-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor9991
őstag
Ilyen idős autóknál szinte bármilyen hiba előjöhet már, sajnos ezzel nem nagyon lehet mit tenni vagyis annyit hogy a megfelelő karbantartást és a jó minőségű alkatrészeket biztosan meghálálja az autó de egy akku vagy egy benzinszivattyú bármikor elszállhat, dízelnél meg sokkal inkább lehetnek nem várt problémák, de sajnos ez ilyen.
-
K0zm0
aktív tag
válasz gabor9991 #39102 üzenetére
Persze, totál megértem, már 12 éves darab és mindig mindent megcsináltatunk rajta, a probléma ott van leginkább, hogy rá kell jönni mi a bibi. Ha nekem a szaki azt mondja, hogy ezt kell kicserélni és menni fog akkor nem fogom húzni a számat, csak működjön megbízhatóan, kerül amibe kerül.
"A valóság az, ami akkor sem tűnik el, ha már nem hiszünk benne." - PKD \\\ CTRL+ALT+BAKANCSTALP ///
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #39086 üzenetére
Nem baj, hogy már megcsinálták a folyást ,amit írtam.
Azt írtam, hogy idegbajt kaptam, állandó hülyesége miatt, ami szerintem ilyen motornál totál alap.
Persze, hogy bezúzzatom, mikor mindent amit kért javítottam, aztán újra előjön.ReFleXx
Mitől kuka a motor?
Motor betegség 50.000km-en belül előjön, ez DOHC betegség.Amúgy ki nem fényezné eladás előtt autóját?
Max. a…Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz gabor9991 #39101 üzenetére
Motorba LandPort-ot vettem, az volt a legolcsóbb. Akksi boltban vettem, azt mondta az eladó, hogy ad nekem Yuasa-t is, Exide-t is, ha kérem, de felesleges a 2x ár, ugyanúgy Kínában gyártják már mindet, és nincs komoly különbség köztük, ugyanúgy max 2-3 év a várható élettartamuk.
A Fiestában 12 éves volt a gyári akku, amikor elhalálozott, utána Motorcraftot vettem bele, azzal se volt gond, elvileg még mindig azt használja a tulaja.
Focusban azt sem tudom milyen van, 2,5 év alatt nem vettem le az akksi takarótJust a simple Lineman...
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #39110 üzenetére
Engem még ennyi idő után is szórakoztat
De az amit DeFranco is írt az sajnos tényleg igaz, rengeteg fals infó, nevezhetjük szemének marad itt örökre és ha valaki jóhiszeműen megoldást keres egy problémára simán rátalál ezekre.Ez a baj csak ezzel szerintem.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
F150 Lightning
Piacfelmérésnek elég jól sikerült, egyelőre lezárták a megrendelési listát. -
K0zm0
aktív tag
válasz gabor9991 #39102 üzenetére
A próba meg volt másik akksival, sajnos az eredmény ugyanaz. Az önindító átforgatja a motort, de mikor begyújtana, addigra lefullad. Nem tudom az digmenünek mennyire lehet hinni, de a motorhőfokra azt írja, hogy -13C, ami persze baromság, mert ma 0 fok volt kint.
Sajnos a senzort lecsatlakoztatni nem tudom, mert olyan fasza helyre tették a csatit, hogy ne férj hozzá bontás nélkül.
Jövő héten rá lesz téve diagnosztikára, remélem többet fogunk tudni. Így legalább az akksihibát kizárhatom. A következő amire gyanítok az üzemanyagnyomást szabályozó szelep, vagy a fentebb említett hőmérő-szenzor, bár ebben az esetben nem értem az okát."A valóság az, ami akkor sem tűnik el, ha már nem hiszünk benne." - PKD \\\ CTRL+ALT+BAKANCSTALP ///
-
gabor9991
őstag
Az akkumulátor amit tegnap írtál hogy 7.3V a feszültség benne indítás közben az biztos nem jó.
A mai próba akkumulátor milyen feszültséget mutatott indításkor?
Ha nagyon leesik a feszültség akkor az injektor mágnesszelepe se nagyon képes kinyitni.
A motor fordulatszám is fontos indításkor mert az hogy az önindító átforgatja a motort az csak egy dolog.
Ha az önindítóban kopott az egyik szénkefe akkor is tud ilyet csinálni hogy tekerni teker de már nem elég az a fordulatszám.Vagy az önindító berágódott és szorul, az is képes még egy jó akkumulátor esetén is így lehúzni a feszültséget.De látatlanban nehéz bármit mondani, csak tippelni lehet.
Hőmérséklet szenzor focusnál a valós értékhez képest vagy 40 fokkal mutat kevesebbet ,igy még akkor se jelez 100 fokot amikor már valójában forr a víz nyomás alatt is
Ez nem tudom mondeo esetén is így van-e ha így van akkor az a szenzor se jó, bár attól szerintem be kellene indulnia.
Meg még lehet főtengely/vezérműtengely jeladó hiba is
Meg tippelgethetnék reggelig
Ha van diagnosztikai eszköz azzal azért könnyebb lesz megjavítani.
Hibakód amúgy nincs? -
janaman01
addikt
Sziasztok . Alany egy ford focus mk1 2000 es évjárat
Hibajelenség random...azaz mikor milyen kedve van
Autó beindít vagy csak a gyújtás adom rá teljesen mindegy , és nem megy az ablaktörlő, az ablakemelő , és a fűtő ventillátor, eltelik 2 perc 3 x töröl magától az ablaktörlő és utána már minden más is működik. A cjb modult már cseréltem ami a fülkében van " biztosítéktábla komplett, de a hiba továbbra is fennál.
A legszqrabb ugye hogy nem mindig csinálja ezért gondolom nehéz kiszürni hogy hol lehet a bibi[ Szerkesztve ]
/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/
-
#27070592
törölt tag
válasz janaman01 #39118 üzenetére
Nem értek az autóvillamossághoz, nem is igérek garantált eredményt, de egy ingyenes, kockázatot sem jelentő dolgot kipróbálnék: levenném az akkusarukat, aztán cirka fél percig picit rálépnék a fékpedálra, és egy óra múlva visszakötném az akkut.
Ezzel elvileg rebootolod az ECU rendszereit. -
Joker88
őstag
reggel nyitom ki az ajtót, elkapott egy " miarossebb" felkiáltás..
ismét tocsog a víz a vezető ülés előtt. az anyós ülés előtt is nedves de korántsem annyira mint a bal oldalon..
És két hétig csak állt az autó,nem mozdult,tehát állóhelyzetben csurog be a víz valahol.
Magától az ajtótól nem jöhet,mert ott szélül száraz a padló.[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz subaruwrc #39122 üzenetére
nincsen,tavaly leszedtem, illetve most kerékcserénél. minimális trutyi volt benne. A szélvédőről levezető csövek is tiszták .
most még gyanakodok esetleg valami tűzfalon átmenő vezetékköteg gumigyűrűjére, esetleg még magára a szélvédőre hogy valahol elengedhette a ragasztó és utat talál magának a víz..#39123 - radi8tor : ésszerű,csak épp tavaly lett megcsináltatva az alja sok helyi valutáért
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
őstag
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #39129 üzenetére
Nekem anno a casco kifuzetett 270rugot egymás után kétszer a szelvedoert. Ami huszonparezer máshol...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
őstag
válasz molnarpeter #39129 üzenetére
Igen, utána néztem én is, hogy a parkolósok 11.000-ért csinálnák meg, de Carglassék vállalnak élettartam garit, vagyis ha mégis tovább repedne, akkor ingyen cserélik a szélvédőt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #39130 üzenetére
Most na, valamiből ki kell hozni a rádió reklámokat
-
őstag
válasz molnarpeter #39132 üzenetére
Ma kiderül, megosztom veletek
Miért, annyira tolják a rádióban a reklámokat? Nem szoktam hallgatni sűrűn..."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz subaruwrc #39134 üzenetére
Eddig én is kaptam rendesen, látszik is a fényezésemen itt - ott... Egyik alkalommal szó szerint láttam ahogyan repül felém a kő az előttem haladó konténeresről, vagy az útról dobta fel nem tudom, de azt láttam és nagyot is szólt, viszont túlélte akkor szerencsére...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
patomi
őstag
Fóka 1 története: [link] kedves kis írás.
Aztán egy pillanat alatt eltűnnek, a maradékért pedig marakodnak majd azok, akikben felébredt az ezredFORDulós nosztlagia.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
darvinya
titán
válasz Csabex #39126 üzenetére
Ebből csere lesz, nem érdemes javítgatni, mert szerkezeti elem, s pont a legrosszabb pillanatban roppan be teljesen.
Nekem Mondeo-nál csinálták meg 60eFt-ért fűthető, esőérzékelős eredeti üveggel BestGlass-nál.
Kb. 3 óra alatt készen is voltak vele.patomi
Jó írás, csak hiányos.
Focus I kényszer autó lett valójában, mert Mk 7-es Escort dizájnja nem igazán hozott sikert, Mk 5 fényében.
Ráadásul független hátsó felfüggesztés prémium Escort-nál volt alap.
Amit csak Braziliában forgalmaztak.
Ennek 4 e.ablaka, táv.zár-ablak-csomag ajtó nyitás/zárás., e.csomagtér ajtónyitás/zárás.
Első-hátsó szélvédő fűtés, 2 zónás d.klíma, bőr belső, ülés fűtés-hűtés, 4 légzsák, stb.
Szóval full extra.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
patomi
őstag
válasz darvinya #39139 üzenetére
Ám a Ford vezetősége nem így látta a dolgokat, meg a piac szerencsésebbik fele sem. Nekik az Escort egy elavult termék volt, amit le kellett váltani, mert minden tekintetben alulmaradt a riválisoktól. Ráadásul a minőséggel és a megbízhatósággal is akadtak problémáik, így olyan utódra volt szükség, ami nagyot szól a piacon.
Emiatt kellett az escortot váltani.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
darvinya
titán
válasz patomi #39141 üzenetére
Ja…több Escort-ot látsz mai utakon, mint a vetélytársait.
Tehát megbízhatóbb, mint a többi.Amúgy csak Mk 7 dizájn, ami nagyon nem jött be.
Tudom, hogy nekem is az van, de Mk 5 jobban tetszik.
Abból viszont jó nagyon drága, vagy nem eladó.
Viszont ezeknél a kaszni probléma fokozatosan meg van.És camelferr
Mk 4 hátsó felfüggesztés, bölcső keret maga a kaszni.
Mk 5-7-ig az olcsó hátsó felfüggesztés
Ennek a kettőnek ötvözése a prémium Escort, RS2000 4x4, Cosworth bölcsős.
Legviccesebb, hogy Focus Mk 1 hátsóját könnyedén beépíthetném Escort-omba.
Mert csavar helyek ugyanott vannak, és plusz csavarok helyének.ReFleXx
Bizony, volt vegyszeres tisztítás, színezet fémig törölték.
Mint új autóknál, ez már szerkezeti elem, bármilyen maradék, kosz miatt elenged a ragasztó, aztán lehet nézni, miért nyüszög az autó, ázik, végén törik szélvédő.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #39146 üzenetére
dehogy birja, kereken 420 nap, se több se kevesebb
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #39145 üzenetére
Legviccesebb, hogy Focus Mk 1 hátsóját könnyedén beépíthetném Escort-omba.
Mert csavar helyek ugyanott vannak, és plusz csavarok helyének...és plusz csavarok helyének.. ez milyen nyelven íródott mondat? A plusz csavarok helyének lyukat kell fúrni az Escort padlólemezbe, mert ott nincsenek lyukak?
A Focus hátsó futóműve tíz (10) csavarral rögzül a padlólemezhez. Ezt véletlenül tudom, mert szétszedtem , felujítottam és összeraktam egyet.
De kiváncsi vagyok. Készíthetnél néhány fotót az Escortod hátsó futóművéről, hol és milyen pozícióban vannak a rögzítőcsavarok ahová egy Focus multilinket egyszerűen föl lehet dobni.És ha nem készülnek ilyen fotók, mert nincs hozzá kedved, akkor a topik teleszarását is nyugadtan befejezheted.
Elnézést kivánok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Formula-1 humoros
- HBO Max & OD topic
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!