Új hozzászólás Aktív témák
-
mgoogyi
senior tag
válasz
Tomi_78
#4252
üzenetére
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_all.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep1.bmp");
kepei[1] = AlakokKepe;
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[3] = AlakokKepe;Anélkül, hogy érteném a teljes kódod, ez a rész biztosan rossz.
Az AlakokKepe egyetlen objektum pointere (memóriacíme).A memóriacím egy szám, ami eldől akkor, amikor a new neked helyet foglal a memóriában:
Graphics::TBitmap *AlakokKepe = new Graphics::TBitmap;
És innentől kezdve ez az érték nem változik.A kepei nevű ugyanilyen pointereket tároló tömbbe berakod ugyanazt a számértéket(pointert/memóriacímet) minden indexre.
Teljesen mindegy, hogy mit csinálsz közben a LoadFromFile függvénnyel.Az AlakokKepe változóra nincs szükséged. Első körben csináld azt, hogy minden alakok elemre ([0], [1], [2], stb.) a benne lévő kepe adattagot külön külön létrehozod
= new Graphics::TBitmap;hívással és ezeken az alakok[ 0/1/2/.. ] . kepe objektumokon hívod meg a LoadFromFile-t.Azt is megeteheted, hogy nem pointert használsz:
Graphics::TBitmap* kepe;->Graphics::TBitmap kepe;
és akkor nem kell new sem.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook S752 - i5-3GEN I 4GB I 160GB I DVDRW I 14" HD I DP I W10 I Garancia!
- Boyoye digitális beltéri HD tv antenna / 12 hó jótállás
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / akku: 100%
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

