-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #9997 üzenetére
A probléámák amiket írsz valósak, de hogy ki mekkora problémának éli ezt meg, az erősen szubjektív. Nekem ezekkel messze nincs ekkora problémám, összehasonlíthatatlanul kevesebbet vesznek el, mint amennyit adnak a pozitívumai. Fejlődni, javulni mindig lehet, de nekem az is teljesen oké, ha legközelebb a jóbol adnak mégtöbbet, ezek meg esetleg úgymaradnak. A fordítottjáért sem feltétlenül rajonganék jobban.
-
Bad Pritt
félisten
Így meg illúziórombolóan buta és kvázi semmit nem fejlődött 15 év alatt. Nem kell fundamentálisan új alapokra helyezni, csak legyen tétje annak például, hogy az open worldben kalandozol, mert jelenleg azért is unalmas és középszerű, mert nem történik közben semmi, csak lovagolsz. Pl. az is milyen már, hogy semmilyen random encounter nincs a világban? De azért 10/10, na persze.
Az katasztrófa a kamerában, hogy semmit nem fejlődött a Demon's Souls óta, miközben a játékmenet megkívánná. Próbálhatod itt elbagatellizálni, de attól még gyenge marad és ezt mindenki látja.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9995 üzenetére
Már egy AC féle AI-val is sokkal másabb lenne a játék. Lehet nem is működne az alap játék, mert a nagybaltás enemy sok hp-val már az elején Boss szintű nehézség lenne.
Hátrál, nézi az időablakot mikor csapjon le, több ellenfél hogy dolgozzon össze stb. Kvázi lehetetlen lenne.
Más játékot kapnál teljesen.
Akkor gyengíteni kell ellenfeleken, playert meg felhúzni legyen értelme és bumm, oda a soulslike.
Valamilyen szinten pont hogy a buta AI-ra épül a játék. Na most a játék egyik alap fundamentumát megváltoztatni nagyon nehéz lenne.A kamera meg bármilyen szar, mégis megtudtad ölni Swormastert, nem? Mindent meg tudsz ölni ezzel a szar irányítással is.
Nem azt mondom hogy nem kell fejleszteni, mert igenis problémás, de úgy adod elő hogy egy katasztrófa, de mégis lehet vele játszani. Simán megoldod. Max meghalsz többször. -
Bad Pritt
félisten
Ha az AI jobb lenne, akkor nem kéne ennyi sarokban megbúvó idiotizmusra hagyatkozniuk és akár implementálhatnának egy Assassin's Creed-féle last known location searching rendszert, hogy legyen értelme is a lopakodásnak. A From ott tart 2024-ben, hogy rengeteg esetben script idézi elő az aggrót (belépsz adott zónába), ami szerintem 2024-ben vérciki egy open world játékban. Az szintén egy orbitális hiba, hogy egyik boss AI sincs felkészítve a spirit summonokra, inkább megoldották erőből és telecseszték a támadásaikat aoe rémálmokkal, de még így is irdatlan gap van kihívásban 1v1 és summonnal történő harc között.
Ubisoft open world-öket össze-vissza szidják, hogy így meg úgy szar a mesterséges intelligencia, de mindhárom motorjuk (Dunia, AnvilNext, Snowdrop) AI kódja fényévekre van a Fromtól. Mondom, már a PS3 érában is gyenge volt és azóta alig fejlődött, de örülök, ha téged nem érdekel, akkor nem is kell többet írnod róla.A kamera kritikán aluli és nincs felkészítve ekkora meg ilyen sebességű ellenfelekre, amiknek rendes collision model sincs a textúrája alatt, ergo benne állsz a bossban sokszor és nem látod, mi történik. A gyors ellenfeleket nem tudja néha lekövetni, a kamerát meg a karaktered követi késve, majd a támadás inputot is kicsit késve regisztrálja, szóval a végén ott vagy, hogy ezeket a milliszekundumokat összeadva Swordmaster Onzét egy hosszabb animációval rendelkező heavy fegyverrel nem találod el. DS3-ig szimplán szar volt, Elden Ringben már konkrétan játszhatatlanná tesz bizonyos helyzeteket.
A lopakodásról meg annyit, hogy irreleváns, mennyit használod, komolyan gondolták, beletették és félkész.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9993 üzenetére
Soha nem érdekelt az AI ebben. Nem is nagyon gondolkoztam ezen, mert a játék alapfelépítése nem erről szól.
Minden agrózik rád egyből és kész. Használják a cuccaikat, legtöbb helyen scriptelt is pl a dobálósok.
Ha ez jobb lenne, akkor is ugyan ez lenne. Ha meg minden kissebb mob sokkal ügyesebb akkor meg kapsz egy Hard módot egy alapból nehéz játékban.
Látod, hogy sokan ezzel a nevetséges ellenfelekkel se tudnak mit kezdeni.A kamera tud szarul működni de annyira nem szar. Inkább a lockonnal való automatikus nézés a probléma. Meghát a speed, jól néz ki, hangulatos de nem működik, ha mi nem vagyunk gyorsak.
Lopakodást meg még írtam hogy ezt ők se gondolták komolyan. Most egyedül a DLC-ben van egy rész ahol használni kell egyébként meg soha nem nyomod be.
Az nekem inkább ilyen Casual segítő feature benne. -
Bad Pritt
félisten
Szóval ha iframe van a játékban meg világító fénygömböt veszünk fel akkor lehet szar az AI, a kamera meg félkész a lopakodás?
Nem arról van szó, hogy működik vagy sem, hanem hogy most lesz lehetőségük végre fejlődni, eltüntetni a játékaikra jellemző junkot, modernizálni és kicsit bővíteni vagy átgondolni azokat a feature-öket, amik ebben a játékban még gyerekcipőben járnak (status effectek, item crafting, alter garments, lopakodás, spirit summon, stb.).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MikeWazowski
veterán
válasz Bad Pritt #9981 üzenetére
Az a fura, hogy szerintem is egy baromi jó játék a LotF, de valahogy az embereknek mégse jött be.. egyébként szerintem erről a megjelenéskori bug tenger tehet. Valóban mikor megjelent rengeteg hibája volt, amiket javítottak kb. 1 hónap alatt. Na, ha úgy, abban a verzióban jelent meg, akkor hatalmas siker lett volna szerintem.
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
-
_drk
addikt
Elden Ringnek a varázsa most pont az hogy ilyen "egyszerű".
Nem a hibákra meg elbaszott dolgokra gondolok, hanem hogy így működik az egész De működik!
Kb mint a Visual: nem a legszebb játékok egyike, távol van a nextgen-től, teljesítmény problémák is vannak. De pont annyira működik, hogy megmutassák amit meg akarnak.
Ez az egész játékra igaz.De ha arra gondolok, hogy az egész játék arra épül, hogy guruláskor sebezhetetlenek vagyunk akkor mit várunk?
Egy faszom világító fénygömböt veszünk fel!De hasonlítunk össze akkor a többi OW game-mel.
Az összes ugyan arra a sémára épül. Nézd végig a vaultozást meg minden féle animáciot minden egyes alkalommal.Én azt mondom inkább ne basszák el. Legyen kicsit szebb, kicsit jobb. Hitboxokat csinálják meg, mert az sok Bossnál tényleg szar. De ennyi!
Lopakodás meg ne is legyen benne.
Ebbe is beletették, hogy legyen de sok érteleme nincs. Játék elején jól jön, meg később ha már bajban vagyunk de mindenki tudja, ez a játék nem erről szól.Jah meg legyen benne quest journey mert most DLC-ben is fogalmam nem volt hogy állnak a küldetések.
Jah meg a lóról való harc is szar. -
Mr X
veterán
Végre meghalt Radahn. Mondjuk nem életem legdicsőségesebb győzelme. Nem bírtam vele, így áttalenteltem és le-facetank-oltam. Mondjuk aki ezt a fight-ot kitalálta, nem volt normális.
-
addikt
válasz VikMorroHun #9988 üzenetére
Én ott először az omennel baszakodtam, de aztán rájöttem, hogy nincs benne elég kraft.
Go Gunners!
-
VikMorroHun
őstag
válasz Bad Pritt #9984 üzenetére
Ja, ezért volt olyan piszok nehéz rávennem a trollt, legyen szíves követni és szétcsapni azt a szobrot Stormveil Castle udvarán? Mert távolról inkább csak rám üvöltött (amíg ki nem végzett), amikor meg befordultam a sarkon, egy idő után megunta, és visszament a helyére.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
persil
nagyúr
válasz FlashBird #9985 üzenetére
Dehogynem, eljutottunk oda, hogy mar nem allva, lassan kozlekedve, hanem tenylegesen leguggolva tudunk lopakodni(bar Bad reszletesen leirta, hogy ez miert nagyon ergya meg mindig - de legalabb nem nez ki hulyen) es mar majdnem hasznalhato az ugras is, igaz, erre a ket dologra kellett tiz ev, de azert haladunk na.
Ugras temakorre egyebkent megint csak a lords-ot tudom felhozni. A ds/bborne fele ugrast hasznalja a jatek, csak eppen esszel megoldva es lass csodat, abszolut tokeletes a dolog.
Ezekkel egyutt is az egyik kedvenc jatekom az elden, de na, kicsi fejlodes most mar tenyleg kijarna.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
félisten
Hát én ilyesmit már nem is mernék remélni, tekintve, hogy a saját Sekirójukból se vettek át fejlettebb dolgokat. Gyomlálják ki az ezeréves, 2022-2024-ben méltatlan hibákat, cseréljék le a kamera kódját, ha már ennyi nagydarab bosst zsúfolnak be a játékaikba és kicsit mélyítsék el a játékmechanikákat, amik itt inkább még csak teszt jelleggel vannak bent.
Mondok egy példát, a lopakodás ilyen formában szerintem méltatlan egy többszörös GOTY díjas játékhoz. Fáklya vagy bekapcsolt lámpás van nálad és nem számít? Neki tudsz menni hátulról bárkinek és észre sem veszik? Nincs normális alert rendszer, csak a trombitás katonák néhol? Meg van ez az idle meg hostile közti átmeneti állapot, mikor már észrevesz, megáll, de még nem csinál semmit, szóval csak bámuljátok egymást, na az mi? Az aggro is egy baromi érdekes dolog, ha megmarad a line of sight akkor akár egy fél dungeon-ön keresztül követnek, viszont ha eltűnsz egy sarok mögött és kicsit messzebb vannak akkor meg simán megállnak és visszamennek a helyükre, nincs például searching fázis az AI-ban, mint oly sok más játékban.
Szóval így benne van, meg hasznos is, csak nagyon kezdetleges, a játék hozzá kapcsolódó részei nincsenek frissítve az új játékmechanikához és megrekedtek a DS3 szintjén.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #9969 üzenetére
Lehet sarazni a lords of the fallen-t(bar szerintem zsenialis, de ez nyilvan nagyon szubjektiv), de kameraban osszehasonlithatatlanul jobb, mint az elden ring, pedig sokkal gyorsabb a jatek.
Teljesen From-buzi vagyok, a fentiek ezen semmit sem valtoztatnak, de tenyleg elkezdhetnenek mas jatekokbol atvenni megoldasokat/mechanikakat, mert bizonyos teruleteken jocskan lemaradtak mar.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
VikMorroHun
őstag
Második nekifutásra legyőztem a Magma Fírget. Naná, hogy nem a (csakis miatta) +7-re fejlesztett Keen Cross-Naginatával (egy darabig böködtem vele, max a fél életét tudtam leszedni, ahogy tegnap is). Aztán poénból megkarcolgattam Eleonora's Poleblade + BloodBlade Dance-szel (közben figyelve arra, hogy mindig visszakerüljek az ajtó közelébe, ha majd jönni kell a rúnákért), aztán azt vettem észre, hogy jé, elfogyott a fél élete, és egész jól állok (van még 4-5 ital). Úgyhogy elkezdtem vele rendesen harcolni, és vége lett. Aztán kifelé jövet a kettő őr a bejáratnál lecsapott.
De már azt is tudom, hol tárolja a játék a mentéseket, úgyhogy ezután már vissza tudok állni korábbira, ha kísérletezni támad kedvem, és nem jön be (most kénytelen vagyok lenyelni azt a -huszonvalahány smithing stonet).
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9973 üzenetére
Ha nincs normális gameplayed sokkal könnyebb dolgod van.
Rohadtul nem skill issue ha a játék nem működik. Nyilván meglehet szokni, meg hát nem is nagy játék de az Elden Ringgel összehasonlítani ami egy teljesen más játék semmi értelme.
Mondjuk itt mindenki szidja a kamerát, nekem nem sok bajom volt még vele. Tehát akkor mindenkinek skill issue a kamera kezelés, csak nekem nem?Ha 1 dolog működne rendesen abban a játékban úgy mint ebben akkor igazad adnék neked de így nagyon nem tudok.
De fejezzük is ezt be itt, mert semmi érteme...
-
FlashBird
tag
Na nekem is lement, kb. 4 órát kellett beletennem, csak G.Icerag elsőfázis summon nélkül meg semmi buff se rune, majd a második fázis elején egyből megidéztem a golemet és amint megkapta a fókuszt toltam is a seggébe a Comet Azurt, utána pedig már csak túlkellett élni a becsapódást és lepötyögni Ice-al megint, így utólag nem is volt vészes, ennyit Melaniaval is szívtam anno mire rájöttem mitől döglik. Viszont ez a második fázis summon nélkül elég furcsa lehet, nem akarom kipróbálni, elég volt az első felét megtanulni... Most egy ideig elég is a From játékokból...
-
Bad Pritt
félisten
Épp csak az Elden Ring nem röhögi körbe, minden összevethető részletében rosszabb nála. Egy 15 éves motor sokadik revíziója recseg-ropog a játék alatt és Demon's Souls óta javítatlan hibák vannak benne az azóta belekerült újabbak mellett. Az AI nem lett update-elve sem a spirit ash rendszerhez, sem a lopakodáshoz, a fizikai motornak néhány gimmicktől eltekintve ugyanúgy semmi dolga a játékban, mint eddig, a kamerakezelés meg már 2009-ben kapta a savazást és a mai napig érintetlen, cserébe kétszer olyan gyors a játék. Gáz.
A Plague Tale-lel meg nincsen semmi baj, sok millióan végig tudtuk vinni probléma nélkül, szóval skill issue, amit leírtál a PS topikban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Bad Pritt #9968 üzenetére
Na, ezzel annak rendje és módja szerint le is ment, végül a Knight's Lightning volt a nyerő itt is, a gólemet egyszer-kétszer kellett healelni, de derekasan állta a sarat. Csekkoltam Fextrán és gyakorlatilag maxoltam a DLC-t, megvan minden unique item legalább egyszer, szóval most leteszem kicsit, aztán pihi után jöhet egy martial arts kör még talán.
Most léptem át az 500 órát és amit én nagyon szeretnék látni a From részéről a következő játékuknál, ha a technikát cserélnék és fejlesztenék minden téren, mert elképesztően gagyi és elmaradott ez a játék pl. egy Nioh 2-höz mérve is, ami meg már bőven nem mai csirke. Nincs baj a nehézséggel meg over the top effektekkel és látvánnyal, csak legyen meg a technikai háttér, hogy a boss legyen küzdelmes, ne a rángatózó kamerával küzdjön az ember, miközben semmit nem lát a vakító effekthalmon keresztül, amit minden pillanatban az arcába kap. A kamera és lock-on mechanika nincs felkészítve ilyen sebességű ellenségekre, a hitboxok, collision boxok és sebzés kalkuláció subpar a zsáneren belül, normális fizika gyakorlatilag nincs a játékban, csak egy kis dmg szorzó bizonyos esetekben és overall szarul fut, vagy futott egy ideig minden platformon, szóval lenne min dolgozniuk, remélem haladni fognak a korral.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az decent, lehet ránézek én is. Én most próbaképp egy egy elég baszó dragon cult karaktert raktam össze:
- Death Knight Set +8%
- Lightning Cracked Tear +20%
- Lightning Scorpion Talizmán +12%
- Flock's Canvas Talizmán +8%
- Godfrey Icon +15%
- Golden Vow +15%
- Gravel Stone Seal +15%Az Erdtree Seallel kasztolva az Ancient Dragon Lightning Strike jó helyen állva elméletileg háromból lenyomná Radahnt, annyi a problem, hogy nincs esélye három charged hitre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #9960 üzenetére
Impenetrable Thorns (sorcery az, nem incant, csak hülyeséget írok). Maternal Staffal elég jót karcol. Lehet még tovább kenni staff of guiltyvel (én a kettővel mentem), meg how of shabirivel, seppukuval tovább buffolni, de ennyire én nem toltam bele. Nekem olyan 10-13K-t szedett le egy húzásra mage+védelem talizmánokkal.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9963 üzenetére
A Mimicem nagyon sokat nem sebzett rá, annyira nem is tankolt mikor végre megöltem, mert inkább rám jött állandóan.
De 2x pont annyira elvitte hogy tudják heal-elni, ami már óriási dolog és a kulcs volt a győzelemhez.
Szerintem ezzel van a legjobban elbaszva, hogy semmi időd nincs fight közben. -
persil
nagyúr
-
Bad Pritt
félisten
Hát én egyedül nem tudom lenyomni Radahnt, maxi respect mindenkinek, aki képes rá. Vagyis tuti ki tudnám tanulni napok, hetek, hónapok alatt, de sok kedvem nincs hozzá, ritka szar bossnak látom.
A gólem kovács viszont tényleg hasznos, kicsit olyan, mint az alapjátékban a jellyfish, nem nagyon sebez, de betankol mindent.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Moby
addikt
válasz FlashBird #9958 üzenetére
Szerintem nem. Először egy full fai karival nyomtam le, rohadtul szenvedős volt az is, de nem érzem, hogy bármivel is könnyebb lenne. Ugyanúgy oneshotol 1. fázis után a mocskos mozdonyos támadással, meg a többi patkánysággal A defense meg ugyanúgy végtelen, csak ez a bokros izé leharap róla 13 ezret. De ezzel is vagy ötöt be kellett neki vinni, ami a lassúsága miatt elég nagy kihívás.
-
FlashBird
tag
Most vagyok énis az endgame bossnál szintén varázslóval full int builddel, megis akasztott rendesen de közel sem olyan borzalmas mint sokan állítják, nekem még kb. jobban is tetszik mint Messmer de már rájöttem hogy kb. Glinston Icerag-al fogom végigpötyögni mert minden más spellt telibever vagy nincs idő dodgeolni utána, meg igyekszem parryzni amikor lehet, de azért valamikor jó lenne rátolni egy Ranni Moont. Az a vicc hogy 10/9x Mimicet sem tudok idézni mert azonnal telibever vagy rámugrik... Ezt szerintem nagyon elrontották a dlc-ben hogy rengeteg boss rádugrik amint belépsz a ringbe, Bayle is ezzel égetett ki. Ezt a spellt viszont megnézem amit írtál. Egyébként nerfelték azóta a főbosst? Csak mert patchnélkül nyomom offline. Azért kérdezem hogy csiszoltak-e valamit ezeken az instarushokon.
-
S e t h
nagyúr
Én úgy oldom meg, hogy rengetegszer meghalok.
A vízzel elárasztott várban én nem tudom hányszor feküdtem ki emiatt, aztán vmi elképzelhetetlenül debil módon, már nem is tudom mutató, vagy középső ujjal folyamatos kör, aztán ugráskor hüvelyk, vagy mutatóval X, csak így ment.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Moby
addikt
Tegnap másodszor is lenyomtam a dlc főbosst. Most varázs-o-lóval, ezzel a bokros incantionnel, amit a napraforgófejű is nyom. Ezzel viszonylag könnyű volt, de így sem kedveltem meg ezt a bosst. Mindegy, szerintem én tényleg mindent kiszedtem már belőle. Nem lesz könnyű lejönni róla, de már tényleg muszáj.
-
VikMorroHun
őstag
válasz Bad Pritt #9949 üzenetére
Vagy 2 órát játszottam, de persze nem jutottam oda vissza (Stormveil Castle trónterem mellett láttam ilyen feliratot).
Ellenben megtaláltam az udvaron szundikáló oroszlánt (ami jól szétszedett néhányszor), aztán a gólemeket (akik hajlamosak egymást is csapkodni), aztán kalandoztam Caelidben. Nagy nehezen megtaláltam a Gael Tunnel főbejáratát, alaposan körülnéztem (megvan a Cross-Naginata), és megküzdöttem a Magma Fíreggel. Sajnos egyszer rám feküdt, és ott maradt vagy 10000 rúna. Aztán feltűnt, hogy nem igazán hatékony a Bloodhound's Fang + Black Flame kombó. Lehet, hogy megpiszkálom a Cross-Naginatával...Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
Garsza
veterán
Helló! PC -n pár honapja átalltam kontrollerre. Viszont olyan gondom van ha ugrani akarok akkor el kell engednem a sprintet. Ezt ti hogy oldjátok meg hogy sprint közben tudjatok ugrani?
-
Bad Pritt
félisten
válasz VikMorroHun #9947 üzenetére
Lehet viccből írták, lehet meg kell csapni. Ki kell próbálni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
-
VikMorroHun
őstag
Ja, hogy nem viccből írták a titkos ajtós üzenetet, hanem meg kell csapni a falat? Mindjárt megyek is vissza.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
S e t h
nagyúr
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #9943 üzenetére
Én ezzel nyomtam "végig" a DLC-t (nyilván nem végig, csak ahonnan meglett). Amit ír csak részben igaz. Távoli karakternél valóban nem követi a gyors mozgás, de ha valaki közeledik feléd, azt telibeveri a többi akkor is, ha az indítás pillanatában még jó messze volt. Nekem a fő bajom inkább az volt vele, hogy sokszor a "maradék" nem tud elszakadni a Z tengelytől. Az első még totál telibeveri a sokkal alattad lévő enemyt, a többi meg elrepül egyenesen a feje felett, mert azok nem képesek lefelé repülni. Amúgy jó cucc. Rangedre csak ezt toltam a fai karakterrel, aki közel jött, azt meg lecsaptam gratehamerrel.
/mainboss ellen viszont absz nem jó. A második fázisában gyak hasznavehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
Próbálgatom az új spelleket, ez a Knight's Lightning Spear az egyik legjobb és legrosszabb cucc a DLC-ben egyszerre. Ha olyan ellenféllel vagy szemben, amelyik nem teleportál, nem ugrik el két ms alatt, nem repül el, stb. akkor túlzás nélkül az egyik legjobb casting time/FP/dmg incant, viszont ez a feature:
Other spears hits the place player was looking during casting of the 1st spear (not when an additional spears are launched or the 1st one was launched)
kicsit haszontalanná teszi sok boss ellen.
Nem is értem teljesen a koncepciót mögötte, az első követi azt az ellenséget, amelyikre rá vagy lockolva, ahogy a karaktered is nyilván arra fordul, viszont a másik 4-6 projectile meg arra megy, amerre pár pillanattal korábban néztél és egy mozgékonyabb boss (az amúgy nem túl fürge Putrescent Knight volt a legutóbbi tesztalany) már rég ott sincs.
Viszont ha valami nagydarab és/vagy nem igazán mozgolódik, na ott hamar elolvad a végtelen HP pool. Cerulean Coastnál tanyázó Ghostflame Dragont egy stance break meg egy lightning booster crystal tearrel támogatott headshot telitalálat rögtön földre küldött, majd a riposte utáni következőtől el is pusztult. Brutális.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
senior tag
válasz Phoen|x #9935 üzenetére
Én csakis offline-ba nyomatom, és baromi jól elvagyok vele.
A játékosok által hagyott üzenetek miatt persze kipróbáltam online is, de kb. öt perc alatt untam bele a dologba. Nálam hátráltatta az immerziót, hogy mindenhol ott virítottak a fehér jelek, rajtuk a hol hasznos, hol haszontalan, de legalább vicces, hol meg csak szimplán idióta szövegekkel.
Első végigjátszást úgy toltam, hogy szabadon fedeztem fel mindent, viszont rendszeresen konzultáltam internetes térképekkel, hogy lássam, kihagytam-e valami dungeont vagy egyebet, illetve, hogy lássam, kb. milyen sorrendben érdemes az egyes helyszíneket (Caelid, Nokron stb.) felkeresni.
Most másodikra egy teljességre törekvő végigjátszásban vagyok, igyekezvén az összes küldetést megcsinálni (kivéve ahol ütik egymást, mert ott nyilván választok), minden helyet felkeresni, minden érdemesebb tárgyat megtalálni. Itt egy excel lista szerint haladok, folyamatosan jelölve, ha megtaláltam a tárgyat/helyet/teljesítettem a küldetésrészt. Az összesen kb. 2500 pontból olyan 1800 már megvan, szóval most már kitartok a végéig, de amúgy ezt soha többet... Viszont olyan szempontból jó, hogy látom, bizonyos küldetéseknél mennyire érthetetlen időnként, hogy mit kell lépned ahhoz, hogy továbbpörögjön a dolog.
Szerk.: Ezzel a cheklisttel megyek (letöltöttem, offline használom).
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Moby
addikt
válasz S e t h #9939 üzenetére
Meglepetéseket? Mármint a dungeonben a jumpscare-ekre gondolsz a meglepetés alatt?
Mondjuk yt meg üzik nélkül nem tudom hányan jönnének rá, hogy emote-ot, meg melyiket kell nyomni azon a bizonyos helyen. Vajon ki volt az első?
vagy ki próbálná meg a láthatatlan hidat a sword of lighthoz ha nincsenek rajta az üzik, és végtelenségig lehetne sorolni. Lehet azok nélkül nyomni, max youtube-al váltja ki az ember.[ Szerkesztve ]
-
S e t h
nagyúr
Meglepetéseket viszont rontja, mert mindig tudod hol milyen veszély leselkedik rád.
Én jókat röhögök sokon, és tény, számos alkalommal előzték meg, hogy felkészületlenül érkezzek vhová.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
suits
tag
több videóban látom hogy van a földön egy fehér csikszerűség ami mutatja merre kell menni stb. azt hol tudom bekapocsolni?
-
Gothmog
senior tag
válasz WATERDACA #9930 üzenetére
A Royal Revenantok rém idegesítőek, mert amolyan "erratic" a mozgásuk, és ha bekapod a kalimpálós támadásukat, akkor az pillanatok alatt lefaragja a hp-dat. Én egy idő után rájöttem, hogy akkor halok ellenük, ha bepánikolok... Persze mondani könnyű, és néha még mindig beindul nálam is a pánik dodge, de már ritkábban. (És amikor nem, akkor nem is tudnak megszívatni.)
Amúgy a rúnamacik olyanok még, hogy ugyan rutinból leverem már őket, de van egy-egy olyan megindulós támadásuk (az ordítással/hanggal együtt), amitől egy pillanatra a zabszem is a seggembe szorul egészen a mai napig...[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
WATERDACA
őstag
válasz Gothmog #9926 üzenetére
A Fallingstar Beastek nálam az alapjáték legutáltabb ellenfelei, nála jobban csak a Revenantokat gyűlölöm jobban. A kedvencem amikor tele vagyok buffal (Rune Arc ofc), és megjelenik egy Revenant, jön a b*szó agresszor támadásaival és köpni-nyelni nem tudsz. A main bossok 90%-nál is nehezebb nekem, egyszerűen nem bírom megszokni ezt a fost
u wanted, i got it \o/
-
FlashBird
tag
Ez a Commander Gaius ez most micsoda... Dodgeolhatatlan a támadása? Próbáltam megtanulni de valahogy mindig megsebzett a tülközése csak néha sikerült sértetlenül elugranom ezért megkapta a cheeset fal mögül és gyorsan elis akarom felejteni. Magasan eddig a leggagyibb boss...Néztem mage-el aki nem cheeseli az menekül előle lóháton + summon, ez így nagyon broken gameplay..
[ Szerkesztve ]
-
Gothmog
senior tag
Oh, Midirt hagytam ott én is eddig egyedül. Pedig tök jó fight lenne, de engem a kamera/lock mizéria halálba idegelt nála.
Midirt leszámítva a D3 végigjátszásomban könnyen lement a többi boss - pl. Pontiff, Nameless King, Dancer, Gael egyaránt második órbálkozásra, Friede harmadikra - egyedül a Lothric tesókkal szívtam meg valamiért, mert ott nehezen éreztem rá ritmusra, úgyhogy ott kb. tucatnyi nekilódulás kellett. De Midir... őt kb. tucatnyi próba után egyszerűen otthagytam. Úgy voltam vele, hogy ha lemegy, akkor mázli, nem pedig én tanultam bele, míg több behalásnál azt éreztem, hogy ha nem dob el váratlanul a lock/fordul tótágast a kamera, akkor simán kidodge-olom, elkerülöm, így meg egyszerűen igazságtalannak éreztem a harcot. Nem nehéznek, hanem igazságtalannak. És ez nagy különbség nálam. (Előbbinél összeszorítom a fogam, és nekifutok, míg rá nem érzek/bele nem tanulok, míg az utóbbi egyszerűen teljesen elveszi a kedvemet az egésztől... Szerencsére opcionális boss volt.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
Csak nagyon-nagyon lazán kapcsolódik a közvetlen témához, de ha már megláttam a hitbox szapulását...
Friss élményem, tegnapról, az alapjátéban, a Full-Grown Fallingstar Beasttel... Kezemben a Greatsword, aminek ugye baromi tisztességes reach értéke van. Gurulásból pedig kiszúrsz vele előre (két kézben tartva), ami kb. a holdat le tudnád bökni az égből. Na most, ennél a dögnél, úgy, hogy nekidodge-olok a testének, a dodge-ból tolt R1 rendre a levegőt érte látszólag. Láttam már a játékban szar hitboxokat (magma wyrm vagy dragonkin soldier, amik beleégtek az elmémbe, mert kb. a látnod kell, hogy elhidd kategóriák..., de azért ezen meglepődtem tegnap, mert ez nem az a megaboss méret, aminél kijöttek eddig ilyen furcsaságok).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
Az én kedvencem P1-ben, mikor a bloodflame slash támadása elől hátragurulsz, ő meg mögötte már rakja össze a karjait a gravity pull támadáshoz, de azt a tüzes robbanás miatt nem látod és nem tudsz rá reagálni. Most már ott tartok amúgy, hogy a P1 flaska nélkül lemegy, az ütemére nagyon könnyen ráéreztem, viszont a másodikhoz kevés vagyok, a sok ütéses klónos támadását egyszerűen értelmezni sem tudom, nemhogy reagálni rá.
Másik kedvenc a wiki oldalon az egyik támadásánál megjegyzés:(Note: Unclear how to consistently dodge both of the first slashes with medium roll.)
Wtf.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9923 üzenetére
Annyira amúgy nem lenne szar.
Lehet Staggerelni! Második fázisban ugyan azok a move-jai mint elsőben. Be lehet tanulni.
De rengetegszer nem lehet megütni! Vagy a hitbox, vagy egyből elrepül, vagy olyan animácio jön.
A random kombó is gáz igen, főleg a flame-es! Párszor pont arra gurulsz.
A sebzések is és reach-ek is nevetségesek, ott se vagy már de még elkap.A kedvencem, hogy már belépve tök random hogy rád repül vagy nem. Mimicet beidézve maradt negyed HP-m....
Sima spiritnek semmi értelme, direkt felnyomtam mind-ot a végére, a legnagyobbak is első fázisban már haltak...Azaz érzésem hogy volt egy alapból jó boss, majd rá rakták a sok hülyeséget és még húztak is rajta egyet.
-
Bad Pritt
félisten
Én soha nem gondoltam volna amúgy, hogy lesz nagyobb agybaj a From háza tájáról, mint Midir (úgy alapból boss dizájn és mellé a technikai megvalósítás oldaláról is), de Radahnnak a Consort of Miquella fázisa egy igazi cancer. Mintha azt mondták volna Miyazakiék, hogy sok volt a kritika az alapjáték flaska input reading miatt, csináljunk egy bosst, aminél nincs szükség rá, mert alapból nincs időd inni egyet.
Az első fázisnál is rezeg a léc a szaros hitboxok meg szerencsétlen rng esetén a végtelen kombók miatt (legrosszabb esetben 19 ütés is lehet akár érdemleges opening nélkül!), de a második fázisnak egyszerűen nincs olyan aspektusa, ami fun, élvezetes harccá tenné és még arra sincs esélyed, hogy gyorsan lecsapd, mint a bálnát az alapjáték végén.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Moby
addikt
A colossalok sem ütnek rajtuk nagyot staggernél. Olyan armorjuk van, hogy nemigaz. Radahnt is be tudtam térdeltetni, aztán jött a sokk, hogy colossal hammerrel, alig karcoltam rajta valamit. Nem is éri meg szenvedni, mert annyit bekap közben az ember, hogy biztonságosabb kidashelni, és szépen lassan lefaragni róla ugyanazt.
-
Moby
addikt
Midir az egyetlen from boss, akit otthagytam evör. Ott 20 try után aztmondtam, oké, de ez nekem nem kell. Ahhoz képest Béla itt úgy ment le másodikra, hogy még én is pislogtam. Oké, behívtam ezt az üvöltöző barmot, és amúgy tényleg segítség volt. Lehet, hogy ma már lenne türelmem Midirhez is. Anno Ebrietas is nagy mumus volt, aztán egy évekkel (és sok from bossal) később nagyon könnyen tettem már zsebre őt is. De Midir most sem lenne egyszerű, ez biztos. De nem is lenne sok kedvem hozzá most sem. Ott kicsit elgurult a gyógyszer.
-
_drk
addikt
válasz WATERDACA #9916 üzenetére
Azzal is vannak Bossok amik nehezebbek. Rellana és Messmer a gyorsaságával pl mire lendítek már ott sincs.
Bad Pritt:
Legtöbb bosst maximum 1x tudtam staggerelni és akkor se volt az a nagy hp lecsapás. Kb mint egy jobb kombó.
Mondjuk nem is colossal weaponnal mentem már egy idő után.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #9916 üzenetére
Hát a DLC-ben az sem olyan egyszerű és könnyű már. Még a legnyikhajabb, szandálos-alsógatyás NPC bossoknak is olyan poise értéke és hyper armorja van néha még animáción kívül is, amin nem tudsz átütni még great hammerrel sem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
Azt egyszer vertem le, utána még pár run-nál próbálkoztam de egész életemre elég is volt. Van egy one-shot move-ja phase3-ban és nem tudok vele mit csinálni.
Midir is ugyan ez km-es hp csíkjával.
Ezért is szeretem jobban már az Elden Ringet mert ha nem akarok annyit kínlódni, sokkal több lehetőségem van máshogy próbálkozni. Legyen az más fegyver, ash of War vagy egész build. Meg ugye a spiritek. -
Moby
addikt
Amúgy is nagyon kedvelem a 3 fázisú dlc bossokat. Sister friede, és a hugyosbilit borogató faterkája is örök élmény marad...
-
_drk
addikt
válasz WATERDACA #9908 üzenetére
Nekem nem tetszett. Comet Azur párszor poén volt, de annyi. Nagyon sok Boss pikk pakk ott van a nyakadon állandóan, legtöbb spell casting time-ja nagyon lassú.
Sokat ki is dodge-olnak.
Ez az állandó hátra felé menés és rollololás plaYstyle is nagyon izé volt nekem.
Fegyverek is gyengék. Vagyis moonlight GS-t az összeset veri. Moonveil katana pl alig sebez egy idő után, csak a speckó...
Utolsó 3 boss van hátra meg a DLC azzal a karival de nem megyek vele így tovább. Egy str/int karakteren gondolkozok, nem tudom annak van-e értelme. -
WATERDACA
őstag
-
_drk
addikt
Minden build ilyen hogy általában semleges, pár boss ellen nagyon jó, valamelyik ellen meg nagyon nem.
Int Run-nál vettem észre ezt legjobban. Sok magic resistance-es enemy van...
De próbáljátok ki a napraforgó boss-t faith builddel. Fejére egy csapás és halott -
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #9903 üzenetére
Most főleg mainline bossokra gondoltam, az opcionálisak közül nagyon sok van, aminél nem olyan jó vagy a bleed, vagy maga a katana. Megnéztem volna annak a pár százezer játékosnak az arcát például, akik menő szamurájjal kezdtek, letévedtek az első barlangba és ott maradtak pár órára a cavedigger trollal birkózni.
(Radagan ellen raksz plusz poisont és ennyi - Godfrey kb. ugyanez).
Hát ezért jó, ha tudsz buffolni. A Nagakiba pl. szerintem egy piszok erős fegyver reach, moveset, bleed, a piercing fang skill meg a buffolhatóság miatt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #9902 üzenetére
Most van egy Ash of War. The Poison Flower Blooms twice Ha Posion-ra rányomod a Rotot akkor sokkal nagyobbat sebez.
Bleed build nagyon undorító. Minden fekszik szinte egyből alapjátékban. Most 4.re ezzel nyomom, nyilván egyre ügyesebb is vagyok már de ez akkor is nagyon durva...
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #9902 üzenetére
Radagan előtt is vannak már bajok, ilyen például a Fallingstar Beast több változata is. Azért azt nem várhatjuk el egy buildtől, hogy 100%-ban mindent bedarálsz vele, bár nekem a pure Int szinte ilyen volt, azóta se akarok magicet csinálni, mert rémunalmas volt egy idő után.
(Radagan ellen raksz plusz poisont és ennyi - Godfrey kb. ugyanez).
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #9900 üzenetére
Plusz kakaó az esetek 90%-ban, viszont mikor nem akkor nagyon nem.
Kedvencem, hogy végigviszed a játékot mondjuk egy katanával bleedre alapozva, szinte mindenkit bedarálsz az úton talán csak Goldfrey-t kivéve, repkednek az ezres sebzések, ahogy elvérzik az összes fontosabb boss, majd belépsz Radagonhoz és rögtön feltűnik, hogy nem működik a dolog és beaprít. Felcsattansz wikire és azt látod, immune to hemorrhage. Az ott pl. úgy egy szép nagy középső ujj a játék részéről.Amúgy ami érdekes, hogy a DLC-ben jóval magasabb a bleed resistance minden bossnál, valószínűleg az alapjátékban kialakult pve meta miatt. Cserébe a poison meg a frost alacsonyabb, egy jól összerakott frostra kihegyezett karakterrel érzésre jobban lehet darálni, mint bleeddel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Moby
addikt
Mindenestre én biztos használgatnám, ha lenne dex karim (vagy amikor lesz, ha előveszem még valamikor egyáltalán). Ha másért nem azért, mert kurvajól néz ki. Amúgy jó lenne egy dark típusú elemental damage, mert a dark fegyverekkel ők is szenvednek, hogy mit sebezzen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Magneplanar 1.7i hangsugárzó-pár. Csak kibontva volt. Gyári csomagolással! Végállomás is lehet!
- Apple iPad 9 gen. 10.2 2021 Wi/fi 64 GB Space Grey üvegfóliával és tokkal
- 1013 Eladó Dell Latitude 5590 15" i7-8650U/16GB/256GB Gyári Magyar bill patika állapotban
- Corsair 16GB KIT DDR4 2800MHz CL14
- Kingston Hyperx 2x16 5600MHZ DDR5 RAM
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest