-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz
Biluxzsolt #13538 üzenetére
Na csak hogy magamat megnyugtassam!
meg esetleg másokat is.
Nem olyan rosszak az emberek az ED-nél vagy csak elnéztek valami vagy esetleg a telefonon beszégetésre az ügyfélszolgálattal(bár ezt kétlem),de változás állt be.
Ma kézhez kaptam a terméket 0 azaz nulla ft utánvéttel!!!
A szervizes bevizsgáló lapon az áll,hogy 1 hétig tesztelték,de hibát nem találtak.
Visszarakva a helyére,most itt is tökéletesem üzemel.
Ezek szerit az út alatt megjavult magától.
Végül is a lényeg az volt,hogy jó legyen és +pénzbe ne kerüljön. Ez teljesült is.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Szép napot! -
vasi89
őstag
válasz
Biluxzsolt #13542 üzenetére
ED-ról csak annyit h szerencsére saját tapasztalatom nincs velük de egy ismerősöm, nem túl olcsón de nem is túl drágán vett fényképezőhöz vakut. Kb 10 hónapos korában megunta a működést és visszavitte. Ott a szerviz bevizsgálta, ők nem találtak hibát és visszaküldték. Továbbra is ugyanúgy nem működött majd megint visszavitte aztán megint visszaküldték ugyanúgy rosszul. 3. alkalomra mikor vitte vissza már csak 2 nap volt hátra a gari időből amit nem is értek hisz 2 hónapot náluk töltött amikor tudtommal meg kellene hosszabodni a jótállásnak aztán a 3. alkalom után már megcsinálták és természetesen pénzt is kértek volna érte mert h garancián túli javítás. Ez miskolcon volt, BP-n nem tudom mi a helyzet de ez marhára inkorrekt dolog. Azt hiszem h Ő sem ment be érte mert drágább volt a javítás mint a vaku de Ő hülye volt h ennyiben hagyta. Te ne hagyd annyiban
Sokszor elég csak határozottan rájuk szólni vagy megemlíteni a fogyasztóvédelmet. Akik semmire nem jók de van aki beijed.
-
Attix82
addikt
válasz
Biluxzsolt #13542 üzenetére
Max annyit tudsz, hogy ne küldjék és kifizeted nekik az egy irányú utat. De itt az a kérdés, hogy valóban hibás volt e vagy sem.
-
axioma
veterán
válasz
Biluxzsolt #13538 üzenetére
Lehet, hogy paranoias vagyok, de en csak felhivnam a szervizt, hogy valoban jart-e naluk a keszulek...
-
Attix82
addikt
válasz
Biluxzsolt #13538 üzenetére
10k alatt 6 hónapig nekik kell bizonyítani, hogy vételkor is hibás volt e a termék vagy sem. Szervizdíj nem jogszerű. 6 hónap után már lehetséges ha az van az ÁSZF-be.
Futárdíj jogos lehet ha valóban nem hibás.
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz
Biluxzsolt #13538 üzenetére
Az nem lehet,hogy kicseréltek egy 200ft-os alkatrészt,de így jobban megéri a szerviznek?
Teljesen tanácstalan vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Gaming notebook topik
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Asus Vivobook M1502IA 15 notebook - R5 4600H 8GB RAM 256GB SSD AMD Radeon Vega IGP WIN
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest