-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
tibi666
senior tag
válasz God Vazzeg #9653 üzenetére
ezen az oldalon alul van egy 525tds.
elfogadnám. -
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #9659 üzenetére
na ja mert olyna magas már persze ha igaz az a 58e km.
nem rossz autók ezek akkoriban mikor voltak.ma már persze van sokkal modernebb korszerűbb.
szép az e34 de feketébe ültetve egy 17es flenivel."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Szplöttyy
senior tag
válasz God Vazzeg #9651 üzenetére
E34 525TDS Touring
Nagyon bejön, bár most az a baja, nem ejti vissza a fordulatot, és mindenki azt hiszi versenyezni akar az ember. Megállunk a pirosnál és 1k-1,5k között brummog a gép Mondjuk most nem annyira vagány, mert lemezfelni gyári dísztárcsával van, de nyáron megy vissza a 17". Meg most még készülőben van a gép, elég röhejes, valami sperr nélküli benzines difi van alatta, 180-nál tilt 5-be
Smoke & Torque
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9660 üzenetére
Te mindenben ezt látod... Ezek nem csak erről szólnak. Amik ott vannak autók, láthatólag mind tökéletes, megkímélt gyári példányok. Megmondom őszintén, egy E300D -t nagyon bevállalnék, 7végi autónak megy egy Mercedes W123 200 -ast.
Istenem, a maguk korában ezek az autók etalonnak számítottak. Aki ért hozzá, azok tudják, hogy még most is azok, a maguk nemében.Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9662 üzenetére
ami a durva, hogy vannak autók, amik 170-180 ezer km-t futottak ezen az oldalon. megnézed a belsejét, olyan, mintha új lenne. utána irány a használtautó.hu... elkezdesz nézelődni, és gyakorlatilag az összes autó 180-250 ezer km között van óra szerint, viszont a belsejük tizedennyire sincs szép állapotban. legalább 5-600 ezret futottak és felteszik őket ilyen pofátlanul visszatekerve.
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9663 üzenetére
Igen, ezt már én is megfigyeltem. Megpróbálják hülyének nézni az embert....
Pfú, ezek piszkosul megtetszettek. Nem is értem hogy lehetnek ilyen állapotban a 15+ éves gépek. Hallod, egy 4 éves auto megirigyelhetné.Dragon, én a kezed ügyébe nem adnék egy ilyet, mert csak elrontanád a rizsrakétákra való sportdobbal, meg sötétítéssel, meg ültetéssel, meg a sok szar belső csicsával...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9665 üzenetére
Egy ilyen régi gyári állapotú BMW -nek se állna jól. Lásd, a szép E30.
És igen dragonbácsi, ezek a 200D, 250D szívó dieselek elmennek 800k km -et is, aszni szétesik, a motor még mindig használható marad. Én ismerek olyan E200D -t, amiben már több mint egy millió km van. Az autó szétesett, de a motorja még mindig használható lenne. Motorgenerál nem volt, viszont mellette minden volt már cserélve, még az auto válto is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
Gyönyörű ez a darab, nagyon tetszik a belső, igaz bőröztetni kéne... lenne pénzem megnézném ezt, mint esélyes jelöltet.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
God Vazzeg
veterán
válasz fekeandras #9677 üzenetére
Én is alu párti vagyok
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9676 üzenetére
Én fa párti vagyok, imádom, nekem az mindig a luxust sugallja, és olyan melegebbnek tűnik tőle az utastér. Gyűlölöm az alu burkolatokat, nekem az rideg, nem érzem jól az olyan autóban magam.
És ha még tudnád egy ilyen kormány mennyibe fáj....Én mikor cserélni akartam az enyémet hasonlóra, majdnem hanyatt dobtam magam.Keldor papa: Igen, a vezető felé forduló középkonzol BMW -s 'védjegy', sajnálatos, hogy Bangle úr ezt nem tartotta szem előtt. Anno ezzel fejezték ki a vezető központúságot.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #9678 üzenetére
hát én is ja fa a 7esbe való.
bmw001>>ok vegyél olyna dízelt.
én maradoka benyás bmw.nél.mondjuk egy ilyen motorcsere eléggé megviccelne pár embert az úton... téged is
e34 meg valahol itt kezdődik.erre azt mondom ez igen ütős.kéne.
na mégegy +1szóval kb...e34 525tds ...persze.régi dízeltechnikát.még 20e km.rel se.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9680 üzenetére
Persze persze.... Én meg a 330D -be rakok egy nagyobb turbo -t és intercoolert, felhúzom 300 lóra, és úgy otthagylak, hogy összeszarod magadat. És még ha követni akarnál, akkor se menne, mert nem látnál a nagy füstfelhőtől.
A motorcserékkel meg hagyjál már...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9682 üzenetére
Jah, és az M3 dupla annyit eszik. Dragon, drága a benzin.
Amúgy jah, egy 35i rugalmasságban megvágja az E46 M3 -at. Most az csak chippelve már megint nem ellenfél. De maradjuk traktornál, 335D. Apróbb módosítással az is 340 ló körül van, és ez csak egy diesel tuning box volt. Nyomatékot nem is mondok, mert szerintem simán rádupláz az M3 -asra.Néztem az E90 320D -t is. Lehet tényleg jó lesz nekem egy 163 lovas jószág, full-full extrásan. És akkor nincs luxusadó, chip után meg ezt tudja. Fogyi brutál jó lenne, és azért szépen szaladgálna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #9686 üzenetére
Az rx8 szép, korrekt beltérrel, de amúgy meg egy hulladék. Annyit eszik mint egy M5, de 5-6k rpm-ig agyhalott, és zabálja az olajat. Plusz a wankel nem a tartósságáról híres. Használtan eléggé mellé lehet fogni vele.
A 350Z ennek épp ellenkezője, korrekt autó, korrekt motorral, viszont iszonyat gagyi a belseje.(#9679) BMW001
Nekem is fával kéne. -
fekeandras
őstag
válasz tibi666 #9686 üzenetére
Vagy Nissan 300ZX-et. Az az autó egy álom.
2004ben mikor elkezdtem melózni az akkori munkahelyemen az egyik főnöknek 300ZX TT -je volt (a gömbölyű). Csilli-villi karc, törés és tuning mentes gyári állapotban. A legnagyobb havas latyakos gedva időben is mindig teljesen tiszta volt. Mikor munka után kifelé jöttünk vártam a turbó sziszegést meg üvöltő kipufogóhangot ehelyett kitolatott a céges parkolóból, nyomott egy kövér gázt és szinte hangtalanul kilőtt, de nem kicsit. Később eladta valami fiatal gyereknek aki csúnyán összecsukta a kocsit egy kanyarban. Még a híradóban is benne volt.
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #9688 üzenetére
300zx, mint egy 320dénes alternetívája?
Én nagyon szeretem a zx-eket, de mindennapi közlekedésre kb. annyira valók mint a 850CSI-k. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9683 üzenetére
persze 340 lovas 35d.az kell neked.meg is halnál vele. ....meg szétmegy valamelyik turbóa angyobb nyomástól azt perkálsz
35i chippelve lehget elkapja az e46 m3.at.de volt video hogy mégsem így van ez.
az m-power az m-power.
e92 m3ról nen is ebszéljünk elveri.jó aza 320d.hagy füstöljön ..190 lóval jobb lesz mint a te 28i.d.minden tekintetben. ...brutál jó...190 ló 5 literrel mi....LOLL....
Amugy meg esetta hó ez tudjátok mit jelent....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
sérülésmentes mi???
-
MPowerPH
félisten
Amúgy szépen rendbe lett rakva. Szerintem nem kétfillér volt, biztos kompletten cseréltek mindent benne. Azért 19 misit nem adnék érte, kicsit eltúlzott ár.300ZX már mondtam, az egyik etalon nálam. Az arra való, hogy 7végén elmenj vele kicsit kirándulni, kocsikázni. Piszok drága a fenntartása.
Dragon, nem is az E92 M3 -at említettem, az V8, 420 ló. Amúgy tesztben volt róla szó, hogy rugalmasságban azt is veri. Nem véletlen gondolkozik már a BMW is turbo -ban az M részlegen is.
RX8 -ról én azt hittem egy piszok jó autó. Mi eszik azon annyi benyát? Vagy alapból a wankel motor ilyen?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyszer ezt még kipróbálnám. Autóval valszeg soha nem tudnád megcsinálni.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel