-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Hát ez remek
Nagyon rég nem volt már dupla terhelésem. Curve alatt Raiffeisen kártya, a Curve pedig Gpay alatt. Évek óta így használom. Tegnap Aldiban fizetek (mint ahogy szinte minden nap). Csipog, pipa, látszólag minden rendben, de a pénztáros kérte, hogy próbáljuk már meg újra, mert valami gond van. Nem elutasította, tehát bizonylat sincs. Csak ennyi, hogy újra. OK, érintettem újra, na, az már rendben volt. Később látom, hogy mindkettőt sikeresként mutatja a push üzenet. GPay-be belépve is "Teljesítve" fogad mindkét esetben. Raiffeisen appban is látszik 2x.
Na mondom, akkor jelzem a Curve-nek. A Curve appot elindítva az applikáció frissít, majd a telefonszámot kéri, hogy erősítsem meg (azzal az üzenettel, hogy bejelentkezési módot változtatnak, vagy valami ilyesmi, ezért kell ez). OK, megadom a számom, meg is jön a kód üzenetben, elfogadja, majd kéri a 4 jegyű pin kódot. Nem túl biztonságos, tudom, de minden kártyámhoz ugyanazt adom meg, nehogy elfelejtsem. Használtam is nemrég a Curve kártyámat külföldön kóddal. Nem fogadja el.
Többször megpróbáltam, semmi. Hát rányomtam a "forget passcode"-ra. Nyomtatvány kitölt, elküldve. Az automatikus üzenet meg is jött rögtön, de azóta semmi. Nem tudok belépni az app-ba.
Meddig tart vajon ez az ügyintézés? Járt esetleg valaki hasonlóképpen?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3536,100% Akkumulátor
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Többször megpróbáltam, semmi. Hát rányomtam a "forget passcode"-ra. Nyomtatvány kitölt, elküldve. Az automatikus üzenet meg is jött rögtön, de azóta semmi. Nem tudok belépni az app-ba.
pictigjis
