Új hozzászólás Aktív témák

  • xcsabo

    őstag

    Sziasztok! Volt egy Jófogás vásárlásom, már az új vevővédett rendszerben. Az eladó nem kattintott rá az elfogadásra, így törlődött a tranzakció. Az összeget előtte pár nappal levonták a számlámról. Azóta sem került vissza. Ez nov 29-én volt. Többször írtam a Jófogásnak (nincs telefonszámuk) ok a Barionra mutogatnak. Írtam a Barionnak is, ők meg a Jófogásra. Miután szembesítettem ezzel őket, akkor meg a Curve-re. Azt írják, hogy csak foglalva lett az összeg, és ők azonnal feloldották a foglalást. Innen a Curve dolga lenne. Azt is írták, hogy írjak Curve-nek, hogy indítson, charge back-et. Ők meg evidence-eket kérnek. A Jófogás és a Barion állítja, hogy ez 30 napig is eltarthat. Teljesen tanácstalan vagyok. Hívjam a saját bankom, ami a Curve appban be van rakva?

Új hozzászólás Aktív témák