Új hozzászólás Aktív témák
-
Healbacsi
őstag
válasz
megint én #416 üzenetére
Illetve amit Cucka nem irt le, hogy a varos screenen belul a jobb felso sarokban van egy legordulo menu. Itt be tudod allitani, hogy milyen prioritas szerint foglalja el a varos a kornyezo hexakat. Tehat ha gyors novekedes a celod, akkor beallithatod, hogy a kaja legyen az elsodleges, igy alapbol azokat a hexakat fogja elso helyen elfoglalni.
Ahogy Cucka is irta, amikor masik helyre bakolod at varoson beloli citizen(eke)t, akkor lehetoseged van arra, hogy lockold is az adott mezon. Ez azert jo, mert ha a varosod melett van egy nagyon jo hexa ami sok termelest es kajat ad, akkor szintlepes utan ha esetleg kaja priot allitottal be, akkor lehetseges a varos atrakja onnan a citizent es masik hexara. Ha lockolod, akkor egy (akar tobb) citizen a helyen marad, es csak a tobbit fogja a varos automatan pakolaszni.
Ezek majd a kemenyebb fokozatokon lesznek igazan erdekesek. -
cucka
addikt
válasz
megint én #416 üzenetére
A játék úgy működik, hogy a város minden körben termel valamennyi kaját/kalapácsot/pénzt/tudományt/kultúrát. A termelés a város saját mezőjéről (innen mindig termel) és a környező mezőkről jöhet össze. Mivel 1 darab városod van, ezért pontosan 1 mezőről fog termelni. A képeket látszanak a mezők, amelyek mellett a zöld kör van, onnan termel a város, amelyeknél fekete, azokról nem termel. Azt te tudod megszabni, hogy mely mezőkről termeljen a városod és melyekről nem. Ezt a termelést a játék minden körben kiszámolja. A 3 csatolt screenshot-on jól látszik, hogy az 1-es méretű város egy szem "munkását" különböző helyekre is kirakhatod, ugyanakkor egyszerre csak az egyik helyre.
Például ott az első kép, amiről a következő látszik: a város saját mezejéről bejön 2/2/1 termelés, a város egyszem munkása pedig a 3/0/0-s mezőn dolgozik (a teheneken). Így a városnak összességében lesz 5 kajája, 2 kalapácsa és 1 aranya. Mivel a város főváros, így van benne palota, ami ad 2 kalapácsot, 2 aranyat, 3 science-t és 1 kultúrát. A lakosság száma még +1 science-t jelent. Összeadod a számokat és megkapod a lementett képen a bal felső sarokban látható számokat.
A kaja úgy működik, hogy a város fenntartásához méret*2 mennyiségű kaja szükséges, jelen esetben ez pontosan 2. Összesen 5 kaja jön be, marad 3, ebből a három kajából fog növekedni a város, ez az a +3 a kajánál a bal felső számok között. A többi képeden csak 3 kaját termel a város, tehát csak +1 a mérleg, ezért 3szor lassabban fog nőni a város. (A város akkor nő, ha összegyűlt bizonyos mennyiség az ilyen fölösleges kajákból. Ha minuszban van a kajával a mérleged, akkor a korábban eltárolt fölöslegből fogja levonni, ha az elfogyott, akkor csökken a város mérete 1-el)
Az összes ilyen számot körönként számolja.Az igaz, hogy egy város a rendelkezésre álló megművelhető kockákat bármilyen kombinációban használhatja. A játék elején mégsem érdemes mindent megművelni, mert a játék elején egyetlen dologra kell koncentrálni - hogy nőjön a városod. A második és a harmadik képen is 3szor lassabban fog nőni a város, amivel nem jársz jól. Ha a nővekedésre koncentrálsz, akkor pedig a legelején nincs szükség 2 worker-re városonként, mert 1 is tudja tartani a lépést (mert azt látod a legelején, hogy mit fogsz tudni fejleszteni, csomó dologhoz kell valamilyen technológia, stb.)
-
cucka
addikt
válasz
megint én #374 üzenetére
Jó, oké tegyük föl, hogy úgy van ahogy mondod
Úgy van, ahogy mondom és pont. Ott van a játékban két klikkre az egész, le van írva a manualban is, így volt az előző civ játékokban is, szóval semmi kedvem itt fűrészelni a fingot egy ilyen kérdésnél. Ha nagyon érdekel a játék alapvető működése, akkor nézd meg magad a játékban és rá fogsz jönni.Még egy kérdés. Hány várost lát el egy luxuscikk???
A kérdés értelmetlen, a luxuscikk a boldogságot növeli, nem magát a várost látja el. Van olyan, hogy sír egy város a luxuscikkekért, ilyenkor elég lesz belőle 1 darab is.Mert volt olyan, hogy mindegyik város összeköttetésben volt a fővárossal, és mégis rinyáltak a kávéért, pedig csak 5 város volt.
Kávé nevű luxuscikk nincs a játékban. Ha egy város igényel valamilyen luxuscikket, akkor az azt jelenti, hogy olyanja nincs a birodalmadnak. Ha beszerzed, akkor az adott város boldog lesz és gyorsabban fog nőni valahány körig. -
cucka
addikt
válasz
megint én #372 üzenetére
Az, hogy melyik mezőről termelsz (tehát alapvetően hogy működik a gazdaság), az még mindig úgy van, ahogy itt már többen is leírtuk, nem pedig úgy, ahogy te feltételezed. Ráklikkelsz a városra, majd jobbra fenn ráklikkelsz a citizen automation-ra és megmutatja, hogy melyik mezőkről termelsz. Meg azt is meg tudod nézni, hogy összességében mennyit termel a városod, meg csomó egyéb dolgot, amit ajánlott nézegetni. Tehát mindenféle feltételezés meg téves elgondolás helyett esetleg megnézhetnéd, hogy pontosan mely mezőkről termel, milyen bónuszok vonatkoznak rá, a kajából mennyit fogyaszt el és mennyi marad növekedésre, stb. stb.
-
Jarlaxle
senior tag
válasz
megint én #366 üzenetére
Nem ertem igazabol hogy mirol beszelsz, worker az arra van hogy tile improvementeket epitsen, az goldot onmagaban nem hoz csak viszi az unit maintenance miatt. Ha 10 kor alatt megduplazodott a gold beveteled az max azert lehetett mert novekedett a varosaid lakossagszama es olyan mezokre vagy specialis spotra rakta ki oket a gep ahonnan jott az arany.
-
tdd587
őstag
válasz
megint én #366 üzenetére
Ezt nem értem, a program világosan jelzi a megművelt területeket, onnan szedi a város a kaját meg a többit.
Milyen performance issue-k vannak? Én nem láttam semmit, igaz nem mentem ki a desktopra nézegetni, hogy mennyi a szabad RAM. Tipp: 8 giga RAM, no page file, így nem szaggat.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
megint én #318 üzenetére
Akkor ez is olyan játék, hogy a legnehezebb fokozaton lehetetlen nyerni.
Mellesleg egy kérdés. Ezek a különböző fajta győzelmek mikor teljesülnek?
pl. a Science? Ki kell fejleszteni mindent, vagy először kell elérni a future cuccot, vagy hogy teljesül. Ezekkel nem vagyok nagyon tisztában(tulajdonképpen egyikkel sem).
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
megint én #277 üzenetére
Egy kis trükkel meg tudod oldani, hogy adott erában maradj.
Keress rá a CIV5Technologies.xml fájlra, és keresd meg a kívánt kor egyik technológiáját benne, ami nem érdekel, és írd át a cost mezőt, tegyél bele pár nullát a szám mögé. Így időtlen időkig annak a technek a kutatása fog zajlani...
Így néz ki pl. az egyik technológia benne:
<Row>
<Type>TECH_RADIO</Type>
<Cost>2200</Cost>
<Description>TXT_KEY_TECH_RADIO_TITLE</Description>
<Civilopedia>TXT_KEY_TECH_RADIO_DESC</Civilopedia>
<Help>TXT_KEY_TECH_RADIO_HELP</Help>
<Era>ERA_INDUSTRIAL</Era>
<Trade>true</Trade>
<GridX>11</GridX>
<GridY>4</GridY>
<Quote>TXT_KEY_TECH_RADIO_QUOTE</Quote>
<PortraitIndex>55</PortraitIndex>
<IconAtlas>TECH_ATLAS_1</IconAtlas>
<AudioIntro>AS2D_TECH_RADIO</AudioIntro>
<AudioIntroHeader>AS2D_HEADING_TECH_RADIO</AudioIntroHeader>
</Row>Lehet van ennél egyszerűbb megoldás is, de ez is működni fog.
Amúgy én a játéksebességet is átírtam, mert a quick az egy vicc, a standardon túl gyors a kutatás, epicbe meg minden túl lassú. Szal nálam az epic fejlesztési ideje van betéve a standardhoz, ami 100%-os lassulás. Egész jó, volt időm mindenfélét kiépíteni. -
Jarlaxle
senior tag
válasz
megint én #277 üzenetére
Plantationt kell a szolos mezore epiteni ha jol emlekszem, akkor fogod megkapni.
Max time areat szerintem nem lehet beallitani, de ha a korai idokbol akarsz kihozni sokat, akkor jatsz minel lassabb jatekfokozaton, mert akor ugye sokkal tobb kort tudsz ezekben eltolteni.
-
cucka
addikt
válasz
megint én #267 üzenetére
Lehet, hogy tényleg úgy van, ezt majd megnézem, de akkor sem elég 1 worker ezt tapasztalatból mondom
Nem lehet, hanem biztosan így van. Javaslom, hogy nézz utána annak, hogy alapvetően hogyan működik a játék, számold ki, hogy melyik városban mi történik és akkor talán meg fogod érteni, hogy miért nem működnek a tanácsaid, ha normális térképen játszol komolyabb nehézségen. A Civ az pont egy olyan játék, ahol ki lehet számolni, hogy a taktikád mennyire életképes, és a te taktikád nem az. (Akkor sem lesz az, ha még többször ideírod, meg akkor sem, ha nálad egy kiegyensúlyozatlan, nagyméretű térképen gyenge nehézségen működött)
Csak hogy értsd: egy normális térképen nem tudsz 79 várost felhúzni, mert nincs rá helyed, továbbá egy normális térképen általában nem kapsz egy teljes kontinenst, hogy terjeszkedj, mert akkora előnyt jelent, amit a többiek nem fognak tudni behozni. Ha 1850-re 79 városod van, az kb. azt jelenti, hogy 1800-ban már fel kellett volna lődd az űrhajót. -
Jarlaxle
senior tag
válasz
megint én #267 üzenetére
Nem lehet, hanem igy van.
Ezt a matekot amit meg total nem ertem, mar egy korabbi hszbe leirtam, hogy nem kell egyszerre, hogy meglyegyen osszes mezo muvelve, hanem ahogy szepen fejlodik a varos azzal parhuzamosan, es ezt mind ugy szamolva, hogy specialistnek is elmennek a mezokrol az emberek amint olyan epuleteket is keszitesz. Tovabba abba is egesz biztos lehetsz, hogy ha nem ennyire konnyu szinteken jatszol akkor boven nem fogod tulelni, hogy folyamatosan workereket gyartogatsz, pl sereg helyett. Settlereket meg erdemsebb inkabb goldert venni tekintve, hogy amig az keszul addig megall az adott varos novekedese.
A City-Statekekkel elfoglalas helyett meg sokkal jobban megeri joban lenni, tekintve, hogy allies szinten rendelkezesedre bocsatjak a teljes erteku bonusz ami lehet vagy kaja, kultura vagy x koronkent uj egyseg, plusz az osszes nyersanyaguk es luxuscikkuk.
Varosok kozotti ut jovedelme meg elvileg ugy szamolodik, hogy 1,25* kisebb varos nepessege, ergo innen konnyu kimatekozni, hogy mikortol lesz ez tobb mint a fenntartasi koltseg.
-
Jarlaxle
senior tag
válasz
megint én #265 üzenetére
"Ebból lesz a zsé, még ha a városunk nem is használja föl az összes mezőt, az ország igen!"
Mar le lett irva parszor, hogy hiaba van kiepitve valahova tile improvement ha nem dolgozik ott senki, abbol se a varosod, de az orszagod nem lat extrat, csak fenntartasi koltseget. Kivetel erre pl a luxury es strategic resource amit akkoris megkapsz ha nem dolgozik ott senki. De egy trading post az nem ad semmit ha nem dolgozik ott valaki.
-
cucka
addikt
válasz
megint én #258 üzenetére
Az eddigi legnagyobb partym amikor 79 városom volt huge mapon, és ehhez 190 worker és még csak 1850nél jártam.
Jóvanmár, elhisszük, király vagy, bár szerintem ha 1850-re van 79 városod, akkor elrontottad, mert már 150 éve meg kellett volna nyerned a játékot. (Végülis arról szól a játék, hogy megnyerd, nem arról, hogy kinek van több városa)
A pl a vővárosom, aminek alapból volt 2 kajája + van granary, watermill, és van ahol még lighthouse is, de mégis csak 3 kajája van... Miért?????
Igen, 3 mezőről termel valamit... De nem ugyanarról a 3ról mindent van kaja, kalapács, arany, tudomány, kultúra, és nagyember... ezek nem mindíg fedik egymást, pl ahogy mondtad, maradjunk egy 3as városnál, lehet neki pl 3 búzamező, 3 bánya, 3 trading post, stb...
Ez azért van, mert nem tudod, hogy hogyan működik a kaja számolása. Maradjunk a 3-as méretű városnál a jobb érthetőség kedvéért. A város a közeli területekről egy körben legfeljebb 3 mezőről fog termelni (ezeket te választod meg), plusz a város mezője, amiről mindig termel. Egy város fenntartásához minden körben szükség van valamennyi kajára, az ezen felül megtermelt kaja pedig felhalmozódik, és amikor elér egy bizonyos szintet, akkor nő 1-et a város. Ugyanígy, ha kevesebb kaját termelsz, mint ami a város fenntartásához szükséges, akkor a többlet kaja mennyisége körönként csökkenni fog, ha 0 alá csökken, akkor a városod mérete is csökkenni fog.
Tehát hiába van a 3-as városod mellett egy csomó bánya meg trading post meg akármi, ha azt szeretnéd, hogy a város növekedjen (és így több mezőről termeljen), a munkásokat azokra a mezőkre kell rakd, amelyek kaját termelnek. Amíg növekszik a város, addig nyugodtan lehet fejleszteni azokat a mezőket, amelyeket majd a növekedés után fog kitermelni, ehhez pedig elég 1 worker városonként.Az elején az ellen sem nagyon gyúr rá a terrorra. De később sem mindig szoktak atakkolni, mert azért odavirítok valamit ha jön.
Minél magasabb nehézségi szinten játszol, annál jobban rágyúrnak.Az meg mi, hogy general???
Great general. Olyan, mint a great artist, vagy a great scientist, azt tudja, hogy a közelében lévő egységeknek növeli az erejét, ami elég jól jön. (Cserébe lassú és sebezhető, szóval csak óvatosan) -
cucka
addikt
válasz
megint én #248 üzenetére
A sok worker baromira nagyon-nagyon kell. Ha nincs városonként 2-3 worker, és nem "setlerkedsz" akkor a gazdaság megreked.
Hiába van 2-3 worker városonként, ha fölösleges dolgokat építenek. Ha van egy 3-as nagyságú városod, akkor az pontosan 3 mezőről tud termelni, tehát elég azt a 3 mezőt feljavítani. Ahogy észrevettem, 1 worker elég jól tudja tartani egy város fejlődési ütemét, tehát 1 worker/város elég.Szóval mindent összevetve minimum 5 maximum 8 Hex távra érdemes rakni de a javasolt a 6-7. Nagyon ritkán érdemes akát 15 távra rakni de ott már valami komoly nyersanyagnak kell lenije.
Civ5-ben fontosabb, hogy jó helyen legyen a város, mint hogy közel legyenek egymáshoz. Az egységek többet lépnek 1 kör alatt, nincs távolsági büntetés, semmi értelme ahhoz ragaszkodni, hogy összeérjenek a városhatárok. Főleg, hogy nem igazán lesznek 38-as nagyságú városaid (ennyi kell, hogy a lehetséges összes mezőn termeljen egy város)Álltalában Setler/Normal azaz 3as szinten.
A Settler a legkönnyebb szint, a normál a negyedik. A harmadik szint neve pedig Warlord. Szóval melyik?-Arról, hogy mit adnak a City Statek, azt nem is tudtam... Eddig mindíg legyőztem aki kisebb, mert ha nem akkor mindíg ők támadtak le.
A városállamok nálam még nem igazán támadtak le senkit.-Az épületekkel, meg ha jó helyen vagy azzal max 4es kaját lehet elérni.
Plusz 4 kaját lehet elérni (amúgy szerintem többet, csak a granary ad +2 kaját), ez a környező mezőkről begyűjtött kaján fölül számolódik. Szerintem az írásod alapján elég zavarosan látod, hogy hogyan számolja a kaját a játék (de lehet, hogy csak én nem értem, pontosan mit is szeretnél mondani)-Szerintetek melyik(ek), a legjobb(ak) polici(k)???
Attól függ, hogyan szeretnél nyerni. Nálam az Order és a Rationalism ág a nyerő eddig, háborúzáshoz pedig a Honour ág, sok tengerparti város esetén a Commerce ág.Az az 1 warrior elég a harcra/derítésre, ha okosan csinálod, és körkörösen derítessz a főváros környékén.
Ennél sokkal-sokkal fontosabb a felderítés, az elején az első számú prioritások között kell legyen.Még később nagyon rá kell állni a csodákra (wonder) mert ultra nagy bónuszokat rejtenek.
Márhogy melyik rejt ultranagy bónuszokat? Szerintem pont hogy nagyon legyengítették a wonder-eket a civ4-hez képest.Ami meg nagyon kell, (egyetem, kórház, vagy harcosok) azt egyszerüen meg kell venni, nehogy elhoppolja valaki a csodát, mert jártam már úgy hogy 60 körös csodát az utolsó körben nyúlta le valaki.
Nem tudsz mindent megvenni, 60 körös csodát pedig el sem kezdem építeni. (Igaz, én normál sebességen játszom)
Eleinte nem szabad sereget toborozni, mert megrekeszti a gazdaságot, mivel a fenntartása költséges.
Cserébe hadsereg nélkül megesznek a barbárok reggelire.Mielőtt megtámadsz valakit az országhatára mellé felsorakozol, úgy hogy elöl van egy harcos, mögötte a tüzérség.
Érdemes vinni velük egy great general-t is, de ha előléptetésekkel az egyik egységedből medic-et csinálsz, az is jól szokott jönni. Már ha az ellenfélnek is van komolyan vehető hadserege..Amúgy meg, mindíg sok-sok területet föl kell vásárolni, és rögtön beindul a termelés...
Helló, ha van egy 3-as városod, akkor az 3 mezőről termel. Ha megvásároltad neki mind a lehetséges 38 mezőt és felfejlesztetted őket, akkor is csak 3 mezőről fog termelni, a maradék 35-öt fölöslegesen vásároltad/fejlesztetted. -
válasz
megint én #248 üzenetére
Az egyik kedvenc policy-m az, ami 20%-kal csökkenti az utak fenntartását (asszem az utolsó branch-ben van).
A kulcsa a gazdaságnak a sok-sok worker, mert amint van műveletlen földterület rögtön csinálni kell valamit, mert az +pnz, kalapács, kaja, vagy tudománypontot jelent.
Nem feltétlen kell minden mezőt rögtön megcsinálni, mivel elég sok idő, mire egy város az összes környékében levő mezőt belakja.
-
cucka
addikt
válasz
megint én #228 üzenetére
Az élelmiszert a következőkkel lehet turbózni (a triviális farmépítésen kívül):
- barátkozás a maritime típusú city state-ekkel - ezek food bonus-t adnak, gyakorlatilag a legkomolyabb bónusz, amit city state-ektől kaphatsz, erre nagyon érdemes rágyúrni
- épületek, amelyek élelmiszer bónuszt adak (pl. granary)
- fertilizer technológia felfedezése (ez is nagyon ütős, ha olyan helyen vagy, ahol nincsenek folyók)
- policy-kEgyébként a képen látható 4-5-6 szintű városig nem olyan nehéz ezekkel eljutni, ott kezdődnek a nehézségek, ha szeretnéd 10 fölötti méretre hízlalni a városaidat.
-
Jarlaxle
senior tag
válasz
megint én #196 üzenetére
Folosleges ekkora szamu worker, mivel annak is fenntartasi koltsege van, nehezebb szintekent egesz biztos nem fogod tudni fenn tartani. Varosonkent 1 worker eleg, nem kell rogton minden tile improvement, hanem a varos lakossaganak novekedesevel egyutt kell epiteni oket. Arra is figyelni erdemes, hogy a lakossag egy resze majd elmegy Specialistnak a kulonbozo epuletekbe (University, Market stb.) Igy ez alatt pl folosleges ujabb tile improvementeket csinalni, hiszen ezeknek is fenntartasi koltsege van.
A fent emlitettek miatt pl. az ellensegtol elrabolt workereket nyugodtan lehet disbandolni ha nincs ra szukseg, a folos katonai egysegeket ugyszinten, nem kell minden epuletet esz nelkul epiteni minden varosba, mert ez mind sok-sok goldba kerul koronkent. Van par epulet aminek nincs fenntartasi koltsege (pl. market) ezek nyugodtan mehetnek mindenhova illetve a wondereknek sincs.
Varosok meg 3 kornyi hexara tudnak kirakni dolgozokat max, tehat igy erdemes a varosok elhelyezesevel szamolni.
-
cucka
addikt
válasz
megint én #196 üzenetére
6x restartoltam a mapot mira kezdésből jó hejre rakott... Ha hegyekbe, hóba, vagy sivatagba rak, élből újra kell kezdeni, mert leköröz az AI.
A rossz kezdési pozíciót vedd kihívásnak, ennyivel lesz nehezebb a játék. (Civ4-ben szar helyről kezdve is lehetett nyerni, szóval ez nem kifogás)Viszont nagy mákomra É- amerikában kezdtem, és az 1. ősi romoknál setler volt... szóval baromi előnnyel kezdtem
Szerintem a valódi Föld térképen játszani sokkal pocsékabb, mint generált térképen, egyszerűen túlzottan kiegyensúlyozatlan.Ti mivel kezdtek? Én így Monument --> 3 worker --> Setler --> 2Worker --> Setler
Hát így semmiképp sem. Igaz, nálam mondjuk az a cél, hogy komolyabb nehézségi fokozaton játsszak, ott pedig nem fog beleférni, hogy az elején leraksz két várost meg kihozol 2-3 workert.
Eddig egy játékot játszottam, az alapján elsőnek mindenképp egy scout/warrior, utána worker vagy settler (a tereptől függ), utána meg jöhet a temple. Ilyen sok worker-re, mint amit te építesz, az égvilágon semmi szükség nincs.Amúgy nem fejletlenek a városok, mert álltalában úgy van, hogy amikor jön a setler akkor ugyebár stagnál a növekedés.
Szerintem az 5-ösben nem stagnál (de lehet, hogy rosszul láttam)
Ja és milyen messzire rakjátok a 2 várost?
Oda raktam, ahova megérte várost tenni (a terep adottságai, kaja, hegyek, resource-ok figyelembevételével). Ha kicsit messzebb van, akkor oda, nem számít. Egy város 2 hatszög sugarú körben képes termelni, ezt érdemes figyelembe venni. A civ5-ben nincs bünti azért, mert túlságosan távol vannak a városok.(Ja, azt hozzátenném, hogy okoskodok ugyan, de eddig egy darab játékot játszottam, azt se végig, és rengeteg hibát követtem el, a következő játékomban viszont úgy érzem, simán nekimegyek a gépnek közepes fokozaton)
-
válasz
megint én #196 üzenetére
Ja és milyen messzire rakjátok a 2 várost?
Itt nem kell akkor helyet hagyni, mint a civ4-ben, mert nem nőnek olyan nagyra. Nálam elsősorban a domborzati viszonyoktól és a nyersanyagoktól függ a távolság, na meg azért nem 2 kockára teszem, ki szoktam hagyni legalább négyet.
-
válasz
megint én #192 üzenetére
Kevés a 2 giga, az már a Civ4-nek sem volt elég nagy mapokon. A worker-ek automatizálva vannak? Mert akkor ne csodálkozz, ha iszonyat sokat kell várnod.
Egyébként úgy rémlik, hogy az egyik civ-ben is lehetett domborzatot váltani, tippre vagy a Civ3-ban vagy a Test of Time-ban.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
megint én #192 üzenetére
Hmm, nekem a 2G ramommal akkor kapar iszonyat a vinyó, mikor diplomáciai üzenet érkezik, vagy valami eksön miatt rámegy a map másik felére.
Nálad nem a géppel van gond, egyszerűen csak huge mapon ennyire sokat eszik a játék, nem lennék meglepve, ha hamar jönne ki egy-két performance-t javító patch.
Amíg ilyet nem adnak ki, max kisebb mapon kevesebb civvel játssz.
Egyébként hasonlóan szoktam kezdeni én is, de kevesebb workerrel, mert kisebb mapon tolom, nem csinálok olyan sok várost.
A rossz hangulat nem okoz gondot a sok fejletlen város miatt? -
Sonja
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Villanyszerelés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kuponkunyeráló
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Vostro 3560 - i3-3120M I 8GB I 320GB I DVDRW I 15,6" HD I HDMI I Cam I Garancia!
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - mc7a4mg/a 3 év gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Green-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3640
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PRO GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő