Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    Hali!
    Rég írtam már ide, de gondoltam, megírom rövid tapasztalatomat. Végülis csak annyi lenne, hogy mindenképpen van értelme a plusz garanciának, főleg úgy, ha ingyen van, tehát a gyártó adja.
    4 éve vettünk egy Whirlpool mosógépet, majd rá fél évre egy szintén Whirlpool szárítót. Mind a kettő beleesett az akkori Premium Selection promócióba, így 2+2 év gyári gari van/volt rájuk. A mosógéppel tavaly ősszel volt gond, gariban cserélték a komplett mosószeradagoló rendszert, most pedig a szárító kezdett fura hangokat adni a dob indulásakor. Kiderült, a levegőterelő ventilátor tengelyfelfogatása ment el, a tengely el tudott pörögni. Ez is cserélve lett, most minden oké.
    A Whirlpool garanciális ügyintézése nekem tökéletes, könnyen elérhetők és gyorsan, pár napon belül érkezik szerelő. A 2+2 év gari pedig mindkét gép esetében nagyon jól jött, 3-3,5 év után jöttek elő a hibák. Hozzáteszem, minőség, meghibásodás szempontjából nincs túl jó híre a Whirlpoolnak, de ez a gépenkénti egy (nem is nagy) hiba ennyi idő alatt szerintem nem rossz, pedig nálunk elég komoly használatban van mindkét gép.
    Látom, téma mostanában az egymásra építés, nálunk is egymáson van a két gép, gyári összeépítő kerettel (nem hevederes, hanem csavaros)
    [kép]

Új hozzászólás Aktív témák