Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    Srácok, most vonatkoztassatok el attól amit mondtam. Adó magas az oké, benne van. Hétvégi autó lesz mint már mondtam, másra nem lesz használva. Arra ott lesz cégesen az E39, azt lehet ész nélkül strapálni. Havi 1500 km ha lenne belerakva az E46 -ba, akkor azzal lehet sokat mondok. (persze ez csak az M3 -as esetében lenne, hétvégi élmény autó rangban lenne, hét közben állna a garázsban)
    Igen, fékek/futómű biztos drágák, bár a futómű az sima E46 esetében is 120k, és ez csak az első. Kuplung használattól függően, mivel kicsi lenne a futása, talán nem is kellene hozzányúlni. Fékeken én mindig spórolok, motorfék rulz. ;) (szerelőm 2 éve mondta, hogy lassan csere érettek a fékeim...2 hete mondta, hogy még mindig köszönik, jól vannak, látszik, h nem strapálom őket) A motor az egy sor 6, mit kell egy ilyenre költeni? Ez nem tádé, amin mindig cserélni kell valamit. Nekem az E39 -en 90.000km alatt asszem gyertyát kellett cserélni össz-vissz, leszámítva azt, amit minden autónál meg kell csinálni.(nah jó, láncfeszítő+görgők, kijött 24k -ból...)
    Kipufogó meg ezeknél örök, mit cseréljek azon?
    Szóval a futóművet azt aláírom,szar utak biztos jobban meg is viselik, meg ugye drága is az M -es alkatrész. Fékek...ha pechem van, de olyat vennék, ahol látszik, hogy no kopás. Kuplung az ugye zsákbamacska, bár ez nem a V8, hogy gyorsan nyírja. És a kötelező szervizek kicsivel magasabbak, olaj miatt pl...
    Én ezt látom. :U

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák