Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz blueboi69 #101976 üzenetére

    azert ez elegge bagatell hiba egy tizensokeves autonal... :U
    ezzel kellett volna kezdeni, mert ilyen idos korukra ezek a gyari csovek elrepedeznek
    minden, ami a vakuum koron van, az csere, meg a fekszervo csove is
    ezt sajat magad is megtudod rajta csinalni, es ha ez megvan es akkor is szar, akkor kell a szerelo

    147-nel is kb elso huzas volt a 3 turbocso csereje alakhelyes 3 retegu szilikonosra (fekete)

    a digo autoszerelohoz is vittek egy autot, behoztak egy "motorhibas" dizel 147-t, hogy fuuu injektorhibas, meg dol az olaj belole, elso korben ranezve 2 turbocso volt lukas azon is a 3-bol...
    gyari cso kit kerul hozza szumma 25k-ba, a szilkonos kb 35k
    kicserel es nahat megjavult a motor
    resolajcso is elrepedve az injektoroknal, kicserel, fektisztitolval lemos es jééé porszaraz
    igy kell 300EUR-ert autot venni :DDD
    ugy hivta vissza tulajt vicceskedve, hogy van egy jo, meg egy rossz hirem
    a jo hir, hogy nem injektor hibas, a turbocso volt a lukas, a rossz meg az, hogy a resolajcsovezes is cseres volt
    abbol egy 1 meter kb 1000Ft, es par centis darabok kellenek csak

    ezen kivul szo szerint SEMMI baja nem volt, csont nelkul kapott magyar rendszamot, nulla rozsda, tok jo teli-nyari gumik kulon-kulon felnin, 1 eve cserelt fekek... 300EUR-ert


    Punto-nal is mindig azt mondtam, hogy a gyari turbocsovezes tizen- (igazabol mar) huszonevesen alapbol automatikus csere a vakuumcsovezessel egyutt kerdes nelkul
    mindenbol van 3 retegu alakhelyes szilikon megoldasu, meg a teljes hutoviz rendszerhez is, frutti aron

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák