-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saskakas18
tag
Sziasztok. Létezik, hogy 1.6 tdci 109 lovas verziója nem PDF - és?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
subaruwrc
félisten
válasz Saskakas18 #39951 üzenetére
van olyan amiben nincs
ami átmeneti időszakban készült -
subaruwrc
félisten
válasz Saskakas18 #39954 üzenetére
úgy értem hogy ( emlékeim szerint ) 2008 v 9-től kötelező a dpf de vannak olyan darabok amik már 109 lovasak de még dpf nem került beléjük
átmeneti szériamk2-nél óracsoport forrasztás fog szinte biztosan elk....ródni egyszer
gyertya beázás az ablakmosó fúvókától vagy az esőcsatornából
hátul be tud ázni a kasztni szigetelés megrepedezése miatt
pollenszűrő fos helyen van
kb ennyi jut eszembe hirtelen -
subaruwrc
félisten
válasz Saskakas18 #39956 üzenetére
szerintem pár sor a szoftverben
de majd megcáfol valaki aki jobban benne van -
7Sony7
addikt
-
Saskakas18
tag
válasz molnarpeter #39958 üzenetére
De akkor jobb vagy rosszabb a 109hps?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
Balcsix
senior tag
válasz molnarpeter #39958 üzenetére
Az Mk4 testvérmodellei inkább az Mk3 Galaxy, meg az első generációs S-Max. Ezek tényleg elég sok mindenben megegyeznek. Illetve mind a 3 az EUCD platformra épült.
Míg az Mk3 Focus a C-Max-al, illetve az Mk2 Focussal azonos C platformra épül.[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
sziasztok
errőkl a packrol kellene vélemény [link] az olajat nem ismerem
alany 1.8 focus mk1 dnw kombi kapná. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #39960 üzenetére
90 LE preferált, egyszerűbb 109 korai részecskeszűrős ami ráadásul Eolys folyadékot kér, szűrő csere szerviz program része, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Saskakas18
tag
válasz molnarpeter #39964 üzenetére
De nagy mellényúlás a 109 lovas ha jó állapotban van dpf nélkül?
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #39962 üzenetére
Ezt az olajat használom mk1 1.8 Focusban. Feladatát ellátja és jó áron van.
A Febi cuccok pedig alapvetően jók, mert a Febi szarra nem rakja rá a nevét. Az olajszűrőjüket , gyertyájukat használom, nincs panasz.
Négy 13460-as gyertya, majdnem napra pontosan két év futás után:
Épp ma cseréltem a szettet, 232 514-es Bosch gyertyákra. -
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #39965 üzenetére
Ja, értelek. Csatolt lengőkarost (Astra F caravan) cseréltem le a C-maxra, ez sokkal stabilabb. Bár az Astra egyébként is más, ballonosabb gumik, lágyabb rugózás, kombi jellegből adódó többletsúj hátul, szóval igazán nem öszehasonlítható. Azt sem bánnám, ha csatolt lenne szerintem.
-
-
7Sony7
addikt
válasz Saskakas18 #39966 üzenetére
Szia. Nem akartam ebbe belemenni, de úgy látom, nagyon kevés az infód...
C-maxom van, 1.6, 109 paci, dpf.
A 90 lovasat nem próbáltam, de ha jól tudom az nem változó turbós, elvileg kicsit lustább kéne hogy legyen. (Hozzá kell tennem, hogy elvoltam a 68Le/170Nm es Astrával is).
Az autó nagyon jó, nagyon szeretem vezetni, és a nejem is.
Én eleve ezt a motort kerestem, Dpf-est akartam venni, ne füstöljön nekem.
A 2.0 ás szerintem feleslegesen erős az én használatomhoz (Főútvonal, város, falvak). Viszont, ha abból mondjuk jobb állapotút találok, mont 1.6 ost, akkor olyat veszek.
A motor nagyon jó, viszont bármikor be tud nyújtani több százezer forintos számlát. Nem árt egy kis műszaki érzék, és egy Elm 327 + Forscan.
A regenerációhoz tapasztalataim szerint miután elérte a motor a 60 fokot, 8-10 km szükséges. 2000 fordulaton megcsinálja, nem kell pörgetni, viszont városban lámpától lámpáig menve sikertelen lesz, menni kell vele. Egy lámpás megállás még belefér. A regen nálam 230-270km-enként indul.
Nem tudom, mi érdekel még...-
-
Balcsix
senior tag
válasz molnarpeter #39963 üzenetére
Ja, értem.
-
ldn218
tag
válasz Saskakas18 #39966 üzenetére
Nekem egy 90 LE HHDA - m van. A turbó egy fix geometriás Mitsubishi gyárilag. Van rajta egy Lachip szoftver így kb 120 LE. Ha találsz jobb állapotút ebből akkor az erőn apróért még tudsz variálni.
-
7Sony7
addikt
Srácok, keresnék a váltóbowden váltó felőli végére felújító készletet mtx75 höz, de nem találok. Hogy keressek erre rá egyáltalán?
-
-
őstag
Valaki találkozott már olyannal, hogy a hidegben olyan a kézifék kar mintha üresben járna és fel lehet majdnem teljesen húzni? Pillanatnyi jelenség volt, olyan érzésem volt, mintha elszakadt volna a bowden, de pár óra múlva amikor visszaültem már teljesen normálisan működött, semmi anomália nem volt tapasztalható. Amikor az üres feeling volt, akkor is fogott valójában, csak fura volt a jelenség.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
7Sony7
addikt
Gabor, subaru: köszi srácok, akkor majd meglátom mi lesz. Nincs még baja, csak van egy kis kottyanás, holtjáték, és szerettem volna egy tartalékot, ha ez megadja magát. Meg gondoltam megzsírozom, csak ahogy lepattintom, el ne törjön.
-
-
ReFleXx
addikt
válasz berek21 #39982 üzenetére
hat ez ilyen, en ha tudom, hogy tobb mint egy napig ott allok, akkor be sem huzom a kezit, ha elmegyek edzesre vagy boltba akkor hasznalom persze.
amugy bekopott volna ez is egy ido utan, de azert van mar egy kis valla igy a kep alapjan
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
troll81
addikt
Sziasztok
Kormányt cserélni szeretném...
Kicsit magas üléspozicio miatt erre gondoltam [link] mert ez is gyári és az alja egyenes ki be szállásnal jól jönne a hely.
Erről mi a véleményetek? -
Vebber
tag
Erre senki?
[ Szerkesztve ]
-
-
darvinya
titán
válasz troll81 #39987 üzenetére
Kérdés inkább az, hogy nekünk tetszik?
Mert nem kérdés, ha cserélni akarod cseréld.Engem inkább memória ülés hiánya zavar, ha már elektromos.
Bezzeg, az '50 évekbeli Thunderbird-ben ezt meg tudták csinálni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz troll81 #39992 üzenetére
Arra én nem is figyeltem, mert engem jobban bosszant memória ülés hiánya.
Pedig mennyibe telne gyújtás ráadásakor beáll arra, amit beállítottam.
Gyújtás lekapcsolásakor pedig visszaáll, hogy könnyen kiszállható legyen.
Ha már CAM, komfort modul van, akkor ezt miért nem tudták berakni.
Miközben, mint írtam 50 évvel ezelőtti autóba be tudták rakni, s az még analóg rendszerű volt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz darvinya #39998 üzenetére
Manapság nem 20 évre gyártanak autókat bármennyire is szeretnénk.
Néztem Ford ütemtervét, 8 év múlva már nem is fognak 0 emisszióra képtelen autókat gyártani. Hogy ez most PHEV vagy EV-t jelent a gyakorlatban az majd kiderül. Mindenesetre érdekes évek elé nézünk - főleg azok akik nem engedhetik meg maguknak az új autó vásárlást.⭐ Stella
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #39999 üzenetére
Aztán majd lehet konnektorért kuncsorogni, amiből jön is szufla.
Abba gondolom senki nem gondolt bele, ha csak eAutó lesz, azt hol töltöd fel, és ki szolgálja ki.
Ezzel, aztán tényleg függőséget lehet megvalósítani, s annyit kérni, amennyit épphogy kifizethető a gazdagoknak.
Itt már nem az új autó megvásárlásáról van szó, hanem ki teszi békjóba a fejét.Amúgy, ezzel a móddal garantáltan veszed az új autót, mert tönkre ment ülésen nem ülsz.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Spórolós topik
- BestBuy topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- No Rest for the Wicked
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jané Quartz isofix gyerekülés (15-36 kg)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000