-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
akaszajanos
tag
Sziasztok!
Egy hülye kérdés, elnézést.Ha a Curve mögé rakott Revolut számláról szeretnék egy magyar ATM-ből pénzt kivenni (forintban), akkor a limitek hogy alakulnak? Tehát a Curve és a Revo limitjei nem "vesznek össze"? Bocsánat, igyekeztem nézelődni előtte, de jobb a békesség alapon inkább megkérdezem a profikat is.
(Alap Revo csomagom van, 75.000 a limit.)u.i.: a digitalizált Revolut kártyát nem lehet hozzáadni a Curve-höz? Nekem nem engedi, csak a fizikait, pedig most, hogy le kell majd cserélni újra, nem akarok kérni, mondván van egy virtualizált Apple Pay-es, fizikainak meg ott lenne a Curve.
-
akaszajanos
tag
Nem egészen értem, miért szívat a Curve rendszeresen.
Most újfent véletlenszerűen elutasítja tranzakciókat fizetésnél. Csak úgy, amikor olyan a kedve -- pedig bőven van egyenleg a kiválasztott kártyán, amivel tudok is fizetni, miután a Curve cserbenhagyott.
Nem buli ez így, hogy 10-ből kb 4 alkalommal leéget a kasszánál a cucc. Érdekes módon mindig sikerül ezután fizetni a kártyával, ami a sikertelen fizetésnél is mögötte volt... -
akaszajanos
tag
Sziasztok!
Már csak két hülye kérdésem lenne.
- Az összegyűlt Curve Cash-t használtam ma egy boltban fizetésnél, és látom a tranzakciónál, hogy levont valami hétvégi díjat. Gondolom, a font-HUF átváltás, de van-e mód arra, hogy a számlám alapértelmezett pénzneme HUF legyen, és ne legyen ilyen? Vagy a Curve Cash alapértelmezetten font? Mert akkor nem fizetek azzal hétvégente.
- Nem tudom hozzáadni az OTP Junior kártyámat. Beírok minden kártyaadatot helyesen, de egyszerűen csak annyit közöl, hogy ezt nem lehet hozzáadni. Miért? Klasszik' MasterCard bankkártya, Revolut is megeszi. A napokban megyek számlát nyitni az Erstéhez, szóval ez már annyira nem tragédia, csak érdekel, mi lehet az oka. Sokszor próbáltam már... -
akaszajanos
tag
Hölgyek-Urak!
Jelentem, megoldották a problémámat, ismét hozzáférek a fiókomhoz, amit már augusztus eleje óta nem értem el.
A probléma a következő volt: a telefonszámomat a rendszer szóközökkel ismerte, így:
+36 70 XXX XXXX.Viszont az alkalmazásban csak tömörítve lehetett beírni:
+ 36 70XXXXXXX.Ez valamiért - állításuk szerint- az adatbázist összezavarta, vagy nem tudom, mi történt, és a regisztrációs folyamatot indította el, ami viszont azért nem volt sikeres, mert a további adatok alapján felismert, hogy hálló, te már létezel, nem?
Viszont nagyon rendesek voltak, és kaptam 10 font jóváírást is. Minden szuperül működik. -
akaszajanos
tag
Nincs.
Csak az egy szem iPhone-om. Ezek után, hogy őszinte legyek, nem is szívesen bízom rájuk bárminemű bankkártyámat, adataimat... akik ennyit tudnak felmutatni support és/vagy problémamegoldás terén, azoktól inkább óvakodom. Pedig jó lenne, kb két hónapig nagyon elégedett is voltam vele.
-
akaszajanos
tag
Hát én feladom.
Beírom a telefonszámom, jön a kód SMS-ben, pipa. Utána kéri a jelkódomat (kipróbáltam már, tudja, hogy regisztrált fiókom van - ha elírom, panaszkodik), beírom, gondolkodik 1-2 másodpercet, majd regisztrációs ablak.
Írtam a supportnak, de azon kívül, hogy sajnálják, nem csinálnak semmit. Utánajárnak, meg ilyenek. Most már vagy 5 napja nem reagálnak, pedig képernyőfelvételt is mellékeltem nekik.
Ennyire nem értenek a saját rendszerükhöz? -
-
akaszajanos
tag
Sziasztok,
Viszonylag új vagyok, de nem biztos, hogy sokáig maradok...
Pár hete használtam a Curve-öt, mikor egyszer csak felbukkant egy ablak, hogy erősítsem meg a mobilszámom. Mondom oké, megcsináltam, beírom a kapott kódot - minden szuper, köszöni, meg is vagyunk. Mikor visszatér a Curve kezdőlapjára, eltűnik minden tranzakció és kártya, a beállítások hibával elszáll, és semmit (!) nem tudok csinálni. Felugrik a regisztrációs ablak, amiben meg kell adnom a nevemet, minden adatomat, de ugye ennek semmi értelme - elvégre már van fiókom, amire rá is jön. De innen már nincs menekvés, csak az alkalmazás teljes törlése és újratelepítése segít.
Ezután ismét belépek, az ablak megint felugrik, és kezdődik elölről. Már rengetegszer eljátszottam. Felkerestem az ügyfélszolgálatot, nagyon sajnálják (én is), utánanéznek. Két hét alatt nem csináltak semmit.
Mit csináljak? Legszívesebben kérném minden adatom végleges törlését, ez nem szolgáltatás.
(iPhone 8 Plus naprakész szoftverekkel, bár nem releváns ebből a szempontból)
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Hobby elektronika
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gitáros topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 8 GPS + Cellular (E-SIM), alumínium, 45 mm
- Lenovo Legion gamer laptop szép állapotban (RTX 3060, Ryzen 5 5600H)
- Asus Tuf Gamer Laptop i7, GTX 1660 Ti, 24GB RAM!
- HP EliteBook 850 G3, 15,6" FHD, I7-6600 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, AMD VGA, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD IPS , I5-6300UCPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Samsung Galaxy A54 5G , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest