-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TFSi
őstag
válasz Kornel #47289 üzenetére
Valószínűleg tartós is lesz, sokáig megőrizve a jó tulajdonságait, figyelembe véve, hogy a tartósság prioritás a gyártó kapcsolódó marketingjében is. A futásteljesítményben a Bildnél már bizonyított. A Quatrac 5 is lassan öregedett nálunk.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
MC Pite
veterán
válasz Kornel #47441 üzenetére
Értem, de az Apollót se szeretem (nem tenném fel sajátra), anyámnak volt Quatrac 5, nem rossz (de nem is jó), de 2 másik autóból az egyik úgy volt vele hogy elmegy, a másik egy év után lecserélte. Mutter Agilájára Nexen került, az mindenütt jobb volt (165ös méret).
A közúton nem arra akarok számolni hogy ki megy Apollóval, hanem van egy bizonyos szint, amit még biztonságosnak érzek, meg van amit már nem. Utóbbi esetben már cserélem. Nem csak a 4S, más gumiknál is (jellemzően olcsóbbak). Az a 3 ami sajátjainkon van az még elmegy szerintem, hankuki egész évre, másik kettő inkább a télen bizonytalanoknak jó egész évre.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Kornel #47443 üzenetére
Tesztek alapján a Quatrac jobb(vagy nyáriasabb) mint a Hankook(ami gyorsan kopik), de előbbi kevesebb méretben van.
Almáknak és körtéknek nincs külön sáv az utakon .
Nem tudom amúgy ebben mi volt az alma és körte... A fentebbi teszt(ebben van a Pro és a Quadraxer is, azért ezt linkeltem) is azt mutatja, hogy nem ajánlanám a 170 lovas Minire; főleg úgy, hogy kb egy árban is vannak.
Sőt, még a Nexen is (ami szerintem is jobban működik kis méretben, S-Crosson 215ös és a C3-on 175ös méretben is így éreztem) 225ös méretben is jobb (biztonsági szempontból) mint a Quadraxer2.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #47947 üzenetére
Krk-nel, itt csak a vihar szele vt de az eros villamlast lattuk.
Dunlop a szimpi de nincs meg teszt rola. CC nagyon bevalt ha a 2-es is jo lesz az is eselyes. De koltseghatekony megoldasken a Kleber vagy a Vredi lesz. Evi 5-8k km ugysem elkopni fog, hanem eloregedni.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #47974 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy olcso
225/45R17-ben 39-40ezer a cc2, 30 a quatrac pro
Azon gondolkodtam, hogy ha ezek az uj gumik ugyis tonkre mennek 3 ev alatt, lehet jobb a cegesre is negyevszakost rakni, mert sztem elkoptatni nem fogom oket… viszont ez a gyari keverekes primacy 4 nem
egy tapadasbajnok, egy jobb negyevszakos kb hozhatja ezt a szintet.TFSi: nem neztem egy ideje, csak a repedezo premiumcontact meg cc+ dolgokat olvasva kezdem egyre inkabb azt erezni, hogy tul optimista 5 evre tervezni a cegesen ket szett (teli+nyari) gumival, mert mindig kint all, aztan lehet lepiritja rola az idojaras a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #48031 üzenetére
Yep. De nekem ez a 215 paci is furcsa, elhangzott az adásban, hogy gyárilag is jóval többet tud a K14C, mint papíron, és nekem ezen a ponton ugrott be az ATC. Ők rendszerint 30-40 lóval többet mérnek minden Suzukin, a szarul kalibrált padjukkal becsapják a jónépet. Valószínűnek tartom, hogy itt is ez történt.
Az a 215 jó lesz mondjuk 165-nek. Ráadásul nem is ment jobb időt, mint az 1.6 szopóbenzin.Ugye te is leméretted a Korbelnél az S-Cross-t, emlékeim szerint pont azt tudta, ami a gyári specifikációban is szerepel. De javíts ki, ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Kornel #48352 üzenetére
Nyilván, számítottam erre a válaszra. Ha ennyire sarkítjuk a dolgot, hogy majd fog, akkor felejtsük is el például a négyévszakost, mert az sem nyújtja mindenhol a legjobbat és nincs kizárva, hogy épp az a kis tapadáshiány okozza majd a problémát, ami nem lépne fel egy arra a szezonra való guminál. Ennek az egésznek nem látom értelmét. Aki szezononként cseréli a prémium gumit elmondhatja, hogy a legtöbbet áldozza a biztonságért. A többi fogja be a száját és vegye tudomásul, hogy a biztonság kárára spórol. Én ezt is tudomásul veszem, javaslom másoknak is ahelyett, hogy keresik az önigazolást.
Azt hiszem én zárom ezt a témát, mert amíg én saját tapasztalatokat osztok meg (nem egynyári kaland, hanem 8 év és körülbelül 50 ezer km, amióta így használom ezt az autót), itt a legtöbben csak beszélnek a dologról kézzel fogható saját tapasztalat nélkül.
Jó volt kicsit átbeszélni a témát.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #48589 üzenetére
Patent! Be is tettem a tesztet az összefoglalóba. Bubira Vredi lesz, engem is meggyőzött. Bár a kopás nekem pont nem szempont egyelőre.
A Jazz-re viszont még nem tudom mit vegyek. Arra vmi télies 4S kéne olcsón, az se baj ha gyorsan kopik mert az se megy sokat.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #48792 üzenetére
Milyen guminyomást használsz? Mert az XL-ben csak a levegőzáró réteg az erősebb (mert a levegő a teherviselő elem a gumiban). A terhelési index a gumiabroncs maximális terhelhetőségét határozza meg a normál kivitelű abroncs esetén ez 2.5 bar-os keréknyomás mellett értendő, az erősített kivitelű gumiabroncsok estén (XL) 2.9 bar keréknyomás esetén érvényesek. Kisebb keréknyomás alkalmazása esetén a gumiabroncsok terhelhetősége is kisebb!
A sebesség index a gumi jobb defelxiós képességét jelöli ami szintén összefügg a guminyomással.
Sokat mész és be is vált már nálad, így a Kléber bestbuy esetedben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blakey
titán
válasz Kornel #48792 üzenetére
Maradj annál, amit előzőleg használtál és bevált, Quadraxer2, Quatrac rendellenes kopása mit takar? Mert ha a korábban betett képre (Q5) gondolsz akkor olvass még néhány hsz-t, mert kiderül 1-2 dolog. Nem olyan 4 év után, van róla képem.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #48796 üzenetére
Akkor nézd meg az enyémet, arról is van kép. Sz@r széria vagy "kitudjamilyenhasználatmellett" bármi megtörténhet. A probléma, amit utána fejtegettünk, kiderült, hogy csak az egyik ennyire sz@r, de a többi sem olyan jó, stb. Én kételkedve nézem azt a képet mivel nekem is olyanom van, annyi idős és messze nem úgy néz ki, pedig úgy használom, mint bármelyik gumit, autópálya, autóút, stb, nincs kímélve csak odafigyelve, egyik gumimat sem padkázom le, így ezt sem, nem kézifékes indulásokat alkalmazok, nem pörgetem a gumikat, nem nyomok satuféket, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
gg72
veterán
válasz Kornel #48854 üzenetére
Az én méretemben (205/55R16) ez a növekvő sorrend:
- Vredestein QuaTrac: 22ezer
- Hankook Kinergy 4S2: 23ezer
- Pirelli Cinturato All Season SF2: 24ezer
- Michelin Crossclimate 2: 29ezerNálam tavaszal lesz aktuális a vásárlás, addig még lesz időm agyalni a dolgon, de lehet ha most kellene választanom, beválalnám a Pirellit... A CC2-t nem, mivel a sima CC-vel nekem nem voltak túl jó tapasztalatim (3 év után elkezdett keményedni/öregedni, pedig garázsban tartott autóról van szó) és nem megyünk annyit, hogy megérje a +20-28ezer felár 4 gumi esetében.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen