Keresés

Aktív témák

  • gsc73

    aktív tag

    válasz Watercolour #68604 üzenetére

    Szia!

    Igen, azzal egyet értek, hogy a termosztát biztosan hibázik (mivel képesnek kellene lennie újra felépítenie a kapcsolatot, egy szakadás után), és/vagy/de a szolgáltatónál is lehet probléma. Azt tapasztalom "az életben", hogy a fokozatos megközelítés, bizonyos tényezők kizárása (bizonyítása saját eszközökkel, stb.) és az együttműködés a szereplőkkel (Digi, termosztát gyártó) hatékonyabb ügyintézést, hibafeltárást tesz lehetővé.

    A következő lépés a 4G Wifi hotspot próba lesz. Az a "baj", hogy minden lépés validálása 2-3 napig tart, mivel a kapcsolat felépül, csak egy idő után szakad meg. Most is, kb. másfél napja stabil.

    Egyébként a gyártó nagyon segítőkész, azt ígérte, hogy felveszi a kapcsolatot a Digi-vel, hogy kiderítsék mi lehet a gond.

    A fejleményekről és az eredményről mindenképpen beszámolok és nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, támogatást!

    Üdv: G.

  • #29810560

    törölt tag

    válasz Watercolour #68604 üzenetére

    Az eddigi polémia alapján irreleváns, hogy van-e saját routere vagy sem. Szinte egyértelmű, hogy a termosztát a ludas. ... mert, csak annak szakad a kapcsolata a többii eszköznek nem. Amennyiben a kapcsolati lánc bármely tagjával lenne gond más eszköz is leszakadna.

    Amúgy meg, kellene látni egy termosztát logot, hogy tovább lehessen lépni.

Aktív témák