-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7799 üzenetére
320i annyit eszik mint a 328i. Nem akarok nagy benzinest, kis fogyira megyek. Azért van Turbo -s, vagy diesel lenne jó. Mert az tény, én egy ilyen 330D -vel 6l -el eljárnék. Hétvégi autó lenne, meggondolom. Esetleg egy A4 3.0TDi. Azokról nem írnak annyi rosszat mint az E46 -ról.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7801 üzenetére
az 1 oldallal előbb fikázott tdi.
azt akarod egy 25ös letoljon mindig az uton.
20as nem számít nagy benzinesnek. 7-8cal elmegy.328cal még mindig ott van akkor.
turbos benyás soha enm fog keveset enni pláne ha ki is használód.
dízelből meg használatat tudsz venni 2.5ért.vagy más márkából 2.5é uj kis dízelt de az elég degradáló visszalépés lenne.
330d sosem emgy el 6literrel. a 20d talán."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7802 üzenetére
Dragon, igen, fikázott. A véleményem nem változott. Mivel csak 7végi kiránduló autónak lesz, hajtani se nagyon hajtanám, talán elég lenne.
De azt megcáfolom amit mondasz, mert elmegy 6 literrel, de még alatta is. És nem merném úgyse hajtani. Ha az én kezembe adnának egy ilyet, 5,5l -el eljönnék Paksról Bp. -re, ami kb. 100km.
Jó fogyit akarok, és most e szerint válogatok. De ilyen 150 lovas gépek nem kellenek nekem...az kín lenne.
A 25 -ös csak addig tol le, amíg ebbe nem kerül chip, de mondom, ez nem arra lesz.Turbos benyás azért eszik keveset, mert ha nem tolom neki, akkor a turbo nem pörög. Így a fogyi is sokkal kevesebb.
Januárra tervezzük a cserét, még van időm válogatni. Saab -okat végig olvastam...szarok... Igazad volt Tibi.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vagy akkor ez. Nagyon A4 felé hajlok.
2.0 -ás moci, úgy megy mint a 330i, de fogyiban jobb.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #7804 üzenetére
Jók az A4-esek, és talán olcsóbbak is, mint az E46-ok, de ezekkel az 5-6 literes fogyikkal álomvilágban jársz. Az eddigi írásaidból kiindulva úgysem fogod tudni megállni, hogy ne cibáld meg a fülét. Úgy meg már kb annyit fog fogyasztani mint a 28asod. Ne feledd, hogy a quattro hajtás is eleve megdobja 1-2 literrel.
Ha a jó fogyasztásra gyúrsz vegyél valami szívó négyhengeres benyásat, vagy szervízkönyves, leinformálható dízelt. -
Vandit.
addikt
Ehhez mit szóltok srácok? Tudom, hogy német papíros, de azon kívül.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz Gézengúz #7809 üzenetére
Mondjuk a szépség relatív. Konkrétan mi ronda benne? A színe az nekem sem tetszik meg a hátsó lámpák, de a többivel nincs bajom.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gézengúz
addikt
-
Vandit.
addikt
válasz Gézengúz #7814 üzenetére
Cool a verda.
Ez rendben van?[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gézengúz
addikt
válasz Vandit. #7815 üzenetére
Kösz
Kicsit erősnek tűnik az ültetés, nem tudom Te merre közlekednél vele de pl. az enyémet látod és már azzal is nagyon vigyáznom kell.......a másik: randa egybeépített tuning első lámpa
nem tudom a rendőröknek mennyire jön be a szélvédő mögé tett rendszámtábla...
a színre fújt vese sem gyári ez viszont engem nem taszít...
szépek az m-es tükrök de mindenkitől csak azt hallom amit első ránézésre gondolok róluk...
keskenyek.. gyári szélesebb, jobb betekintést nyújt...
Jó állapotú a belső bőr még ha nekem nem is jön be a színkombináció
És hát a keret nélküli ajtó.......... a kópék sajátossága...
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Tuningolt M3-as BMW a Manhart Racingtől
csak az a rettenetes hátsó lámpa...
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #7817 üzenetére
Miért? Tök jól állt az a lámpa a Daewoo Lanoson is
Érezték a bajorok a szedánnál, hogy ezt biza elqrták, a frissítés utánit egy cseppet megreformálták ( bár a valaha volt legszebb hátsólámpa akkor is az E46-é - szvsz ), nem is értem a kombinál miért nem figyeltek rá...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7803 üzenetére
én továbbra is azt mondom meg fogod bánni.ugyis hajtani fogod.akár dízel akár benyás ha a turbó képességeit nem hazsnálód ki ami ugye fogyasztásnövekedést okoz akkor nagyon nem fognak azok menni ugy ahogy te akarod.
Nem tudom mi a gondod a 528cal.költsége se sok fogyija se megy is.5.5-6 liter egy 3.0d.től??...azért ne álmodozzunk....8 alatt sosem fog elmenni.... a 20d ha kíméled akkor 6 liter.
25ös lenyom akkor is ha belekerül a chip mivle ő kihasználja az autoját te meg nemturbos benyás kis cm3 fogyaszt keveset feljebb nem hiszem.
látod mondtama saab zsákutcsa.Vandit>>ezen a piros németen undormány az első lökös.nekem nem jön be ha a bajuszléccel integrálva vana lökös.
A 800e.s hazsnáltautos 325i az nyerő én is néztem.ha beleveszem csak a 4 felni az árának a negyede minimum. ...ha fogyit 12 környékére teszed akkor erősen megnézős kategória.A másik porba ültett fekete nekem nem jön be.széttépik a magyar utak.
7817>>kellett egy rivális az rs6nak...meg is van
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #7817 üzenetére
Ide vele! Nekem bejön hátsó lámpástól, mindenestől. (a limo már nem)
A hírszerő viszont monnyonle, mert tudtommal E91-ből nincs M3 és az E90, E92, E93-ban sem V10 van, hanem V8. Szal duplán nem lehet M3.(#7822) dragonfx
Ezek a dízelek meglepően jól fogyasztanak. Városon kívül simán reális a 7-8 liter, még egy csurig pakolt, automata, 235-ös gumis touringnál is, ha nincs agyontiporva.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7822 üzenetére
Dragon, 330D kevesebbet fogyaszt mint az 530D. Motor ugyan az, súly kisebb, légellenállás még kisebb mint az 5 -ösnél. Így kevesebbet fogyaszt.
És az E39 530D elmegy országúton 130 -al 6.5l -el, akkor a 330D 6 -l -el. 90 -nél az 5.0 is elképzelhető.
De majd megmutatom.Ha gyorsulgatsz vele, akkor fogyaszt többet. De akkor a 28i is kajál.
Nem azt mondtam, hogy jó motorok, de talán most jó választás lenne nekem.Amúgy E39 költséges, mindig rettegek mi romlik el rajta megint. Hiába jó a motor, ha az autó szervízigényes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7830 üzenetére
jaja, mindig van valami.
nálunk most a pdc bal középső szenzora szart be, nemsokára csere.
de zörög már valami fűtéskeringető szivattyú is (szerencsére csak valami segédszivattyú), az is csereérett...és a hátsó benzinpumpát is ki kell cseréltetni, mielőtt elmegyünk síelni.
utána remélhetőleg nem lesz gond egy ideig. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7830 üzenetére
ezek nem nagy hibák....
szervoval mi is volt a gond???..rengeteget mész a kocsival ennek ára van
abs szervo nélkül még bőven nem maradsz ott az uton.De ha lehal egy turbo a dízelen akkro valszeg igen.
ilyen alapon nekem el se szsbadna indulnom....hidrótőke, fűtéscsap, benyaszűrő netán pumpa...tán hengerfejtömítés is, első gátlók ami csak így hirtelen beugrott.szerintme lassna hátsó dob.pollenszűrő.váltószimeringek.mindne igaz gömbcsuklók és első féltengelyek.abs jeladó. kb = kocsi mostani ára.
ezek mind olyna dologok amikkel bőven el lehet menni, mert ugyis jelét adják ha súlyosbodika szitu.nem kel tartanod szerintme neked semmitől. 3 év fölötti kocsitól ne várd hibátlan lesz, nemhiűba annyia gari mindenhol, max. 5 év....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7832 üzenetére
Dragon, ez Servo nélkül vezethetetlen, mivel a servotronic meghülyül, és csak 2/3 -ad fordulatig engedi a kormányt tekerni, utána blokkolja. ABS/DSC computer nélkül nincs sebesség jel, nincs ABS, és DSC se. Így veszélyes, nem ajánlott.
És a sok idegesítő kis hiba. Mindig van valami, és lesz is valami.Ehhez mit szóltok? Vagy ez..
Fiatal, nem is drága. Benzin turbo. Kényelmes, elegáns. Jah, és ha kell megy is.Vagy ez esetleg, bár nem a stílusom. Vagy hasonló ilyen Leon. Fogyit jó lenne tudni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #7832 üzenetére
akkor 90-nál valahol az országúton üljön összes kopra a jobbos gátlót és rájösz hogy ezzel nem lehet játszani.
szakadjon le egy szeleped mert kitámasztott a töke.
az 1,6-os motor, hogy nyúzta le a féltengelyeket..?
pollenszűrő, mindenki úgy veszélyezteti az egészségét ahogy akarja, tudod Te mennyibe gomba tenyészik abban?
át kéne gondolni néha azt amit írsz!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #7838 üzenetére
Jajj nem kell most a lelkiismeret ide.léci léci.szeretem az autom de jelenleg nincs rá elég pénzem és ezekkel a hibákkal elmegy.
nem tudom valszeg túl élesen veszem a kanyart
pollenszűrő necces a klíma nélküli e36okban.ez csak 1 kb kalkuláció az eddigi amiket mondtaka szervizekben...majd ha vágód a témát akkor szólj bele.Bmw001>>a 20VT 1.8t leon ezek közül....bmw dízel más kategória.A volvok meg szerintme is kajálnak.ez a leon is 9-10et simán benyakal.hajtva kb 15öt. ez a volvora is igaz tutira.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #7832 üzenetére
Nem nagy hibák???
Tudod te mennyibe kerülnek ezek az alkatrészek, egy ilyen kaliberű kocsinál szerelési költséggel együtt?
Egy-egy ilyen "apró" hiba kiteheti az autó valós értékének jelentős részét.MOD: Valóban nem kéne elindulnod azzal a kocsival ha az én véleményemet kérdezed...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7842 üzenetére
Dragon.
Ez nálam úgy működik, legalábbis én így fogom fel. Ha egy autón elromlik valami, akkor azt ki kell cserélni, amint lehet. Ennek az az oka, hogy ha halogatod, akkor még elromlik valami, és utána még elromlik valami... A végén az lesz, hogy addig halogatod, amíg az autód egy roncshalmaz lesz. És utána már egyben úgyse csináltatod meg, mert a apránként nem tudtad, mert nem volt miből, akkor egyben az egészet úgyse tudod.
Nálam az autón bármi probléma volt, 1 hét után meg lett csináltatva, így most elmondhatom, hogy makulátlan az állapota. De öreg autó, sok elektronikával, bármi elromolhat. És én azt nem engedem meg, hogy alattam leamortizálódjon egy kocsi, lásd 10k km -enként van olajcsere a legjobb olajból. Már lelkiismeret furdalásom van, mert most lassan 11k -nál járok, és elmaradt a csere. De amint lesz időm, viszem, nem halogatom.
Szóval ez nálam így működik, nem adok tovább romhalmazt a kezemből. Ha lenne +pénzem cserélnék első lököst is, mert ugye annak az alját a csaj szétszakította, és az alsó műanyagokat is ami engem zavar, igaz csak esztétika. De meg lesz az is csinálva.Seat felejtős, tényleg sokat zabál. A dieselét dicsérik nagyon, de PD -t nem akarok.
E46 -al a sok elektronikai probléma mellett a futómű a legnagyobb gond. Azt mondják gyakorta kell teljes első futómű generált csinálni, ami majdnem 100k.
Tudod, hiába vagyok BMW mániás, ha ennyi gond van az E46 -al, az életbe nem veszek...
328i -t azért nem akarok, mert fiatalabb autó kell, azt meg 2001 -ig gyártották. 2003 -tól jöhetnek autók, azt húztam meg határnak. 320i nem kell, adó ugyan annyi rá, ugyan annyit fogyaszt. Életben nem vennék olyat...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7843 üzenetére
vagyis a vége az lesz marad a mostani mert egy jó autó jó fogyasztással a teljesítményéhez képest.ennyi.látod hogy igazam van.még 1 millával többért se találsza támasztott kitételekkel az igényeidnek megfelelő autot.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7844 üzenetére
De, 330D. Nem peres gumikkal persze.
Vagy Octavia ami még bejön... De nem tudom, ez biztos nem marad, az 100%. Attól még hét közben ezt fogom használni, az a lényeg. De kell otthonra egy nem céges autó is.Pedig de tetszik ez nekem. 330D -ben de jó lenne. Az a baj, itt is mindegyik szar autó váltós, az meg megint csak nem jöhet szóba. Felniket eladnám róla, kisebbre cserélném, az lenne az első.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7846 üzenetére
Vagy esetleg ilyen, olcsóbban is lehet találni már.
Igen, de ez marad itt Bp. -n. Otthonra kell egy a garázsba, azon van a lényeg, ami saját, nem céges. A céges az nyúzva lesz, havi 15k km tuti bele lesz rakva, legfőképpen nem én általam. Audi el lesz adva, amint kész lesz. Nagy rakás szar.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #7839 üzenetére
figy a hidrotöke meg a gátlók nem olyan dolog amit lehetne halogatni, mert egyszerűen nem nagyon kéne ilyen autóval forgalomba menni, de leginkább sehova, akar a franc a lelkiismeretedre hatni öszintén tőlem fel is gyújthatod a kocsid, de ezek közül leginkább a gátlós téma nem játék, kb olyasmi mint ha szarrá kopot fékbetétekkel mászkálsz.
a többi már a te dolgot, a pollen szűrőt meg a kocsiban ülök egészsége miatt mondtam csak..
szvsz eljárkál a leon is 7l-vel csak tudni kell ésszel használni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
Ez tudom kicsit drágább, de meggondolandó. Vélemény? Januárig úgyis lejjebb megy az ára, 3 milla körül ha tudok egy ilyet, az jó lenne.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest