-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bizsu1st
aktív tag
Rátok hallgatva, főleg MC Pite-re, a barum quartaris 5 helyett Vredestein Quatrac lett a kiválasztott! Elkezdtem keresni(195/50 r15), erre kiderült, hogy még nem is gyártják ebben a méretben... Hétfőn kapok intót(elvileg), hogy mikor kezdik a gyártást!
A legnagyobb örömöm és az egyik fontos tényező, hogy a Quatrac peremvédős[ Szerkesztve ]
-
veterán
1. Az egy új gumi.
2. Pont annyival kerül többe, mint amennyivel jobb a tesztben.
3. Nem tudjuk, hogyan, milyen gyorsan fog öregedni. A Nexen ebben jó.
Ja és 4. Egyetlen egy teszt nem teszt. Márpedig nemigen találni róla több tesztet.De egyébként nem tűnik rossznak. Csak eddig a márka sehol sem volt négyévszakosok terén.
[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
A válasz rém egyszerű (elnézést a kivételektől): a magyar árérzékeny és olvasatlan, ennek a kettőnek a kombinációja adja a Sailun, Infinity, Giti, GT Radial, Laufenn, Momo és barátainak térnyerését.
A Barum harmadvonal, de sajnos sokat romlott a Polaris2-3 óta, számomra ez nagy szívfájdalom, mert sokáig használtam elégedetten Barum abroncsokat a meglepően jó ár/érték arányuk miatt. Gondoltam a Vitarára is jó lesz, de mostanság a Kléber irányába kezdek húzni (ahogyan mondtad, Krisalp HP3 és Dynaxer HP4), vagy ha rámszakad az OTP vagy beüt a lottóötös, akkor Semperit (Speed-Life3 és Master-Grip2).@Qru: Mert "dobós abroncs", megveszed, felteszed, hajtod, kockásra fékezed, ripityomra füstölöd és dobod ki a kukába 4mm-nél a télit, 2mm-nél a nyárit, így alacsonyan tartható a fajlagos költség 1km-re vetítve, ha felkeményedik legalább többet lehet vele menni mert nem kopik olyan gyorsan, a biztonság meg nem a taxitársaságnak fáj, hanem a sofőrnek.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
Köszönöm a segítséget, ez nekem is szimpatikus volt.
Soha nem volt még 4 évszakos gumim, (csak az utóbbi néhány évben alsó kategóriás téli és nyári a gumis jóvoltából) ezért kicsit félek tőle (sokan mondják, hogy se télen, se nyáron nem jó).
Itthon megbeszéltük, hogy kipróbáljuk, aztán, ha egy-két év múlva télen nem válik be (jó lesz csak nyárra), veszünk mellé télit is.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
Melyikről küldjek, a Vredestein Quatrac-ról, amit már megrendeltem, vagy a nyáriról, ami még nem dőlt el, hogy melyiket fogom (Michelin P 4, vagy Goodyear EG?
Azért várok még, hátha van valakinek véleménye a Vredestein Ultrac-ról. Mivel új gumi, gondolom, nem lehet tudni, hogyan öregszik (pl. Michelin-hez képest)?
U.I.: Épp most mostam le az aufelniket, amire a 4 évszakos gumik mennek. A belsejük nem lakkozott, gondoltam lefújom őket nitrolakkal a téli só ellen.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Ok de egy nem alsó polcos guminál ne legyen már hétfői keddi szerdai meg csütörtöki gyártás véleményem szerint.
Ha matador vagy goodride vagy valami 10e/db gumi lenne kusban lennék, de ezt így nagyon nem érzem felhasználó barátnak.
Főleg úgy, hogy amit lecseréltem az is 4 évszakos volt. Csak ennél klasszisokkal jobb.
Akkor úgy fogalmazok, hogy igazatok legyen, számomra ez nem jött be erős ZS re osztályozom.Renault power
-
Tikakukac
titán
Én is szeretem a lazulást, de bocsásson meg nekem mindenki, azért mikor odavakkuntunk egy életveszélyes jelzőt egy egyébként vastagon a közép ligában lévő gumira, akkor azért fentebb emelkedem a fotelből
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
Parancsolj: Falken FK510
A képen nem látszik de peremvédős.
#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
aktív tag
"Melyik márka kihez tartozik?
(Zárójelben a közelmúltban megszűnt vagy eladott márkák)
Bridgestone > Firestone > Saetta, Lassa, (Dayton)
Continental > Semperit, Uniroyal > Matador, Barum, Gislaved, Viking, Mabor, General Tire, Point-S, Sportiva
Goodyear, Dunlop > Fulda > Debica, Sava, Pneumant
Michelin > Kléber, BF Goodrich > Kormoran, Riken, Taurus, Sebring, Tigar, Strial
Pirelli > (Ceat) > Courier
Hankook > Laufenn (Kingstar) (Aurora)
Vredestein > Maloya > Apollo*
Kumho > Marshal, Admiral
*a Magyarországon is hamarosan termelőkapacitással rendelkező indiai Apollo vette meg a Vredesteint. Az a furcsa helyzet állt elő, hogy Európában a saját márkát lejjebb pozícionálták, mint a zászlóshajó Vredesteint."Értelmezés: elsővonal > másodvonal > harmadvonal
Utoljára linkelem be... (forrás: [link] )
EU piacról van szó, szóval az az Uniroyal az Conti.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Hozzánk legközelebb talán Abdán van Lukoil, 2x ~30 km. Illetve Pozsony, de oda amúgy sem lehet menni.
Egyébként a Shell-hez szoktunk menni, a WagonR 95-ös V-Powert kap rendszerint, a Jazz meg 100-ast, de a mostani árak miatt azt mondta apum, menjünk a MOL-hoz, így kártyával 485-15 Ft/l-ért tankoltunk. A Shell-nél már múlt héten 495 volt a 100-as, ami elvileg a héten még 4-gyel több lett.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
A minta és a kereslet alapján sztem kár lenne oda célozni, az A005/CC+ is sokaknál azért esik ki, mert ha a briteknél több hóval találkozhatunk, már nem annyira acélosak (1-2 év után). A Qutrac sem acélos, de már használhatóbb egy picivel, úgy hogy nyári teljesítménye alig romlott (és még egy hangyányival odébb a télies felé a 4S^2).
Kb-ra
A005>CC+>Quatrac>4S2>>4S gen3>ASC>nblue4S[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szimi57
őstag
Közel 4. éve németből került hozzám. Azóta futott 50 ezret. A német utolsó 2 éve alatt 15 ezret ment szerintem ugyan ezekkel a gumikkal. Saccra minimum 6 éves. Hankook Optimo 4s. Mielőtt ledobom valszeg megcserélem a két tengelyen egy pár 100 km távra.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
Kevés futásteljesítményre számítok ezért a kiszemeltem az erősen télies Kleber Quadraxer 2 205/55 r16. Ránéztem, 2015. január utolsó heti gyártás. Szemre, koncentrált nyomásra szinte nem is tűnik guminak.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- ASUS routerek
- Politika
- LEGO klub
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Battlefield 2042
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen