Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Talán megvan a hiba oka: ha megsemmisül egy játékegység, akkor lép ki a program - legalábbis úgy látom.
A játékobjektumok példányainak van egy letezik boolean típusú tulajdonsága, ami false lesz, ha megsemmisül. Ezt mindig ellenőrzöm, hogy true vagy false, bármikor szóba kerül egy objektum.
Amikor ciklussal végigmegyek a példányokon, ellenőrzöm, hogy létezik-e, ha meg nem, akkor jön a FreeAndNil (vagy a Delete, de azzal sem jó). Ha meg létezik, akkor jöhetnek vele a műveletek.
De ilyen ciklusok nemcsak a pályafrissítés eljárásban, hanem sok másban is vannak velük, pl. a FormPaint-ben. De mindig leellenőrzöm, hogy létezik-e, ha műveletet végzek velük.
Akkor ez most nem jó megoldás a példányok kezelésére, törlésére? Lehet, hogy a dinamikus tömb kezelése nem jó, ami tartalmazza őket? Vagy hogy kell ezt csinálni szabályosan?
Új hozzászólás Aktív témák
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Spórolós topik
- Gaming notebook topik
- Canon MILC: EOS R és M topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Balesetben elhunyt Vince Zampella
- BMW topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jövedelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- í kilenc! AKCIÓS PRECÍZIÓS KÉSZÜLÉK! 7560 i9-11950H 64GB RAM 1TB SSD Nvidia RTX A3000 6GB 1 év gar
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 256GB / 100%-os akkumulátor / 12 hónap jótállással
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3995, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

