Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #40849 üzenetére
npera vélhetően nem a hajtáslánc jóságára szokta érteni, hogy bétateszt. Inkább a többi komponensre, ami a gördeszka feletti részre. Ölés, utasfülke, gyűrődő zónák, akármi. Én nem értek az ilyesmihez, csak a fotelből pofázok
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #40851 üzenetére
En viszont most vele egyetertoen hasznaltam ezt a kifejezest. Megdoglott a motor, kapott ujabb konstrukciot. Akksi detto. Az ilyen extrem juzerek a ceg helyett tesztelik a vasat. Meg akkor is megeri ha gariban kell cserelni nekik mert egyreszt nem kell tesztelot fizetni masreszt hamarabb piacon van a termek. Minden hibabol tanulnak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz zetor2000 #40851 üzenetére
Minden autos lofaszjoska most a gyalogosoknak okozott seruleseken vekeng az auto elei miatt.
Nem zavarja oket, hogy itt kvazi egy teherautorol beszelunk. Azoknal melyiket tesztelik gyalogos vedelemre?
Pickup NCAP nem is igazan jellemzo, hiszen a pickup mint jarmu nem is europai. Van par, meg lassan az itteni gyartok is ramennek, de Europa nem igazan celpiac ezeknek.
Kivancsi lennek a nagy pickupok (Dodge Ram, Ford F150 es tarsaik) milyenre vizsgaznanak gyalogos vedelembol. Mert azok a hasmagassaguk miatt kb athajtanak a gyalogoson, max szerencsetlen lefejeli a hutojuket. Szoval ismet olyanon vekengenek ami nem jellemzoje a kategoriaban talalhato eddigi jarmuveknek sem. Szerintem.
Ugy tunik masba nem tudtak meg belekotni.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
WiZARD
addikt
Cybertrucknal az is érdekes lesz, hogy milyen specifikációkkal lesz euban és hogy lehet vizsgáztatni.
Legalább 2.5 tonna önsúly várható, mellé 1.5 teherbírás. 4 tonnával meg teherautó, C jogsival, útdíjjal, és mindenféle teherautóra vonatkozó korlátozással. (Autópályán 80 km/h, stb)
Nyilván van annyi eszük hogy lesz külön EU spec, aminek papíron 3499kg-önsúly csak a teherbírása.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
-
eattila
csendes tag
Vettem aldiban byomatekkulcsot.
Tudja valaki hogy mekkora erovel kell neghuzni a corollan a kerekcsavarokat? Acel felni. Neten lattam 100-at, 103-at es 110-et is.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
hobizoli
nagyúr
válasz eattila #40859 üzenetére
110-120Nm altalaban a legtobb esetben kerekcsavarok meghuzasi nyomateka
ha 5 csavaros, akkor 1-3-5-2-4 sorrendben huzd meg, eloszor 30-40Nm-l, aztan a 110Nm-l
ja es celszeru réz pasztaval bekenni a csavarmenetet meg a csavar fejet meg a tehermenetsito gyurut is levakarni drotkefevel, akkor kevesbe hajlamos ragyogyulni
több drón kell ;P
-
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #40853 üzenetére
Mondjuk pont a villanymotor tönkremenetelét nem értem, azt eléggé jól lehet méretezni, akár kicsiben, akár nagyban, rengeteg tapasztalás / információ elérhető róla. Kicsit fölé tervezel, hűteni se kell annyira, azt örök élet... de itt nem. Persze lehet nem is maga a motor ment tönkre, hanem valami csapágyazás, de ezt nem említi a cikk, így gyakorlatilag mindegy is.
Mondjuk 5-6 év alatt durva lehet levezetni 1M kilométert... pláne átlag 100-120km/h tempóval.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz FőDudu #40856 üzenetére
A legnagyobb hatótáv (500 mil) már az a kategória, ami tetszik. Az ICE se sokkal több, de ez már pont elég egy Budapest - Nyíregyháza - Szombathely - Budapest távra...Kis megállós töltéssel.
Ismerős csinált ilyet nemrég, csak neki valami Tranzitja van, asszem.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz ncc1701 #40861 üzenetére
hat anno elvittem a tesom Ignis-et a gumishoz, hogy kene ra uj teligumi, levette a 4 csavart es egy meteres nyelu bumszli feju gumikalapaccsal utotte le a felnit
mondta is elotte, hogy most ne nezzek oda
de en tudtam hogy ezt maskeppen nem lehet, ha ra van gyogyulva, meg ez azert van ott pont az ilyen esetekre celszerszamkentvolt egy kis akksis furoja is bekeszitve egy drotkoronggal, azzal megkinalta a kerekagyat ott ahol a felni felfexik ra, jott is a rozsdapor, mintha muszaj lenne, lefujta levegovel, aztan befujkalta vmi spray-l
amikor a lassu defekt miatt odamentem a Koer utcanal a ejjel-nappali gumishoz vele 2 eve, ugy jott le a felni, mintha csak tegnap raktak volna fel
nyari gumi azon sosem volt, ugyhogy nem volt cserelgetve a gumi/felni rajta egyebkent
amennyit megy, annak jojazde egy iylen kereket probalj meg ut szelen vhol levenni
ja meg az is amikor a legkulccsal felveretik
147-rol tavassazl neztem en is, hogy WTF van, amikor a kulcson alltam es recsegve indult meg
na az tuti nem 110Nm volt csak
a felni siman lejott, az nem gyogyult oda
aztan neki rezpasztat, 400Ft egy tégely es alig kell beloleen a meloban is zsirzok minden csavart
foleg ha alu-ba megy be, es nedvesseg is tudja erni (kondenzacios viz lecsapodas a 6-7fokos hutoviz miatt)
az ugy ossze tud rohadni galvanelem reakcio miatt szarazon osszerakva, hogy ihaj
meg sokszor meghuzva a menet is roncsolodik, mert szarazon surlodik egymason a ket menetprofilna meg az sem mind1, hogyha pl az eloirt 40Nm-bol 20Nm a (gyász)menet surlodasat gyozi le, akkor azt csak 20Nm-l huztad meg igazabol
autonal hengerfej csavaroknal is eloirjak, hogy a hengerfejcsavar menete is ker par csepp olajat meg a csavar feje ala is illik tenni pl a nivopalcarol odabiggyentve, hogy meghuzaskor azok egymason szarazon surlodasa miatt fellepo nagyobb nyomatekigenyre ne kattanjon le elobb a kulcs a kelletenel
OK, hogy vmikor utana meg ra kell huzni 2x90fokot is az osszes csavarra, de honnan kiindulva?
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Samott
addikt
Szep lassan megdoglik a nyomtatott sajto: GameStar elofizeto toborzas
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
Elég durva, jah. És van, amikor szervizelték is, mert 2 motorcsere, meg akksicsere is volt. Meg azt a tabletet is cserélték ott középen. És azért ennyi idő alatt pár gumit is megehetett.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz FőDudu #40880 üzenetére
Ennek a nőnek vajon mi lehet a foglalkozása? Napi 1000km az dulván 6-10óra, attól függ, merre milyen sebességhatárokba ütközik. De 200as átlagnál (!) is 5 óra tiszta vezetés. Marad 3-4 óra melóra, ha esetleg csinál is valamit... De mit?
Ahh... autóalkatrész kereskedő... persze... úgy könnyű.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
Egy jó Tenere 700 rivjú. A csávó eléggé svéd ....
-
npera
újonc
Holnap reggel 6-kor adom le a Totoyát diagnosztikára. Jobb, ha Nova nem is olvassa, nehogy elborzadjon....
-
Jahno
őstag
-
Jahno
őstag
Eh, lemegyek a pinyóba, kiszórtunk némi szemetet, építettünk szomszédnál világítást és rendezkedünk erre télbe kell visszajönnöm?
-
Frawly
veterán
válasz FőDudu #40844 üzenetére
Kösz a tippet, erről a Revolutról hallottam, megnézem magamnak.
A kártyával biztosan lehet online fizetni, az eBay és az Amazon elfogadta, csak helyi cégek dobják vissza. Tehát a 2 faktoros azonosítás sem lehet, mert nincs bekapcsolva. Valószínű, hogy sok angol helyi cég a weboldalán a hitelkártya autentikációjára még egy régi modult használ, azon keresztül kommunikál a bankkal, a bank meg beújította a rendszerét, és visszadobja. Az eBay, Amazon meg van olyan nagy cég, hogy gyorsabban frissített modult. Persze ez csak tipp, írni fogok nekik.
(#40841) Frawly: itt nem *lossless stream-mé, hanem lossy stream-mé volt az, amit írni akartam.
[ Szerkesztve ]
-
-NoVa-
őstag
Akkor erre a kis időre már kár is feltenni a télit, pár nap és jön valami trópusi hőhullám
-
npera
újonc
Reggel 6-ra odaértem, éppen nyitottak. Leadtam a kocsit, lejátszottam a hangfelvételt a munkafelvevőnek. Mondta, hogy akkor nem is kell diagnosztika, ez a startmotor.
-
-NoVa-
őstag
Na, fékteszt, kormányteszt megvolt, nagyobb utakon már nem gond a nyári sem. Majd valami gumist kerítek, meg a Hondára kéne venni gumikat, amúgy élhető. Majd ha lefagy
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #40896 üzenetére
Itt sír a fél ország, közben akkora baj azért nem volt. El vagyunk kényelmesedve. Mindenki azt várja, hogy csettintésre tűnjön el a nyűg. Én mondjuk rendesen beértem melóba, tudom, hogy másnál ez nem egészen volt így, de minden megállóban és sarkon nyomják a lapátot, hidakon megy a kis tolólapos gyösz, azt sem kellene mondani, hogy nem csinálnak semmit.
-
FőDudu
addikt
válasz BobaHWSW #40895 üzenetére
En is odavittem a nejem autojat a Suzuki szervizbe, mert kiengedett kuplungnal van egy nagyon pici morgas. Alig hallhato, de van.
Erre majdnem lehulyeztek, hogy az semmi, a nyelestengely ilyen hanggal meg 'orok elet'.
Kivancsi leszek mikor hullik atomjaira. Szerencsere lehet venni felujitott valtot kb 100e korul, darab/darab cserelik. Persze jobb lenne a sajatot felujittatni, de ez van. Ha itt kint doglik meg, akkor max futar viszi a doglottet pestre es hozza a jot. Mar ha nem csinalja meg a Trieszti szerviz gyorsabban.
FőDudu
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen