankolnunk. 70l benyával az szerintem nagyon jó.Integra: Igen, 540i -vel is lehet...csak az ember azt nem bírja ki, tapasztalatból mondom.
Kész, akkor nem lesz diesel autom, de még csak E46 -om se. Más is mondta a futóművet, én arra nem akarok 1 évben több 100k -t kicsengetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #7909 üzenetére
Amúgy rekordom az autóval. [link]
Éjszaka, klíma nélkül. Pécs oda-vissza. Pedál alatt tojás, 90 -el tempomat. Jah, és 4 személy.
Persze így csak az őrültek mennek, csak kíváncsi voltam. Ez normális esetben kivitelezhetetlen, mert senki nem bírja ki.
Ezért nem akarok ilyen 2000ccm -es kis pöcsöt, mert azok olyan gyengék mint a harmat, és ugyan ennyit megesznek lelkiismeret furdalás nélkül.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Voyage
aktív tag
válasz venember83 #7909 üzenetére
Különben 528i mikor eszik nyolc litert? Autópályán nyolcvanas tempóban egy azt szállító kamion belsejében lekapcsolt motorral?
Ez enyhén lenéző, paraszt stílust tartalmazott, szokásosan olyan embertől, aki életében nem látott bmw-t. Megnyugtatlak, 528i akár 7 litert is ehet...Egy 200 lovas, automata, összkerekes, turbós volvo is eszik 7.5 liter alatt is...
BMW001: Volvo S60 semmilyen szinten nem érdekel tovább?
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Bubu79
addikt
Ez enyhén lenéző, paraszt stílust tartalmazott, szokásosan olyan embertől, aki életében nem látott bmw-t. Megnyugtatlak, 528i akár 7 litert is ehet...Egy 200 lovas, automata, összkerekes, turbós volvo is eszik 7.5 liter alatt is...
Ezzel speciel mellélőttél - látott már BMW-t és a parasztság is erősen távol áll Tőle
Az azonban tényleg ritka nagy önuralmat feltételez, hogy egy ekkora motorú autó 10 alatt csipegessen hosszú távon...
És igen, fenntartom, hogy ilyen teljesítmények és köbcentik mellett fillérb@szás az, hogy pár liter üzemanyag árán megy a vita - mert ha valakinek kell a nagy köbcenti és a ménes, akkor fogadja el azt is, hogy sok lovat csak több abrakkal lehet jóllakatni
[FLAME ON: És igen, van még a traktor, ami kevesebbet eszik [/FLAME OFF]
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Voyage
aktív tag
Hmmm, akkor pedig vegyen már vissza szvsz a nagy arcból, mert igen-igen kinyílik a bicska a zsebemben tőle.
Abszolút nem kell önuralom hozzá, csak be kell tartani a törvényt, és nem padlógázzal kell gyorsulni 0-ról 50-re.
Faterom aki 150 felett szinte sose megy, országon belül, rengeteg pesti úttal, és a 30-ason való tötymörgéssel, ami rosszabb, mint pest, megy 9l körüli átlagot. Kb 40% pest, 20% pálya, 30% 30-as reggel 7-kor, meg délután 4-kor, szóval csúcsidőben, és a maradék helyi közlekedés. 9l 200 lótól nem sok, pláne, hogy automata is...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Bubu79
addikt
Cirka 1000km van a 323-ban mióta nálam van, ez alatt egy tank benzin ment el, a második tankolásból még van egy fél tankom.
Vegyesben 9 liter környékére jött ki a fogyasztás úgy, hogy kevés városi araszolgatás van benne és kevés autópálya - tiporni nem tiprom még, szokjuk egymást egyelőre.
Majd kiderül mennyi lesz az alja, teteje De a lényeg nem ez - a lényeg hogy megvan a gép
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Integra
titán
hogy vannak a beépített hifi rendszerek erősségi sorrendben?
business cd radio 8 hangszóróval milyennek minősül?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
tibi666
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #7919 üzenetére
középkategória, a business mindig egy emeltebb szint ha jól tudom.
Azért emberek ne húzzúk már le az e46at.alig másabb mint az e36 az igazi elektornikai mindne bonylítós változás az e90 érában következett be.mind külső mind belsőre.
én nem hiszem annyira elevődne a futóműve évente és azt sem ennek mindig 100-120 k lenne a kötlsége.gömbcsukló meg ilyenek minden autóban fogyóeszköz xar utakon.
ne felejtsük el még mindig e46 320d.ből rohangál legtöbb az utakon.nem hiába van így!!!
mostanság igaz eléggé elszaporodtak az e60ak de az mégis egy 5ös 12M+ os árral....A 30e. szervízintervallum meg röhej...én tuti nem hagynék bármilyne olajat 30e.t dolgozni egy motorban még a felét se.hiába mostanság castrol edge.t raknak a bömikbe gyárilag de az se csodaszer hogy 3x annyit elvigyen....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
-
Vandit.
addikt
Ma volt szerencsém ezt a kocsit vezetni. ...hát mit ne mondjak 170 lovas benyás, automata. Ahhoz képest nem megy rosszul, nyilván jobb lenne kézivel. A hangja is nagyon bejött meg úgy az egész, a kényelem a hangtechnika stb. És uyge a riszpektet ne is mondjam. Ez arra ösztökélt, hogy még idén intézzek vmit bmw ügyben.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
válasz Vandit. #7930 üzenetére
egy régebbi bmw-nek már nincs akkora presztízse, arra készülj fel. alig-alig.
az e39-el is inkább a xenon miatt lehet takarítani az autópályán. hátulról simán bepróbálkozik egy suzuki is. nincs a hátán az 530d felirat.az enyémet se becsülik szarba sem.
néhány esetet leszámítva persze.a kényelem és az úttartás viszont nagyon jó.
meg persze a 6 hengeresek hangja is. -
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #7931 üzenetére
Jó ezt vágom, hogy a régieket semmi be sem veszik, bár az optika azért számít szvsz.
Én amúgy sem tüntetnék fel rajta semmilyen jelzést a teljesítményre utalva. ...vagyis de a 316-ot felrakatnám a vicc kedvéért.dragon: Hát jah. Vezetni is olyan volt, mint egy álom. M-es felni, futómű kormány stb.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #7934 üzenetére
Nem is azé mondtam . ...de reggel nem úgy keltem fel, hogy du. egy ilyen kocsit fogok vezetni. Hála családban marad, úh lehet még meghajtom majd.
szerk:
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #7937 üzenetére
Nem mozgat a presztízs engem sem, csak úgy elsőre meglepő volt az udvarisság, ennyi. Engem csak egy dolog izgat. Hogy minél előbb legyen egy bmw-m és az sem érdekel, ha csak E30 lesz először, de bmw lesz az tuti. ...mert a bmw életérzés...
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
Nekem ne is mondjátok.
Nem tudok leakadni, és nem találok megfelelő autót a mostani helyett. Ha nem lenne az E46 -nak a futómű gyengesége, már régen döntöttem volna. Így meg félek. Most elolvasok minden szart erről, hátha nem annyira súlyos, csak túl van reagálva.Voyage: Nah, volt szerencsém a hétvégén kipróbálni egyik ismerősöm S60 -ját, ugyan úgy 2.4T. A motor erős, bár érdekesen reagál a gázra. Azt hittem hevesebb egy ilyen turbos jószág. Kényelmes is, beltere nagyon bejött, DE! Emberek, az autóm után szenvedés volt. Nem is értem, hogy lehet ilyen futóművet egy 200 lovas autó alá berakni. Úgy ahogy van kukáznám. Kanyarokban inog, kormánymozdulatokra csak hébe-hóba reagál, és azt is lustán teszi. Nekem az E39 után, és még inkább a 2001 -es Mondeonk után csalódás volt a vezetési élményt tekintve.
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7939 üzenetére
a volvo turbómotoroknál nagy a turbólyuk, ezért reagálnak furán a gázra.
viszont én meg kezdek benzinesben gondolkozni.
a dízel mire igazán hozzákezdhetne, kifullad.
ma is elkezdtem 3-asban 50-nél előzni, 110-nél már kapcsolhattam a negyediket.
hiába van nagyon nagy vehemencia, ha váltással szakítanom kell.mondjuk az nem rossz, ha ötödikben 130-nál nyomok egy padlót, és nemsokára 230-nál tartunk. ezt azért egy benzines nem tudja.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #7942 üzenetére
Az E39 -em se sportautó, mégis egy álom a futóműve. Eszméletlen mit tud kanyarban.
De még annál is jobb, a Mondeo. Régen az ST220 egy igazi etalon volt, brutális stabilitás, soha nem lehetett zavarba hozni, nem inogott. És ugyan ez elmondható a mostani Mondeo 2.0 -áról is, csak 16" -os kerekekkel, nem 18" -al. 145 lovas, de kanyarban keresztben megenné a Volvo -t, meg talán még az enyémet is. Ha még nem próbáltátok a Mondeo futóművét és kormányzását, érdemes. Óriási élmény, és fényévekkel jobb mint a kategória társai.
Ez mondjuk meggondolandó. ST220 -as Mondeo nem lenne rossz, típushiba nincs, olcsó alkatrész, és nem romlik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #7944 üzenetére
st220 tényleg jó, bár szerintem az sem igazi sportgép. futóműben viszont már az alap nem st is nagyon pöpec, már az 1gen foki is rohadt jó volt, mondjuk ott a váltó tönkrevág mindent. de magyar utakra az st a 18-as felnivel??
én már a bömbinél is olyan teljesen gyári állapotút keresek, amin még véletlenül sincsen extra felni méret, a gyári 235/55r17 is bőven elég. akkor egy /50 vagy /45r18-as a mondeon gyilkos lehet. főleg ha bp-en vagy...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #7938 üzenetére
látod látod...erről beszélek.
én is már megbántam nem e30at vettünk anno ..simán befért volna a 320 akeretbe még a 325 is.és ott nincs túlelektornikázás, 30. szenzor meghibásodása és ecu letiltás, aztán idegeskedés, taxizás , tréler...stb....ez még talán igaz az e36 kevésbbé bonyolult verzióira is...meg tán e46ra is de ott már átmenetes a dolog modellfrissi után sokat bonyolodott minden a bmw.nél.Tibi>>látod.és milyne benyásban gondolkodsz??merci avgy bmw??
bmw001>>teso szerintem akkor megvana döntés. st220at vegyél.jól felszerelt, erős, nem túl drága 2.5.be bvelefér.sportos könnyebb és erősebb mint a tiéd.6os váltós.és 2002-2003as kategória is megvan.inenntől kezdve szerintme keresgélhetsz....
és szerintem se dőlj be az e46 futóműgondjainak......az kamu...persze ha nem gyári előírt 18-19"es m6 felni és társai van rajta és tolják neki pesten akkor még jó hogy széthullik, de akkor melyik bmw nem hullik szét??? pestre 16"nál nagyobbat tenni kockázatos.
szóval azért elgondolkoztató az e46 is.....de én mondom szerintem hagyd meg a tiédet jó autó az.ez a mondeo nem st...mert az 226 lovas vagy eza V6 is elég lenne?? ....2005ben már e90 volt.max. 1-1 elszórt példány van e46ból.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #7945 üzenetére
Tudod, az ST220 gyárilag is 18" -os felnivel volt piacra dobva. Rossz úton meg volt a hátránya, de ha sima volt a felület, akkor nem lehetett leszedni az útról.
Ez nem is lenne rossz.
Igen, elvileg csak ültetésben térnek el, ST220 nem olyan magas, míg az alap elég magasnak számít.
E46 -ot ilyen fiatalon, ennyi km -el találni lehetetlen, csak horror áron.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen