Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -KP-

    addikt

    válasz skippper #173025 üzenetére

    #173023 Dorian:

    Nem baromság, és pont.

    Nálam az Anthem D2V3D processzoron van külön mozis konfig és zenés konfig és nem egyformán szól a kettő. De hát az Anthem mérnökei biztos barmok, hogy egy új korában 10 ezer eurós processzorba beletesznek egy ilyen lehetőséget (egyébként még a legalapabb anthem mrx300-ban is van ilyen opció). A zenés konfig picit finomabb, és igen, én is pár dB-vel kevesebbre tettem a zenés konfignál a mélnyomókat. De nem csak ez a különbség. A movie konfignál jobban megnyomja a mély tartomány legalját. Valószínűleg nem teljesen ugyanazokat a szűrőket használja, mert még azonos hangerőn sem ugyanúgy szól. Nem néztem utána mi a különbség, de valami van. Ha rámérnék, biztos kimutatná a különbséget, de őszintén szólva cseszek rá. Sem időm, sem kedvem ezzel foglalkozni. Movie konfignál eleve mind a 7 csatornát mérem, sztereó konfignál pedig csak a két frontot és a szubot. Mérés előtt lehet beállítani, hogy melyik csatornákat mérje. Aki akarja az akár csinálhat music konfigot szub nélkül, csak a két front hangfallal. De sok Anthemes ismerősöm számomra érthetetlen oknál fogva kihagyja ezt a lehetőséget. Utána az input assign menüpontban meg lehet adni hogy a bass manager az a movie legyen, vagy a music. De akár csinálhatok olyan profilt is ahol nem aktív az ARC. Nálam dvd1-en van a full 7.1-es mozis mérés, dvd2-n meg a music. Így gombnyomásra tudok változtatni a kettő között.

    [ Szerkesztve ]

  • alphamooncam

    őstag

    válasz skippper #173025 üzenetére

    "Ebben az igazság annyi, hogy teljesen szubjektív, hogy Te mit érzel jónak, Neked mi tetszik."

    Ettől függetlenül mind a film, mind a zene művészet, ahol a szerzők, rendezők, hangmérnökök által megszabott hangerő és képi világ az original, de facto standard.

    :R *-os 5-ös. Az elvet sikerült tökéletesen visszaadni, és némi körítés is került mellé! ;]

    Művészet mióta sztandardizált? Valamiről lemaradtam? A mérnökök persze régóta egységes (?) normák szerint próbálnak dolgozni, de a művészek mióta ? Őket nem csak megerőszakolják a korlátok ?

    Ez csak az egyik nagy probléma, amit felfedezni vélek a hsz-odban, a másik, amivel vitatkoznék, szintén a film készítők munkájának a leghűbb visszaadásával de jure kapcsolatos.

    Nos! Azt gondolom, hogy egy film egyetlen egy alkalommal, egyetlen egy helyen fejezhette ki az alkotók elképzelését, mégpedig, abban a filmgyári stúdióban, ahol kimondták a bemutató után, hogy igen ez a változat mehet gyártásba.

    A helyszínt, a berendezésivel meg ugye senki nem viheti haza, úgyhogy az elmélet megmarad elméletnek akármennyi pénzed is van, soha nem lesz ugyanolyan, mint egyszer. Akkor. Amikor megálmodták...

    Innestől kezdve meg máson számonkérni hogyan mikor mennyire tér el egy stáb, egy maroknyi ember által megálmodott alkotástól legalábbis kérdőjeles.

    Persze csak szerintem. :)

    Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.

Új hozzászólás Aktív témák