-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#22423
üzenetére
Igen, Titusz kérdezett rá a fejlesztőknél redditen. Érdemi válasz eddig nem jött. Titusz utolsó hozzászólása a témában.
Szerk:
Ja igen. Az említett 40-es létszám azóta némiképp veszített a jelentőségéből.
"101 CMDR a SgrA*-nál egy instance-ban" -
VitoSagi
tag
válasz
grHawk
#22248
üzenetére
Én eddig talán a 2.0-ának örülök a legjobban, lehet a Planetary Landing értelmetlen, de én még sokadjára is élvezem a bohóckodást felszín közelében. Több és jobban irányítható SRV-vel nagyon kiegyeznék amúgy. A 2.1 várós, remélem nem csalódok.
Ezt leszámítva én is tapasztalom magamon néha a kiégés jeleit, ezért csinálok olykor ökörségeket amik feldobják a játékot. Most például elmentem a Barnacles lelőhelyekre egy Vulture-ral, sajnos nem találtam olyan playert aki zaklatná a kutatókat, pedig nagyon bíztam benne. Ilyenekkel töltöm az időmet a frakciónk terelgetése mellett, amúgy nem értem el mindent a játékban (még a Conda is messze), mégis fontolgatok egy resetet és valahogy nagyobb beleéléssel, grind mentesen játszani...
-
kiskuplung
őstag
válasz
grHawk
#22248
üzenetére
Én még újkrumpli vagyok, alig léptem túl a 200 repült órát, szóval annyira nem tudom még ezt megítélni, mert az 1.5 magasságában léptem be az új Elite kapuján.
Az biztos, hogy a Horizons (2.0) ebben a formában felesleges volt, mióta megvettem kb 1 órát használtam ki a kapott "lehetőségekből". Én csak azért vettem meg, mert kedvezményes volt, és nem akartam lemaradni a többi updateről

A 2.1-et nagyon várom, mert mint fentebb írtam (és Sylc ragyogóan összefoglalta), ez a játék onnantól, hogy összekamionoztad az Anacondát, semmilyen értelmes tartalmat nem kínál. Szintén fentebb írta valaki, hogy ebben a játékban viselni kell a tettek következményeket. Hát, én nem tudom, de az lenne a minmum, ha a vérvörös HOSTILE felirat van a kijelzőmön, akkor legalább a dokkolási engedélyt tagadják már meg. Semmi, de semmi következménye nincs semminek.
Kb. 5 óra harc után beleuntam a CZ-be, és egyéb harci tevékenységbe, olyan unalmas a tökhülye AI-t puttyogtatni. Küldetéseket szívesen csinálnék, de azok meg bugosak. De sebaj, a Frontier fontosabbnak tartja a rózsaszín Anacondák rajzolgatását... :

Most nekiálltam Powerplayezni.
Szerintetek ez a módszer van olyan izgi, mint amilyennek felvázolják? Legérdekesebbnek az tűnik, hogy végre összefuthatnék más (ellenséges) játékosokkal. -
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#22225
üzenetére
- Úgy gondolom, hogy a válasz a játék nagyon ritka besorolásában (is) keresendő: Sandbox Viszonylag ritkán találkozunk ezzel a kategóriával, mivel a nagy tömegeknek ez kevésbé jön be (ezt nem sértésnek szánom!), mint az irányított történetvezetés. Alapfelvetés az itt jelenlévő maximális szabadság, amivel sokan nem tudnak mit kezdeni. Hogy mégis mi vonz az ED-ben? Pont ez a szabadság és kötetlenség, valamint az utazás élménye, amit vizuálisan még semelyik űrszimulátornál sem tudtak ilyen látványosan megvalósítani. Ahogy (#22226) orientcx kolléga is írta. Mindig azt csinálom, amihez éppen kedvem van és a szórakozás az elsődleges szempontom. Nem bírom a monotonitást, ezért gyakran cserélgetem a játéklehetőségeket, ezáltal a változatosság számomra tökéletes játékélményt biztosít.
- A 2.1 valóban fajsúlyosabb frissítés lesz, mint pl. az 1.5 volt. Jelentős tartalmi változások, frissítések érkeznek, amik gyökeresen megváltoztatják (úgy legyen!) a játékmechanikát. Részemről is várós
-
Flynth
tag
válasz
grHawk
#22225
üzenetére
Ha imadod a jatekot es meg nem untal bele, vagy eppen most fedezed fel az Elite univerzuamt (200 ora alatt vagy), ne olvasd el ezt a postot!!!
Mivel Frontier 2.1-rol van szo, nagy dolgokat mondanak, ami megtartja (ujra eleszti hamvaibol) a lelkesedest, ellenben ne felejtsuk el, hogy ez a ceg kepes 10 kodsorba 50 sornyi bugot implementalni, erosen szkeptikus vagyok a 2.1-et illetoen.
Combat Zone unalmas, ugyanazokkal a mozdulatokkal lovod le a hajokat, AI programozasa meg nagyon megy nekik, lasd az egyhejben forgolodo python / FDL vagy a furogep NPC-ket aszteroida mezokben.
Kereskedelem, ha talalsz par jatekost akik egyszerre farmoljak veled a creditet, akkor mindenkeppen jo moka a wing trade, de ugye ennek sokszor az eleje elmegy a wing szepsegeinek bemutatasaval, masokra varakozassal es nem mindenki birja hetvegen a folyamatos 11 oranyi A-B-A tradet
Ellenben ennek a legnagyobb atka, hogy mikor Elered a megfelelo mennyisegu penzt, nem lesz kihivas a jatekban.Long range smugling, jol fizeto moka volt, sokan toltak, nerfeltek (scan mechanika valtozas)... Szokasos nerfhammer Brabentol.
Repuzni lehetett par helyen charitykkel, kivettek - nerf.
Power Play, a BGS bugos, ahhoz hogy egy jatekos csoport power legyen 8 rendszerrel kell minimum rendelkeznie, ami jol hangzik, de par frakcio (WoJ) triggerelt es megnyert War eseten sem kapott expansiont - rendszert. - bughalmaz.
CQC - szamomra a DM / TDM az cellovolde, lekot par percig, max fel - egy orat, utana pedig megunom (csoportban jobb, de Titusz eltunt mint szurke szamar az andromeda kodben) es Arena hype ide vagy oda NINCS egy Qrva CTF sem, mar kezdem kepzelgesnek felfogni az elso resetem elotti CTF meccseket, lehet nem is volt elvezetes es ki is vettek a jatekbol (vasarnap vacsi alatti 30 percig kerestem CTF-et, a teljes CTF keresessel eltoltott idom 10h+)... A penzehes Braben pedig kepes ezert az extra penzert kellemetlensegeket okozni a Steames usereknek, kapja be...
Banyaszat - ez teljesen kimaradt az eletembol (3 ora - 7200cr profit-ot leszamitva), de sehol sem emlitik mint a megvaltast...
Questek - ahhoz hogy ertelme legyen, ki be kell lepkedni (nem vagyok ra hajlando, mert nekem megtori a jatek lenduletet - hehe nincs is neki) es sok bugos, pl rescue missionok a spaceben...
Bolygofelszini kalandok, mokasak, egyszer latni kell mindegyiket, de csak EGYSZER, mert 45 perc boklaszas egy bazis korul, ahol a vedelmi tornyok 300m-rol lonek rad, te pedig 800-900rol is leszeded oket, hat nem tudom, szamomra nem kihivas.
Es a kedvencem a kalozkodas: ezt sracok mindenkinek ki kell probalni! Nagyjabol a kalozkodas foglalja ossze a legjobban a jatekot, minden ellenfel (npc) kavicskent reagal, a bounty a fejemen csak egy szam, kilovod a Type 9 powerplantjat, 3/5 alkalommal megall a hajo 0% PP eseeten, 2/5 alkalommal meg nem.
Ha nincs mukodo PP megall NEHA a point def, neha nem, van mikor egy hatch breaker kidobja a full cargot, neha 1-et. Mig tart a harc, kaloznak erzed magad, vadasznak es te vagy a legjobb pilota a csatateren, mikor vege, akkor 5-10 perc mire begyujtod a kacatokat limpetekkel. (A canister serul az urben, tehat nem tudsz csak ugy mindent kidobaltatni majd osszeszedni a vegen [lasd PP 0% es a hajo nem reagal arra, hogy mozdulni sem tudna - tudom 50% power marad...])
Mikor a bazis lescannel, kiugrasz mert jon a sok rendor utanad, majd vissza es a teljes instance ures, elotte voltak ott 50-en...
A zsiros falatok (player trader imp slavekkel) SOLO es Privatban sunnyog, vagy reset exploitol es eltunik eloled...
Jovdelmezo? Szerintem igen, 80cr egy limpet, ami jo eseteben!!! egynel tobb canistert gyujt be, neha pedig egyet sem
De tele a Pythonom 80t lopott aruval, ebbol 10t crop harvester playertol van (type 9, 10%-ig lottem le, mire belatta, hogy nem menekul akkor talan tuleli, nem oltem meg, mert kaloz vagyok...).Roviden ennyi, a jatek SZAMOMRA nem igazan tartalmaz kihivast vagy elvezetetet, a hetvegen 25 oranyit jatszottam ebbol kb 1 ora volt ED:H es a legrosszabb, hogy nincs hianyerzetem. Tehat az elvarasaim nagyok a 2.1-el kapcsolatban, de elofordulhat, hogy ez lesz a jatek nagy lehetosege arra, hogy hosszutavon megtartson maganak, bar az a division beta nagyon hivogat

-
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#22225
üzenetére
Hogy miért élvezetes a játék?
Látod, erre magad adtad meg a választ. Panaszosan írtad, hogy ez és ez csak egy rétegnek érdekes, az és az csak egy másik rétegnek, amaz és amaz egy harmadiknak, emez és emez egy negyediknek, és felsoroltál vagy 20 félét. Na ez a lényeg, a 20 féle sok minden.
Egy rakás dolog valóban hiányzik(nekem pl egy jó kis FPS), de egy csomó minden meg benne van. A kezdetektől gyűröm a játékot, és még nem unom. Pedig vettem egy + accountot is, hogy újrakezdhessem anélkül, hogy az eddigieket elveszíteném, de még épp csak regisztráltam a nevem, és ki sem dokkoltam azzal a csodálatos Sidewinderrel, mert még mindig leköt a régi.
A trükk egyszerű. Azt kell csinálni, amihez kedve van az embernek. Just sem fogok belefásulva robotolni semmilyen extra célért, mert ez egy játék, és cél a szórakozás. Vagy pl cukkolhatnak a solo mód miatt, de ha nekem így van kedvem, akkor is így csinálom, ha egyesek ezt gyávaságnak tartják.
Azt írod, hogy a felfedezés neked rémálom. Akkor miért csinálod? Nekem sincs hozzá kedvem, éppen ezért egy explorer elite címért sem megyek el tömegturistának a Sag A-hoz. Vannak, akiket meg pont ez szórakoztat, ők meg csinálják azt, amazok meg amazt, emezek meg emezt, stb, stb. A fontos, hogy élvezzék(és úgy mellesleg az eredmények közben meg úgy is jönnek maguktól)
A legtöbben itt rontják el. Szem elől tévesztik a lényeget, a szórakozást
-
"ütős lenne egy élőszereplős Hudson's speech 2 perces, amiben összezúzza a birodalmi álmokat."
-
Fed ide, Fed oda, Zakariás egy kőbunkó. Aki mindent a coltjával intéz, az az(persze a birodalmiak hátára pont egy ilyen bunkó való
) -
brd
nagyúr
válasz
grHawk
#22102
üzenetére
Csatlakoznék Flynth véleményéhez, ill. kibővíteném: szerintem nincs az a játékos, aki tetszőleges cél ellen fix-szel olyan találati arányt ér el, mint egy gimballeddel, pláne MC-vel, ahol ugye azt is figyelni kell, hogy a saját hajónkhoz képest merrefelé mozog a cél (hol lesz, amikor a töltény odaér), lézernél ez ugye nem gond, mert ott fénysebességgel mozog a "töltény". Persze vannak speciális esetek: pl. a saját tengely körül forgó NPC, vagy olyan CMDR ellen használva, aki tud Chaff/SR használni, és így az idő nagy részében nem tud fókuszálni a gimballed, továbbá a jó manőverezőképességű hajó, egy jóval rosszabb ellen harcolva is teremthet olyan speciális esetet, amikor lehet hozni a fix<->gimballed között a 20%-nál kisebb találati aránykülönbséget, ill. talán még Luke Skywalker is tudhat így lőni, de ő egy másik galaxisban él(t, vagy fog élni, de ne ragadjunk le az időnél, az is relatív). Ha van, kérek róla video-t, ahogyan nyomja (elég a fix-ről)! Szerintem fel is állna rá.
#22110, rtitusz: nekem is ezt játssza, bár most kicsit javított a helyzeten, hogy az ellenőrzőkód ez volt: SEXXX.
-
rtitusz
őstag
válasz
grHawk
#22107
üzenetére
Én azért kezdtem el FIX fegyvereket használni, mert jobb móka. Lehet kevésbé hatékony szuper repülési képességeimet ismerve, mint egy gimballed, de pénz már nem számít annyira, nem akarom már maximalizálni a profitom egy RES-ben inkább kergetőzöm, meg keresem a kihívást. Egyre többet repülök kis hajókkal. Új kis kedvencem a 3 rail gunos Eagle.
Tök jó móka. -
-
kozi71
senior tag
válasz
grHawk
#22045
üzenetére
Nekem ilyesmi van, ha jól tévedek. Nincsenek vele energia gondjaim. Bulkheads az amelyik a lézerek ellen jó, lehet itt összekevertem most.
Még sosem pukkantam vele. Pajzsot ha lelövik akkor kicsit arrébb megyek , aztán ha újra töltve vissza.Cuterrel viszont már két alkalommal mehettem a biztosítóba az automata leszálló egység miatt. Simán odaveri. Mondjuk nincs rajta pajzs, de nem akarom beáldozni a raktér kárára.
Mikor bent van már levélbedobón belül ott is bénázik sokszor, nem egyszer vettem vissza már a vezetést tőle, mert féltem leszednek a lézerek rossz közlekedési magaviseletért. -
Sylc
senior tag
válasz
grHawk
#21748
üzenetére
Koszonom a hozzaszolasokat es a tanacsokat, sok erdekes es megfontolando info van benne.
Mivel nem kotodik az ED:H-hoz, ezert a tovabbiakban priviben folytassuk az eszmecseret.
Reggel koran keltem, ezert meg kamionoztam egy karikat, ime az eredmeny:

Azthiszem sokan megnyalnak a gumicsizmajuk mind a 3 labujjat a galaxisban egy ilyen profitgorbe lattan
(A lepcson a lapos reszeknel vagy alszom vagy dolgozom
)450 perc van hatra, de alig par milla hianyzik a Condahoz, mindenkeppen meglesz a 48 ora

-
BandiT85
aktív tag
válasz
grHawk
#21706
üzenetére
Szerintem kb 5000 biztos, de lehet hogy 10, vagy mégtöbb. Én legalább a központi csillagot scannelném a a helyedben, az is több, mint a semmi, illetve +50% bónusz ha te vagy az első. Ezért is nagyon javallott nem az autópályán menni a galaxismag felé. Én is éppen úton vagyok a csikorgó új kondámmal.
Vigyázz, mert nem hagyok ki szkenneletlen rendszert! 
-
Jazz
veterán
válasz
grHawk
#21548
üzenetére
(#21545) Cooper911 , (#21544) Pro Cambarus , (#21543) kozi71...
Hát, az a 32 / naprendszer elég karcsúnak tűnik. És ráadásul benne vannak az npc-k is. Hogy hogy ilyen kevés? (nem akarok hasonlítani de eve-nél 2000 / naprendszer, és ez lehet több is, dinamikusan igazodnak a szerverek, besegít egy másik ha kell....)
Csak 32? Ez hogy lehetséges.
Nagy kár. Pedig nagyon tetszetősnek tűnik a játék. Főleg a hardcore része, meg a teljesen lemodellezett tejútrendszer.Meg az is elég frusztráló lehet amit írtatok. Pl.: van azaz 1000 lakott rendszer ahol a játékosok tömörülnek. Egyazon állomáson van mindenki, de csak 32-őt látsz az 1000 dokkolóból pl. Áhh....ez milyen már....

-
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#21523
üzenetére
Khmm ... túl nyilvánvaló lett volna először a forrásnál keresni?

Forum->Elite Dangerous->News and Updates->Dev Updates
https://forums.frontier.co.uk/forumdisplay.php?f=167 -
Diopapa
addikt
válasz
grHawk
#21295
üzenetére
Szerintem mielőtt a stílusomat számon kéred, talán olvasd el a korábbi kommentjeidet is.
Akit meg zavar, hogy más solo-ban játszik és nem megy be az ő pvp homokozójába az sztem vérpistike..
A "klánosdi" meg kb 2 havonta el van mondva Brabenkék részéről, hogy nem, nem szeretnék... Én a wingeket sem hittem el sokáig, hogy lesz, annyira ellene vannak minden ilyesminek. -
Diopapa
addikt
válasz
grHawk
#21289
üzenetére
Nem lesz valami "veszekedés" mert valakinek más a véleménye mint neked..
Az ED-t meg a "túlkonzervatív" játékosbázis hozta létre (240 fontos kickstarter backerek...) szóval tök érthető, ha nekik akarnak megfelelni. A játék már most sem teljesen olyan, mint ígérték. (az offline mód ugye) Ha az általad felvázolt irányba mozdulna el a játék, akkor az lenne arcul köpése a backereknek. Próbáld úgy nézni, hogy lehetett tudni, hogy milyen lesz a játék (sőt ugye a beta értékelések is elérhetőek, nem volt NDA), szóval nem vettél zsákbamacskát, tudtad milyen. Ezek után nem értem a panaszkodást. Ha most kilőnék az solo-t, akkor pont azokat köpnék képen, akik a jelenlegi kondíciókkal vásárolták meg és tetszik nekik. A solo külön kezelésének 2 módja van. Vagy bekerül az offline single, akkor viszont be kell vallaniuk, hogy hazudták amikor azt mondták, hogy a background simulation miatt van erre szükség (lást még Sim City), vagy online marad de külön, akkor ismét 2 lehetőség van. Az solo játékosok egy közös galaxist látnak, vagyis párhuzamosan fut a solo / open, vagy mindenkinek "saját" galaxisa lenne? Mindegyik esetben hízna az adatbázis rendesen, ezt anyagi megfontolásból kétlem, hogy meglépnék. -
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#21290
üzenetére
Sokan nem akarnak/tudnak feljönni Ts-re.
Ez végképp ne legyen szempont egy játék/játékos megítélésében!Most pedig mindenkit arra kérek, hogy vegyen egy mély levegőt és kicsit nyugodjunk le! Több mint egy éve nagyon jól megvan egymással az open és solo játékostábor ebben a fórumban. Szeretném, ha ez így is maradna! Köszönöm!

-
Cooper911
senior tag
-
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#21242
üzenetére
Félre ne értsd, semmi sértődés(ilyenre egy morál nélküli Fed bugris genetikailag amúgy sem lenne képes
). Csak kicsit elszomorít, amikor nem lehet értelmes vitát folytatni. Pedig ez nem is lenne egy olyan bonyolult témakör, csak egy kicsit tudni kéne a másik fejével gondolkodni. Na de mindegy, játsszunk, és közben vigyorogjunk(egy Assault shipben ülve ez nem is lehet másképp
) -
Cooper911
senior tag
válasz
grHawk
#21240
üzenetére
Jó, a második mondat kicsit erős lett, de az elsőt komolyan gondoltam.
Hajónapló 3302. Jan. 25. Merope 5C
Nehéz a dinnyeszedők élete, sok dinnyét összeszedtünk már, de még mindig nem sikerül elérni a kitüzőtt célt.
Kiváncsi vagyok a professzor hogyan vizsgál meg százezer ilyen tököt. De tökmindegy, amig ilyen jól fizetnek érte, mi rendületlenül hordjuk neki. De lassan már nem lehet bemenni az állomásra a sok dinnyétől. Vagy töktől? Lehet, hogy már zöldségeket beszélek... -
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#21234
üzenetére
"Tényleg nem megsérteni akarok ezzel bárkit is"
-
Ezek után már tényleg kíváncsivá tettél, milyen az, amikor tényleg meg is akarsz sérteni valakit.

Mindenesetre sokadszorra bizonyosodik be, hogy bizonyos témákban egyszerűen nem lehet értelmes vitát folytatni(ilyen ez a szóló játék, vagy pl SSL témakör). Folyamatosan csak elbeszélünk egymás mellett. És ahogy az SSL mókában már a névválasztásnál is iszonyat sértődések generálódtak akár egy apró, még csak kritikának sem nevezhető megjegyzés nyomán, nem is beszélve a későbbi öri-harikról, úgy itt most szóló ügyben is ez a helyzet. Az érvek egyszerűen nem működnek. És mivel az általam eddig leírtaknál világosabban már nem tudok fogalmazni, ezennel én ezt a vitát inkább feladom. Leszek olyan bátor, hogy elviseljem a gyávaság bélyegét
-
Ja, csak még annyit, hogy sokan folyvást temetik a játékot(most épp azért, mert nem csinálnak belőle EVE-t), de valahogy mégiscsak elsóztak belőle egy-két darabot(messze a várakozások felett)
És ha már itt tarunk, az én játékélményem szóló módban is köszöni szépen, remekül van ebben a "kiüresedett" világban, és még csak nem is szégyenlem magam emiatt...
. -
#14955008
törölt tag
válasz
grHawk
#21197
üzenetére
Ezt a Solo vs Multit pedig könnyű lenne megregulázni. Szimplán blokád alá (pl nem lehet egy adott állomásra behajózni) vagy nagyobb VAT alá kerülne az adott rendszer, amiben az openesek akcióznak. A solo játékos meg elfogadná hogy hozzá tartozik a rendszer dinamikájához a megváltozott körülmény. Hiszen egyedül úgysem lehet megváltani a galaxist, akkor meg tök mindegy, hogy script generálja a sztorit vagy valahol emberi csoportosulások.
-
Agaba72
csendes tag
válasz
grHawk
#21193
üzenetére
Habár még új vagyok az ED világában (csekély 250 óra kb) de már a kezdetektől kattog a fejemben amit írtál a solo módról. Mióta belevágtam a powerplaybe, azóta ez a kattogás egyre hangosabb.
Először is üdv az egész fórumnak. Utólag is hálás köszönet, az itt felhalmozott rengeteg információért, rengeteget segít a kezdésben (később is). Mint sokaknak, nekem is gyerekkori c-64-es szerelem volt az elit de csak nem rég jutottam el, hogy rászánjam magam az ED-re, (erősen visszatartott a vegyes fogadtatása a játéknak). Nos, pillanatok alatt "berántott", azóta sem enged. Sokat látott öreg róka vagyok már de ez a játék újra meg újra lenyűgöz, monumentalitásával, összetettségével, szabadságával. Kicsit bő lére "eresztődött" a bevezetés (igen ez még csak a bevezetés) de még muszáj leírnom, milyen katartikus élmény volt, mikor 25 év után újra felcsendült a kék duna keringő dallama, miközben hátradőlve néztem, hogy dokkol be
R2D2a hajóm.Akkor most rátérek a mondandóm lényegére. (az a bizonyos kattogás a fejemben..........)
A solo mód. Jelen formájában, rettentően károsnak látom a játékra gyakorolt hatásait nézve, miközben semmi haszna nincs.
Kifejtem bővebben. Nézzük előbb a vélt előnyeit. Miszerint, sokan csak egy jót akarnak "elitezni" nem pedig MMO-zni, így ugye ők is élvezhetik a játékot. Sokan eleve soloban kezdik, abból a logikus de téves feltételezésből kiindulva, hogy így biztonságosabb, nyugisabb stb. Nos, az ED világa oly hatalmas, hogy aki nem akar másokkal semmilyen módon közösen játszani az is jól el lehet openben is. Én legalább is még nem konfrontálódtam egy játékossal sem a 250 órám alatt. (erről jut eszembe: mekkora esélyem van IPSZ tagságra, azzal hogy 2 teljes napig, következetesen "beszélgettem" az NPC-kel? Csak két nap után esett le, hogy ezek a dumák, hogy adjam a cargót mert végem van, meg hogy csalódott, hogy üres a raktér stb csak az npc-k dumái, nem más játékosok. ) Szóval teljesen fölöslegesnek tűnik ez a solo mód de bánná a fene, hogy van ha az külön lenne az opentől. Vagy legalább cd lenne rajta (mármint a váltáson) mondjuk úgy 2 hét.
Akkor most a hátrányok. Rengeteget gondolkodtam rajta, elemezgettem a játékot, most leírom mire jutottam. Az elég általánosnak látszik, hogy még azon játékosok is megunják egy idő után akik rajonganak érte. Miután elérték a céljaikat (legjobb hajó. elit rang stb) nem nagyon tudnak magukkal mit kezdeni, pedig nagyon is jó tartalom van az end game-re a powerplayben (is). Az, hogy a játék nem igazán tud kibontakozni mint MMO arról igen is az a nyamvadt solo mód tehet. Nem régi bejegyzésben olvastam itt a fórumon, hogy valami játékos klán blokádot szervezett valami ellen (talán narkó csempészet? nem emlékszem már de nem is lényeges a miért) de a többség csak kinevette őket, hogy ugyan már ott a solo mód, blokádolhattok amíg csak akartok nem sokat ér. Ennek az a következménye, hogy a többség bele se kezd az ilyen játékosok által szervezhető tartalomba, mert így nem sok értelme van. Itt a powerplay amit nem tudom hányan vesznek komolyan és hányan csak pénzt, tárgyat farmolnak de az biztos, hogy ez az egyik legjobb end game tartalom amit valaha láttam......vagyis inkább csak lenne, mert így nem az. Az utópia elkötelezett híveként a minap pl. elmentem egy kis borsot törni Mahon orra alá. Az egyik control rendszerében, bőszen irtottam a szövetség bürokratáit, ami által ugye egyre nőtt az elégedetlenség szintje. Jól kifundáltam, hogy ha majd jönnek a "mahonosok", hogy a rendszerükben majd hozzák az ellátmányt (vagy mit), hogy kompenzálják a felforgatást, akkor majd jóóóóóóóól levadászom őket. Aztán a fejemben kattogni kezdett a hang. Solo mód, solo mód.............Mit ér az egész, ha egy sima átloggolással kijátszató? Szerintem a többséget, abban , hogy komolyabb játékos eventeket szervezzenek éppen a solo mód tart vissza. Pedig ha nem lenne, akkor szilárd meggyőződésem, hogy egyre több és több hard core klán szerveződne, ahol egy adott rendszer ( kellően bonyodalmas) elhódítása igen csak komoly célt adna a játéknak sok ezer órán át. Az sem elhanyagolható következmény lenne, hogy a játékosok ha már komolyabb háborút vívnak egymással, akkor igencsak sűrűn le is lőnék egymást ami jótékonyan hatna, minden pénz szerző tevékenységre a rebayokat pótolandó. Mivel nagyon hosszúra sikeredett a hsz-m , így most befejezem pedig még hosszan írhatnék arról, hogy miért kéne elválasztani a solo-t az opentől. (amit eddig írtam, az csak a jéghegy csúcsa. Szilárdan hiszem, hogy e miatt "csak" réteg játék az ED nem pedig a komplexitása miatt. Solo mód nélkül az ED az egyik legnagyobb MMO játékká nőné fel magát. -
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#21193
üzenetére
"Nem lenne baj, ha nem ezt az érthetetlen vágyat akarná kielégíteni a nevetséges és egyben megkérdőjelezhető értelemmel bíró solo mód létezésével az FD" - meg hogy - "ez egyszerűen felküldi a heat levelt a fejemben."
-
Nyugodj meg, béke van, testvérem, meg minden. De akkor már egy pár szót a témában. Az egy dolog, hogy te az open módot preferálod, ezzel nincs is semmi gond, játsszál úgy, ahogy neked tetszik. De ne tudd már jobban másoknál, hogy nekik mi a jobb. Vessél meg, nézzél le, de én pl gyak csak szólóban tolom.
A kezdetektől játszom, egy-két trükköt, és fogást azért már megtanultam, és azzal együtt, hogy nyilván tucatjával vannak nálam klasszisokkal jobbak(most szólok, ezt a mondatomat mindig is le fogom tagadni
), de nyugodt lélekkel mondhatom, nem tartozom az ügyetlenek közé sem, tehát nem a félelem taszított a szóló mód sötét vermébe. Egyszerűen csak pl Corvette-el nem akarok Játékos Cobrát elfenekelni, és a trollkodó konda wingekre sem vagyok kíváncsi, amikor Assault shipben ücsörgök, de még csak az sem motivál, hogy a többi playernek demonstráljam az esetlegesen meglévő fölényemet. Nincs adrenalin hiányom, a legénykedésből meg már kinőttem. Az ilyen "f@rok összemérési" rituálékat meghagynám a "nagyon fiatalságnak", ez az ő reszortjuk. Az ED-vel én kizárólag csakis SZÓRAKOZNI akarok, a magam tempójában, a magam kedve szerint. És hidd el, vannak ezzel még így rajtam kívül egyen-ketten-páran. 
Mindenki élje az életét, ahogy neki jó, és játssza a játékát, ahogy neki tetszik. Sokan vagyunk, sokfélék(még szerencse)
-
"Ki rendelkezik jelenleg aktív használatban lévő Corvettel?"
-
Pl én. Nagyon kellemes, szerethető darab, remekül felszerelhető, viszonylag jól manőverez(bár ehhez sajnos legalább két pöttyöt harc közben is be kell áldozni a gépházra, és ez nagyon hiányzik pl a pajzsnál), a két A4-es plazma tényleg nagyon durva és külsőre is impozáns. Mindazonáltal még mindig úgy érzem, hogy az Assault ship a legnagyobb hepiség
-
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#21023
üzenetére
Érdekes ötlet, bár a párbaj(ahogy minden egyéb valós tettekben megnyilvánuló cselekedet is) alapvetően idegen a "szájhősi" műfajtól, de egyszer mindent ki kell próbálni(csak ki ne derüljön, hogy eddig még ki sem tettem a lábam a hangárból
- bár végülis Karl May sem járt soha a vadnyugaton
). Viszont azt előre szögezzük le, hogy mióta az emberiség kiemelkedett az állatvilágból, és létrejött a civilizáció, azóta már nem annak van igaza, aki nagyobbat tud rúgni/ütni/lőni(ezzel csak azt akarom mondani, hogy akármi is lenne a végeredmény, akkor is a Fed szájhősöké a győzelem
)
-
-
Sylc - "Sosem ertettem, a penz arra van, hogy elkoltsed"
-
Azért nem mindenki olyan dúsgazdag, lelketlen, rabszolgákkal kufárkodó, szegény tisztességes kereskedőket fosztogató martalóc, mint te, itt vannak akik fáradságos bérgyilkossággal, kábítószer kereskedelemmel, vagy földi létesítmények porig rombolásával keresik meg a napi betevőt, rájuk is gondolhatnál. De talán a költségeket csökkentendő maximálhatnánk a hajóosztályt pl Assault shipben a Fedeseknek, és Haulerben a birodalmiaknak(látod, milyen sportszerű vagyok? a Corvette-t szóba sem hoztam)
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz
grHawk
#20945
üzenetére
Elég jelentős változás, hogy az esetleges undermine elég jól kiszűrhető az űrállomásokon biztosított információkkal. Ez nem védekezési forma, de az okok behatárolásánál sokat segít. Gyakorlatban azonban még nem nagyon hallottam a problémáról, esetleg valamely rare trading pontokon, mint kitűntetett helyeken lehetne hatása. A bounty-k most már név és érték szerint követhetők. A trade hatását nerfelték a BGS-ben.
Ennél jelentősebb nehézség, hogy követhető módon, de az undermine sokszor könnyebb az influence fejlesztésnél. Magasabbak a szorzói, kevesebb feltételnek kell megfelelni a nem anarchikus rendszerekben. A frakció küldetésekkel pedig (kivált több rendszerben aktív frakcióknál) kis figyelmetlenséggel legalább annyi kárt lehet okozni, mint hasznot, néha szinte nincs a bulletin boardon az influence értékét tisztán növelő küldetés.
-
Sylc
senior tag
válasz
grHawk
#20943
üzenetére
Kersekdelem viszi fel a rangot, de aki igy akar repuzni, az keszuljon fel ra, 250m ABA kellett ahhoz, hogy rank 1rol rank2-re lepjek, utana kaptam a naval questet
(nem ez volt a cel, csak figyeltem a hatterben a pici csikot, megy az fel, de mikroszkoppal kell nezni, es ez az egyszerubb rangok egyike...). -
Pro Cambarus
csendes tag
válasz
grHawk
#20843
üzenetére
Sok dolgot eddig is abból tudtak, hogy scannelték a hajót, talán letöltik az adatbázisból. Én most nem tudtam még megnézni az új fejleményeket, de a kihívás éppen ez: különösebb új eszközök nélkül, a kevés jelenség megfigyelésével eljutni a megoldásig. Ez pedig a legnehezebb, egyben a legizgalmasabb.
Az általános játékok receptje ilyen: megtalálod az UA-t az űrben. Kiugrik a következő aktív waypoint: menj el ide és ide, keresd meg a Mirákulum 2000 szupertudományos AI scannert / dr. Memoriter világhírű tudóst. Őket épp kalózok rabolták el, de visszaszerzed/kiszabadítod, odaviszed az UA-hoz és csodák csodájára megmondják, hogy ez bizony egy inszektoid számítógép és 12 nap múlva világvége indul a Capricorn rendszerből. Egyébként gulyásleves cipóban lesz vacsorára nálatok. Felhívod az asszonyt, igazolja, majd felhívod az uralkodót, hogy baj van. Megkapod az Imperial merit of ethernal wisdom-ot és 10%-kal nő a mana pool-od.
Az E
receptje ilyen: van egy valami az űrben. Ha odamész, nem túl izgalmas, ha felveszed, összepiszkítja a rakteret. Ha kidobod és odébbálsz, akkor ennyi volt a kaland. Ha megmakacsolod magad és elkezded megfigyelni, akkor látod, hogy egy idő után megmozdul, valamit sípol. Mirákulum 2000 még mindig nincs, ezt bizony meg kell fejteni. Mi a rendszer a mozgásában? Mi a rendszer a sípolásban? Utólag derült ki, hogy egy megfigyelésből ezt lehetetlen lett volna megtudni, mivel a különböző rendszerekben a Galaxis egy pontja felé álltak be az UA-k. (Ennek megfigyelésére, számszerűsítésére azonban nincs külön műszer.) Hasonlóképpen a sípolásról sem lehetett semmit tudni. Ehhez hangelemzők, volt spectrum tulajdonosok, stb. kellettek, hogy bináris értékeknek feleltessék meg, abból morze kódot készítsenek, majd abból kihámozzák a tartalmat. (Keresni is azért kellett a barnaclest, mert műszerek pontos értékei hiányában még nagyszámú megfigyelés után is csak hozzávetőleges pozíciót tudtak meghatározni a Galaxis végtelenjében.)Bár az eddigi tapasztalatok fényében már rohamléptekkel halad az új jelenségek megfejtése (sokkal többen, sokkal több tapasztalattal végzik), de nagyon messze lehetnek még a végső megoldástól. Lehet, hogy ezúttal már a crafting mechanika is fog segíteni a megoldásban, de minden lépés egy rengeteg elméletet és közösségi erőfeszítést igénylő kutatási kihívás lesz. Nem hiszem, hogy minden ki fog derülni a barnacles-ről öt perc alatt.
A legjobban egyébként egy felfedező kolléga kommentje tetszett, ami maga is mutatja az egész hangulatát és bizonytalanságát: "Tüzet nyitottunk egy tucatnyian az objektumra, melyről különböző anyagú részek válnak le, de mindig regenerálódik. Ha ebből háború lesz, egyértelműen mi kezdtük."
-
gigafun
senior tag
válasz
grHawk
#20832
üzenetére
Én személyesen nem vettem részt a keresésben, mert épp háborúztam, de TS-en követtem az eseményeket, és már az is élvezetes volt, ahogy hallgattam, hogy keresgélnek.
Ami nekem lejött a dologból, hogy a videó alapján beazonosítottak bizonyos csillagokat, és megpróbáltak olyan helyre kerülni, ahonnan ugyan azt a csillagképet látják. Ehhez szűrtek még csillag típus és bolygó felszín alapján, meg még egy csomót agyaltak mindenfélén. -
_Kondor_
tag
válasz
grHawk
#20832
üzenetére
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=222049&page=321
Itt van a 400 oldalas fórum téma, ha gondolod olvasd át...

-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz
grHawk
#20823
üzenetére
Arra azért emlékszel, hogy hogy sikerült behatárolni a barnacles helyét? Vagy arra, hogy hogy lehetett megoldani az üzenetet?
Egyik sem volt triviális mini game, mind a kettő rendes kutatási feladat volt, rengetegen vettek részt a megejtésében, hipotéziseket teszteltek, elbuktak, sikerrel jártak, amíg sikerült ide eljutni. Nem kapott senki mankót, nem volt spoiler, nem azok találták meg, akik a kutatást vezették. Ilyen modellt én még nem láttam más játékban. Igaz, hogy nem egy theme park, de az Elite realisztikus megközelítéséhez jobban illik, nehezebb és sokkal izgalmasabb azoknak, akik a kutatás részében részt vesznek, elméleteket állítanak fel és cáfolnak.
-
Cooper911
senior tag
válasz
grHawk
#20824
üzenetére
Hát igen, az ilyen minijátékok jól fel szokták dobni a normál játékmenetet. Ez más mmo-knál is bevált módszer.
Nem hiszem, hogy ennyi bevétel mellett nem tudnak ráálitani pár embert akik kitalál ilyen dolgokat.Amúgy meg tök bugos ez a Barnacles, egyrészt megvolt az első összeomlása a játéknak, másrészt néha betöltöm a játékot és nincs ott. Kilépek belépek ott van. Na aztán igy találja meg valaki...
Amúgy tök vicces, hogy kb 2 nappal ezelött voltam ezen a bolygón
-
Cooper911
senior tag
válasz
grHawk
#20713
üzenetére
Shieldből elég a D, nem harcolni mész

Thrusterből is elég a 2D nem harcolni mész
Így elég a 2A powerplant, ami hűvösen üzemel és könnyebb is.Ugrótáv full tankal: 21.79Ly -> 24.08Ly
http://coriolis.io/outfit/imperial_courier/02A2D3A1D2D2D3C-------432t0dv62i2f.AwRj4zKA.Aw18UA==
Tetszik ez a hajó. Ha megunom a CMKIV-et akkor átváltok erre.
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#20724
üzenetére
Jó ez a config. Finomhangolásként:
- tehetsz rá A-s AMFU, mivel ennek nincs súlya, csak javítási értéke.
- szándékosan fix az MC?
- powermanagementet ne felejtsd el beállítani, mert így leáll a hajód ha kiereszted a fegyókat!OFF:
Használd a hozzászólásoknál a "Link" gombot, ha hivatkozást teszel be. Így mindenkinek könnyebb megnyitni (főleg mobilon). Használata: kijelölöd a linknek szánt szövegrészt, ezután megnyomod a Link gombot a szerkesztőpanelen. A megnyíló ablakba beilleszted a linket és ok.Szerk: ITT van (#20727) Urby66 configja ( hibásan lett beszúrva a link
) -
válasz
grHawk
#20726
üzenetére
Én így módosítanám. Mivel nem harcolni akarsz elég a kisebb pajzs és inkább legyen nagyobb a maintenance unit. A megjelölt modulokat tartsd kikapcsolva így kevésbé melegszel. Heat sinkből mindig csak egy legyen bekapcsolva mert abból elég egyszerre egyet ellőni, ha kiürül akkor váltasz a másikra.
Így kb. két fényévvel lett nagyobb a terhelt ugrótáv.
Én javaslom még egy minimális páncél használatát is, a nagyobb hull elméletben lassaban sérül nullára. Ezt nem tettem rá, majd eldöntöd beáldozod azt a pár fényévet érte vagy sem.Ja, és ha tudod a T9 történetét akkor vigyázz ne kövesd el ugyanazt a hibát.... :-)
Egy Sag*A oda-vissza tuti elvesz vagy 40 játékórát. -
Sylc
senior tag
válasz
grHawk
#20722
üzenetére
Ha patch note is kell, akkor ez:
https://community.elitedangerous.com/node/312
felejtsd el ezt, nincs frissitve

-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#20717
üzenetére
"A HSL használatát kiküszöbölhetem, ha zérón vagyok jump előtt, nem? Tehát így biztos nem ugrok olyan közel, hogy megsüssön a nap
Vagy de?"
Mint fentebb írtam, vannak kettős(hármas...) csillagok, ahol a beugrópont kettőjük közé esik. Ilyenkor pillanatok alatt felforrhat a hajó. Ilyen esetekben életet menthet egy HSL. Ezenkívül bármikor előfordulhat egy rosszkor jött telefonhívás stb., vagy elfelejted ugráskor visszavenni a gázt nullára és máris belerohantál egy csillagba. Én tuti az ASP-t választanám, ha hosszabb útra indulnék
Ezen már van hely cargonak és jóval nagyobbat ugrik. Ha megunod a sok scannelést, leszállsz egy közeli bolygón és rallyzol egyet az SRV-vel. Ha közben találsz valami értékeset még el is viheted magaddal. -
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#20707
üzenetére
Ebben az esetben hanyagolnám a Couriert. Jóval nagyobbat ugrasz egy ASP-vel és gyorsabban is tankolsz vele. Marad hely javító és SRV modulokra is.
(#20708) illest309
Haulerrel az a baj, hogy kevés az internal modulja. Vagy a pajzsról mondasz le, vagy a javító modulról
Inkább a Couriert javasolnám ebben az árkategóriában (pl.Urby66 configját). 13 millióból már kijönne egy DBE, lényegesen nagyobb ugrótávval. -
válasz
grHawk
#20707
üzenetére
Én ezt a fittet javaslom. Van egy kis páncélod, pajzsod, hangár az SRV-nek és heat sink, ha forró lenne a helyzet egy csillag körül.
Mivel mobilról dobtam össze lehetnek hibák, de majd a kollégák kijavítanak.
Ha nem akarsz leszállni akkor a hangár helyett tegyél fel még egy üzemanyagtankot, ha profi vagy a laszállásban akkor pedig a pajzs helyett. (Bár ez utóbbi elég IPSZ gyanús ajánlat...
) -
_Kondor_
tag
válasz
grHawk
#20642
üzenetére
A Flynth és SSL témában a döntéseket több ember hozta meg, hosszú megbeszéléssel töltött órák során az általunk ismert összes körülmény figyelembe vételével(ezek között esetleg olyanok is lehettek, amiket az érintetteken kívül más nem is ismer).
Az EDHU stáb tagjai érett, tapasztalt, felelősségteljes felnőttek. Ezeket a döntéseket többször megrágva, kivesézve, átgondolva, megbeszélve és nem pedig valami hirtelen felindultságból hoztuk meg.
A személyes érzelmeket próbáltuk minél inkább kizárni, és elsősorban az SLL jövője érdekében eljárni.
Az EDHU-n belül mindenki elismeri Flynth vezetői képességeit, de nem ez az egyetlen szempont ami meghatároz egy embert egy közösség tagjaként.-EDHU Kondor
-
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#20452
üzenetére
Ez lenne az EVE fps nézetben, nem?

Nem biztos rossz volna az a vonal sem, de soha nem ez volt a terv.
Én személy szerint nem bánom, hogy nem erre akarnak tovább mozdulni. Engem már jelenlegi állapot is irritál, hogy egyes csoportok kiskakaskodnak a Frontiertől ajándékba kapott szemétdombjukon, és lőnek szó nélkül fűre-fára, aki openben oda meri tolni az orcáját az ő szentséges rendszerükbe. Hát még, ha ez intézményesítve is lenne. Kinyírná a játékot az olyanok számára akik szeretnek szolóban, de nem solo mode-ban játszani. -
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#20439
üzenetére
"Az ED úgy eleve úgy kezdte - ez hülyén fog hangzani -, hogy te egy hajó vagy. És mikor lecseréled a hajót gyakorlatilag a külsőd és az attribútumaid változnak"
-
Hát ezt speciel vitatnám. A karaktered(rangok és rankok, permitek, stb) az független a hajódtól(és pláne a tudásod)
Persze az is igaz, hogy önmagában nem ad plusz képességet, ha valamiben mondjuk expert, vagy akár elite lesz valaki, hanem azért lesz expert, vagy akár elite, mert a gyakorlás miatt már plusz képességei lesznek. És ez a lényeg, mert mondjuk egy kalandjátékban azért leszel jobb, mert a program adja(pl nagyobb sebzés, stb), itt meg csak a valós fejlődés számít, az ED csak minősíti azt(persze ez sem teljesen korrekt, kellő kitartással bárki lehet elite bármiből, akár még belőlem is lehet elite felfedező...na jó, ez azért túlzás volt
)
-
"Első lépés: klánrendszer. Második lépés: állomások, bolygók, így rendszerek elfoglalhatósága, persze a háttérszimuláción keresztül,"
-
Ez már most működik, jó példa erre az SSL terjeszkedése(mellesleg megtisztelő, hogy ez is rólam van elnevezve(Slink Spirit Légió
)
Ami pedig a galaxis befolyásolását illeti, én itt is inkább a függetlenség oldaláról közelítem meg a dolgot. Nincs igazán igényem alakítani a galaxist, inkább alkalmazkodom hozzá. Feltérképezem, és kihasználom az adódó lehetőségeket. Nem óhajtok klánokhoz csatlakozni, inkább járom a magam útját. Na ezért szép az ED, mert úgy játszod, ahogy akarod. Sokan, sokféleképp.
-
Diopapa
addikt
válasz
grHawk
#20435
üzenetére
Tényleg ne offoljunk, de SC-ben a karakter sem marad meg, X számú halál után végleg meghal..
@(#20437) Sylc: "SC egy FPS amiben be lehet pattani par hajoba, ami felgyorsitja es kiegesziti a lovoldozest"
Bele sem kezdek, mert nem a megfelelő topik rá, hogy ez mekkora orbitális tévedés.. Javaslom pár sc fórum vagy az sc.hu meglátogatását...
-
Sylc
senior tag
válasz
grHawk
#20435
üzenetére
Kulfoldi forumon kiveseztuk ezt, az lett a konkluzio:
SC egy FPS amiben be lehet pattani par hajoba, ami felgyorsitja es kiegesziti a lovoldozest
ED pedig egy galaxys szimulator, politikai rendszer modellezessel, ami megy a maga utjan, de ezt a jatekos a sajat jelentektelen modjan (1 pilota a 4 milliardos rendszerben) el tudja teriteni a kijelolt osvenyrol.
--
Mivel az eleje a jateknak a penz szerzes, a kozepe pedig a hatalom megszilarditasa (minor faction felkarolasa) a vegjateknak a Jatekos csoportok alkotta Powerek kell lennie, ha az bejon, akkor a PVP mindennapos moka lehet, sokat dobhat a jatekelmenyen.
De ez csak felvetes.
-
ricinus13
senior tag
válasz
grHawk
#20422
üzenetére
Szerintem még Pro az is hogy a játék baromi jól fut. Nekem a HD7950 ami egy 3 éves kártya FullHD-ban vitte magas beállításokon, kíváncsi vagyok a 390 mire lesz képes. Ehhez képest a Star Ciziten egy 980Ti-n sem maxolható ki mert akad, pedig azt 10-15-ször ennyi pénzből csinálják.
Más:
Egyszer szívesen kipróbálnám majd milyen másokkal is játszani, kíváncsi vagyok mit ad hozzá. -
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#20405
üzenetére
Szinte mindenben egyetértek veled. Tavasz óta szerintem már többször leírtam, hogy fel kellene akasztani jelenlegi küldetésrendszer felelőseit.
Bocs, de visszarángatni sem tudlak a hypevonatra.
Tegnap épp bolygófelszínen bóklásztam, ráakadtam egy POI-ra. Odamegyek: négy sentinel őriz egy féltucat konténert, kilövöm őket, lássuk a zsákmányt: 6 darab scrap (hulladék a csak oroszul beszélők kedvéért) konténer. Hisztérikusan röhögve jegyeztem meg magamnak, hogy ez jelenet tökéletes analógiája annak, amit eddig kaptam a Horizons-tól.

De semmi baj! Kapunk karakter arc generátort. A világ első játéka, ahol olyan karakternek lesz arca, amit soha, senki nem lát. Bár lehet, hogy lesznek borotválkozós küldetések. WSS-ben kell majd keresni a tükröt. Sőt később újításként bekerülhetnek az időzített, vagy lánc borotválkozós küldetések is. Persze legalább expert harci rang kell hozzá, nehogy megvágd magad.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
válasz
grHawk
#20405
üzenetére
Egyet kell értsek veled egy csomó dologban. Szerintem ez egy nagyon kétpólusú játék. Egy részről marha jó mert itt a fórumon is van jópár ember akik már több mint ezer órát öltek bele, és nyilván jól szórakoztak közben. Más részről viszont tényleg nagyon üresnek és műnek érzem az egész játékot. Annak ellenére, hogy mindig open-ben játszom nagyon ritkán látok más playereket és még ritkábban fordult elő, hogy kapcsolatba is kerültem volna velük. Úgy érzem hiába az online és folyamatosan változó univerzum a játék nem tűnik élőnek, csak egy adatbázis az egész.

A küldetések tényleg semmi kihívást nem jelentenek a 10+ millióval rendelkező játékosoknak. A beígért láncküldetések is csalódást okoztak nekem. Most komolyan menjek egy megadott helyre és várakozzak 10 percet amíg megkapom a következő infót. Vagy vadásszak SC-ben egy megadott NPC után. Ok, mennyi a jutalom egy fél óra repkedés után 20 ezer, 25?
Hát fél óra alatt 1 milliót is össze lehet szedni kereskedéssel vagy RES-ben még ha béna is vagyok. Ok, kezdőknek ez a 25 jó pénz, de egy régi játékosnak már nem jelent kihívást, motivációt. A másik, hogy nem tudom beleélni magam a küldetésbe, nem tudok azonosulni a szereppel amit kínál a játék. A rangfüggő küldetések is rosszul vannak értékelve. Pl. elit harci rang kell hozzá és ad 200 ezret? Nevetséges. 
És annak ellenére, hogy ez alapvetően online játék nagyon kevéssé támogatja a játékosok közötti kommunikációt, a közös akciót. És amikor maguk a fejlesztők akarnak ilyet az is csúfosan elbukik. Van, hogy egy 4-es wing-et sem lehet összehozni mert a playerek nem látják egymást. Más játékoknál nem gond akár 30 playert egy képernyőn látni.
Az jó, hogy a fejlesztés folyamatos, de szerintem a készítők is tisztában vannak ezekkel a hibákkal és azért csak abba az irányba mozdulnak amit látunk, mert ez nem ütközik a játék által megszabott határokba, falakba.
Hogy nem panasszal zárjam a posztot azt azért meg kell jegyezni, hogy az előzetesen megígért ütemtervet elég jó hatásfokkal tartják. Kb. egy éve Duvi linkelt egy anyagot (remélem ez az és még él a link, mert innen nem tudom megnézni.) ami a fejlesztők korai stratégiáját, elképzeléseit tartalmazta a játék kapcsán. És ez nagyjából megvalósul tényleg követik, próbálják megvalósítani azt amit elképzeltek, megígértek nekünk.
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#19124
üzenetére
A redditen válaszol. Ha jól látom, itt lesz majd.
-
#95488640
törölt tag
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#18913
üzenetére
Arexe - Orrere.
Arexe-be menj, önti magából a kalózvadász küldetéseket, és mindegyik az Orrere rendszerbe szól. Az Orerre 2-nél van HiRES. Felvehetsz civilvadász küldiket is, mert az Orrere anarchia, nem leszel wanted semmiért, viszont emiatt mindenkit le kell szkennelni, ha bounty-t is akarsz, mert alapból egyik hajó sem wanted ott.Birodalmi megfelelője a HIP 20277.
-
Sylc
senior tag
válasz
grHawk
#17744
üzenetére
Az ideallis hajo, ami nekem kellene:
2 - 3as beam, 2 - 2es multi cannon minimum.
256t cargo
400as boost
2x 3as hely a limpet controllereknek, vagy egy 5+1es.egy akarmilyen erosebb pajzs, hely dokking computernek
4 um minimum, cargo / kvs / chaffoknak
Ja varj, ha csak 128t cargoval szamolok, akkor mindezt tudja a clipper:D
-
baphomet
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Xiaomi 14T Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Ryzen5 4650U/8GB RAM Refurbished - Garancia - Akció!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest







Ellenben ennek a legnagyobb atka, hogy mikor Elered a megfelelo mennyisegu penzt, nem lesz kihivas a jatekban.

Nagy kár. Pedig nagyon tetszetősnek tűnik a játék. Főleg a hardcore része, meg a teljesen lemodellezett tejútrendszer.
Az ED-t meg a "túlkonzervatív" játékosbázis hozta létre (240 fontos kickstarter backerek...) szóval tök érthető, ha nekik akarnak megfelelni. A játék már most sem teljesen olyan, mint ígérték. (az offline mód ugye) Ha az általad felvázolt irányba mozdulna el a játék, akkor az lenne arcul köpése a backereknek. Próbáld úgy nézni, hogy lehetett tudni, hogy milyen lesz a játék (sőt ugye a beta értékelések is elérhetőek, nem volt NDA), szóval nem vettél zsákbamacskát, tudtad milyen. Ezek után nem értem a panaszkodást. Ha most kilőnék az solo-t, akkor pont azokat köpnék képen, akik a jelenlegi kondíciókkal vásárolták meg és tetszik nekik. A solo külön kezelésének 2 módja van. Vagy bekerül az offline single, akkor viszont be kell vallaniuk, hogy hazudták amikor azt mondták, hogy a background simulation miatt van erre szükség (lást még Sim City), vagy online marad de külön, akkor ismét 2 lehetőség van. Az solo játékosok egy közös galaxist látnak, vagyis párhuzamosan fut a solo / open, vagy mindenkinek "saját" galaxisa lenne? Mindegyik esetben hízna az adatbázis rendesen, ezt anyagi megfontolásból kétlem, hogy meglépnék.
). Csak kicsit elszomorít, amikor nem lehet értelmes vitát folytatni. Pedig ez nem is lenne egy olyan bonyolult témakör, csak egy kicsit tudni kéne a másik fejével gondolkodni. Na de mindegy, játsszunk, és közben vigyorogjunk(egy Assault shipben ülve ez nem is lehet másképp 
- bár végülis Karl May sem járt soha a vadnyugaton

)
)
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


