-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8850 üzenetére
Igen... Ennek oka, hogy 2.5 milláért nem kapok olyan autót, amire érdemes lenne ezt lecserélni. Hányingerem van attól, ami nem Német, és ezt őszintén mondom. Mondták vegyek 407 -es Peugeot -ot, mer piszok alacsony az áruk, és jók. Hát, olyan hulladékban már régen ültem, el kell mondjam. Citroen C5? Megkérdeztem, hogy ez autó, vagy valami trágyahordó, már bocsánat. Te is fogod még siratni a Mercit...sokszor ülök olyanban ami Neked van, csak az E320CDi. És egy Lagunára váltani...szerintem csalódni fogsz, igaz elsőre lehet nem. De majd a későbbiekben...
Most várok, januárra elvileg egy sikeres beruházás után rászánjuk magunkat.Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #8851 üzenetére
Az autó az nálam csak Német. Na jó, vannak kivételes gyöngyszemek, mint pl. a Ferrari, a Dodge, a Lexus, a Jaguár és még 1-2, de amit VENNÉK az csak német, semmi más. -> Mercedes-Benz, BMW, vagy Audi, ha kevesebb pénz akkor is Opel, vagy VW meg a Ford Mondeo-kat (fél német) is imádom, de mást sose.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
MPowerPH
félisten
Igen, a Lexus tudott felnőni a Németekhez. Sőt, a hibrid -el túl is nőtték őket.
A Volvo a másik, ami Prémium márka lett, a jó motorokkal, kényelemmel, és minőséggel. És ez kihat a Fordra oda-vissza is, főleg a motorokra gondolok. Ami csalódás még az a Saab, amikről a saját tulajdonosaik is megmondják milyen fapadosak.tibi666: Én hiszek neked, de akkor is bánni fogod. Egy Renault Laguna az életben nem lesz az E merci, 5 -ös BMW, A6 -os Audi közelében, és ezt majd Te is megtapasztalod, csak idő kérdése. Minőségben még mindig nagyon messze vannak, csak sok a csilivili, ami miatt vonzó lehet az unalmas német precíz dolgok mellett. Mézesmadzag effekt...
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8854 üzenetére
bocs, de én a pl az e39 után nem hiszek annyira a német minőségben.
az enyém is egy rakat szar lenne, ha nem fogok ki egy mázlis példányt. gyakorlatilag a w210-ek 85%-a selejtes elektronikai hulladék.én a japán minőségben hiszek, csak nem volt olyan autójuk, ami belülről is bejött volna.
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8855 üzenetére
Én továbbra se bántom az e39 -et, mert összeszerelési minőség, kényelem, menetkomfort terén még mindig többet ér, mint egy mai középkatos autó. Fenntartási költségek magasabbak, végül is 10 éves autó. Majd a Laguna is lesz 10 éves, és ugyan úgy kell arra is költeni. Csak az "fapados"... Az új Laguna -ból még kevés van itthon, elég népszerűtlen autó. A hibák nem 1 évesen jönnek ki annál se, hanem majd 3-4 év után. Majd akkor beszélünk erről. Pl. szerintem mikor beáll a négy kerék kormányzás, sokan fogják szívni a fogukat...
Tényleg nem bántani szeretnélek, de a francia autók azok nem autók.
Volvo S60, Passat, Mondeo, Alfa 159 a közvetlen vetélytársa a Laguna -nak, persze a C5 és a 407 -s mellett. És ezek közül csak a két francia vetélytársánál mondható jobbnak.
És mondom, ne sértődj meg. A japán autókról meg annyit, hogy egy darabig jók, és lehet kevesebb dolog megy tönkre rajtuk, viszont olyan irreálisan magas alkatrész árak vannak, hogy a tulaj csak nézelődhet. Rádupláz a Mercire is...Nah, most alszok egyet, mert az éjszakai utazástól teljesen kába vagyok, este meg már megyek Pécsre egy DISI Turbo utasaként.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tegnap csak nem mentünk a Mazda 6 MPS -el, srác ivott előtte. Viszont cserébe megkértem, had menjek egy kört. Mondtam neki, azt a motort a váltóval át kéne rakni az enyémbe, akkor tökéletes páros lenne, de csak RWD -vel. Nagyon megy az a gép, mikor felépül a turbónyomás, az ember megfagy az ülésben.
Most jutott eszembe valami. Pénteken mikor jöttem haza a Komjádi uszoda előtt ugye van egy lámpa gyalogosoknak. Előtte állt egy E46 330i, mellé a buszsávban beállt egy Subaru Impreza WRX STi, még az a nagyon csúnya lámpás, és túráztatta a gépet. Pfú, már akkor láttam, hogy itt gyorsulás lesz. Bíztam a BMW -sben, hogy nem hagyja. Hát nem is hagyta. Mikor zöldre váltott úgy elugrott, mintha csúzlival lőnék ki. Én mentem utánuk ahogy tudtam, tisztás táv azért megvolt, hiába itt kevés a lovacska és nagy a súly. A végén a Subarus éppen beért a BMW elé, ajj pedig nagyon szurkoltam.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8860 üzenetére
amikor a urbó megjött hatásban.amugy lelépi 250 lóval.első subaruk enm volt annyira kispiccezve inkább nyomaték mint a mostaniak.persze ha tuningos akkor igen.
Hát a súlya miatt veszít a bmw idő után rugalmasságban is.
335i.t nem picsázza el.
hehe 1.6 tonnával...192 lóval te oda kevés vagymazda 6 mps nekem bejövős.de az előzőből.
milyne mocis az???neveztessük át...bmw és más autók harca az utakon
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
gamerkiller
senior tag
Netezgetés közben megláttam ezt a videót és egyből dragonfx ugrott be.. Lehet hogy ő az?
1600kg egy wrx sti? Nem semmi!
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
MPowerPH
félisten
válasz gamerkiller #8864 üzenetére
Dragon egy M5 -ben? Na ne már. Én félteném, de tényleg.
dragonfx: 1540kg és 204Le. Bár az is kevés, ez nem vita tárgya. Arra elég volt, hogy az első sorból nézzem mit művelnek.
WRX STi -ben ott az összkerék, az is sokat nyom. Ott az jött ki, hogy majdnem 30 lóval gyengébb a BMW, ami azért elég jelentős. Egy 335i persze megette volna reggelire, de az más kategória.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aphra2
senior tag
válasz gamerkiller #8864 üzenetére
óódi picit jobban tipegett, 1:41-nél azt hittem belerongyol a teherautóba
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8865 üzenetére
vip néző
hát ja turbó meg 4 kerék...mér hány lovas az mostanság 280-300 lovas csak egy sti régebben nem ennyi volt nem??
hát 1600kg egy subarutól elég silány azt hittem 1100 környéke.mire föl sportautó.Eza video ősrégi és ki lett rágyalva hogy ez egy rs6.és a hangból látszik az m5ös driver nem mindig kapcsol vissza....ugy persze lelépi ha az audis meg igen.hát elég veszélyes dolgokat csinál de a végén csak ő nyert ennyi.hagy ne idézzen vin diesel.t nem az számít egy 1 centivel vagy egy mérfölddel nyersz a lényeg hogy nyersz.
ja az érdekes round lenne 335i.vel.
magamat is féltenéme gy m5ben még m3ban is.
Ma egy elöző 320d kombival mentünk az üllőin...ha én kihuzattam ő meg csak félig akkor pariban voltam. ...ha visszakapcsolt(látszott a füst)..akkor lelépett nagyon simán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
gamerkiller
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #8869 üzenetére
jah csak hogy a régi seggével kidöntesz egy beton villany oszlopot és nem megy el a hátsó híd, hanem kb úgy néz ki mint ami koccant (érsd a hátsó íve behorpadt). na ezt játszd el bármilyen más autóval legyen az audi vagy BMW vagy VW...
miért sport autó mert olyan hajtás lánca és futoműve van amiről jó pár prémium gyártó csak álmodik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8869 üzenetére
1470 kg egy olyan Subaru, és ehhez jár 265 Le. Nem olyan rossz ez, főleg olyan futóművel és hajtással. Jó az a Subaru, de én Lancer Evo párti vagyok.
Az az RS6 meg 450 lovas 560NM -el, ugye ez egy 4.2 V8 Turbo. Míg az M5 -ös egy sima 5000 ccm -es V8 szívó, 400 lóval és 500 NM -el.
Így megegyezhetünk abban, és a gyári adatokat is figyelembe véve, hogy az az RS6 simán lelépi az E39 M5 -öst.
Audiban meg nem is nagyon kell visszakapcsolni, mert az minden fokozatban vadállat.Igen, egy 1.6 -ból átülni egy M3 -ba vagy egy M5 -be...szvsz, egyenlő a halállal, vagy minimum egy kórházi kezeléssel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De ez a kedvencem. Eltudnám képzelni benne magam. És sokkal szebb mint egy E60, főleg belül. Nem is értem, hogy lehetett így elszúrni a belsejét egy ilyen design után, mint amit az E39 kapott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8876 üzenetére
sikerült az egyik legszebb e39 belsőt egy elég rossz e60 kombinációval összevetned. plusz ha ez gyári, én megeszem a kalapom. velúrkormány,váltógomb, stb, szerintem ilyet még individualban sem lehetett rendelni.
egy átlag e60 belsővel szerintem semmi gond nincs.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8877 üzenetére
Pont a velúr kormány és a váltó gomb az, ami csúnyán mutat ezen a belső...elég gusztustalan. M -es váltógomb, és bőrkormánnyal viszont kifogástalan.
Amit linkeltél az se jobb, szerintem gusztustalan...e60 -ból nehéz olyat találni, hogy szép.
De akkor tessék, itt egy másik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8879 üzenetére
Hát, innen is látszik, hogy más az ízlésünk. De nincs ezzel baj, így van rendjén. Én mindig az elegáns formákhoz vonzódtam, a vezető felé forduló középkonzol, stb.
Ha nem BMW, akkor nálam ez a favorit. Ez olyan nagyon business feeling. Ez meg a luxus, olyan melegséget áraszt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8881 üzenetére
Én egy időben rengeteget vezettem ezt, és nagyon megtetszett ez a része. Jó volt benne ücsörögni, bár az E39 -ben még jobb. Mondeo -ban pl. annyira nem szeretek, az olyan puritán,semmi melegsége nincs. Az tényleg a vonalzós stílus, hiába világos kivitel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
igenis jó az e60 belseje pláne feketébe és redbull is kell
a video nemmutatja hogy milyne m5 remélhetőlkeg e39 és nem e60.
Bmw001>>ez az audi belső fos.
subaru nem kéne inkább lancer evo ja.
rajabb autó."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
-
gamerkiller
senior tag
válasz fekeandras #8885 üzenetére
Azok a felnik.. Jajj..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
MPowerPH
félisten
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #8885 üzenetére
Nem rossz trakesz...
tibi666: Az a középkonzol sehogy sem szép. Túl elnagyolt, és nem is fordul a vezető felé.
-
dragonfx
veterán
válasz gamerkiller #8886 üzenetére
vagány ac schnitzer gyári már rég óta ez van.csak a peres.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #8891 üzenetére
Az okés, de némelyik hsz eléggé kihegyezi csak a bmw-re ezt az egész dolgot. A bejegyzéssel nincs baj.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
280 egy e30tól nem rossz.hogy lelépi 36secnél mikor betölt.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
SpeedR
őstag
válasz Vandit. #8897 üzenetére
Jáj hogy ezt a 100éves videt minden topikba belinkeli vki. Állítólag ezt a verdát még a kedves fecótól kapta, amit szakításuk után nem kért vissza. Egyébként nem tudom mit esznek rajta ilyen sokan, szvsz elég trampli a csaj. [link]
Juhéé esik a hó, este megdolgoztatom kicsit a sperrt az autó alatt.
-
Vandit.
addikt
Bocs, én még nem láttam. Konkrétan Sylvike egy faszcibáló ribi, aki Dubaiba baszatja magát, de a bömi ettől még jó.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest