-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz Vandit. #8450 üzenetére
ezt a kérdésed nem értem.
szó sem volt 330i-ről a cikkben, és nem is hasonlították a hármast egy ötöshöz, vagy e-klassehoz.ezt a cikket egyedül az fogja fel hibásan, vagy írja, hogy nem érti, aki elvakult bmw-s. mindenki más felfogja a mondandóját, mert teljesen korrektül van megfogalmazva.
[ Szerkesztve ]
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #8451 üzenetére
A két tonnás luxusautót te hoztad fel.
Amúgy meg lehet, hogy elvakult vagyok, de nem is tagadom.
Nekem tuti bmw kéne és nem csak azért mert bmw, hanem mert esztétikában számomra többet ad, mint egy merci v. akár ajudi. A kényelem meg mindháromban megvan szvsz, persze ez si relatív. Ámen.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
válasz Vandit. #8452 üzenetére
én hoztam fel, mikor valaki elkezdte védeni az m5-t.
a linkelt idézeted is érthető egyébként. a kemény bmw futóművel járó szopást csak a 335i ereje tudja ellensúlyozni. vegyél bmw-t, szeresd, vigyázz rá, de előbb utóbb rá fogsz jönni, hogy magyarországra nem jó választás. mikor sorra kell majd kerülgesd az aknafedeleket, meg a kátyúkat, hogy maradjon valami a vesédből, és ezt minden reggel, este munkábamenet meg kell csinálnod, akkor rájössz, hogy ezeket nem ide tervezték.
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #8453 üzenetére
Leszámítva a motor erejét még egy M5-ös sem nyújt olyan vezetési élményt, amely vetekedhetne azzal, amit bármelyik könnyű, 200 lóerős sportkocsiban tapasztalhatunk. Akkor meg minek erőlködni?
Azért ez kicsit... Ergo egy Civic Type-R jobb, mint az M5 vezetési élményben. Igaz mivel egyiket sem vezettem, így ezt nem tudhatom, de kétlem, hogy annyira rossz vezteni az M5-öt.
mikor sorra kell majd kerülgesd az aknafedeleket, meg a kátyúkat, hogy maradjon valami a vesédből, és ezt minden reggel, este munkábamenet meg kell csinálnod, akkor rájössz, hogy ezeket nem ide tervezték.
Ebben igazad ven, de ettől még bármilyen autóval ugyanúgy kerülgetni kell és tönkrevágja ugyanúgy azt is.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Sipi16
senior tag
válasz Vandit. #8454 üzenetére
Szerintem a választ egy kategóriával feljebb találod. A cikkíró sem azt mondja, hogy rossz, csak egy kocsit nem lehet minden felhasználási feltételre egyenlően kihegyezni. Nincs élet kompromisszumok nélkül. Egy kőkemény futómű megkeseríti a városi közlekedést. Egy puha pedig a hétvégi szerpentinen nem az igazi.
Nézz utána vehetsz te Subaru Impreza WRX-et. Igen, gyári sport változat, de mielőtt elkezdenéd keményebben használni pár alkatrészt ki kell cserélni.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8454 üzenetére
"Ebben igazad ven, de ettől még bármilyen autóval ugyanúgy kerülgetni kell és tönkrevágja ugyanúgy azt is."
ez meg egyszerűen nem igaz, szerintem ezt még te is érzed, ez inkább amolyan csakazértisodamondokvalamitválasz volt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vandit.
addikt
Pont ez a lényeg, hogy a bmw tudja mindkettőt szvsz.
Ez a sportos meg kényelmes autó nem létezik szöveg, hát ez elég lol.
Először határozzuk meg a sportosság és a kényelem fogalmát és utána jelentsünk ki ilyeneket.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Sipi16
senior tag
válasz Vandit. #8457 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy egy BMW-ben lehet akármekkora bivalyerős motor számomra attól még nem fog sportos érzetet kelteni. Persze most nem a tuningolt M szériára gondolok.
A sportautóknak szeretem hallani a hangját. Na most ez hosszútávon idegesítő tud lenni nagyon. Ezért mondom azt, hogy számomra nincs kompromisszum.
Itt is néha akarnak szivatni az öreg volvósok és csak a turbósok meg a glt-t tudnak meglepni városban. A széria 114Le kevés mert nehezek.
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Vandit.
addikt
válasz Integra #8456 üzenetére
Fenntartom ezt az állításomat, max annyit fűznék hozzá, hogy egy bmw-t mondjuk előbb tönkrevág ez az igénybevétel, de ettől még más autónak sem tesz jót. Vagy ezek szerint a magyar utak csak a bmw-t teszik tönkre? Vagy vmt félreértettem?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Integra
titán
válasz Vandit. #8459 üzenetére
nem erről van szó, megint nem gondolod végig
sportfutómű peres gumival vs normál futómű normál gumival.
mindegy, hogy miyen márka, nem ez a lényeg, hanem a futomű, anyaga, hangolása, keménysége, a hozzá tartozó felni és gumimérettel.
a magyar utakra meg a terepjáró az ideális.
értelemszerűen időrendben a következő képpen mennek tönkre:
1. sportfutómű
2. normál
3. terepjáró...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SpeedR
őstag
gyulavitéz szavára nem kell sokat adni. Tudvalevő, hogy integrája van, és a fapad sportautókat szereti. Őt nem zavarja, ha szétrázza a veséjét az autó, vagy megsüketíti a szigeteletlenül beszivárgó 9000-et forgó motor és a futómű hangja. Erre jön ezzel a hülye szöveggel, hogy a Merci mennyivel kényelmesebb mint BMW. Nem ír modelleket, hogy konkrétan melyik melyiknél kénelmesebb, hanem csak úgy alle zusammen. Hát én ültem már pár merciben és BMW-ben is, de az azonos kategóriák esetén nüansznyi különbségek vannak, kényelmetlennek, rázósnak pedig nem mondanám egyiket sem, az extrém peres felniseken, keményített futóműveseken kívül. Ebben a kategóriában már egyik cég sem engedheti meg, hogy csak kemény, rázós futóműveket építsenek be. A fő különbség, hogy a BMW igény szerint kérhető ilyen sportosabb futőművel is, a mercinél meg csak pislognak ilen kívánság esetén.
Kigyűjtöttem a tc cikkekből néhány idézetet:
"A kupé teste 25%-kal merevebb a négyajtósnál, a futóműve is alacsonyabb és feszesebb, és a végeredmény egy olyan sportos autó, ami szinte nem is kényelmetlen a városban. Lassan a BMW mérnökei is megtalálják a betonkemény defektmentes gumik ellenszerét."
Karotta - BMW 335i Coupé"Az is határozottan tetszett a 320d xDrive-ban, hogy viselkedésében nem sok utalt a 4x4-es hajtásra. A határozott útfogás ellenére is jó volt a rugózása. Persze lassú haladásban valamivel férfiasabbnak tűnik az első futómű, mint a sima verzióé, de ez nem zavaró. Ellenben nagy sebességnél is hátborzongató a stabilitása."
papptibi - BMW 320d xDrive"Nagyon finoman fut, comfort állásban is igen jól kanyarodik, és sport állásban se ráz vészesen – igen kellemes, úgy, ahogy van."
Winkler - 730d"A váltót leszámítva az 520d maga a tökéletes limuzin. A hely elöl-hátul, hosszában-széltében óriási, a motor nagyon csendes és pont elég erős, az ülések kényelmesek, ahogy a futómű is. Járt nálam az 530xd, elképesztő, micsoda különbség van a két autó menetkomfortja között. Mindössze egyetlen apró hüvelyk a felnigarnitúrák átmérőjében, és persze jóval kevesebb rugózatlan tömeg, és az 520d mintha egy másik autó lenne. Pedig az 520d alapáron 16-os felniken gurul ki a szalonból, a tesztautón meg 17-es garnitúra volt – ennyit a fapados tesztautókról! –, de így is tökéletesen csillapította még a legkeményebb ütéseket is."
- gyulavitéz - 520d -
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #8451 üzenetére
naa hehh...
ez enm elvakultság hogy a cikkíró lehúzza a bmw.t.5ös neki enm kéne smemiért mert nem elgé kényelmes de sportosságban se tud ottlenni.>>egy barom, a 30as motor szerintme már nagyon jol viszi az 5ös kazsnit.nem bezsélve a nagyobb mocikról vagy m5ről.az ülés meg kérhető sportülés meg normál.az hgy ő béna hozzá beállítani az ő gondja.de iylne gyökérséget ne ondjon neki nem kéne egy 5ös se. az hogy a 3as csak 300 lóval ér valamit megin tőt véleményezi.ezek szerint még a 30as szívó 272 lovas mostani elég jól sikerült verzióját is visszautasítja.. most eerr emit mondjak ha nem azt gyökér??..szerinte 3as csaka 35i meg az m3 auto.faxfej. nekeme gy 320i limo pont elég lenen az uj 3asból.17es felnivel.az hogy egy bmw nem tud egyszerre kényelmes és sportos lenni, hehheee ez tudod nem si véleményezhető mondás. msáhol meg még azt mondják ezen az oldlaon hogy az 5ös még a 20d.vel si bőven autózható.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Aki enm akar nagy rázódást az vegyen 16"os flenit rá ne 18"ast.meg nem kell sportfutómű és peres gumi ennyi.
Amugy én is szeretem ha behalladtszodika motorhang, na persze nem fülsüketítően ne lehessen ebszélgetni zenét hallgatni.de vane gy középút.főleg ugy hogy mondjuk 4000 alatt csendes legyen felette ahngos.eza mai bmw.kből hiányzik.kivéve sportmodellek.tényleg ellentmondanak egymásnak olyna gázok.inkább ezt nézzétek...kéne fain.előről csúnyának ünika hátúlja de oldalról vagány.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
Ki lehet valahogy deríteni, hogy sport futómű van e a kocsi alatt?
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8468 üzenetére
én úgy tudom hogy a kulcs is az ecuból computerből nyeri ki az adatokat mindne egyes bedugáskor indításkor...és valszeg valami pendrive szerű dologként müxik eltárolja a dolgokat..de hogy minden egyes alkalmat vagy csak az utolsót na ezt nem tudom.de ha mindet akkro naplózva..egy erre kifejlesztett gépen tuti meg lehet nézni mikor mennyi volt benne és hol járt szervízbe mi mikor lett kiütve stb. de ez csak feltételezés
nekem annyit mondott egy szaki enyémet is ha rákötik meg tudják mondani tekergetve volt vagy sem, szerencsére nem.elég ez a 250 lassan.
most ugrik totál hihető hisz ha jól tom jó pár éve már az összes bömi nem kulcsos hanem gombos indítású.mindhez van egy ilyne kis rissztóhoz haosnlító kütyü amit a kormánytól lefelé jobbra kell a helyére behelyzezni és utána gomb...de gyakorlatilag a gomb megynyomása közben utána smemi nem változik, nem lhallod hogy beindult csak azt hogy világít a műszerfal és elindulhatsz
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8470 üzenetére
akkor lehet csak az utolsó adatot rögzíti és mindig felülírja netán okosba a kulcsból is lehet törölni a megfelelő műszerrel a naplózást ha egyáltalán van.
be kell menni bwm.hez talán egy rendesebb fószer aki ért is a technikához elmondja a történetet.FELRUGDOSOM EZT A POLLENSZŰRŐT!! ..NEM TOM KISZEDNI, MERT KLÍMA NÉLKÜLINÉL UGY EL VAN ÁSVA.
aki csinált már ilyet e36 klíma nélkülibe írjon privit.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #8470 üzenetére
Na látom dragon már leirta nagyjából. A visszapörgetős bizniszt nem ölik meg teljesen, mert a "jobb" helyeken a kulcsot is tudják programozni. Azt nem tudom, hogy mennyire elterjdt ez utóbbi, sejtésem szerint a murvás nepperek többnyire megelégednek az óraegység manipulálásával.
-
Gézengúz
addikt
650 sztori folytatás...
-
mayerlaci
senior tag
Defs hülyét mint én..
Kicseréltem a betéteket elöl hátul kopásjelzöt visszaraktam faszán.Viszem nulláztatni erre mondják h kopásjelzöt cseréltem e mondom nem na akkor vegyek rá mert ha a régi marad bent azzal nem tudják kinullázni... Jelző 2db 12ehuf.
Ui.: Vicces az, hogy nem értem minek kell cseréln hiszen az nem tud ott kopni ahol van.. na mind1.
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
-
Integra
titán
válasz Gézengúz #8473 üzenetére
csakastopperóraszámít
na meg hogy beszél ez arról, hogy hol vette az autót... EU ország vagyunk, miről beszél ez? jaaaaajjjj de ez van, ilyen hülyéket kell marketingesnek felvenni, mert ezek fapofával nyomják a frankót.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8476 üzenetére
A legcsúnyább ez
"hogy amennyiben a fenti vizsgálat is azt állapítja meg, hogy az autó nem mutat műszaki rendellenésséget, a vizsgálat kapcsán felmerült költségek az Ügyfelet terhelik."
a müncheni cég ennyi erővel már tényleg kicserélhette volna az egész mocit az embernek ah ennyi statisztikára megy.igaza van de így után tényleg gáz ilynenek foglallkozni hogy huhh nem 5 hanem 6 alatt vagyok 100on.faxé nem adja el...ugyse fogja senki kipróbálni próbakörön....azt vesz egy m6ot.
az érdekes lesz vajona müncheniek találnak e tesztpályán hibát.ha nem akkro amx. marketinges duma teletömködés van a bmw magyarország részéről..vagy tényleg user error ergo béna a sofőr.nem hinném a német anyagcég egy 50i moci miatt belekeverné magát egy később ciki vesztegetős balhéba.viszont ha jó a kocsi akkor user error.ha enm akkor meg hvatalos márkaszervíz megvonás a bmw magyarországtól..nem megfelelő bánásmódért.
A vége ugyis az lesza bmw mo. bocsánatkérések közepette kicseréli a mocit."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
ha a kulcsot is tudják programozni, vagyis törölni az adatokat belőle, akkor azt csak gyári mérőműszerrel tudják csinálni, azt meg akkor vagy lopták a bmw-től, vagy pedig a bmw alkalmazottak is benne vannak. minden esetre szomorú.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gamerkiller
senior tag
válasz Gézengúz #8475 üzenetére
Azt a BMW tulajt ismerem.. Semmi neki ez a 3 kiló, olyan mint ha elmenne egy hétvégi vásárlásra.. Van az M6 mellé neki még egy másik 6-os de nem M-be, egy Nissan Navara R-black edition, egy X5 M, Ford Mustang GT, és az asszonynak egy Volvo S80..
Valamennyiről van képem, de sajnos most nem találom a dvd-t amin van..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
Voyage
aktív tag
válasz dragonfx #8463 üzenetére
Ne legyél már értetlen.
Nem azt mondja, hogy nem kényelmes, hanem azt, hogy nem annyira kényelmes, mint az ugyanannyiba kerülő E mercedes. Sportos, de nem annyira, mint egy vérbeli sportautó(integra, caterham, meg ehhez hasonló 200-300 lovas űbersportgépek, negyed akkora súllyal).http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Gézengúz
addikt
válasz gamerkiller #8482 üzenetére
És meglesz....? Ha előkerül szúrkáld már be őket....Elég a bömösöket...
-
Bubu79
addikt
Ugye Ti sem hiszitek el, hogy amit ember mikrokontrollerbe kódolt, azt ne lehetne a típus ismeretében módosítani?
Mindent lehet - csak némi info kérdése az egész...
E36-nál pl. az óraállást a műszeregység hátuljába dugott kis egység tárolja - benne egy kontrollerrel és egy EEPROM-mal... A tartalma visszaolvasható, módosítható...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
keIdor
titán
-
mayerlaci
senior tag
Hülye kérdés de E90 320D és E60 530D alatt a váltóban mi a különbség? (automatic)
-
gamerkiller
senior tag
Emberek! HD be, full képernyőbe be, karosszékben hátradől, és élvezkedik.. Istenem.. Csak egyszer.. Csak egyszer kérnék egy ilyet 1 szabad órára...
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
Gézengúz
addikt
válasz gamerkiller #8489 üzenetére
A lassított felvételek valami lélegzetelállítóak...........
-
Tomics
addikt
válasz gamerkiller #8489 üzenetére
Nagyon profi videók!
Ha egyszer sok pénzem lesz csak BMW-m lesz!PH! addikt since 2004
-
MPowerPH
félisten
Most értem haza Krakkóból, hétvégén lementünk túrázni. Jó volt megint kicsit hosszabb távon vezetni, bár gyorsan vége lett. 8.9l lett az átlagom, annyira nem is rossz, tekintve, hogy nincs autópálya. De ez a Szlovákia...gusztustalan...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #8493 üzenetére
Jah, piszok szar az út... Nagy a nyomor arra, nem tom mit vannak annyira oda Szlovákiával... Donowalinál meg ugye szerpentin, végig... Kamionok, azokat 2 -esben kellett előzgetni, mert kevés volt a hely, és 40 -el cammogtak fölfelé.
Persze, jó ez a fogyi. De az A6 -ossal anno 7,5l -el megjártam ugyan ezt az utat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
runner 125
nagyúr
Szeva all!
99-es 7-es BMW-re nem tud valaki eredeti motorháztető emblémát?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #8495 üzenetére
Szeva!
Pl. NT autónál kapsz eredetit, de akármelyik BMW -s márkaszervizben. Az eredeti, amit máshol kapsz az után gyártott.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz runner 125 #8497 üzenetére
Pfú.. Hát ez nem 100%, de mikor én kértem egy emblémát akkor 3000Ft -t kértek el érte.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen