-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
válasz rootkiller #8542 üzenetére
Amúgy a fasznak jössz ide és isteníted itt a szaros szeátodat egy bmw topikban...
Én például qrvára nem vagyok kíváncsi a szeátra, úh mehetsz is tovább, trollkodjál máshol...[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Integra
titán
válasz rootkiller #8542 üzenetére
aztán melyik agytröszt haverod mondta ezt az ökörséget?
hihetetlen, minden topicban akad pár tizenéves bohóc....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz rootkiller #8553 üzenetére
te se ismered a szomszédom fiát.
ő meg történetesen a bmw egyik vezető mérnöke..
szóval lépjünk....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #8550 üzenetére
Nem, nem Neked szántam. Nekem a Veyron -al az alapjaitól van bajom. Soha nem voltam oda érte/tőle.
rootkiller: Erre csak annyit, hogy én is mindig azt mondom, hogy a diesel BMW nem BMW. De ezt nem szó szerint kell venni. Mert eddig a versenysport egyenlő volt a benzin üzemű autókkal, és mivel a BMW is sportosságot sugározza, nem illik a képbe a diesel. De ez rég elavult dolog, mert már a versenysportokban is jelen vannak a diesel autók, nem kis eredményekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #8556 üzenetére
Igen, de most őszintén? Melyik a nagyobb munka? Nullából kifejleszteni és megépíteni valamit, vagy átalakítani? Ezt Te tudod a legjobban, hogy csak pénz kérdése egy gyári motor versenymotorrá alakítása. Ha azt mondom Neked, hogy csináljatok nekem a 2.0 CR TDi -ból egy 300 lovas gépet, pénz nem akadály, akkor Ti is megcsináljátok, nem? Fejedben vannak azok a dolgok, amiket ki kell cserélni, meg kell erősíteni a motoron és annak kiegészítőin. Nem tudom a Seat a WTCC -s futóművét azt mástól kölcsönzi vagy az saját fejlesztés, de az is mérvadó.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #8557 üzenetére
nem dizelezünk, de tegyük fel hogy jah
valószínűleg KW fejlesztés a futomű.
no de azért ha azt nézed a VW-nek már a veyron előtt is volt W12-es motorja, gyak. hozzá toldottak még 4-et +meg csigázták.
a W8-12 meg egyértelműen a VR6-al meg teremtett motor elrendezésre épít.
tehát hogy is van az a teljesen új motor építés?
de mindegy ti vitátok én csak erre a falsch példára akartam felhívni a figyelmed.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #8558 üzenetére
Igen, saját márkán belül lehet meghúzták ezt, Passatban a W8 -al, Phaetonban a W12 -vel. De azt be lehet ismerni, hogy egyik se alakított maradandót. Jó, ez nem biztos magának a motornak a bűne, hanem magának a modell piacon elvárt szerepének.
De ezt a példát nem én hoztam. Azért bonyolultabb ez a módszer, mint egy sima átépítés, és akkor vonatkoztassunk el a diesel autóktól.
Én csak arra akartam kilyukadni, és csak is rootkiller miatt, hogy a BMW 100% -osan saját autóval megy, míg a Seatnál csak a burkolat a saját, többit innen-onnan "összeszedték".
De ezen kár vitázni.Amúgy a BMW WTCC futóműve is teljesen saját, sportrészleg érdeme.
Don't Tread On Me
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #8559 üzenetére
Szerintem azt a motort nem csak simán átépítették, hogy vettek hozzá egy nagyobb turbot, meg 1-2 apróságot, mérnökök hanem gondosan áttervezték az alkatrészeket, amit legyártottak, és beleépítették a gyári 81×95.5 blokkba.
Nekem úgy jön le, hogy te úgy akarod a dolgokat beállítani, mintha az egyszeri tuner felment volna az eBay-re, vett ezt-azt, majd összerakatta az autószerelő haverjával, és hozzáiratta az ECU-t 280/450re. Ennyi...Artengo TR 990 Pro
-
Voyage
aktív tag
válasz rootkiller #8560 üzenetére
Körülbelül ez is történt.
De én, mint aki nem vagyok bmw-s, csak olvasom a topikot, én se bírom már itt a búrádat, úgyhogy sürgősen húzz el szerintem a seat topikodba, és ott fényesítsed a "spanyol", volkswagen autódat....http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #8551 üzenetére
ennyi!!!
már megint kezdődik, kezdtem reménykledni visszatér a topika ormális kerékvágásba de mindig valami gyökér teleszemeteli más kocsi dícsőitésével...bmw.t nem ez alapján fogják megítélni, a bmw már letett az asztalra eleget a fennállása óta!!! nem kell bizonyítaniuk semmit hogy sportos autokat gyártanak.és benzin dízel téren is toppon vannak.
lehet fogyasztás fenntartásban nem minden másban ők a legjobbak.de akinek meg nem fut benyára meg fenntartásra annak arra se fog hogy egy uj bmw.t vegyne szóval...ez egy szorosan összefüggő elmélet.aki régebbit vesz az meg vállalja hogy minden 1 x tönkremegy semmi sme örökéletű de a bömik még mindig messze tovább tartanmak mint ms egyébb kommerszebb azonos korú autok.
pont .ámen.ennyi.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
itt a keréktárcsám lehet fikázni.így jobban bejön mint a króm.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #8565 üzenetére
oda...
pláne ha az aze löző x5 m kijött volna 740 lóval...V12velMegint erősne év motorja címes ez a motor...V8 biturbo.
nem csodálkoznék ha a modellfrissis M5 ezt kapná meg.mekkora tuningalap lenne.netán feljebbrakva 580-600 lóra ujra visszaszerezhetné bmw az első helyet a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #8566 üzenetére
V8 biturbo lejárt lemez, ha jól sejtem 750i-ben ez van.
Csak 150 lóval kevesebb.
740lóval előző x5-ös még jó, hogy nem jött ki, az a motor versenyautó motor, kb 10.000km-et se bírna.
Valsz vagy ez a v8-as lesz új m5-ben, bár ha egy csepp eszük van, v10+biturbo, vagy a 760i-ből ismerős v12+biturbo...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz MPowerPH #8568 üzenetére
M3-ba biztos nem megy köv generációba sor6, eddig az volt, most v8 végre, szerintem m5-be is nagyobb az esély a v10 biturbo-ra, v8 mégis gagyi lenne, a kicsi, m3-asba is v8 van elvégre...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
MPowerPH
félisten
Igen, mert volt egy váltás. Ugye E46 M3 sor 6, E39 M5 V8. A plusz teljesítmény érdekében növelték a hengerszámot. De ha M divízió is turbósítva lesz, akkor a jobb fogyasztás miatt is csökkentenek a hengerszámból. Csak gondolj bele, a mostani E90 M3 V8 -as 420 lovas erőforrása rugalmasságban el van maradva a sima 335i -től, amiben kettő apró turbó dolgozik. Most ez a sor 6 két nagyobb turbóval 400 ló környékén sokkal praktikusabb mint a nagy V8 -as erőforrás. Takarékosabb, kisebb, és sokkal jobban használhatóbb. V8 turbó fölösleges lenne M3 -ba. V10 -es motor amúgy egyértelműen a legjobb kialakítás az összes közül, V12 felejtős, F1 -ben is gyorsan belátták, mikor a V10 -es motorok pörgősebbek, könnyebbek, és ennek lévén gyorsabbak is voltak. V16 meg már nevetséges...
Szóval megeshet, hogy a V10 -et nem kótyavetyélik el, de meg van rá az esély. Mert a BMW -nél is eljön a turbós korszak, és pl. a 3 -as széria sor 6 -os motorjait úgy néz ki kis 3-4 hengeres 1.4-1.6 turbók fogják felváltani. Kisebb fogyi, jobb használhatóság, kevesebb káros anyagkibocsájtás.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8570 üzenetére
ja ez utolsó indok miatt....
szerintme v8 biturbó lesz az uj m5...550 ló alatt kár gondolkodniuk.az m3 uj verzioján meg van idejük gondolkodni mert soká elsz az
de mindig egyedi mocit raknak az m3ba...azért egy V6biturbó odacsapna. 3.5 literes 460-470 loval.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8571 üzenetére
Bezony. Új 3 -as 2012 -re debütálhat, M3 -as még lehet lesz egy év is. És belegondolva, hogy az E46 M3 -as motorja a valaha legyártott egyik legjobb BMW erőforrás, akkor ésszerű döntés lenne.
Amcsik V8 -ra esküsznek pl. Azért V8 két turbóval csodákra képes.
És nézzétek: köv m3, sor 6 biturbo.
Cikket keresem erről.M5 -ös. Kézzel foghatóan.
Szóval ez inkább már nyílt titok.És idézem is:
"Egy külföldi lapnak állítólag megerősítette a BMW, hogy a következő M5-ösben a V10-es helyett turbós V8-as motor dübörög majd.
Minderre elsősorban a fogyasztás és a CO2 kibocsájtás csökkentése miatt volt szükség. A
BMW ezzel követte az Audi RS6 és a Cadillac CTS-V példáját, ha nekik megfelel ugyanis a V8, akkor az M5-nek is meg fog felelni."
De ez se rossz, végül is a technológia ki van fejlesztve. Ez felér egy nitroval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Viszont ez elkeserítő. M3 -al kapcsolatos, lehet szakítanak a hagyománnyal és áttérnek a V elrendezésű 6 hengeres mocikra. Szerintem ez több mint rossz ötlet. BMW sor 6 -osai a világ legjobb motorjai.
Az előbb is elírtam...nem sor 6, hanem V6. Hát, az érdekes lesz...Csak szét kell nézni, és megvan minden info, amiről beszéltünk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #8574 üzenetére
Pfú, ez gyönyörű. Nagyon el lett találva a forma. E60 se volt csúnya, csak fura. De ez most kirobbanóan ellett találva, nagyon bejön. És ami fontos, E60 gusztustalan belsője már a múlté, újra otthonos érzés BMW -ben ülni. Nagyon nem jött be az a belső, E60 -al az volt az egyetlen problémám. Ez itt tökéletes lett.
Don't Tread On Me
-
Voyage
aktív tag
válasz tibi666 #8574 üzenetére
Mostani 7-essel is lehet.
Külső szvsz hányinger, E60 ezerszer szebb, főleg az eleje randa, de a háta se szép. 7-es milliárdszor jobb, még akár elölről is, hátulról meg pláne. Belseje tűrhető, de a 7-es sokkal szebb...
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
MPowerPH
félisten
Jaja, szerintem is. Audiban a belső az, ami vezetőbarát. De itt már nincs ilyen probléma, nagyon barátságos. És ez már jobb, mint az Audi, talán már a Mercedes E Klasse -val vetekszik. Ránézésre piszok nagy luxus lehet ott bent. És Aeros -s szellőztetett első ülések, bőrösnél alap követelménynek kellene lennie. Kényelem, jaj.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Voyage
aktív tag
-
MPowerPH
félisten
Új 5 -öst nem is láttad még, Teee. Ültem már én is új Mergába, E 250 CDI Avantgarde BlueEfficiency -be. És belülről nagyon bejön, kényelmes tényleg. De kívülről és főleg hátulról nagyon nem az esetem. Egyszerűen ronda, de ugyan így a C Mercik se tetszenek.
Don't Tread On Me
-
Voyage
aktív tag
válasz MPowerPH #8582 üzenetére
Én nem tudom mibe ültem, akié az autó, annyit tud róla, hogy a kúton benzint tankoljon bele, 98-ast(27 éves csaj, valamilyen manager...). Hátulról szerintem valamivel jobb volt az előző, de szemből, és belülről álomszép. És jól is ment, motorháztető alatt sokat nem láttam a burkolattól, de 4 hengeres volt.
Új 5-öst képen láttam, elég is volt belőle, E mercit mikor képen láttam csak, már akkor szerelmes lettem bele.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
tibi666
senior tag
szerintem szép lett, bár kevésbé jellegzetes, mint az előző generáció.
az e39-hez képest továbbra is elbújhat.bár, ha egy jó touringot összedobnak...
-
MPowerPH
félisten
"Hátulról szerintem valamivel jobb volt az előző, de szemből"
Most a csajra gondolsz?
Nah, igen. Hát kinek a pap, kinek a papné. BMW mindig feltűnően fura autókat kíszített, talán ezért is különleges. Azt meg, hogy melyik a legszebb autó a piacon számomra, már leírtam többször is.tibi666:Hát igen, E39 máig a legkarakteresebb BMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Látjátok meg se néztem a hírt és..eltaláltam V6 biturbó ez lesz az m3 és igenis jó ötlet attól még maradhat a sor6 csomó bmw.be de az m.nek egyedi motor kell és egy V6 tuti egyedi lesz.
Ez az 5ös klassz, de az e60 szerintme szebb.ez olyna 3as és 6os kópé keverék.és akkor már inkább 3as kópé olcsóbban...
az e39 meg az E merci sehova nem jön akár az e60 akár ez az uj 5öshöz képest.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz tibi666 #8574 üzenetére
nekem tetszik.
és milyen szép ezzel a fekete lakk belsővel.
már az x5-ben is bejött, abban is ilyen fekete bőr/lakk belső volt, nagyon felnőtt, nagyon férfias. ez az ezüst szín hulladék, de fehérben ide vele
meg végre valahára elől is kettős keresztlengőkaros futóműve van, ideje volt már....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8573 üzenetére
a v6 egyszerűen praktikusabb, kisebb, kompaktabb.
nézd meg a nissant. a világverő rb26dett meg rb28dett után jött a 3.7 v6 hodály.
ez van, ez a trend.
vagy ott a toyota a jz motorsorozattal. vagyis csak volt ő is.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
pont tegnap utaztam új e-ben.
lehet hogy az ülése nem volt jól beállítva, de majd lecsúsztam róla.
ettől függetlenül patent verda, jó anyagok, alapjáraton kereplő dízel, de a váltó.. anyám, az nagyon rendben van, nagyon gyorsan pakolgatta a fokozatokat. nekem külsőre nem tetszik úgy mint az új 5-ös. belsőre sem.
ettől függetlenül bitang jó autó. gondban lennék, ha ezen kéne vacilálnom.. de nem kell, mert csóró vagyok...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #8593 üzenetére
Úgy néz ki, nekem jövőre összejön valami jobb állás, aztán akkor egy "kis" hitelt felveszek, aztán egy 1 éves, benzines fehér e mergába belevágok.
Számomra félelmetesen kényelmes, szép is, jó is, szóval nekem most abszolút best-best.http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Integra
titán
a pápaszemes e merga bennem nem hagyott mély nyomot a rengeteg hibáján kívül..
de ez az új e, ez nagyon rendben van. csak nem nekem való.
3 literes dízel kell bele, de ha nem hajletépős tempóra vágysz és az alapjárati kerregős történet nem zavar, akkor 2 literes 4 hengeres dízel is tökéletesen elég hozzá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Voyage
aktív tag
válasz MPowerPH #8598 üzenetére
Valami baromarcú facelift előtti E39-et tett a sorba, így meg szimplán E60 a legszebb.
Integra: Én nem sietni veszem, lehet, hogy benzinesből is 4 hengeres lesz, de nekem ne kerregjen az orrom előtt semmilyen dízel..
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest