-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
Köszi! Hybrid Corollával nem fogok racsingolni.
Akkor ezek szerint jöhet a puha oldalfal.
Még mindig dilemmában vagyok mire cseréljem a Falkent: szívem szerint Uniroyal RainSport 5-re, de eszemre halgatva inkább Bridgestone T005 a befutó. De közben bejött a képbe a Hankook K125 is.Accordnál mennyivel egyszerűbb volt: elkopott a Michelin PS2, aztán gondoltam japán kocsira japán gumi, így lett Bridgestone S001. Nagyon szerettem, 2 szettet is elhasználtam. De valahogy egy hybrid Corollára feleslegesnek érzem.
-
rbalint88
veterán
Kiforgatni nem kell a szavaim trollkodasbol sem, egy nexen nem tulloves szerintem... Nagynenikem autoja is ilyen hasznalatban volt, megis sikerult ra rendes gumit venni. (El is lehetett dobni oket 7mm-esen eloregedes miatt...)
sky11: az, hogy elso szezonban mit erez, nem mervado. A laufenn also polc, tesztek szerint jo gumit nem sikerult meg gyartaniuk, csak szart es nagyon szart
sogor is dicserte ujonnan a teli laufennt, szezon vegere mar megbanta. -
tboldi
nagyúr
Tudom, hogy neked a kék a kedvenced.
-
-
LógaGéza
veterán
Ez már volt a Milyen autót vegyek topikban és akkor is ki lett vesézve, hogy az újrafutózás egy rendszerint alkalmazott technika teherautóknál, munkagépeknél stb... Ha továbbolvasod, akkor szokás szerint mindent megtudsz róla
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Kornel
veterán
kétszer ment már ki alólam kocsi, szerencsére mindkétszer megfogtam, de ehhez kellett az, hogy előtte (pl. havas parkolóban) már gyakoroltam a kocsival.
mindkét eset példázhatja akár az átlagos magyar mentalitást, először egy új swift-el 1 éves jogsival kevés levezetett km-el úgy döntöttem, hogy elég a két első kerékre téli gumi, úgyis az a hajtott tengely. 30-40 cm-s hóban hajnalban 50-60 km/h-nál úgy kiment a kocsi hátulja alólam, hogy majdnem a szembe sáv melletti árokban kötöttem ki, nem kis szerencse és/vagy reflex kellett hozzá, hogy össze tudjam szedni a kocsit, és ne zúzzak le egy vadi új autót nullára, mert 20-25k-t meg akartam spórolni. természetesen dupla szerencse volt, hiszem pont akkor nem jött szembe senki, ha jött volna, akkor ugye hiába szedem össze a kocsit, ha közbe valakivel ütközök.
másodszori eset egy régi swift gyári 6 éves nyári gumijával függött össze, megvettem a kocsit 12k km-el, gyakorlatilag újnak tűnt a gumi (7-8 mm profilmélység), csak 6 évesen (3 év állással) annyira elöregedett, hogy esőben teljesen elvesztette a tapadását, nyáron felhőszakadásba úgy ment ki alólam a kocsi, hogy szintén szembe sáv szélén fogtam csak meg, közben kétszer eltalálva a padkát is. utána még aznap lecseréltem a gumikat, azóta mindig figyelek, hogy milyen gumival közlekedek, tanultam a két esetből.a tanulság ebből annyi, hogy ha a háta megy el a kocsinak, akkor mindenképp szerencse is kell hozzá, hogy meg tudd fogni, illetve ne jöjjön éppen senki akkor, de ez se garancia semmire.
mindenki vegyen jó gumit, és ne szarakodjon pár ezer ft-on, meg használt gumikkal, stb.
a használt gumi kereskedést is keretek közé szorítanám, ilyen 6-10 éves gumikat nem is engednék árulni se magánszemélyek, se kereskedésnek, mert gyakorlatilag életveszélyes termékekért kérnek el pofátlan összegeket, és akkor még jönnek a bugyuta cinikus szövegekkel, hogy DOT mániások kíméljenek, stb.egy szó mint száz, mindenki vegye meg a számára még megfizethető legjobb tapadású gumikat, és legfeljebb 5-6 évente cserélje le, télen téli, nyáron nyári.

-
giigz
veterán
HI!
A3 es D3 is nagyon jo, de mondcsak te nem olvasol utana magadtol? tapasztalata itt senkinek nem lesz osszehasonlitani a kettot, a zinterneten meg ott van 2000 velemeny
de hogy lasd kivel van dolgod:
D3 "high performance" kat., A3 "ultra high performance", ez annyit tesz h a D3 27 meretben van, 13-17", az A3 pedig 40 meretben 14-20"-ig.
D3 mivel a kisebb-kozepes meretben van, ezert tobbet teszteltek, 2011-ben tesztet is nyert, az A3 azon a keves teszten ahol indult jol szerepelt
velemenyek alapjan is nagyon jo mindketto, a D3 talan egy kicsit jobb, de mindketto top kategoria, rosszul jarni nem lehet vele
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
Az az egyik, de pl. hol a Dunlop???
Vredestein is alap lenne, a Kumho is annyira hangoztatva van manapság, Nokian-ra is kíváncsi lettem volna, Uniroyal szintén sehol, és ezeken kívül még van egy-két népszerű keverék/minta, ami igazi alternatívája a tesztelt gumiknak, de szó sincs róluk.
Én erre a tesztre csak annyit tudok mondani hogy értelmetlen, fölöslegesen pocsékolták a pénzüket-idejüket, vagy csináljanak rendes munkát, de ez a félmunka szerintem vicces egy kicsit így, ilyen beharangozással, stb.
Van olyan, aki nem ért velem egyet abban, hogy a jelenlegi gumipiaci viszonyok mellett nem létezhet úgy gumiteszt a 195-ös méretben, hogy kimarad belőle a Dunlop, Vredestein, Kumho, Nokian, Uniroyal?
Jó nem is írok többet, már ez is több mint amit kellett volna, szerintem ez így tényleg vicc, hiányos, félmunka, gyenge, amennyi munkát beleöltek, már jó anyagot is össze lehetett volna hozni... Valóságteszt...
-
giigz
veterán
Akkor meg lehet nem voltam ennyire Vredi manias.
Az biztos, hogy a Sportrac 5 es az Ultrac Vorti is nagyon ott van szarazon (is) 
Most pl. a legujabb Adac teszt is elismerte hogy a Sportrac 5 az egyik legjobb szarazon

Es azert tartom kiemelkedoen jonak a Vredit, mert tapadasban, kopasban, minosegben sem rosszabb a premium markaknal, viszont olcsobb, legalabbis a Sportrac 5 biztosan. A Michelin ugye kivetel, az nem ismeri mi az a kopas, de sokkal dragabb...

-
Kornel
veterán
fasza. ülj előre egyes. ennél már csak az lenne gázabb, ha sunny gumit tettek volna rá

más: alufelni projekt lefújva, eladtam a szettet, helyette felment egy szett 175/65 r14 conti premiumcontact5 gyári acélon, kerekenként kb. 2 kg-val könnyebb.
aki alut akar a kocsijára, először méregessen, ha nem akar sokszor gumishoz járni, hogy visszacseréltesse a gyárira
-
hdman
őstag
Kb, ja. Árban is hasonló, pár ezer a különbség.
Michelinre több helyen azt irták, hogy lassan kopik, aztán, hogy igaz-e, azt nem tudom

Most NY: Pirelli, T: Goodyear van, ideje megnézni, hogy igaz-e.

Corsán: Semperit/ Semperit van, arra a kocsira hibátlan,
T4-en 1 garnitura van télre és nyárra, Kumho, azt ősszel vettem, az is faszán tapad.
-
MPowerPH
félisten
E szerint esoben se rossz. Viszont eleg zajos.(csak ugy mint a Pirelli) Vizen is kb annyit tudhat, vagy kicsit tobbet a ketfele keverek miatt, mivel a mintazat elve hasonlo. Szoval tisztaban vagyok vele, hogy viselkedhet. Ellenben imadom ezt a fajta mintazatot.
Itt ir rola bovebben. Akkor maradok ennel, most nezem az uj M-eket is ezzel szerelik. -
MPowerPH
félisten
Mit veszithetek vele, ha RFT-s gumi helyett csak sima XL megy fel? Defekt esetere lehet kapni javito keszletet, extrem esetben persze az sem segit. Cserebe kapnek konnyebb abroncsokat, rugalmasabb oldalfallal, nagyobb kenyelemmel. Magyaryul erdemes visszaterni a RFT-s gumirol normalra?
Pont Eagle Asymmetric II-ot talaltam piszok jo aran, a nagyobb meretben is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dyson Supersonic Origin (Fekete/Nikkel)
- Mio Star Coffe One Milk Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- LG mosógép és hőszivattyús szárító összeszerelő konzollal
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- IKEA GRUPPSPEL gamer forgószék, Gunnared fekete/szürke színben újszerű, garancia 2027 őszig
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V130-14IGM - N4000 I 4GB I 128SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 640 G4 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I Cam I W11 I Garancia!
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Dell Latitude E7470. Olcsó üzleti kategóriás laptop! Új akkumulátor!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 256GB Green -12 hónap JÓTÁLLÁS - Kártyafüggetlen, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Akkor ezek szerint jöhet a puha oldalfal.


Am botrany, de nyilvan igy a legolcsobb visszafogni a koporsolovagokat.
sogor is dicserte ujonnan a teli laufennt, szezon vegere mar megbanta.
Valóban.






