-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
God Vazzeg
veterán
válasz fekeandras #9448 üzenetére
Én is azért tudtam viszonylag jó árban eladni az én E30-amat mert hozzáértő jött érte, és látta hogy nem volt még törve. Egyből elvitte, és még örült is neki nagyon Aki ért hozzá az egyből látja mit vesz
Spec 1,7M én se adnék egy E30-ért, egyetértek a tuningosokkal, hogy vagy vennék olcsón egy nem szétrohadtat és megcsinálnám, vagy vennék egy átépítettet, és azzal csapatnék. Hamár E30
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #9451 üzenetére
Őszintén remélem, hogy aki ezt megveszi az nem csapatni veszi. Arra tényleg vannak más célszerűbb megoldások.
(#9441) tibi666
Ez milyen autó?[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9437 üzenetére
fikázzad csak de én körbevernélek vele 5x és elég nagy lenne a fejed miatta...dekár érte.egy ocskavas is lehagy
nekem bejön.te meg vegyél 330d.t...egy tuninggal azt is elkapja eza narancsos."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9454 üzenetére
"dekár érte.egy ocskavas is lehagy"
Hogy mi kapja el Dragonbácsi? Attól, hogy isten tudja milyen spoilerek vannak rajta, csak 170 lovas. Kellene még pár ló oda, hogy versenyképes legyen. Inkább a Te fejed főhetne, ha egy chippelt 330D odavágna. Azért nézd már meg, alapból is plusz 64 lóerő, chippel meg majdnem 90. Meg dupla annyi nyomaték... Ne beszélj már hülyeségeket. Dragon, egyszer megkérlek rá, hogy kicsit gondolkozzál.
De én is még bőven körbeautóznám.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Parancsolj Dragonbácsi. Csak ugye nálam most 204 ló van meg 310nm.
tibi666: Mikor 2 éve mentünk Soltvadkertre, pont egy 325i ment előttem. És bizony elfogyott 180 -nál... Akkor vert oda hazafelé egy E36 328i is...szóval vegyesek az emlékek. Akkor rosszul is aludtam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9458 üzenetére
hát a narancs se alap verzió mint látód.
az a 325i adatai elég csárék ám....szerintme lehuzott.
1150kg 170 lóval...
a tiéd 1500 192 vel ami ugye 204.
szerinted sokba kerül abból a 170ből 200at csinálni?
[link]de ne aprozzuk ez odacsap....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #9463 üzenetére
Jah, megint előkerült az autóskártya.
Az a gyári E30 pedig nagyon nem erről szól.... -
Gebriel
veterán
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz Gebriel #9466 üzenetére
Azon sem csodálkoznék, ha a csipkedős nyanyák sikítva loholnának a gépsárkány után, egyik kezükben lepedőt, másikban vasalót lóbálva - ekkora vasalódeszkán elférne pár négyzetméter nyoszolya terítő...
És még a kormányt is rossz oldalra szerelte be valami idióta...
Gusztustalan a kormányvédő is - hiába no, ízlésficam nem csak kishazánkban leledzik...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Zewa
senior tag
Kormányvédő nekem is egyből kiszúrta a szemet.
Meg az a sok baromság matrica a seggén.
Nem értem miért kell egy ilyen szép autót így elcsúfítani...
Ízlés kérdése de nekem ebben az autóban nem jön be ez a bézs szín. (sok más kocsiban viszont igen)
Miért ilyen rohadt olcsók az angol autók?
Talán azért mert külföldön senkinek nem kell jóformán..?[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9462 üzenetére
Látom nem nősz fel... Minden autót lehet tuningolni. Csak van olyan, amit egyáltalán nem illik, mert nem arra való. Egy E30 Turbo is simán bever egy M6 -ot. Én mégis inkább az M6 -ban ülnék, hiába vagyok háromszor körbeautózva. De ha neked a másik lenne a kényelmesebb, akkor hajrá. A 316i -et be is cserélheted egy ilyen tuningolt E30 -ra, sokat nem is kellene ráfizetned.
Tudod, mindenkinek másra kell az autó.VR6-Fan: Persze, de nem csak 120 -ig. Olyan 160 -ig bírta. Mikor én 4. -be raktam, akkor tudtam biztonsággal megelőzni, ott már nem volt kraft.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9472 üzenetére
kb 120-ig elhanyagolható a légellenálás, addig kicsit sarkítva az győz akinek jobb a súly/le-je és értelmesebb az áttételezéssel, hogy utána mi lett volna csak találgatni tudtam volna, annak meg mi értelme?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Integra
titán
clarkson földbe döngöli az x6-ot
mondjuk érthető.
ide a range roverrel...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #9476 üzenetére
Az X6-ot lehet sokmindenért fikázni, de a terepjárási képességek hiánya miatt éppen nem érdemes. No nem azért mintha olyan jó lenne, hanem azért mert a vásárlók 99.9%-át nem érinti a dolog. A havas úton jól láttam, hogy nyárigumi volt rajta?
Clarkson szvsz nem az autóval nem volt kibékülve, hanem magával a koncepcióval. A gyorsulást is előbb megdicséri, aztán meg sír a szája, hogy egy kisebb, alacsonyabb kasznival mennyivel jobban is mehetne. Elfelejti, hogy már van ilyen autó is, 335d-nek hívják. -
Integra
titán
nálam az idrive és a váltó kiveri a biztosítékot, most komolyan, melyik az a vadbaromarcúidióta, amelyik ilyet engedélyez? és még meg is csinálják.
ebben mondjuk tökéletesen igaza van.
ettől függetlenül én is gurulnék szívesen x6 hybriddel de inkább az x5, egyszerűen ésszerűbb minden tekintetben.
ha nem lenne range rover.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #9476 üzenetére
Hát nem illene fikázni az x6ot mert mindenki dícséri megvan vele elégedve.tény terepre van jobb autó.de range roverrel összehasonlítani nem kéne mert magasan másabb jobb kategória.
de tény az is hogy szégyne hogy egy x6 elakad hóban meg füvön.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #9481 üzenetére
azért az angol humor nagyon ott volt, mikor a range elgurult mellette
a bmw-vel az a bajom, hogy az idrive óta minden hülyeséget megtud csinálni és még ragaszkodik is hozzá. a váltó kapcsolása fordított irányban meg külön elképesztő..
ha jól emlékszem ilyen idióta kapcsolási dolga a régi porsche automata váltóknak volt még....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SpeedR
őstag
-
Bubu79
addikt
5GT. Biztosan kényelmes. Biztosan sok innováció akad benne. Tuti, hogy az asszony értékelné benne a kocsibehajtót a csomagtartófedél helyén.
De akkor is ormótlan szörnyeteg - rusnya elölről, rusnya oldalról és rusnya hátulról is, Frankenstein doktor gyermeke. BMW-tlen.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9488 üzenetére
Szerintem logikus. Pont írta is speed, a wrc -ben is azért van így, mert ha gyorsítasz, akkor a kezedet hátra viszi a lendület, ha lassítasz akkor pedig előre. De nem csak wrc, DTM -ben is így van, és WTCC -ben is így volt. Nekem pl. mikor próbáltam a Steptronicos BMW -t, kifejezetten zavaró volt, hogy előre kell felfelé váltani. Ha nem így lenne e39 -nél, akkor anno az auto váltót is meggondoltam volna.
Bubu79: Nem is igaz, mert hátulról jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...