-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz MPowerPH #8201 üzenetére
nagyon finom volt.
igazság szerint az tök mindegy ilyen autónál, hogy most 7 literrel megyek átlagot vagy 8.5 literrel. (az x5 nem jön ki városban 10 liter alatt, de vegyesben 9 alatt is megtud állni) amit számolnom kell, az az, hogy mik a szervíz költségek, a biztosítási költségek.
jövőre elég nagy lesz a változás, ugyanis szinte mindenki x1-re cserél, mert nagyon jól néz ki és itt van rá pénz. az x3 kb eladhatatlan lesz emiatt, senkinek se fog kelleni (csak a csóró magyarnak), befognak zuhanni az árak. ami nekem jó, mert x1-et újonnan úgysem tudnék venni. vagyis nagy lesz az x3 kínálat.
az, hogy 4 vagy 6 hengeres ez nagyban fog függeni attól is, hogy mi lesz a piacon és milyen állapotban. a 6 hengeres elméletben jobb állapotban kell legyen mert kevésbé erőlködik az 1.8 tonnás kasztnival, mint a 4 hengeres. ráadásul a 6 hengeresek között sokkal több az automata váltós és tök érthetően alapból jobban felszereltek. de ha lesz 2 literes 177 lovas automata váltós, nekem az is tökéletes lesz. van már most is, de még mindig nagyon drágák. egyszerűen nem vagyok hajlandó annyit kifizetni érte.
ehhez még hozzájön, hogy downsizing nagy divat éppen, és ezért a 4 hengeresek relatív drágábbak mint a 6 hengeresek. mindkét motor euro4-es, az euro5-ös csak az x1-ben van, meg majd az új x3-ban.
mindenképp kikell most várni, ezt az egyet érzem. ráadásul jövőre nagyon sok lesz a 2007 év közepi modellfrissített autóból már, amit jelentősen pofásabbra varttak fel mint a frissítés előtti darabot.
a srác akinek az x5-jét próbáltam, fikázta designra az x3-at, azt mondta, hogy már akkor öreg volt, mikor megjelent. mondjuk ezzel annyiban én is egyet értek, hogy a modellfrissítés előtti tényleg szürke darab, de frissítés utáni, az nagyon rendben van szerintem. de az x5-öst ő is kapásból befogja cserélni jövőre egy x1-re, teljesen oda van érte. poénból megkérdeztem mennyiért adná el az x5-öt, mondta, hogy annál azért "kicsit" magasabban, mint amennyiért én nézek x3-at
igazság szerint ember nem tudja megmondani ezekről az autókról, hogy 50ezer, 100ezer vagy 200e km van bennük. és nagyon sok itt a karbantartott autó. a szervízkönyv kötelező, ezt ő is mondja, de van itt ember aki simán visszaállítja a km órát az autókban, semeddig se tart... csak félig lehetsz biztos abban, hogy az autó mennyit ment. még szervízkönyvvel is...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Integra #8202 üzenetére
fikázta designra az x3-at - hát nem szépség. Volt szerencsém behuppanni a bal 1-be. Én 186 magas vagyok és meglehetősen zavart, hogy a jobb lában a középkonzolba verem állandóan.
Multkor álmodoztam, bmw honlapon számoltam egy 320d árat...cirka 12 milla. Jó lesz nekem a 6 éves 525 is.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Integra
titán
válasz V.Stryker #8203 üzenetére
legalább nem fogják megbámulni, minél többen fikázzák, nekem meg annál kevésbé kell féltenem.
x5 csak 3.0d-vel jöhetne szóba, de azoknak az áruk teljesen eszement, ha olyan érdekelne, aminek értelme is van megvenni és elmegy még 200e km-t.... és akkor megint hol a határ? pedig gyönyörű ez az x5, ami srácnak is volt, elfogadnám.. de 235/55r20-as gyári gumiból vegyél már 4 db-ot rá..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #8207 üzenetére
Hát én ott kint, ha német viszonyokra szabott fizetésem lenne, akkor se X1-et vennék, hanem X5-öt, vagy 7-est. Ezek bitang jól néznek ki, meg még az X6 is úgy-ahogy. De az X1...
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #8209 üzenetére
Nyílván, nem mondtam, de inkább vennék egy új mondeo/passat helyett egy használt x5-öt kint. Itthon biztos nem.
De pár év múlva úgy is ki akarok menni gyakorlatra 1-2 évre.
De te végülis kiköltözöl/kiköltöztél, vagy ingázol?http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #8211 üzenetére
Hát bejelentett lakcím itthon van, de sokáig nem akarok majd kimenni, hogy legyen lakcímem, annyira nem vonz dajcsland, csak kíváncsiságból mennék.
Az jó, bár adatlapodon bp van még.
Szabad kérdeznem mit dolgozol?http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
Integra
titán
ok, de ha nincsen lakcímed, akkor a nem fogod tudni német rendszámmal a nevedre megvenni. magyar címedre veszed és ideiglenes rendszámot kapsz, az meg lefog járni. szóval marad mo és a drága regadó etc.. ezt számold hozzá a német árhoz.
üzleti szférában dolgozom....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
ma olyan jót mosolyogtam magamban. beálltam tankolni az omv-hez, senki nem jött ki megkérdezni, hogy lemoshatja-e a szélvédőm, vagy ilyesmi.
üres volt már a tankom, már vagy 40 liter belement, mikor beállt mellém egy fekete bmw x6. egy kutas egyből jön ki, kérdezi a faszitól, hogy segíthet-e lemoshatja-e szélvédőt, stb... bakker én ilyen alapos ablakpucolást még benzinkúton nem láttam. bementem fizetni, számlát kérni, matricát venni, és még mindig mosta. elöl-hátul.
a rendszámtábla keretén magisz pest volt, a rendszám maga pedig augsburgi. kíváncsi vagyok, hogy majd a gl-re hogyan reagálnak. mondjuk nem valószínű, hogy sokszor jövök majd ehhez kúthoz, most is csak azért választottam, mert nem találtam agipot.
-
Integra
titán
az a baj az x5-tel, hogy 15 perc öröm. aztán már csak a fogad szívod a költségek miatt.
ahhoz hogy nyugodtan járj ilyen autóval, évi legalább 100-120ezer euros fizud kéne, hogy legyen.
ez a srác se vett volna benzinesben, azt mondja, hogy ha 180 körül megy, akkor ez is bezabál neki 16-17 litert.. dízelből. csodák nincsenek.
mondjuk az ő infója azért hieteles számomra, mert ő aztán tényleg felső plafon adatokat mondott az autóra[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Voyage
aktív tag
válasz Integra #8217 üzenetére
Havi 10k euró?
Itthon a felsővezetőknek van ilyen, mint pl metróvezető, meg bkv, máv vezetők, ezt is felére vágják.
Ismerősnek régi X5 van, 7M-ért vette 3 éve, azóta ment vele kb 120k km-ert, kb 500k-t költött az autóra. Plusz benya, mert 4.4i van neki. Az még szvsz nem sok...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8139 üzenetére
ezzel szerintme nem vagy egyedül....sőt....
Gézengúz>>sötét felhők közt kék égen fehér propeller...én így tudom pontosan.ok.elhiszem.hogy van ez a műszercsoport teszt megnézném én is....amugy VIN alapján enyémnél si stimmel minden.
bmw001>>egyre rosszabb ötletek.dízel mondeo hazsnáltan.amit 155 lovat 200ra chippelteted amivel nyomaték is felszökök.
ha váltó bírja is, kuplung??ja és a moci??...adagoló hajlmos lehalni ezekben 80-100e.nként és darabja ennyi kb......haver fordnál dolgozik 6éve...
nekem is az alu titán berakás tetszik sportosságot tükröz... a fa letisztultabb konszlidáltabb[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #8162 üzenetére
na itt az igazság...
ennyi....erre figyelek már mióta én is...
nem kell ide audi meg ford meg merci...
az hogy a fordnak jobb a futóműve mint a bmw.nek az azért elég meredek...megnéznéme gy st.neka futóműv emennyivle bírja tovább mint egy m.es böminek......azért mindneki agyba főbe dícséri a bwm futóművét...akár 3as avgy5ös...7essel meg nem illik ugy menni....az e46 fikára meg cska annyit mondok mese....lehet párna enmv eszik figyelembe e46nal nem kéne driftelni agyba szájba ...mert az már nem arra való....és ugy nem ics csoda valamit megesz.....én e46 320at simán bevállalnám....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #8168 üzenetére
hát figyi legalább van vaon alkatrészed és nincs ilyenre gondod.
nyugi vidéken laknék kerttel aknával már rég itt pihenne egy 150-200e.s bontásra itélt külföldről behozott piros másik e36 donornak...és amugy meg egyetértek, seat ford, merci audi...meg dízelcipp meg faxom hesssssssss innen!!!!!!!!
ez egy bmw.s topik erről van szó benne nem oldalakon keresztül arról i milyne más nyomaték gazdag autot akar.mindig a szív döntése a lényeg!!! mert utna nem fogod jol érezni magad benne...enyémmel is van költség bőven...de más ilyne koruvla még több ez tapasztalat haveri körből(egyiknek beázik vagy 4helyne az autó..másiknak kiszakakt a hátsó torony csak ugy sutty, 3.nak xar a fékje folyamatosna csöpög szivárog, 4.nek dízel van régi..és tovább nem is kell mondanom semmit..de legalább offba rakom). ...és nem bántma meg ezt választottam 7éve...nekem is e36 külsőa mindenem, nem kell más, ami komplikáltabb könnyebben elromlik....
bmw001>>csak annyitmondoka fogyit leszámítva amit ha jól tudom el tudotk számolni..semmiben nem lenne több költségbe egy e36 m3 mint egy dízel mondeo hosszútávon...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #8196 üzenetére
fain nagyot léphet egy 30at tuti bekap.
én multkor alpina b7et láttam dunakeszin, , most hétvégén meg elöző 7est hamann tuninggal az is vagány ám.ez az 5ös nekem bejön tiszta 3as coupé külsőt sugall nekem.
amugy meg csodákban én sme hiszek hogy valaki 20-25évesne mindneféle otthoni támogatás nélküla 0ról egy 5ös 7es uj bömcsiben futkározik , ez a mese.én is sokat mesélhetnék erről, volt mikro jobb volt jött a bmw mentek az évek aztánmost ott tartok 3 napja áll a kocsim, és reális észépp érvek alapján már 2 éve el keleltt volna adnom kb
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Nekem is bejön az x1...na akkor elindulhata fika, nekem bejön tiszta x3 szerintem.
mondjuk én elfogult vagy ksiebb bmw.k felé.
előbb kéne egy 3as coupé vagy 135i mint egy 5ös avgy 7es.látom volt itt link az uj alpina b7ről is.
egy x5ös fenntartása soha nem volt olcsó mulatság.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #8223 üzenetére
X1 nekem is bejön. Meg egy 135i coupe-t is elfogadnék, de a favorit az E46 coupe.
Jó lenne, ha kihoznák hivatalosan is az M1-et. Mert azért valljuk be nem ugyanaz egy 135i M csomaggal, mint egy gyári M-es.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Integra
titán
alapvetően megfontolt vagyok és ennek megfelelően tervezek és gondolkodom, valszeg céges ártalom, de ennél rosszabb sose legyen
számolj egy picit.
egy x5 3.0d városban simán benyel 11 litert tempós vezetésnél, piros után meglódulással. ezt nagyon sokan mondják. igaz, ez már felső határ talán. autópályán mondjuk 8-9 között ha 130 körül mész. számolj átlag 10 literrel 100km-en, főleg ha mondjuk 70%-ban városban használod az autót. egyébként hasonló adatokat mondanak az x3 3.0d tulajok is, csak talán 1 literre kevesebbre kihozható, mert kisebb az autó súlya.
ilyen fogyasztás és üzemanyagár esetén két esetben lehet nyugodtan autózni vele: sokat keresel, a másik pedig, ha viszonylag keveset autózol vele.
én inkább utóbbi kategóriában vagyok, viszonylag keveset autózom és azt is inkább városban, saját lakás és szüleim meg haverjaim között. ha távolabb megyek, akkor meg ált bort hozok fel bp-re. szóval nálam ezek az alap mozgások. motorral meg sokkal többet járok mint autóval. mondhatnám azt is, hogy az én esetemben a 3 literes x3 is megfelel, mert nem költök sokat üzemanyagra, akkor meg miért ne duruzsolhatna igazi bmw motor benne herélt 4 hengeres helyett. úgy tűnik a kötelezőbiztosítás és éves adó között annyira nagy különbség nincsen, éves szinten talán 200 euro, de ezt pontosan még nem tudom.
szóval akár így is gondolhatom.
de gondolhatom úgy is, hogy ha 2 literessel veszek, akkor eljárok vegyes fogyasztásnál 7 literrel, még városban is. és a költségek is kevesebbek. a gondom az, ohgy 2 literes nem igazán van automatával, illetve van, de nem a 150 lovas, hanem a 177 lovas és ezek a típusok még használtban is nagyon drágák.. 3 literes automata meg van bőven és meglepően jó áron.
és kisebb a 2 literes értékvesztése, illetve azt se tudom hogy meddig használnám, lehet hogy csak másfél évet, mert utána meg megint költözöm és oda meg már valszeg nem tudok autót se vinni. ebben az esetben meg jó nagyot buknék a 3 literesen. vagy apumnak adom. fene tudja, még van pár hónapom eldönteni, meg átrágni magam rajta prászor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #8224 üzenetére
az is igen de a 2.2es benyás moci nem kéne 170 loval.a modellfrissi előtti meg nem ledes lámpás hátúl.igaz vehető hozzá.meg ki tudja hogy tul van bnyolítva már 200 uátni.
e36 coupé...96-98 környéki.20as vagy ha erő kell 28as.x1 aranyos.egy 2.0ás benyás szerintme jól viszi.135i az etalon ekvés van belőle egyedi.rátolni ey gönygház fényezést valami minőségi tuningot és vetekszik egy m3mal.nem lenen nehéz.e46 m3 mocit belerakni sé kész is az m1 ennyi...mégsme lépik meg...mert nagy konkurencia lenne a mostani m3nak....
a 335i is majdnem pariban van az m3mal darabig.az elöző m3at néhol le lépi bizonyos határo között. egy felhuzott 3.0 bitrubó moci vagy eg ykönnyebb kaszniban az e46 m3 mocija...hát erős lenne a verseny nagyon.de pont illene bele az e46 m3 sikermocija 6hengerrel.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8227 üzenetére
Hát aki nagyobban jár persze lejjebb nézi a kisebbet...még márkán belül is.
Ha kényelemre és kötlség csökkentésre mész akkor tényleg x3 2.0d a te autód.
a többit csak te tudod eldönteni elemzéske után mit tudsz bevállalni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
gamerkiller
senior tag
válasz dragonfx #8229 üzenetére
Hát aki nagyobbal jár persze hogy lenézi a kisebbet...Még márkán belül is...
A javításért bocs, amúgy meg szerintem ez nem feltétlen igaz.. Én nem általánosítanék ez ügyben.. Az már régen rossz hogy odaírod "persze hogy lenézi".. Azaz te is így gondolod.. M.O.Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8229 üzenetére
igen, ez így van, csak 6 henger az mégis 6 henger..
az automatáról meg nem nagyon szeretnék lemondani. ez meg ugye mint mondtam keményen árfüggő történet a 4 hengeres esetében.
és a 4 hengeresek között kevesebb a jól felszerelt, kisebb alapfelszereltség. van néhány tele extrázott darab, de igazán felszereltek inkább a 6 hengeresek. pl a 6 hengereseknél sokkal többen van xenon, kanyarkövető xenon, panoráma tető, esőérzékelő etc.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8231 üzenetére
persze azért a bmw is odafigyel mivel keltse fel az érdeklődést a 6hengereske iránt.
volt találkozon is 2 osztrák piros 3as bömi egyik e46 másik e36, mind2 díjas lett.az e36on ott volt a tanksapkán az a pisilis gyerek és 4cyl. bmw... a vicc az volt kiderült az e46 4hengeres volt.de ahogy kinézett.
e36 m3 mióta épített auto,??teljesne gyári szériagyártásban volt.azért mert régebbi több az alkatrész ellátó gyártó cégek száma, míg egy ujabbnák kevesebb és jóval jobban felverik az árát.
Csak egy példa csajom vordobája fele annyi idős mint enyém ugyanugy 1.6os.ha jól sejtem a cordoba a seat középkategóriája kb.de azért a maga korában egy hármas bmw odaverte ujonnan mégis övéhez ha még utángyártott cumokat is néztem, főcumokat(pl:generáto, önindító, ac pumpa...stb) 1.5x annyiba kerül minden, gyárit azt nem tudom de van egy sejtésem az se lenne olcsó....mondjuk övé 2 ajtós enyém 4 de seat szervízben 220at mondtak neki egy ajtócserére...nem tom gyárilag enyémhez mennyi lenne de ez bivaly sok.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
Láttam ma egy M6 -ost, iszonyat brutális, körbejártam párszor.
Szívesen megkergetnék egy ilyen gépet... -
Gézengúz
addikt
Műszerfalteszt:
Km. nullázó gomb benyomva tart folyamatosan, gyújtás ráad....
-
tomcsi23
veterán
Nem (lett volna) piskóta.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Manitou
addikt
Nem is tudtam hogy volt 315-ös BMW
[link] -
neduddki
nagyúr
válasz tomcsi23 #8236 üzenetére
HI!
erre mar engem is ideesz a jo dogom, es csak hnagosan feksohajtok: bazzzzzzzz degyonyoruuuuuuuu:- )))
udv
neduddki
p.s. e34 mindig is a kedvencem volt/keskeny vesekkel:- )/ eben csak a bejgli 5er tudodtt medingatni /tudom tudom:- )))/
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #8236 üzenetére
Hát ja jól néz ki 5ös coupé kabrio.
vagány a huzat mintája.jól néz ki.
e39 kombiból nem tudom volt e m5ös verzió 400lovasként.
azt tudom e60 m5 kombi olyan van láttma is multkor egyeta népligetnél.Manitou>>volt régen én ültem is ilyenben....majdnem 30 éves.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Na, a sok elvakult bmw -s... Most értem haza Komlóról! Ismerős haverjának a 2003 -as E46 330D -jével mentünk. Ez eddig mind szép és jó, csak az a helyzet 4 órája itthon kéne lennünk. Csak az a szar Bonyhád előtt az egyik kapaszkodón bemondta az unalmast. Füst, motor teljesen erőtlen...megáll, leállít az út közepén, mer az emelkedőre nem tud felmenni. Computer sír valamit. Autó beindít, óriási csörömpölés a motorháztető alól. Tréler... SZERVÍZKÖNYVES AUTÓ, BIZONYÍTOTTAN VÉGIG WALLISBAN SZERVIZELVE!!! Öcsém, és a trabant is elment mellettünk, amit fél órája megelőztünk. És nevetett... Hát szánalom is volt...
És csodálkoznak, hogy az ember próbálja reálisan nézni a dolgokat. Faternak 20 éve Fordja van saját autóként, több mint 1,5 millió km -et rakott beléjük összesen... és soha nem kellett trélert hívni, de még olyan se volt, hogy út közben ilyen gondja akadt. Ez már nekem is sok, E46 -ba az életemben többet nem ülök be, az már most biztos.
És most lehet okoskodni a sok elvakult évi 10k km -et se vezető emberkéknek.
Mennyibe fog fájni...? Hát, nem szeretném a bőrömön érezni. Gyerek megmondta, megcsináltatja és adja el a fenébe, és vesz valami normális autót.(igen, így mondta, nagy N -el.)(igen, tiszta ideg vagyok, az a szar autó elkurta az estémet, pedig dolgom volt.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #8244 üzenetére
Nem, nem úgy van. De hányingerem van, ha látok egyet ez után. Csak egy vékony kabát volt nálunk, én kis naív... Össze fagytam egészen, amíg vártunk. 140k km sincs abban az autóban. Katasztrófa.
Mercivel s ez van, arról már írtam. Nem tudjuk mi szállt el, a computer is megzavarodott. Hétfőn kiderül, mi lelte. Majd megérdeklődőm. De pár százas buli lesz, az biztos.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #8248 üzenetére
Nem tom, minket még soha nem hagyott ott. Igaz nem diesel volt egyik sem, de akkor is fele annyiba kerültek mint egy bmw.
Tudod, én úgy vagyok vele, hogy ha egy autó menet közben cserbenhagy, akkor az nem autó.
Egyenlőre kipróbálok egy fordot, és egy ilyet. Kicsit drágább, de ez legalább Japán, és nem lenne vele gondom. És sz@rok a presztízsre...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Sorozatok
- Micro Four Thirds
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Eleglide M2 - pedálszenzorból a maximum
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen