-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
akaszajanos
#11733
üzenetére
miért nem generálsz egy másik virtuális kártyát, és próbálod meg azzal?
-
Fifi
őstag
válasz
akaszajanos
#11730
üzenetére
Nekem soha nem volt fizikai Revolut kártyám, de mindig is Curve mögül használtam. Véletlenül nem az eldobhatót akarod a Curve mögé tenni?
-
Somatom
veterán
válasz
akaszajanos
#11730
üzenetére
A Curve kp. felvételi limitjei érvényesülnek, a mögötte levő Revonál kártyás fizetésnek minősül.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
akaszajanos
#9416
üzenetére
de mi a hibaüzenet? mi az elutasítás oka a blokk szerint? én aztán tudom, mennyire szar volt a curve például tavaly év végén, de hónapok óta nem volt egy elutasításom sem
-
zsola400
senior tag
válasz
akaszajanos
#9317
üzenetére
Pl.Revolut
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
akaszajanos
#9314
üzenetére
a curve cash csakis fontalapu. 100 pont = 1 gbp, atallithatatlan
-
anadroid
senior tag
válasz
akaszajanos
#9255
üzenetére
Tudnak ezek, ha akarnak
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
akaszajanos
#9191
üzenetére
hehe, ez nyilvanvalo...
ize, akkor irj ujra melt, hatha ebbe az uj szoftverbe kerulve segiteni is fognak vegre
-
ACE-
addikt
válasz
akaszajanos
#9179
üzenetére
Pedig sokszor leginkább a béna Apple korlátozásokkal van gond, szóval egyedi az eseted.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
akaszajanos
#9179
üzenetére
probalj ujra kapcsolatba lepni veluk az uj feluleten is
account -> help centre -> chat
az atallas miatt biztos, hogy mindenki ezen melozott... hatha most megoldjak
-
ACE-
addikt
válasz
akaszajanos
#9177
üzenetére
Egyedi problémákkal úgy vettem észre nem nagyon foglalkoznak. Én első körben megpróbálnám egy másik, esetleg Androidos telefonnal befejezni a regisztrációt.
-
Oliverda
félisten
válasz
akaszajanos
#9105
üzenetére
Ide írj: complaints@imaginecurve.com
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Thermaltake VersaH17 ADATA 650W
- Dell Latitude 5400 14" FHD IPS, i5 8365U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3971, 100% Akkumulátor
- Macbook Pro 2019 Laptop A2141 i9
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


pictigjis
