-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joccccc
csendes tag
Sziasztok! Lehet hogy hülye kérdés, de első BMW-m, úgyhogy inkább kérdezek mielőtt csinálok valamit Ha kiveszem az akkut estére az elektronika fog hisztizni miatta (E36) ? A nagy hidegekben ahogy kinn állt reggel elég nehézkesen indult, gondoltam tölteni kéne kicsit.
Jocc
-
Bubu79
addikt
válasz Joccccc #9051 üzenetére
Kiveheted nyugodtan - az órát kell majd belőnöd és lenulláz a napi kilométer számláló - és persze a rádió is amnéziás lesz, a memóriát újra kell tárazni.
Mennyit közlekedsz vele és mennyi idős az akksi?
Ha rövid távokon használod, akkor nincs ideje újratölteni, így egyre gyengébb lesz minden indítózás után - ha pedig régi darab, akkor lehet, hogy töltögetve sem lesz egy erőmű és a vége akksi csere lesz...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Bubu79
addikt
válasz Joccccc #9053 üzenetére
Milyen vas?
Képeket szívesen látnánk a jószágról
Üdv a klubban, óvatosan a duhajkodással út közben - szokjátok kicsit egymást
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Joccccc
csendes tag
1997-es E36 316, M43 mocival, 16"-os alufelnikkel, 205/55R16 gumikkal, fekete, xenon fényszórók, 215e km. Kb. a váltókaron és az ajtókárpiton látszik hogy használt, amúgy tökéletes. Felfüggesztés nemrég volt rendbetéve, szilentek, lengéscsillapító, toronycsapágy, motortartó bak, stb. cserélve. Szép hangja van, jól megy, főúton gyakran vissza kellett fogni a jobblábam hogy a 100-110 tempót tartani tudjam
Ha hihetek a műszernek ritkán megy 10 fölé a fogyasztás, országúton 6-8l körül mozgott.
Még csak 300km-t tettünk meg együtt, de már egész összebarátkoztunk Majd csinálok képeket is.Jocc
-
1hijjanhusz
senior tag
Kis BMW vid:[link]
lúzer sport club/ A pohár már félig van.
-
MPowerPH
félisten
Srácok, most vonatkoztassatok el attól amit mondtam. Adó magas az oké, benne van. Hétvégi autó lesz mint már mondtam, másra nem lesz használva. Arra ott lesz cégesen az E39, azt lehet ész nélkül strapálni. Havi 1500 km ha lenne belerakva az E46 -ba, akkor azzal lehet sokat mondok. (persze ez csak az M3 -as esetében lenne, hétvégi élmény autó rangban lenne, hét közben állna a garázsban)
Igen, fékek/futómű biztos drágák, bár a futómű az sima E46 esetében is 120k, és ez csak az első. Kuplung használattól függően, mivel kicsi lenne a futása, talán nem is kellene hozzányúlni. Fékeken én mindig spórolok, motorfék rulz. (szerelőm 2 éve mondta, hogy lassan csere érettek a fékeim...2 hete mondta, hogy még mindig köszönik, jól vannak, látszik, h nem strapálom őket) A motor az egy sor 6, mit kell egy ilyenre költeni? Ez nem tádé, amin mindig cserélni kell valamit. Nekem az E39 -en 90.000km alatt asszem gyertyát kellett cserélni össz-vissz, leszámítva azt, amit minden autónál meg kell csinálni.(nah jó, láncfeszítő+görgők, kijött 24k -ból...)
Kipufogó meg ezeknél örök, mit cseréljek azon?
Szóval a futóművet azt aláírom,szar utak biztos jobban meg is viselik, meg ugye drága is az M -es alkatrész. Fékek...ha pechem van, de olyat vennék, ahol látszik, hogy no kopás. Kuplung az ugye zsákbamacska, bár ez nem a V8, hogy gyorsan nyírja. És a kötelező szervizek kicsivel magasabbak, olaj miatt pl...
Én ezt látom.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #9057 üzenetére
Nem mondtam, hogy ezek közül minden el is romlik, csak a kérdésedre válaszolva mondtam pár példát, hogy mi drágább. Hogy mire kell költeni, mire nem az állapot és szerencse függő. Szerintem egy kihegyezett 10 éves sportautónál bármi benne van a pakliban. Sőt 200e km-nél én egyáltalán nem csodálkoznék, ha rövidesen esedékes lenne egy motorgenerál. Gondolj csak bele, hogy a hasonlóan kihegyezett versenyautók motorja mennyit bír.
Ha csak hobbiautó úgy ok, bár évi 18ezer km az már szinte olyan mintha elsődleges autó lenne. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #9059 üzenetére
Én azt mondom, hogy 200e km egy kihegyezett sportmotortól, ami rendszeresen hajtva is van az egyáltalán nem rossz. Nem tudom mikor szoktak széthullani, konkrétan csak egy E36 M3-at tudok, ami ha jól emlékszem 160e km körül kapta a motorgenerált. Mondjuk az emberke hajtotta is rendesen, mert ebben az autóban teljesedett ki második gyermekkora. (De téged ismerve te is leállnál minden erős autó ellen versenyezni, ha ők is veszik a lapot.)
A lényeg, hogy szerintem ne úgy állj hozzá, hogy úgysem lehet neki semmi baja, hanem úgy hogy ha véletlenül elromlik, akkor ne legyen váratlan és fájdalmas egy esetleges nagyobb kiadás.(motorgenerál közel 1 milla) Ellenkező esetben elég nagy lehet a pofáraesés és ismét olvashatjuk tőled a topikban hogy mekkora egy szar a BMW.
Szvsz inkább legyen egy szép, esetleg felújított motoros E36 M3 3milla körül, mint egy kétes, legolcsóbb (5M alatti) 46 M3. Teljesítményben nincs sok különbség. Az persze kétségtelen, hogy a haverok előtt kevésbé lehet vele villogni. (BMW-khez nem értők előtt biztosan) -
SzalaiG
addikt
A világűrből nézve a föld kék és fehér.
NEM VÉLETLENÜL!
>>>BMW<<<
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9059 üzenetére
Szerinted mennyire lehet kímélve egy olyan autó, amit nem a nagypapás tötymörgésre terveztek?
Mi baja lehet egy motornak? Elég ha egyszer megadta magát a vízpumpa - onnantól az a motor már nem a régi, hogy belenyúltak...
Egyáltalán nem biztos, hogy megtörtént, mint ahogyan az sem, hogy 200k után már tropa - csak ne söpörd a szőnyeg alá a motort, mint tételt
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Jól van srácok, értem mire akartok kilyukadni. Igen, biztos költséges egy ilyen gép fenntartása. Ha a motorral van valami, azt meg lehet állapítani egy egynapos átvizsgálással, nem? Szerelőm azt mondta, befogadja az autót, bármit is veszek, és megnézi mi csere érett rajta, mi nem működik, mivel lehet problémám, és megmondja mennyit kellene a vétel után azonnal rákölteni, ha érdemes megvenni. Szart nem fogok venni...
Mind1, ünnepek után eldől, hogy alakul a jövőm...ha sulit áttudom rakni levelezőre, és a meló is összejön, akkor lehet megkockáztatok egy ilyet...
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9063 üzenetére
Egy nap alatt szvsz nem érsz végére a teljes átvizsgálásnak - a számítógép kiolvasása egy dolog, a szilentek, gömbfejek végigrángatása egy másik - nem árt fékpadra is felszédülni vele, kompressziót mérni, stb. stb.
Itthoni piacról venni ilyen jószágot finoman szólva is merészség - külföldről pedig aligha sikerülne elcibálnod a tulajt a szerelődhöz. Ha a szerelőt viszed ki, akkor pedig rendesen korlátozva lesz az átvizsgálás eszközeit illetően...
Lelked rajta
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
MPowerPH
félisten
Abba a hibába nem akarok beesni, mint a sógorjelöltem haverja. Vett egy 96 -os E39 540i -t 340k km -el, mert hogy 1.3 milláért ingyen van, át se nézette. Mikor bevitte hozzájuk a műhelybe az autó 17 hibakódot dobott ki... Elektromos ülések memóriája nem működött, ráadásul a vezető oldalin meghalt a mozgató motor, fűteni nem fűtött semmit. Fékek nullára kopva, azt mondták a betét a fémnél járt már... És kiderült, hogy eszi az olajat... Nem volt drága, de most mélyen a zsebbe nyúlhat, és ez mellett keres havi 100 -at.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9067 üzenetére
Havi 100k-val nem veszünk BMW-t - különösen nem E39-et, fullextrával, nagymotorral.
De ezt már egyszer kifejtettem
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Bubu79: Amúgy főfoglalkozásban autószerelő vagy? Észrevettem, hogy kisujjadban van minden ezzel kapcsolatos dolog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9070 üzenetére
Baromira messze vagyok attól - és nincs a kisujjamban a dolog, csak pár dolognak már utána néztem - mert érdekelt
A második E36-omat gyűröm - ezek sem tökéletesek, akadnak gondok. A szervizekben meg sok a kókler - hát így
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
KELLEMES KARÁCSONYT MINDEN BMW FANNAK
Don't Tread On Me
-
KrAt
veterán
Kicsit off, de:
Szerintem nem lövök mellé, ha a PH! Opelosai nevében Boldog Karácsonyt és Békés, Boldog Új Évet kívánok kívánok a többi márka fanatikusainak és "csupán" tulajdonosainak is
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9042 üzenetére
BOLDOG KARÁCSONYT MINDEN BMW.S-NEK!!!
Szerintme féktárcsa kopott.nekem is ezt cisnálta és igen kb 40től elmúlt.lehet mégis kopott aza tárcsa.mióta új tárcsa van nekem kussol.igaz nekem cska nyáron cisnálta.
Az írásom olyan amilyen érthető.
Szerintme neked legjobb álasztás egy e46 320i lenne m54es mocival.....ebben bene van mindne jo kis kompromisszum mégis bmw és nem M.es.Tény az M.es drága de aki megveszi vállalja.én sem hiszem hogy egy 200e.t futott M.es bmw moci hibátlan lezs még sokáig.m3at mindneki hajtja meg töri.kuplung futóműhiba bárhol bejátszhat ahol nagy a felni és szétnyomják a magyar utak fogyi 15 környékén.
Jocc>>sok szép km.t dobjál majd képeket.
A videon sok magyar bmw is faintos.1:2nál elég fiantos az a motorhang....
integra>>egyedi..de szerintme gány nagyon.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
miért is??
6henger bmw ujabb motor kisebb fogyasztással.kisebb költséggel.mégis egy jo bmw. -50 ló amit veszít meg persze a nyomatékból nem ekvés.De ő akar takarékosabb bmw.t.ami 6os nem dízel.és újabb és kisebb költséggel van
megalkuvás kérdése ennyi.ha nagy cm3 mocit vezs és kisbeb fgyit vár tőle pláne sportmocisat és benyásat akkor eléggé álombiradalom az elképzelése.
én már elején mondtam ha megtartja aza legegyszerűbb a problémás dolgok nem jöttek még elő neki az e39en mégis fikázza...beleveszi mind2 adóját átírását szervízelését fenntartását...cakk pakk..na mega vételárat..oda lyukad ki ez 99% hogy jobban megéri ezt a bevett és jó e39et megtartani és szervizelni.és nem fikázni mikor megy rendesen nem lehet rá panasza és ha hazsnálja rendesen még szép hogy idővel mindne csereérett lesz.fogyija is jó és ismeri is az autót tetszik is neki.értelmetlen a csere.kisebb költséggel akar erősebb autót.....lehetetlen.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomics
addikt
válasz dragonfx #9080 üzenetére
jó persze, elfogadnám én a 20i-t nekem tökéletes lenne, de ő él hal a sebességért és azt írta 28i már nem hozza lázba. akkor 20i-vel nem lenne neki élményautózás pedig az (a hsz-ei alapján) lételeme. egy turbó diesel vagy egy 35i vagy M-es jöhetne neki szóba, vagy bevállalja a kockázatot vagy tényleg marad ez a downgrade 20i vagy hasonlóval. szerintem ő se tudja mit akar mert amit tervez (erősebb--->olcsóbb) szinte kivitelezhetetlen esetleg egy mondeoval, de az nem tudom miért lett ejtve.
csak egy vélemény egy BMWfantól, aki readonlyban van itt. viszlát 3-4 év múlva remélhetőleg 6 hengerrel
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
SpeedR
őstag
Kellemes Karácsonyt minden BMW topiklakónak és olvasónak, KarenAtesznak és az Opelosoknak!
-
Bubu79
addikt
Békés, Boldog Karácsonyt az Opel topik lakóinak is, valamint minden kedves és kedvetlen ( ) márkatársnak is!
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
na ja 30i 35i vagy m3...mindegyik márcsak a jelénél fogva is drágább fenntartást de legalább fogyasztást feltételez ergo neki kiesős mert ő az naftán szeretne sporolni. de 200 ló alatt nem akar.
hát akkor max. 330d de 10et az is eleszik szerintem.....de akkor vállalja ha belenyul valamibe máris nem érte meg a váltás.bnzinesből olcsóbbat erősebbet nem talál ez 100%...pláne nem 2.5 -3 girnya környékén.esetleg egy mondeoval??és melyikkel is? egy st220 vagy 270 alatt neki nem előrelépés erőben...dízelben meg nem tudok 200 lónál erősebb fordról. egy 2.5 V6 nem eszi ám el a 10-12ött??..nem nem á dehogy......ja és a V.s mocik hajlamosabbaka hengerfejességre..pláne ha hajtják....de több helyne olvastam az M.esek se igazán díjazzák ha 200e.n keresztül 6e fölött hazsnálják átlagban.
Bubu>>elégedetlen ...hehe ...még jó hogy én nem oda tartozok.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Srácok, 20i felejtős, mert annyit eszik mint egy 28i, de nem megy...
Még én se tudom, filózok rajta majd az újévben, nem sürgős a váltás, megfontolom.
Ha diesel, akkor szerintem az A4 3.0TDi lesz, az erősebb mint a mostani, és keveset eszik. Ha mégis benzines, akkor csakis BMW, esetleg tényleg 330i.
Mondeo azért esett ki, mert gyengus az is, az ST220 meg már volt céges autónak anno, és olyan mint a 28i, csak 10 fölött eszik.
Mindenképpen 200 lovas autó lesz, vagy a fölötti. Nem csak a vezetési szokásaim miatt, hanem az érzés miatt is meghalnék egy gyengébb autóban. Nem is a lóerő, hanem a nyomaték...az, hogy a mostanival is tudok nyomatékból autózni, míg egy 20i -vel az esélytelen lenne.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9085 üzenetére
miért is esélytelen az is 6 henger nem de???
egy 20as az m54ből nem eszik annyit mind a tiéd.
a4 3.0tdi kevesebbet eszik mint a te mostanid??ergo 8nál kevesebbet..aha persze álmodozzál.
2.0d is megeszik 8at simán.ha úgy vezeted mint a 28i.t.max. harmad annyi alatt szétesik a motor.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_Voyage_
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9086 üzenetére
Dragon, a 3.0TDi -k 7 -t esznek, olyan használat mellett, amit én csinálok a géppel.(amúgy ültem benne, 130 -nál tempomattal 7l -t kért )
6 henger és 6 henger nem ugyan az. Vezettem sokat haver 520i -jét, hát egy lomha dög. Vezettem ismerős E46 320i -jét, ami coupé. Ha pörgeted az már jobban megy, ugye 170 lovas. De alsó fordulaton halott az autó, használhatatlan.
És haver 520i -je többet eszik mint az én 528i -m ha hajtva van, ez volt az egyik ok amiért az enyémmel mentünk nyaralni. de ha nincs hajtva, hanem 90 -es tempo, akkor is az a 20 -as moci max. 0.5l -el kér kevesebbet. 130 -nál annyival kér többet persze.
Az új 320D, de a 164 lovas tudod mennyit eszik? 5,7l -t átlagban. A 177 lovas meg 6,3 -at. Itt van egy 164 lovas a szomszédban, most 6,4 -et mutat a computer, de csak azért mert ő is kiment driftelgetni.
Amúgy egy ilyen 320i -nek lazán beköszön akármelyik újabb kétezres tádé, sőt megalázza...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #9088 üzenetére
háááát, attól füg hol..
unokatesóm 8 literrel jár városban a 320d-vel, vagy felette lazán.
de tény, tud 5.7-et is enni, csak azt nem városban.
ahogy a 3.0d is tud 7 litert főúton vagy alacsony sebességű autópályán, amúgy meg lazán 9-11 liter inkább a reális....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #9089 üzenetére
Persze, de városban az nem olyan rossz. Ez vidéki átlag. Csak városban az enyém megeszik 12 -t teljes nyugalommal, de fölötte is bekajál, ha kicsit erőszakosabb vagy.
Nekem az jó lesz, ha olyan 7,5l -es átlagot ki tudok autózni vele, mivel keveset viszem majd városba, kiránduló autó lesz.
Az enyémről is mindenki azt gondolja, hogy nagy benzines, lezabálja a gatyámat. De nem így van, most is 8.4 -et mutat az óra, amivel semmi bajom nincs. Szerintem kevesebbet eszik ez a 2.8 -as mint Dragon 1.6 -ja.
Csak egy 3.0TDi sokkal jobban megy.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
Ecsém, hogy még karajcsontkor is a fillérb@szás a téma - hihetetlenek vagytok
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz _Voyage_ #9087 üzenetére
ok ezígyvan.
bmw001>>-1 lityo miatt akarsz autót cserélni??... miközben sok 1000 km mész és égetsz el vagon benyát...és akkor erre a sok kicsire hivatkozol.??nagyon durva.
ne legyne igazam de szerintem egy 3.0 tdi minimum olyna átlagot fog hozni mint a tiéd de lehet felette..,.gondolj bele 3.0 és turbós.....
Az hogy a 2.0d megeszi a 2.0i.t ezt sem hiszem igaz...2 hónapja tán épp te bizonygattad milyen nulla még a 3.0 tdi dízel is mert te a 28i.del elverted mert jobban ki tudod pörgetni ugye kevesebb váltás.
és igen többet eszik az enyém.ez van én elfogadom.jelenleg nem áll módómban autót venni sőt valszeg a 2010es esztendőben sem....szóval azzal csökkentek költséget kevesebbet megyek.amennyit apénztárca havi bevétel megneged.De 540i.t 100es fizuval venni az gratula.,én nem sokkal többől még ezt ez az 16ot is nehezen tartom fenn.
Elég kevés olyan benyás bmw van ami 8-9lityo alatt kér..és te is beismered..hogy tiéd is lazánb elenne pesten 12öt sőt ha odatolod 15öt is.mondjuk tény dupla annyi az erő a tiédben.
dízel bmw.vel lehet csak igazán 8 alá menni vegyesben.bp. és a városi fogyasztás sajnos 2 fogalom elég baj ez.
na én megnéztem most 8.5-9es fogyikatírnak átlagban az a4 3.0tdi.re.
miért is menne jobban??mert ugyanugy 204 ló mint a tied....ja hogy chippelnék és ugy várnál 7es fogyit tőle...szegény...már most sajnállak.Sőt elmondom erősne gondolkodok következőre sme veszek 6 hengert??..minek?? ...a mo.i átlagautót zömét így is megfogom ha megfelelő artományban tartom max. ha valaki bosszuállózik akkor vesztek...de ilyne eetben nem ius hiszem engem érdekel ki nyer....ő majd fizet a kuton, meg szervízbe ha töri vagy széthajtja a gépét....
Erősen elgondolkodtató egy olyna autó mint bubu.é...e36 m43b18....erősne lehuzott motor..116 lóval 1800cm3...chippelve 125-130....1210kg...a 2.0 1330kg...120szal könnyebb a 4hengeres....jó esetben....nem mellesleg nem kapcosl vissza még tán meg is fogható...és 125 ló szerintme már vizi azt a kasznit reménykedek pesten 9et enne a 20i meg 12öt...ez tuti....mert még vidéken is 12öt elkap a 20as...ha kicsi játszás huzatás driftelés van benne.
m43ról meg egyre több ódát hallok mennyivel jobban fogyaszt mint egy 6hengeres.
köszönöm 12es fogyasztásból nem kérek a következő autónál...akár 2010 akár 2011 akár később lesz másik.
Nem ebszélve arról sokan még ezzel is azt mondják evszélyes vagyok magamra egy 20i.vel már lehet árkot fogtam volan sőt elég nagy rá az esély és most lehet a föld alatt lennék avgy jó esetben tolószékben.ez a 4henger legalább határt szab.
meg nem mellesleg körbenézek ismerős körben ilyen lóerős autók vannak..86, 92, 75, 60, 68.....mire akarjak én 150 lovat pörgetve simán pariban avgyok ezekkel.
tény fogyasztásban mind agyonver.de én nem is 3-4 milkáért vettem az autómat....és 17 év az 17 éve....meg a 250e is....kíváncsi avgyok 250e után a mai fapados 1.6os autók mennyit fognak ennyi ha egyáltalán egybne lesz rajta minden....amikor egy focus astra..3.5től kezdődik akkor csak nagyot röhögök hogy én feléből olyna autót vennék ami nekem ugyanazt sőt nagyobb élményt nyujt.Már változok nem érdekel annyira szágulkdás csaka dinamikus haladás....ami persze nem jelenti azt nem szívesne koricálók 80-90nl ltb.n...nekem mega kocsinak az kényelmes és takarékos és időben is jobb.
dízelben sosme gondolkodnék és viszont ha te gnbdolkodsz nem tudom mibőlérzed az audi dízelei jobbak mint abmw.jé..szerintem a bmw.é van jobban elismerve dícsérve.
amugy meg az alap 136 lovas 20d.t nem hinném a 20i 151lovas ne fogná meg....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9093 üzenetére
Nah, akk szépen sorjában, egy Tokaji aszú 5 puttonyos társaságában válaszolgatok.
Igen, alapjáraton erősebb az autóm, mint az A4 -es 3.0TDi. Ezeket a nagyobb dieselekkel azért vagyok pariban, mert nekik van 200kg többletsúlyuk, ennyi. Ez az Audi is majd 1700kg, ugye a quattro is sokat nyom. Na most, lesz 263 lovam, meg 530NM -em...Én ültem pont ilyen traktorban, és ez az ami 130 -nál 7 lityit evett, 160 -nál meg 8 -at. És igen, így chippelve. Városban az automata miatt viszont itt is megvan a 12l. Amúgy a gázolaj olcsóbb mint a benzin, nem is kevéssel. Egy diesel autó minden esetben kevesebbet fog fogyasztani mint egy ugyan akkora benzines, ezt nem én találtam ki. Ja, és arról nem is beszélek milyet lép egy ilyen. Öcsém, 1500RPM -nél az ember megfagy, mikor megjön a nyomaték és mint egy rakéta, úgy elindul. És nem gondolkozik, nem egyenletes a teljesítmény leadása mint az enyémnek, hanem hirtelen megindul. És ezen van a hangsúly. 180 -nál még olyat lép, hogy jajj... És akkor mit tudhat egy E46 330D, ami könnyebb, és RWD. Brutális lehet.
A 2.0D megeszi a 2.0i -t, igen. Nem a 136 lovas, hanem a 177 lovas D megeszi a 170 lovas i -t. Pedig egy traktor... De mondok mást. Egyenes úton pariban vagyok az E60 530D -vel, de amint kanyargós szerpentinre érek, nem tudok utána menni. Nehéz ott fordulaton tartani, míg a diesellel nem kell törődni ilyennel, nyomatékból rángatja az autót, utána meg lóerőből. Ellenben én csak lóerőből tudok menni. Szóval ott képzeletben olyan verést kapok, hogy elbujdoshatok... Ez csak teória, a lényeg, hogy tempós haladáshoz nem kell annyit kapcsolgatnom, sokkal rugalmasabb az 530D.
Diesel... Én nem ezek miatt félek, hanem ha megadja magát egyik porlasztó. Olyankor nem csak egyet kell cserélni, hanem jó esetben 3 -at. Darabja 140k egy ilyennek, és azt le kell perkálni. Van egy ismerősöm, aki ért Merci/Audi porlasztók javításához maszekban, 20k -ért csinál meg 1db -t. Sajnos BMW -t nem tud szerelni... Ezért nem is gondolkozok BMW dieselen, akkor már megmondom. És hiába tankolsz jó dieselt, úgyis behal a cucc.
Dragon, be kell látni, az új autók egyre erősebbek. Jönnek az 1.4 -es turbo -k, a 2.0 -ás TDi -k is már 170 ló fölött vannak. Annyit tudnak mint a 28i alapon. Nekem kell az a teljesítmény, és jó lenne a rugalmasság. Amióta kipróbáltam azt a 3.0TDi -t, azóta nagyon rá vagyok állva, csak fosok, hogy kifogok valami szart. Abból is jó lenne a BMW, ha lenne szervízhátterem az említett hibára.
De filózok 330i -n, csak ahogy nézem alig találni, mindegyik a diesel.Dragon, ha keveset járkálsz, akkor majdnem mindegy. Amúgy az az IS sokkal gyorsabb gép, mint a 20i, ezt hidd el nekem. Nekem a 20i az nagyon nem jön be. Akkor már 28i, ugyan ott vagy, csak nem lesz tőle lusta az autó. Fogyasztásban meg 100%, hogy sokkal jobb, nem beszélve a szervízköltségekről.
Bubu79: Beszélgetünk. Tudjuk, Te nyihte tádé...pedig nem olyan rossz az, BMW embléma alatt majdnem már csak azt látni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9094 üzenetére
az aszú jöhet dízel nem kell.
probáltál már bmw 330i.t vagy 330d.t??...mert annyira isteníted az audi 3.0 dízelét.....a bmw is van olyna jó sőt.
jó az a 177 lovas 2.0d szanaszétfog hullandi 150e után....ki van spiccezve.
hát ha van szervíz ismerösöd akkor lehet jobb, de az se túl kedvező...alsóhangon 60k...és ki tudja meddig jóaz??..tudod ami 1x elromlik annak annyi....abból nem lehet várat építeni.18is.re azt mondják ugyanazt tudja mint a 20i. fogyasztásban is ugyanaz.csak a 20i erőből megy az 18is meg forgatásból.
28i max. ltk.n jobb városban halál van vele pesten főleg.én a pesti fogyimat akarom csökkenteni a övetkező autóval...a pályás 8 - 8.5literrel semmi bajom.azért nem dobnám vissza azt a 170 lovas 20i.t mégha te le is tolnál vele és ha 4 hengeres is.
320d.ből max az e46 kéne de csakis ujonnan erre ugye nincs esély.használt dízel meg kell a halálnak...az a sok szervizes mér verne át??..mind azt mondj a dízel költségesebb és ha szerencsém van fogyiban kitermeli azt a pluszt....meg ilyeneket mondanak hitelből kell javítani...stb...egy 320d motorgenerál gyári szervízben tudod mennyi?? 800k....
annyit a kocsim nem ér.sőt annyiból kapok másik e36ot.érted???.. a szervízköltségéből...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz dragonfx #9095 üzenetére
majd elfelejtettem telomommal multkor fényképeztem egy autót egy treremgarázsbna budapesten.
jöhet ide 330d, meg 3.0tdi...ez tönkre veri mind2öt....
[link] [link] [link]én még ilyet nem láttam pesten egyedi és szép és gyors...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
tibi666
senior tag
válasz dragonfx #9095 üzenetére
ezzel a kispiccezéssel nem értek egyet. régen egy 2 literes benzinesből kihoztak 100-110 lovat, ma egy 2 literes szopóbenzines minden különösebb nehézség nélkül tud 170et, de a japánok kihoznak belőle 240et is. és nincs panasz a tartósságra. semmi gond nincsen egy 2 literes 170-180 lovas dízellel. a mai technikával ezt tudják.