-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz venember83 #9200 üzenetére
Én sem a hangja miatt szeretem. Csinálhatnak bármit egy dízel sosem fog úgy szólni mint egy benzines. Az Audi R8 V12 dízele is vérpezsdítő de nem az igazi.
mod: Ha már motorhang vagy 5hengeres Audi vagy amcsi big block. A többi nálam nem játszik.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz venember83 #9200 üzenetére
"Vannak helyzetek, amikor jó a dízel, de azért a mindennapokban nem biztos."
Ezt kifejtenéd bővebben.
fekeandras: Szerintem a V12 -es Merci blokk szól a legszebben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz fekeandras #9201 üzenetére
5hengeres audi blokknak nincs véletlenül valami köze az 5 hengeres ford/volvo blokkokhoz?
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
fekeandras
őstag
Majd az offolósban. Ez BMW topik.
-
VR6-Fan
veterán
válasz _Voyage_ #9203 üzenetére
a régi sor 5 dizel 1:1-ben az auditól van (Volvo esetében legalább is)
fekeandras:jól beszélsz
többit ne itt mert BMW-sek kitérnek a hitükből.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
venember83
nagyúr
válasz MPowerPH #9202 üzenetére
Pl. taxizáshoz, vagy munkahelyi autónak újonnan okés, de mindennapi munkába járós autónak nem jó a drága fenntartási költség, és a magas szervizigény miatt. Nem jársz vele elég sok km-t, hogy megspórold a magas fenntartási költségeket és a magasabb vételárat. Nem beszélve arról, hogy tartósságban sem a régiek már a dízelek. De ez inkább Melyik autót vegyek topikba való.
-
SpeedR
őstag
válasz venember83 #9206 üzenetére
Csakhogy BMW-nél a dízelek az olcsóbbak újonnan, nem a benzinesek. Egy új 320d kb. fél millával olcsóbb mint egy 320i.
Aki évi 25-30e km-t megy minimum, az az autó teljes élettartama alatt sokszázezret spólol a dízellel még akkor is, ha becsúszik 1-2 motorhiba. (adagoló, turbó, magasnyomású pumpa)
Én is benzines fan vagyok, de el kell ismerni hogy gazdaságosságban nincs párjuk a dízeleknek. A hangjuk olyan amilyen, belülről szvsz egyáltalán nem vészes a 30d duruzsolása. -
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #9208 üzenetére
Áh vw-nél így is túl dominánsak a kerregők. Ha olcsóbban adnák a dizelt mint a benzinest, akkor onnantól kezdve benzines motorok gyártásával nem is nagyon kéne bajlódniuk.
-
Sipi16
senior tag
Persze, hogy egyre több a dízel mert a sok idióta csak a fogyasztást nézi. Ami esetekben 2-4L is lehet, de ha keveset használja a kocsit lehet, hogy egy benzines kifizetödöbb. Most azokra gondoltam akik csak évente 10-15k km-t mentek.
[ Szerkesztve ]
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #9211 üzenetére
már mint a mostani palettán lévő(?), és azok közül a 2l-s TFSI-vel meg az 1,4 TSI-vel mi bajod?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #9204 üzenetére
Minden tiszteletem a Tiéd
Tessék példát venni róla és máshol OFF-olni, neveletlen banda!
neduddki: Traktort a vetésbe...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9209 üzenetére
251le, 500NM. Automata simán elbírja, nem gáz neki.
Nem szabad elvakultnak lenni, sajnos be kell látni, hogy ilyen olcsó gázolaj mellett(benzineshez képest), és legalább -2l -es fogyi mellett bőven megéri.
Az meg hogy elromlanak? Az se igaz teljesen, sajna ha nincs rendesen szervizelve, akkor azt többszörösen megbosszulja, mint egy benzines. Szerintem egy rendben tartott diesel -el nem lehet akkora probléma. Turbora csak vigyázni kell, porlasztók megoldhatóak okosban. Szivattyú egy nagyobb költség, azt aláírom. De ezeket simán kispórolod az üzemanyaggal, és még úgy is jobban jársz.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz neduddki #9215 üzenetére
vannak azok 2.0 FSI szívó van, csak baromi ritka főleg kicsiny hazánkba.
no meg minden gyártonánl pusztulnak ki a nagy ccm-es motorok és jönnek helyete a kicsi feltöltösök, mert az milyen jó mert kevesebb a káros anyag.
aha persze részterhelésen ahol, nem kell eldúsítani a keveréket, de amint megjön a nyomás...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
neduddki
nagyúr
válasz VR6-Fan #9221 üzenetére
HI!
a kiskopcentit azt mar sok eve megjosolta egy fordtol hazatero hallgato, csak nem lelel aszt a rofogest, amugy en a 1.6fsi-t hianyolom mert akkora csinadrataval harangoztak be asztan megnagycsond
udv
neduddki
p.s. kozb emit nem talaltam Nagyszokolyai tanar ur kezebol, magyek olvasni
mod: kozepen off
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9224 üzenetére
Őszinte leszek - leszarom az 5 literes átlagot.
Valahányszor előkerül a téma, a vége mindig az, hogy lehet lapozgatni a fórumot, mert rögtön itt terem egy rakás traktorpárti és megint megy a trécselés a fauvétől elkezdve az audin át mindenről - teleszarjátok a topikot.
Zsibbasztó állandóan kerülgetni a sok offot - pláne úgy, hogy lenne topik, ahol simán elférne mindaz, amit szóba hoztok.
A vége mindig az, hogy ez van teleszarva és nem más.
Ezzel van tele a faszom.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9225 üzenetére
Már mit vernél oda? A 320i -vel? A 3.0TDi -t? Na ne viccelj már, azt még én is megeszem az 528i -vel, de uzsonnára.
Igen, jól hallottad. Szutyok 4. Legalább egy 5. henger kerüljön már bele, hogy ne úgy járjon, mint egy részeges nagypapa, főleg ha turbo -s.
Bubu79: A 330D is BMW, vagy tévednék? Vagy ez egy gázolajos madzag, ami idevonzza a sok offolót?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9229 üzenetére
Nyűglődsz, sírsz, rísz, hogyn me kell E46, mer' ilyenolyanamolyan.
Nyűglődsz, hogy kell dízel, fillérbaszóskodsz az üzemanyagon, miközben M3-as BMW-ről álmodozol, mert kell a kraft - de aztán mégsem kell, mert hát fent is kéne tartani.
Akartál már venni a Volvotól kezdve az Audin át talán már csak a Porsche tuskó dízel SUV-ja maradt ki, nem is tudom milyen megfontolásból...
Dönts. Vegyél amire szükséged van - de ha kíváncsi vagy mások véleményére is, akkor használd a megfelelő topikot - bár egyre inkább meggyőződésem, hogy az az autó, amiről te álmodozol még nem gördült le a gyártósorról - ami jól is megy, keveset fogyaszt, kevébe kerül a fenntartása is és megkapod bagóért.
És ha nem muszáj ne ezt a topikot szarjátok tele a sok szeméttel - mint írtam állati bosszantó folyton elscrollozni a sok máshova passzoló hozzászólást.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Vandit.
addikt
válasz _Voyage_ #9233 üzenetére
Kicsit más árkategória.
Szóval helyesbítek. 5 millió körül annál jobb nem kéne.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
Ha az ember sok pénzért akar autót venni, akkor minden autón végigmegy, ami kicsit is szimpatikus neki.
M3...igen, nincs kizárva az se, csak az lehet tényleg drága lenne fenntartani.(olvastam népítéleteket...)
És azért ide írok, mert 2 márka maradt, és azok között vacilálok. Az egyik egy E46 330D, ami számodra nem BMW, pedig ugyan olyan márkajelzés van rajta mint a Te autódon, csak...(ide képzelj amit akarsz, hiába traktor ahogy hívod, odapörkölne...)
A másik meg egy másik márka, azt nem is ebbe a topicba szoktam írogatni, hanem annak az autónak a topicjába. Ott érdekes mód tudnak tanácsokat adni, és elmondják a véleményüket a belinkelt modellről, nem azzal jönnek, hogy fillérbaszás meg stb.
Ha ők nincsenek, lehet már egy olyannal járok, és jól beszívtam volna.(ők tudják melyikről beszélek, anno lebeszéltek róla)Na de itt...
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #9235 üzenetére
Abszolút egyetértek.
Én már nyár óta vadászok egy másik kocsira. Majdnem belevágtam egy SL500-as mergába, de az sokat evett volna, elvetettem. Úgy volt, hogy még idén veszek valamit, de aztán nem. Minden szóbajött, új, 0km-es vw golfon át új ford mondeon keresztül új astra-ig, vagy használt mondeo akár, sőt, bmw e60-e90 is számításba került, dízelen is gondolkoztam, 3-től 6millióig, kp-ra, hitelre, minden megjárta az agyamat. Egyelőre jövő nyárra van betervezve, de mai napig nem tudom mit veszek. Talán a legesélyesebb egy új, 0km-es astra, vagy egy max 2 éves mondeo, esetleg pár éves e60-as bmw.
De már nem írok egyik topikba se, mert egy idő után leszarják az embert, nem válaszolnak, vagy olyan részletekbe kötnek bele, mint neduddki, beszélek arról, hogy szerintem a hidrogén jobb, és az a jövő üzemanyaga, azóta meg agyába szállt, hogy mondjam el, hogy hogyan állítják el, meg hogy szállítják, ha olyat állítok, hogy annak van jövője. Hát nem leszarom, hogy állítják elő? Lehessen tankolni vele, aztán annyi. Ha az ember tájékozódni akar, nem tud hova menni. Milyen autót vegyekbe mindenről van szó, csak arról nem, ami a címe, bmw topikban állandó offolás van, illetve dízelutálat vs dízeldicsőítés, off topikban szintén semmi értelmes, talán skoda, vw, audi topik a legjobb, legértelmesebb hely. De mindig, mindenhol az van, hogy japán a legjobb/német a legjobb, dízel a legjobb/benzin a legjobb, kombi a legjobb/5 ajtós a legjobb/ sedan a legjobb, 10+ éves a legjobb/0km-es a legjobb... Döntse el az ember, hogy mi a jó. Ha meg valaki betéved, és véletlenül, egy értelmes lehetőséget ajánlanak fel, jön a sok fan, hogy de inkább egy öreg bmw/egy öreg japán tragacs, inkább dízel/benzines, vagy úgy hülyeség ahogy van. Inkább nagyobb, inkább kisebb, stb...[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9237 üzenetére
E90 Ákos?
na mi van megtértél csak bejön az éra....
csak lesz ebből fél év vacilálás után még egy m5....Amugy meg nem értek egyet ezzel a nem megfelelő hozzállás panaszolással itt.Buzbunak igaza van.kb 1500 hsz. óta erről megy a rendszer léci havan időd nézz vissza elébe milyne hsz.ek voltak?
és itt vonatkoztassunk el 4-6 hengertől....inkább egy bmw.s hírt olvasok avgy valami tuningos témát mint ezt a vw dízel ajnározást.......A 330d egy jó autó a 6litert max. ltk.n hiszem el de akkro nyugodtan kell menned.
egy e90 320i chippelve szerintme téged megfog.necces.ezzel csak azt mondtam én örülnék egy olyna 4hengeres xarnak is. ..12 milla kb felszerelten.
az a 330i clubsportos tönkreveri bármelyik 3.0d.t.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz neduddki #9223 üzenetére
hüm nem tudom, szerintem törölték, lett helyette 1,8TSI.
hüm esetleg a digifanthoz-motronichoz-FSIhez nincs valami gyári doksit ungarishe nyelven?
BMW001:de lehet hogy az a tákolt szar a maga 380le-jével, megbizhatod mint az 528i-d
hüm én mikor lettem vajon PH!Kedvenc ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9238 üzenetére
Csak bububácsi akkor is odavan, ha diesel bmw -kről megy a vita, az a probléma.
Akkor írjátok át a topicot "Benzines BMW Club" -ra. És majd valaki csinál egy Diesel BMW Club -ot...de most komolyan mondom. Amúgy pont Te voltál az aki sokat offolt itt neduddki-vel, ráadásul majdnem olvashatatlan volt az irományotok...nekem legalábbis megfájdult a fejem tőle.
320i meg csirke, hagyjad már...nem fog meg, hidd el nekem. Ott nincs nyomaték, úgy meg nem tud váltani, hogy mindig lóerőcsúcs közelben legyen a fordulat.
Arról meg már volt video, hogy 530i vs. 530D, és ugyan azt tudja mindegyik. Csak ha az i -re nyomsz egy chipet, akkor az +13ló és 30nm, míg a d -n 35ló, meg majdnem 100nm.
Akkor számolj utána.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9240 üzenetére
B+ ember értsd már meg, hogy nem a dízelen forr meg a vizem, hanem hogy ezzel mindig ugyanoda jut a topik, hogy megjelenik vele együtt az auditól elkezdve a vw-n keresztül minden ebben a szerencsétlen topikban. Utána pedig oldalakon át mást sem látni, csak hogy azon rugóztok melyik gyártó dízele a jobb.
Ja és ha már itt vagyunk - mutasd már meg légyszíves, hogy hol írtam a 330d-re, hogy szar - mert nekem nem rémlik...
A traktorozást vállalom - de ha megnézed mindig van mögötte smile is...
Még jó, hogy tudod mit akarsz [link]...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Ajánlom figyelmedbe. Nem tom mi a bajotok, piszok jól mennek a dieselek. Itt az 530i, mérd le stopperrel.
Látszik, hogy a diesel olyan 180 fölött elfogy, ahol még az 530i megy mint egy vadkan. De hova nem elég a 180? Egy kanyargós úton 160 alatt az 530i vérezne el, mert nincs olyan rugalmassága.Bubu, mint mondtam én is, folyamatosan változik a véleményem. Elégedett vagyok a mostani autómmal, nagyon rendben van. De kell valami újabb, és nem akarok rosszat választani. És imádom a BMW -t, hidd el nekem ha nem az lesz a végén, az nem azért lesz, mert szar. Sokkal inkább azért, mert nem találok megfelelőt, bár most 330D -ből vannak elég jók. 330i -ből viszont alig van, nem tom milyen arányban lehetett anno a vásárlás, de használtauto -n is 1-2 van csak.
VR6-Fan: Tudod erről mi a véleményem, ne menjünk bele. Nem megbízhatóbb, számomra az nem autó, ennyi. Ha az M3 -as motor gyorsan elhasználódik, akkor egy ilyen porig tuningolt, átépített motor meddig bírhatja... Nem beszélve a comfortról... Engem hidegen hagy ez a téma, szvsz tényleg hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9242 üzenetére
Végülis hol írtam, hogy szar a 330d? Csak mert még mindig nem találom...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Úgy alapjában véve írod a dieselre, hogy szar. És ha erről van szó, mindig felkapod a vizet. Látod, most is erről van szó, mégse jön ide senki offolni.
Még nem mondtál Te se érveket, hogy miért nem jó a diesel BMW, vagy miért van ez a nemszeretem a dieselek iránt.
Régen én is így voltam vele, csak tapasztaltam pár dolgot, és beláttam, hogy nem úgy vannak a dolgok, ahogy azt én felvázoltam.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9242 üzenetére
istenem néhol olyan vagy mind dragon, csak te érthetően írsz.
ahhoz hogy egy 20éves blokkot felhúzzál ennyire szerinted mit kell cserélni hogy bírja?
az M3-as meg hogy a tökömbe jön ide, mi köze van ennek ehhez!?
megint olyan dologba kívánsz belemenni amire vajmi rálátásod sincs, pont mint ahogy dragon..
a konfortott alá írom (azt is ugyan úgy belelehet építeni utólag..), de tényleg igazuk van a többieknek hogy neked a tökéletes autó kell ami nincs.
gyors kell, sportos kell: ott van valami M technik
kényelem kell meg nyugalom:nézzél valami kis motoros felső kategóriás kocsit.
kis fogyasztás kell: Golf 1,5D, 3,8litert kajál.
olcsó fent tarthatóság kell:hát sajnos ezt már manapság a 31 éves góófra se tudom rámondani...de a helyet hogy itt nyüglödsz, hogy egyik héten ez másik az, inkább üj le magaddal hogy van X forintom ebből mit tudok meg venni amelyik csoport igényeit kielégíti és fent is tudom tartani.
de ez csak az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9245 üzenetére
Írtam is, hogy nem kívánok belemenni, nem kívánok vitatkozni. Nekem ez a véleményem, életemben nem kéne olyan...M3 -as téma volt egy időben, azért írtam.
Az autó meg már megvan, csak még nem találtam meg a nekem megfelelő darabot.
De no off mer Bubu mérges lesz.mod: Jó a kiírásod ott alul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9244 üzenetére
Számtlanszor le lett írva már, hogy a BMW régebbi dízeljei hajlamosak hengerfejet repeszteni használattól függően 150-200000km-enként - bár van, hogy ennyit sem ér meg, nagyvérű tulajnál. Konstrukciós hiba.
Ezen kívül nem egyszer, nem kétszer leírtam, hogy mi költség egy porlasztócsúcs cseréje, adagoló csere, véres kutyafüle.
Igen, valahogy ezek sem maradnak meg az emlékezetedben, csak az, hogy a dízel szar szerintem.
Fingom sincs. hogy az újakkal mi a helyzet, de tekintve, hogy rendesen fejlesztve lettek, nem hiszem, hogy egyszerűbbek lennének, mint a régebbi társaik, valamint azt is erősen kétlem, hogy olcsóbb lenne a fenntartásuk, ha szervizre kerül sor.
És hogy miért utálom a dízelt? Nem szeretem a hangját - lehet bármilyen simán járós is a Fiat Ritmo blokkjához képest, ami járás közben olyan, mintha szöget darálnának benne, akkor is kerreg. Magamnak nem vennék, mert nem járok vele annyit, hogy megérje tartani. Ha ez változna, akkor is maximum újonnan - ne én szopjak a végén más faroksága miatt...
A 330d-t még mindig várom hol szaroztam le
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Úgy alapvetően a dieselt szaroztad, és tulajdonképpen az is egy diesel, ezért úgy vettem, hogy az is hulladék.
Az érveidet megértettem. Akkor most már Te is megértheted, hogy miért nézek "szar" Audit. Nem mindegy, hogy 20k egy porlasztó, vagy 140k, nem? Bárcsak találnék egy faszit, aki BMW -s porlasztókat javít. De egyenlőre nincs.
Amúgy a régebbi dieseleket én se vállalnám be egyik márkánál se. Nagyon megbízhatatlan mind, csak bízok benne, hogy ez a nagyfokú fejlesztés kicsit javított a terhelhetőségükön, és a megbízhatóságukon.
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #9248 üzenetére
Nézz utána a javított porlasztókkal szerzett tapasztalatoknak
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...