-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
popi1987
csendes tag
válasz
maximilian4
#38185
üzenetére
Egyet értek veled ebben, rendben is van, senkit ne hajtsanak el. De azért ne sértődjön már meg az "újonc", ha valaki nem egy mosolygós nagymama, kisgyerekpofi ráncigáló okító stílusában válaszol. (fórum <> óvoda).

Szerinted mi ennek a fórumnak a lényege / rendeltetése?
(Szerintem az, hogy tanulhatok a nálam tapasztaltabbaktól [most már név szerint tudnék említeni fórumozókat] és én is megoszthatom élményeimet, esetleg vitát folytathatok valamiről, megtudhatok új dolgokat, jó akciókat.) -
Vaze
őstag
válasz
maximilian4
#38177
üzenetére
Sosem értettem az ilyen hozzá állást az emberektől,(kinek nem inge nem veszi magara) hát ha nem értesz hozzá,miért kezdesz bele

Igy van,senkisem ugy jött ki anyuka hasából,hogy már tudott mindent!!
Felejtsük ell ezt a hozzá állást,ha segíteni akar az ember,akkor segítsen,ha nem akkor meg inkább hozzá se szoljon a témához!
Ennyit erről...
Én személy szerint sajna nem tudok benne segíteni,de engem is érdekel a dolog,ugy hogy követni fogom,és remélem összejönn az átépítés,aztán lehet én is belefogok majd
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#38173
üzenetére
If it ain't broken, don't fix it.

De ha nagyon at akarod epiteni, lehet belefer a falcon 180 PDB, mint az en KGB projectemnel.
Kabel - szilikonos. Nezd meg miyen AWG-s van az ESC-en es olyat rendelj. En helyi modelluzletbol veszem, mert olcsobb, helyben van, tamogatom oket, etc. Csak annyit csinaltam, h beutottem a google-ba "AWG metric conversion." -
kimista
aktív tag
válasz
maximilian4
#38171
üzenetére
no offense, de ha nem értesz hozzá, akkor minek akarsz egy falcont átépíteni egy másik vázba?
-
syler123
veterán
válasz
maximilian4
#38171
üzenetére
Miért gondolod hogy jobb lesz mint a Falcon? Vagy mi az oka hogy átépíted? Mert ha összetörted a Falcont és minden más maradt, akkor logikus, nem kell a gyári frame-et használni.
Amúgy rengeteg videó van fent neten, pl a Martian II-es összerakása, régebben néztem, a pdb kb ugyanaz, mint a 3-asnak, tehát a lényeget látni fogod. Nem tűnik ördöngösségnek, én ugyan nem csináltam ilyet, de türelemmel megoldható.
Az xt60 csatit pedig tuti ne direktbe forraszd oda, mert azt látatlanba megmondom hogy le fog törni.

-
kimista
aktív tag
válasz
maximilian4
#38167
üzenetére
vezeték mindig kell. rendelj nyugodtan.
de falconból realacc3at.. hát, rosszabb mint egy uj gépet venni.
pdb-t venned kell. a pdb-re a bekötéseket neked kell megcsinálni.
az esc csatlakozókat szintén neked kell megcsinálni. nem nagy munka, de a 180as falcon kb minden a podb-re van integrálva, amit nem tudsz felhasználni.
fc-pdb bekötések, fc, esc bekötések, pdb motor bekötésekpdb-esc bekötések, ezt mind meg kell csinálnod. -
maximilian4
addikt
válasz
maximilian4
#38154
üzenetére
Erre valaki? Csakhogy időben be tudjam szerezni ami kell. Köszi...

-
.DLL
veterán
válasz
maximilian4
#38009
üzenetére
Jaja, alig hittem el, hogy Beboppal készült. Itt mondjuk már nem mindenhol faxa a részletesség és többször behullámzik a kép...
De árukereső oldalakon már 150k-tól látom, használtan mégolcsóbb lehet. (igaz az táv nélkül van, WiFi-vel meg eléggé halovány a kapcsolat.) -
syler123
veterán
válasz
maximilian4
#37957
üzenetére
Lehet nem jók a pidek, ha forgok akkor döntve marad, míg nem nyomok egy előre vagy hátra driftet. Menetközben jól mozog, csak helyben nem tudok forogni, ha megyek közben előre akkor jól forog.
Angle módban használom. Horizon módot nem próbáltam.
-
syler123
veterán
válasz
maximilian4
#37733
üzenetére
Pont ezért írtam hogy "régen nagy divat volt.". Tehát igen évekkel ezelőtt, de igencsak sokáig ment az a dolog. Persze hiszek a szakmai írásokat, én is úgy fogom tárolni, de amit itt is sokan írtak hogy 1 hétig nehogy feltöltve maradjon az szerintem hülyeség, mindegy hol mit írnak. Az egy szál 200mah akkum persze nem egy hatalmas példa, de ha fél évig nem lett baja, akkor 1 hét feltöltött állapot tuti hogy nem észrevehető.
Persze van olyan elvetemült aki előtte nap feltölti, másnap lenne ideje repülni, de jön egy eső, nem tud kimenni és már meríti is az akkut nehogy baja legyen. Szerintem ilyen túlzásokba nem szabad esni, legalábbis én nem fogok...
(#37734) popi1987: Hozzászólva a mit vegyen témához. Én az XK x250-et nem javasolnám, nagyon erőtlen gép, mondjuk lehet ezek az akkuk sem egy extrák (1s) , semmi ereje nincs. Arról nem is beszélve hogy kb összesen 30 percet sem repültem a géppel (nem egyhuzamban) , de már 2 motort cseréltem. Ez komolyan mondom vicc. (bal és jobb hátsó motor lett cserélve, tehát egy CW és egy CCW)
-
syler123
veterán
válasz
maximilian4
#37543
üzenetére
Ezen elég idétlenül fog kinézni az akku nem?
Én ezt nézegetem, egész jónak tűnik, mondjuk az a pdb eléggé semmilyen

-
Arti1
aktív tag
válasz
maximilian4
#37533
üzenetére
Ez mind OK, de biztonyítsa be valaki, kié volt a drón (anélkül, hogy valahogy siekrül megnézni rajt a gyári számot). A szervezők kiadják külsős cégnek papír nélkül a drónozást, aztán onnantól ők nem felelősek, mert nem ők kérték, hogy ott röpködjön...
-
MAxxYD
tag
válasz
maximilian4
#37391
üzenetére
Relax

A BG-n kívül senki sem szállít akksit ingyen, mert repülőre nem szabad feltenni a többi csomaggal keverve.
A GB-n pl.
Ők trükköznek vele, de legalább elküldik.
Ne ismerem a pontos folyamatot, de úgy sejtem, hogy amikor valamilyen EU-s országból jön a csomag, akkor több tételt összevárnak, amit arra kell szállítaniuk és egyben viszik el oda. Ez a szerencsétől függően 1-2 hét, addig nem működik az egyébként előre ráragasztott tracking number. Ott adják postára, onnantól fel fog bukkanni és tudod követni is.
A 17track.net néha nem ismeri fel a tracking number-t, ilyenkor neked kell egy kicsit segítened és kiválasztanod/próbálgatnod, hogy melyik posta hozza. Az utolsó két karakter az országot jeleli, az SE pl. a svédeket, de ott is van PostNord Sweden és még valami más is.
Ha esetleg TW (taiwan) felé megy valami, az el szokott tartani egy darabig
Az illetékes fórumon biztos többet, illetve pontosabbat is tudnak mondani, ezt én saját tapasztalataim alapján írom.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#37391
üzenetére
Mondom. Nyiss egy ticketet a paypalnél... Arra fizetésre, azaz adásvételre természetesen. Én a GB-vel már ott tartottam, hogy ugye a ticket már ehy hónapja futott és csak ígérgettek. Erre írtam nekik, hogy nekem innentől ennyi volt, nem nekik, hanem a PP-nek írok panaszt. Erre írta a kiscsikó, hogy ok, refund lesz itten. Aztán 5 napig semmi nem történt. Ugye, a legkevésbé a refund. Innen meg már ismerős a sztori. A sárgaföldig lehúztam őketg az összes értékelésben és ezután is le fogom, ha csak egy kicsit sem úgy van, ahogy a leírásban az szerepel. Most is van egy pár rendelésem tőlük (egyre kevesebb) amihez nulla valid tracking number van természetesen. Írtam nekik, hogy most akkor WTF, de csak a szokásos terelés jött. De nem gond, mert azon a napon, hogy lejár az általuk megadott szállítási határidő, már nyomom a refundot és 24 óra múlva nyitom a tickettett a PP-on. Összevissza hazudoznak, ez tuti. Mi az, hogy engedi kifizetni nekem, ha valami nincs is nekik készleten??? Persze nem meri feltüntetni, hogy nincs készleten, fizessen csak a Zember. Az egyik bogárra (Bugs3) 14 napot vártam, mire a sokadik asztalcsapkodásra mégis feladták. Részemről a GB tartalék megoldás lesz, egyre többször, amit nem kapok meg a BG-n, azt inkább ebayről rendelem meg.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#37373
üzenetére
Ebbe ne menjünk bele szerintem. Eleve ugye nincs is szemüveged, ami alapján bármilyen - a fentiekkel kapcsolatos - tapasztalatod lenne. Az állításod addig igaz, hogy "annyira lehet gagyi, mint bármi más ". Kb eddig. De én befejezem a mondatot. Annyira gagyi, mint bármilyen ugyanilyen más, gagyi kamera és tx. Mert megegyezhetünk abban, hogy vannak sokkal jobb rendszerek. Jobb kamerák, és jobb TX-ek is. De ne higgy nekem, de tényleg. Majd ha megjött a szemüveged, írd meg nekem kérlek, hogy mit vártál és ahhoz képest mit kaptál, mik a tapasztalataid azzal a cuccal.
Jah, amúgy megint van RTF F180 ócón, ARF nincs F3-al.Itt a Falcon kamja. Össze lehet hasonlítani egy jobbal, hogy a jobb miért jobb. A TX részét átbeszéltük már. Hogy például vörsönyön miért ne ilyet használj. Konkrétan mi benne a szar. Tehát hidd el nekem, hogy van ennél jobb. Csak nem 11 ejróért.

-
Arti1
aktív tag
válasz
maximilian4
#37198
üzenetére
Jó'vanna, hadd lehessen má' kicsit berzenkedni
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
2Bálint
tag
válasz
maximilian4
#37178
üzenetére
Köszi!
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#37171
üzenetére
Sehol nem írtam, hogy a termékre vonatkozna. AZ ELADÓRA vonatkozik. Őt minősíti.
És az eladásait. Tök mindegy, mit árul.. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#37178
üzenetére
Line Of Sight, szabad szemmel repules.

-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#37167
üzenetére
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#37163
üzenetére
Ahogy nézem a negatív értékelések sarokköve az volt hogy poor quality, azaz SZAR MINŐSÉG. Ebből, ha másból nem, azért tanulnék. És főleg feedbackeket olvasok, mielőtt veszek valamit..
Igen valószínű, hogy egy szar, hamis fost árul.(A minap az ebayről egy olyan valaik(ke)t baxattam ki, akinek x tízezer eladása voltz, viszont ~1500 olyan adásvétele, amikor nem küldött semmit. Szal, az hogy valaki sokat adott el valamiből, semmit nem jelent..

-
.DLL
veterán
válasz
maximilian4
#37142
üzenetére
Na ja csak a kötekedőket nem csípem. Tudom ösztön meg miegymás, de nem őket hecceltem, nem direkt úgy repültem (gyakorlatilag még semmit nem csináltam, csak függőlegesen emelkedtem az udvar közepén) erre odajönnek és belekötnek. Vannak ilyen emberek is, hagy ne mondjak példát, van ahol nem tudsz úgy elsétálni hogy beléd ne kössenek a suttyók.
No csak azért írtam be, hogy álljon itt plusz 1 példa, a galambok veszélyességéről a mi kis hobbinkra. (mondjuk két "külön" hobbi megy egymás mellett, egyik a racer, másik a videós, és ahogy olvastam az előbbieket nem annyira bántják, talán inkább rovarnak hiszik, meg nem is tartózkodnak sokáig magasan a racerek)
-
syler123
veterán
válasz
maximilian4
#37064
üzenetére
Nekem megfelel, nem én foglalkoztam a megnevezéssel, nekem mindegy minek nevezzük

-
vandor01
senior tag
válasz
maximilian4
#37048
üzenetére
csak a szokasos altalanos dolgok

de ha kinyitod a kinai oldalakat es pontos ertekeket akarsz kapni egy motorrol egy propellerrol egy aksirol?... egy SD kartyarol? akarmirol?
ott van? igaz ami ott van? suly? teljesitmeny? mennyi ampert vesz fel? mennyit emel? milyen az irasi/olvasasi sebessege? mennyi a "C" je.... es amivel megmered az sem pontos hanem kinai
szoval a profitol a minosegitol? csak jatekok es neha csak szemet... ha nem is rogton Augusztus 19.en hanem most Februar 9.-en

-
PNP
őstag
válasz
maximilian4
#37033
üzenetére
Már bánja, de nem.
-
syler123
veterán
válasz
maximilian4
#37014
üzenetére
Már most max gázzal szállok fel, mert nem akarom hogy boruljon, de ennyi, max gázon lebeg 1,5m magasan, és itt a vége, onnan nem emelkedik tovább. Ha félgázra leveszem szerintem le is szállna, legalábbis a földet súrolnám.
Arti1: De multiméterrel nem tudom megnézni a cellánként feszültséget, gondolom csak akkor ha szétkapom az akkut. Csipogó szerintem ha nem a héten akkor jövőhéten jön meg azzal tudom csekkolni.
Amúgy ha rossz a cella, akkor ezt a hibát rá lehet erre fogni? Mert egy hibás géphez nem szívesen vennék még 6k-s akkukat

A pidjeim ugyanazok, mint terázatyának. Az rendben van.
-
Surci1
tag
válasz
maximilian4
#36934
üzenetére
Ha esetleg nekem szántad a felvilágosítást jogi fogalmakból és értelmezésükből akkor felesleges volt. Ezeket én is tudom tanultam btk-t és be.-t is. Ezeket én is leírhattam volna, de inkább úgy gondoltam hogy jogi rész (luxuria és negligencia) helyett a gyakorlati részt (mi az ügy lényegi kérdése) írom le. Egyébként nálam a szándékosság ebben a drónos esetben fel sem merült.
Tapasztalatból az kell mondanom, hogy 10 emberből 9-et az érdekel pl. egy közlekedési balesetnél azonnal hogy ki a felelős, pedig az sokszor nagyon nem egyszerű kérdés, még stop táblánál sem!! Itt van pl. a Olaszországi buszbaleset, mindenki 4 napon belül arra kiváncsi miért történt. Mindezt úgy mondom, hogy olvastam jónéhány BH-t is közlekedés körében elkövetett bcs-ekről. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#36888
üzenetére
Ugyanmár! Onnan tudtam meg, hogy a telemtira tarjta helyben a gépet.

-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#36802
üzenetére
Szerintem még mindig nem érted.

"Szerintem a kettő nem zárja ki egymást. Pl. mert valaki repül itt szolnok mellett , adott magasság között (gondolom nem véletlenül van megadva), akkor én arra a napra nem is kaphatnék engedélyt az egész megye területére? Igaz hogy mondjuk egy 200m x 200m- es négyzetben szeretnék repülni és teljesen más magasságban mint a már engedéllyel rendelkező. Nekem ez így nem tűnik logikusnak."
-Ha valakik ott repül Szolnok mellett, akkor te vele, közös légteret ABBA A MAGASSÁGBAN nem használhatsz.
Ezt úgy képzeld el, mintha definiálnának egy adott területet, LÉGKÖBMÉTERRE, azaz térben, nem csak síkban. Ott van a kecskeméti katonai reptér. Reptér lévén ilyen helyek alapból pirosak. Ha én kérek egy eseti engedélyt - ami jól látszik a térképen, hogy néz ki - akkor megnézik hogy az adott légtérben, abban az időben, azon a magasságon lehet e kiadni engedélyt. (Nem olyan bonyi ez, szoftveresen azonnal tudják, ahogy bepötyögik a GPS koordinátákat.) Ez nem azt jelenti, hogy mondjuk egy repülőgép ne repülhetne az adott terület felett, mondjuk át. Simán repülhet, mert a megadott magassága nem azonos, tehát nem kerülnek közös légtérbe. Ez többnyire a polgári repülésre igaz, mert az engedélyeket természetesen felül lehet bírálni egyes esetekben. Ha jól megnézed a "maszek", UAV-os repüléseket a fenti térképen, láthatod, hogy többnyire vannak területek is, nem csak magassági adatok, lábban megadva. Valamint vannak időpontok, tól-ig. ez sem azt jelenti, hogy te ezen kívül repülhetsz, hanem azt, hogy kérhetsz engedélyt és ha megadják, akkor repülhetsz. Ismét mondom, ezek a hivatalos adatok. Ez nem jelenti azt, hogy te otthon 'okosba' nem repülhetsz. Repülhetsz, amíg rá nem baxol.
. Én nem aggódnék annyira, mert millió hely van, ahol lehet repülni és nem baxogatnak. Kimész a határba egy erdő szélére, szélvédett helyre, ahol az erdővel szemben, a csupasz föld felett nyugodtan repkedhetsz. Szerintem ritka, hogy valaki feljebb menjen 50 m-nél tartósan, főleg racerrel. Én is fel szoktam rántani, de a fent eltöltött időm nem adja ki a rep idő 1 százalékát se szerintem. Egy Phatommal más a szitu, igaz ott az app jelzi, ha szar van a pogácsában.
. Én is alig várom, hogy kitisztuljon a helyzet, hogy mehessek végre egy akkreditált vizsgára, ami minden esetben megfelel a hatályos jogszabályoknak, aztán lesz egy biztosításom. Nyitni fognak felénk is, egy eseti engedély kérése nem lesz sem bonyolult, se hosszadalmas.Amikor utoljára otthon voltam, és amikor a videó is készült a falconról, azt követően felszálltam a Grasshopperrel is, mert előtte próbáltam állítgatni dolgokat. Na, miután letettem a koptert és akkut cseréltem, jött egy mentőhelikopter, ami ott a faluba szállt le. Ez pontosan abból az irányból jött, ahol én voltam és nem jött magasabban 50 méternél, mert már ereszkedett. És pillanatok alatt ott volt, ha megy a kopter, nem is hallom meg. Szóval..
. Természetesen, ha látom a szitut, azonnal disarm és inkább essen le. Na de ugye szemcsiben kicsit más a szitu, ha egyedül vagy..Én nem voltam, és szerintem senki ne menjen ki egyedül.A felrakott youtube-os videókon szinte mindenki egyedül reptet.. 
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#36797
üzenetére
Dehogynem. Ez a térkép pontosan azt mutatja, hogy hol repülnek engedéllyel és hogy hol nem repülhetsz TE. Még engedéllyel sem. Azt hittem, érthető.

-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#36763
üzenetére
Gondolom, a falconra gondolsz. Ezeket a mocikat pakolták az Eachine 210-es éa a 250-es gépeibe is, szal gondolhatod, hogy annyira nem lesz gond velük.
. A motorhoz a BG-n (is) azt írták, azon kívül, hogy 3-4S, hogy 5-6".
. Tehát az 5045-ös propok az átlagot képviselik. A moci max thrustja 440g, ami annyira nem szar.
. A grasshopperem mocijai tudnak 1 kilót(fejenként), de azok a mocik azért egy kicsit mások. Nyugodtan pakold át egy kompatibilis vázra, én is át fogom, ha addig el nem adom, vagy a meglévő, esetleg a vadi új vázat át nem építem. De inkább eladom, mert ugye van másik. -
molnigee
aktív tag
válasz
maximilian4
#36530
üzenetére
Nekem megy gond nélkül, tegnap és ma is raktam fel, 1027*768, ~4-500K környéki képekkel.
-
Baku
aktív tag
válasz
maximilian4
#36436
üzenetére
A képe valóban nem rossz, no de a hang????

Miért ilyen fos??? -
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#36436
üzenetére
Ahogy a videót néztem, egyre jobban az jött le, hogy a Firefly nagyon jó és a gopro a legszarabb.

A Firefly-t venném amúgy is, de én a hetest nézegettem, viszont gyengébb az akkuja, max 50 percet tud, szemben a hatos másfél órájával. Viszont, ahogy írtam i, a hetesen van hátul egy 640x480-as érintőkijelző.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#36379
üzenetére
Én már keresgélem a vázat, amibe át tudnék pakolni, hogy jobb legyen. Ehhez van egy vadi új gyári Falcon vázam, majd azt is eladom, mert nem fog kelleni. Erre egy runcamot is nyögvenyelős felrakni..

Arra is gondoltam, hogy a felső részt levágom. jelentősége merevítés szempontjából semmi, az akkut védené, de az meg tök mindegy. A kamera megáll az elején, a felszabaduló helyen meg elférne egy nagyobb akku is legalább. Nem lennék bekényszerítve a 28-29 mm-keretbe.
Az akkut le tudnám fogatni az alsó részhez is, akár két tépőzárral.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#36341
üzenetére
"Akkor én a falcon 180 védelmére kelek. Vázon/vázban minden elfér, főleg akkor ha az akku nem a vázban van"
-Na itt vérzett el a te verziód nálam. Ebben a vázban az akkunak bent kell lenni, különben egyrészt marha hülyén néz ki, másrészt a súlypontja debil lesz, ha a tetejére rögzíted az akkut. Ha meg berakod az akkut oda, ahova való, máris nulla helyed van. Ki lehet belőle jönni, de baromira zsufi, egyáltalán nem könnyen hozzáférhető bármi is. Én jobban szeretem a szellős dolgokat, de megértem, ha neked ez így jó.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#36080
üzenetére
Hmm, amikor az ia6b-t 3V-rol etetem, PPM modban elegge elmaszkalnak a csatornak ertekei. 4V-on mar elegge stabil. Nem lehet h a BEC-edel valami nem kerek?
Prop nelkul a tavrol inditottad a mocikat? Angle, horizon vagy acro? Stabilizalt modokban beleszol a motor fordulataba az FCB, mert ertelem szeruen stabilizalni akar.

-
maximilian4
addikt
válasz
maximilian4
#36041
üzenetére
Ez eddig nem túl sok javaslat.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#36041
üzenetére
És hova raktad közben a gépet? Ha csak egy fokban is megdől valamerre a vízszinttől akkor ugye már cumi.

-
syler123
veterán
válasz
maximilian4
#35835
üzenetére
Igaz igaz, figyelmetlen voltam, odatekertem az elejére és tényleg mondja is hogy eredetileg nem volt hozzáférhető az usb és elforgatta. De legalább ebből is tanultam, hogy én ne járjak így, mert elforgatni nekem is el kell, ha szeretném picit finomhangolni.
molnigee: megszaporodott az igény ezekre a gépekre, jó áron vannak szó se róla. Mondjuk én még türelmes vagyok, még az xk x250 se jött meg, szegény csóri h8s meg már amit kapott
Kontaktspray már szinte levitte az egészről a festéket, meg ami mindennek nekiszállt, jól bírja. -
molnigee
aktív tag
válasz
maximilian4
#35793
üzenetére
Szerintem mielőtt veszel motort, csinálj normális tesztet, vízszintes talaj, acc calibration, cfben motor pörgetese, stb. Én nem hiszem baja van. Csinálj egy videót a jelenségről, képeket a beállításokrol, segítünk. Táv trimmeles? Közepén van?
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#35801
üzenetére
Pont ezt nem probaltam, de majdnem az osszes 2204 / 2205 motor 3X8X4mm-es csapagyat hasznal.
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz
maximilian4
#35797
üzenetére
Ezek szerint kefe nélküli...
Én a Falconon használtam 2300kv-s motorokkal 2500asokat (2-2db) Semmit nem állitottam utánna, gond nélkül üzemelt. De mentem 3-1 arányban is, hasonló eredménnyel.Ha pofont kapott a motor, akkor érdemes megnézni a harangot, nem-e deformálódott (vissza lehet hajtogatni). Vagy esetleg a tengely is görbülhetett, de azt is simán ki lehet egyenesíteni.
Illetve többször volt olyan nálam, hogy valami 'kékeszöld folyadék' (lövésem nincs micsoda) került a belsejébe. Lekapargattam, öröm bodottá'. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#35797
üzenetére
Jahogy brushless moci? Ha nincs lathato szennyezodes akkor csapagy csere. Banggood-on van RS2205 motorhoz csapagy, az neked jo lesz. 2 dollar darabja, neked ketto kell. Vegyel meg a tengely vegere pockot (U-ring), mer szeret elropulni.
De meg mielott barmit cserelsz, ESC kalibracio megvolt? -
Baku
aktív tag
válasz
maximilian4
#35793
üzenetére
Egy picit szorul a csapágya, vagy összeszedett a propi alá egy kis szőrt, hajat, szöszt. Vedd le a propit, nézd meg van-e valami a tengelyre csavarodva, ha van, távolítsd el, és (ha volt, ha nem) cseppents EGY csepp WD40 - et a tengely tövére, a csapágyhoz, majd pici fogóval mozgasd meg a tengelyt axiális és radiális irányba is, hogy bejusson a csapágyba a cucc.
-
vegyszer
addikt
válasz
maximilian4
#35793
üzenetére
Valószínűleg így jelzi a géped, hogy itt az ideje rendelni egy teljes új motor szettet (vagy egyből kettőt).
Ha kefés a motor, és még áttétel is van benne, nézd meg, hogy szemmel látható "krokodil" van e benne. Esetleg lehet még hajszál a tengely köré csavarva
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#35780
üzenetére
Az egészet félreértitek.
Itt vagyok Hollandiába, a csomag IDE JÖN. Nem magyarba. Hidegen hagy a NAV. -
válasz
maximilian4
#35677
üzenetére
-
Arti1
aktív tag
válasz
maximilian4
#35680
üzenetére
igaz, köszönöm, már nem tudom szerkeszteni a post-omat, így tényleg a BG a jobb
Már tudom, miért nem vásároltam eddig sem amazonon
-
válasz
maximilian4
#35663
üzenetére
Jujderondalett

-
SpydeR3412
aktív tag
válasz
maximilian4
#35612
üzenetére
Nekem úgy van beállítva a Falcon, hogy ha 5mp-ig nem nyúlok a gázkarhoz, automatikusan disarmolja magát.

-
molnigee
aktív tag
válasz
maximilian4
#35612
üzenetére
De ezzel beleég a te fejedbe is remélem, pedig én is hányszor mondtam neked.
Olyan de olyan könnyen elmozdul az a fránya gázkar
-
DJGABI
addikt
válasz
maximilian4
#35612
üzenetére
mindig disarmolunk. én is saját bőrömön tapasztaltam

(#35613) Baku mivel gb nem szállít ezért bg [link] mivel balance csatis imax b6 lesz úgyis az ajánlott töltő (sztem a b3 is vállalható). mivel nem racer sztem veheted a gyári akkukat, gondolom nagy különbség nem lesz köztük
-
dudicukrasz
tag
válasz
maximilian4
#35239
üzenetére
Meg tegyél a drónra rendszámtáblát,megmondom nekik hogy fémiszony van a gépnek

-
Allien
veterán
válasz
maximilian4
#35228
üzenetére
Ok, a súlyát még le tudja mérni. A magasságot hogy a faszba gondolták???
Már, lemérni. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
szacsee
nagyúr
válasz
maximilian4
#35189
üzenetére
CG v. CoG: Center of Gravity, súlyközéppont, ha nem középen van és pl a kínai néni kisebb akksival reppent, Te pedig nagyobbal és előrébb helyezted, akkor elvileg a vezérlő korrigál és áll mint a cövek, de találkoztam olyannal is hogy húzott valamerre emiatt a kopter. Egy próbát megér, hogy akkisval a súlyközéppontban elbillen-e a drón valamerre.
Acc. kalibráció pedig CF-ben, BF-ben stb (cleanflight, betaflight) tudod megtenni.Síkvízszintes talajra rakod, kalibrálsz, próba és öröm é bodottá.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#35189
üzenetére
A board and sensor alingment ez alapjan van beallitva?
Gondolom SP F3 vezerlo 90 fokkal elforgatva, a gepen rajta vannak a zold motor donto ekek.@szacsee - minden hatodik ember kinai.

-
szacsee
nagyúr
válasz
maximilian4
#35157
üzenetére
CG jól be van állítva? Acc. kalibráció megvolt?
Lehet kínai néni a térdén állította be.
-
molnigee
aktív tag
válasz
maximilian4
#35157
üzenetére
Trimmelhetsz rajta, jobb kar mellett balra a kis pocok, azt lefelé húzod pittyeg, ezzel hátra felé trimmeled.
-
molnigee
aktív tag
válasz
maximilian4
#35153
üzenetére
Szerintem akkor jó, az aux 1 vagy 2 öt, amit nem a 3 álásura raktál, rakd az swd-re. Ez lesz az arm. Ha ezt lentre húzod akkor utánna mennie kell. Propokat vedd le.
Megneztem, chanel 6 menjen swd-re. -
molnigee
aktív tag
válasz
maximilian4
#35151
üzenetére
No, a motorok nem fognak feloporogni, mivel disarm van. A csipogas változik meg az fcn a led mikor a távot bekapcsolod? A gépben lévő vevővel bindoltal?
-
válasz
maximilian4
#35146
üzenetére
Akkor nem bindelte. Így kell.
(#35148) tonyrulez: Mennyire tudod kezelni a gépet, hány óra irányítás van a kezedben? Ha már megy a kezelése az 1S akkus géppel, akkor mehetsz racer felé. Mondanám a Falcon 180-at, de a vezérlő, amivel még kapható szar. Wizard X220-asról viszont jókat lehet olvasni.

-
maximilian4
addikt
válasz
maximilian4
#35145
üzenetére
Szerintem bindelte, de semmilyen parancsra nem reagál a gép.
-
szacsee
nagyúr
válasz
maximilian4
#35143
üzenetére
Milyen táv és milyen vevő?
-
kimista
aktív tag
válasz
maximilian4
#35141
üzenetére
ha vártál fél órát, akkor várj még egy párat

1-2 másodperc. -
kimista
aktív tag
válasz
maximilian4
#35126
üzenetére
brushless motornál nincs olyan h cw vagy cww. egy fajta van. kábel cserével lehet az irányt változtatni.
a cw csak a prop csavart mutatja, mint amit kaio is mondott. valóságban az önzáró anya megfogja, szóval sima 4 db cw motor mehet minden gépbe. -
válasz
maximilian4
#35126
üzenetére
Igen minden esetben így kell. Az hogyha fel van tüntetve a motornál, hogy CW/CCW, az a felül levő csavar irányt jelenti. Tehát, hogy a prop anyát melyik irányba csavarod rá, ahol nincs feltüntetve ott mind a 4 egy irányú, önzárós anyával kell használni.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#35016
üzenetére
Sajnos egyet tudok érteni azzal, amit leírtál.
. Nem beszélve arról, hogy dobálja neki a hibaüziket már felfelé, de nem tanul belőle annak ellenére, hogy tud róluk. Amikor meg megvan a baj, szerintem nagyon lassan hozza vissza, sokkal gyorsabban le kellett volna hozni. Ha lent -5 C volt, akkor 400m-en 4x0.65C-al kevesebb még. Mimimum. Mindezt 100%-os páratartalom mellett ugye eléggé kiszámíthatóan jegesedés követi. Én sem értem az ilyet. 
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
maximilian4
#34973
üzenetére
Nekem egyiket megfogtak, masikat nem. Pedig nekem Szlovakiaban szinte mindent megfognak.

-
medvegy
aktív tag
válasz
maximilian4
#34951
üzenetére
Ha jól emlékszem olyan 3.6-3.7V / cella a DJI GO szerint. Majd legközelebb megnézem mennyit ír pontosan leszállás után.
Jól mondod, 3-3.2V alá nem szabad meríteni, mert jó eséllyel károsodik az aksi. Sőt, érdemes 3.5V fölött leszállni ha hosszú aksi élettartamomat szeretnél elérni.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#34937
üzenetére
Azt a húszast szerintem felejtsd el. Ha csak egy akkut akarsz tölteni, vagy csak egyesével, arra jó a B6 mini is, simán az adapterrel. 6A/60W-al, tud többet is, csak lassabban. Amit te linkeltél, az kisebb. A B6 mini eleve 38 Euró. Az adapter 16. És én vettem még egy szenzort is hozzá, mert az is tudja, amit te linkeltél és az is, amit én vettem. Ehhez én még vettem egy XT60 Plug Parallel Charging Board For ISDT SC-608 SC-620 Charger-t, ami 12 euró körül van, ha lehet kapni, de most éppen nem. Ha több akkuval akarsz nekiindulni akkor szerintem ez a minimum. Tehát a húszas tulajdonképpen áll, csak ezer forintban.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
üszök
őstag
válasz
maximilian4
#34934
üzenetére
Jófogáson láttam ilyet 6k árért 10 körül meg táppal. Bár kérdés melyik eredeti.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#34934
üzenetére
Csak annyit fűznék hozzá, hogy azt ne felejtsd el, hogy hálózati adaptert NEM ADNAK hozzá. Azt külön kell megvenni. A többiről nem tudok nyilatkozni, mert nem tudom, mit akarsz tölteni vele.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#34806
üzenetére
9 bicajom van, de ma reptettem.
. 3.25-ösök vannak fent?
Innen úgy látszott. Bianchim van speedbe.
Öreg, de nagyon szeretem. 
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#34744
üzenetére
1.- Nem hinném, hogy egy hónap lenne, van olyan nap, hogy alig egy hete megrendelt holmit már megkapok. És mindegy, hogy ebay, bg, gb..akármi.
2.- Jövő hétvégén megyek vissza külföldre és nagyjából január 8-tól számítva 6 hét múlva érkezem haza. +-2 két. Ha neked úgy jó, akkor elküldöm jövő héten szerda körül postán. Ha jövök haza, előtte jelzek és te visszapostázod. Én addig úgy sem tudom használni. Mondjuk sokat te sem ebben a reggeli -13 ban.
(most éppen -7 fok van itt) De ha nagyon szeretnéd, így tudok segíteni. Addig azért nem mert ma cseréltem le egy motort, kalibrálni akarom és egyéb beállításokat tesztelni CF-en.
Szal jelezd, hogy szeretnéd.
-
DJGABI
addikt
válasz
maximilian4
#34700
üzenetére
-
Jackal2
senior tag
válasz
maximilian4
#34375
üzenetére
Azt csak gondolod. Akksik+50.000 alsó hangon, ha 2-3 órára ki akarsz menni repülni. FPV adó kuka, mert össze-vissza ad, vagy nem mész vele emberek közé mert kiutálnak.
Kamera jó indulattal is alsó közép kategória, hosszabb távon nem is elég erős, rémálom szerelni, propeller szettből egyből vehetsz 40 darabot (10 szett), ESC-ből sem árt tarcsi.
-
Jackal2
senior tag
válasz
maximilian4
#34371
üzenetére
Tudom, hog parasztlázadás lesz belőle, de szerintem nem jó az a gép. Először is 180-as egy szar méret. Vagy 200 vagy 150. A 180 a semmi közepe, négyes prop viszont már nehezen látod, ha meg már úgy is FPV akkor 5-ös háromágú és ki kell tolni a szemét, ott az Eachine Wizard.
A váz és az előre szerelt vevő is veszélyeztetett, plusz a szokásos Eachine betegségek is megfertőzik.
Ha meg kezdő vagy, akkor toljál valamit a szobában, úgyis tél van, Furibee F36, blogomon a teszt.
Ha meg kint akarsz vadulni, akkor Nihui U807, XK X250 is jó lehet.
Ha meg racer kell, ebben a sorrendben venném ár szerint:
- Eachine Wizard X220
- Diatone GT Crusader 220 (ha már expertben tolod és nem csak egyszer akarod látni az életben, ahogy eltűnik a távolban
)
- ha túl sok pénzed van: TBS gépek
-
Saccco
nagyúr
válasz
maximilian4
#34375
üzenetére
Én még tudok egy alternatívát a többiek által emlegetett kezdés mellé, majd továbblépést is zsebméretben.
Eachine E010, JJRC H36, Furibee F36 - ez mind egy és ugyanaz. Ezek megtanítanak repülni.

És ha ezek után kell a fájsz, akkor Rambo Whoop.
Ezek nem nyírnak ki senkit.
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#34375
üzenetére
Hidd el nekik, amit mondanak.
, Kezd ek egy JJRC H31-el. Nincs 10k. Vegyél hozzá töltőt még négy akkuval és gyakorolj. Ha a falconnak egész véletlenül odabszl egy kövéret, azt sem fogod tudni, hol keresd. Nem beszélve arról, hogy nagyon nem mindegy, melyiket fogod először rommá törni. A H31 könnyű, mint a pille, nagyon sokat kibír. Pótaksikkal is 10k körül jössz ki. A falconhoz kell táv. Egy jobb akku 5k huf..per darab. 6-8 db kell belőle. Jó ha van tartalék motorszetted kompletten, propokból egy szatyorral, tartalék váz, hátha magasról betont fogsz. A H31-et, ha magasról elengeded, miután leálltak a propok, visszafele kezdenek el forogni és csillapítják a zuhanást. Egy falcon nagyon nem vicc. Ahogy megy, ahogy irányítod, amilyen súlya van. Most úgy is csak bent tudsz veretni, nagy ritkán kint. Ma mondjuk pont nem.
. Ezerszer elmondtam, de most is áll. Szerintem minikopterekből vegyél egy marékkal, akkukból szintén. Azzal gyakorolj,. Vegyél mellé egy vagy kettő "eldobható" H31-et, két garnitúra plusz motort hozzájuk, 8-10 akkut és ha nincs annyira hideg meg szél, akkor menj ki vele egy focipályára, gyakorold a fordulásokat, a szemből irányítást, meg mindent. És ha tényleg úgy érzed, hog ymegy, akkro vegyél valamit, ami neked jó. Nagyon nem biztos, hogy neked egy racer kell. Fentebb írtam, mik kellenek még hozzá, nem beszélve egy komplett FPV szettről. Még a racernek is a többszörösét rá kell költeni az indulócsomagra, hogy nézegesd majd, amikor rommá töröd és vársz rá másfél hónapot míg megjön Kínából az alkatrész. Fogadd meg a tanácsokat. Hidd el, így lesz olcsóbb, nem úgy ahiogy te gondolod. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Zoty4
őstag
válasz
maximilian4
#34375
üzenetére
Igy dragabb lesz, mert foldbe rakod pikpak a falcont
Stimky14: eleinte kerj meg valakit hogy kovesse a madarat, amig te fpv-vel repulsz.
Javaslom h eg ismeros teruleten repkedj, es memorizald , mondogasd magadban hogy eppen hol vagy a geppel. Igy tudod majd hova kell menni, ha lepottyan. -
válasz
maximilian4
#34375
üzenetére
Nem, mert a kezdő tanuláshoz iszonyat erős, még ha vissza is veszed a távon az értékeket. Én azt tanácsolom: Vedd meg az RTF változtatot Falconból(+ vegyél mellé egy egész frame-t, de amúgy nagyon jól bírja az ütéseket, persze nem törhetetlen), DE rakd el és vegyél mellé egy 5-6eFt-osat. Nihui U807-ből tudok eladó használt jó állapotút is ha érdekel 10eFt alatt.
-
vandor01
senior tag
válasz
maximilian4
#34371
üzenetére
bizony bizony... jobbnak tunik

van nalam az a kicsi Q95 os... igaz csak a keret a belselye kicsit mas.. de!!
Ha jol megnezed azt a keretet nincsen "landing gird" rajta
raadasul olyan a vaz kialakitas, hogy nem is lehet ra
vmi korrekt megoldast rakni! szoval vagy az aksira
vagy az egyik oldalara fogsz landolni vagy "zuhanni"
serulhet aksi, a motorrol leszakadhat a kabel vagy torik a laba!?
amit vissza se lehet forrasztani..
termeszetesen ettol meg jo kis gep...
de ennyi piiizert ugorhatsz 2-3 kategoriat feljebb

en raktam ra labat de nem szep itt ranezhetsz ball elso:

ha megnezed a masik kettot azokon van lab nem a gyari megoldas
mert olynn nincs mindeggyiken... de ezekre szepen lehet labat faragni
-
válasz
maximilian4
#34371
üzenetére
Hát ácsi! Te most kezdenéd el az egészet? Akkor nagyon nagyon óvaintelek a Falcontól, abszolut nem kezdő gép! Kezdésnek egy 1S(1 cellás) gépet kell venni. A fentebb linkelt QX95 1 cellás, de inkább azoknak való, akik tudnák a CleanFligh/BetaFlight beállításokat kezelni. Kezdésnek vegyél egy Nihui U807-et, vagy XK X250-et, vagy Syma X5-öt, de ez utóbbit 1 hét alatt megunod a lassúsága miatt. A Falconnal ebben az árban természetesen jobban járnál, de azt csak akkor vedd, ha már tisztában vagy az alapokkal.
-
válasz
maximilian4
#34369
üzenetére
Szia. Igen, ehhez nincs ez BNF(Bind and Fly) és ilyen kontroller kell hozzá:
DSM2 Receiver | Flysky Receiver | Frsky Compatible Receiver
RadioLink táv | Flysky táv | FrSky Taranis/Horus távItt van Flysky-os távval.
-
válasz
maximilian4
#34309
üzenetére
De lehet C4002-esre, vagy TX kamerákra, de ezektől nem kell minőséget várni. Hubsanban nem cserélhető.
-
válasz
maximilian4
#34304
üzenetére
Speckó akkus, tehát nem tudsz olcsón venni hozzá pluszt. Nekem volt Hubsan X4 H107C-m(ami ennek az elődje), de nem szerettem. A kamerától szerintem sokat ne várj, hiába van ráírva, hogy HD. Szerintem vegyél inkább egy Nihui U807-et, plusz 5db akkut, és azt nem unod meg 1 hét alatt, mert több sebességfokozata van. Ha szóbajön használt(az gyorsan nálad lehet), van egy ismerős, akinek van egy eladója.
-
maximilian4
addikt
válasz
maximilian4
#34297
üzenetére
Nos akkor megvehetem vagy sem?
-
Geller72
veterán
válasz
maximilian4
#34293
üzenetére
Kérdés, hogy mit akarsz venni? Azaz mire?

Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség




Jaja, alig hittem el, hogy Beboppal készült.


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
És az eladásait. Tök mindegy, mit árul..
. Érdekes - és nem védeni akarom őket, mert nem igazán vagyunk jóban - de GB-n ritkább a hamis xar.

ott van? igaz ami ott van? suly? teljesitmeny? mennyi ampert vesz fel? mennyit emel? milyen az irasi/olvasasi sebessege? mennyi a "C" je.... es amivel megmered az sem pontos hanem kinai

. Természetesen, ha látom a szitut, azonnal disarm és inkább essen le. Na de ugye szemcsiben kicsit más a szitu, ha egyedül vagy..Én nem voltam, és szerintem senki ne menjen ki egyedül.A felrakott youtube-os videókon szinte mindenki egyedül reptet..

Már, lemérni.


