Új hozzászólás Aktív témák

  • Weareus

    addikt

    Közben olvastam róla tesztet, nem írnak rosszakat. A környezet meg bejövős a Dead Space-s meg az Alienes becsípődésem miatt. Ráadásul nyomott árat írnak, lehet, hogy megvevős?
    Még kicsit azért várok. BB megvan, DS3 folyamatban, de ott a DS2, a DS1 meg a Demon's Souls is érkezőben. :B

  • BOBAKILL

    őstag

    Dark Souls ihletettségű (soulslike), sci-fi és horror elemekkel tarkított akció-rpg játék a kanadai Cradle Games műhelyéből. Különleges keverék a műfajnak; felfedezhetők benne dark fantasy, horror elemek a legváltozatosabb alkotásokból. (Dead Space, Lovecraft munkássága, Halálhajó, Hellraiser...) A hangok kifejezetten groteszk hangulatot kölcsönöznek a játéknak.

    Miután relatíve kinyomtatott minket egy felsőbb hatalom, útnak indulunk az Irid Novo űrbázison hogy felfedjük az állomáson zajló borzalmas események retélyét.
    A történet nagyon minimalista, nem kényeztet minket filmszerű átvezetőkkel, sem hosszadalmas leírásokkal.

    Harcrendszer kellően változatos, sok újítást nem hoz ugyan de a fegyverek fejlesztésével sokféle sebzési módra nyílik lehetőség egyetlen fegyver esetében is. Minél többet használunk egy fegyvert annál többet ki tudunk hozni belőle. Ugyanígy igaz ez a lőfegyverekre és a varázsfegyverekre is. (amennyiben annak lehet nevezni egy lebegő kockát ami plazmát lő ki vagy egy tenyérbe épített lézersugár lövőt) (Pinhead akarsz lenni vagy Vasember? :D)

    Fegyverfejlesztés hasonló mint amit megszoktunk, azzal különbséggel hogy itt a fegyverekhez kell egy tárgy amit fejlesztve fejlődik a fegyverünk. Amit utána kivehetünk belőle és áttehetünk más hasonló fegyverbe is! Ez azért meghozza a kedvet hogy mindenféle fegyvert kipróbáljunk, nem kell külön mindet kifejleszteni. Fegyverekhez tervrajzot kell találnunk amit ki tudunk nyomtatni egy printeren. Fegyvereket kizárólag a fő helyszínen tudunk egy gépnél fejleszteni.(firelink shrine)

    Karakterfejlesztés Breach-eken történik. Magyarul ez a bonfire megfelelője. Nem utazható közvetlenül mindegyik amit megtalálunk, ahhoz kell egy szinkronizáló. Abból viszont nagyon kevés van, érdemes spórolni. Axion-ért cserébe tudunk fejlődni, amit az ellenfelek leöléséért kapunk.
    A karakterfejlesztés statjai minimálisan befolyásolják a sebzést, arra az előbb említett fejlesztéssel lehet növelni. Ez lényeges különbség az eddigi soulslike játékokhoz képest.

    Fontos játékmechanika még hogy az élettöltő injekcióból alapból csak 2-őt kapunk, ennyi is töltődik vissza halálkor. DE! Ha ez elfogy nincs semmi gond, az ellenfeleket csapkodva folyamatosan töltődik fel. A gyógyító eszközünket fejlesztve a játék végére elérhetjük a 8 élettöltő injekciót is. Feltéve ha megtaláljuk az összes upgradet. Egy élettöltő az összes hp-t visszatölti.
    Amennyiben kevés az élettöltőnk és nem akarunk ellenfeleket kaszabolni semmi gond. Visszatérve egy Medical Station-höz Axionért cserébe vissza tudjuk tölteni de csak ha hiányzik az életünkből!! Így visszakapjuk az összes élettöltőnket is. De ha meghalunk csak az alap 2-t adja vissza a játék. A manát is visszatölti, akarom mondani energy-t. Ez hivatott az energia és lőfegyvereket működtetni.

    Rengeteg lehetőség van a játékban, változatos karaktereket lehet létrehozni. Ugyan stat pont újraosztásra nincs mód de a világot upgradelve (ng+ szintre) farmolásra bőven nyílik lehetőség ha valaki más fegyvert akarna használni. A világot utána vissza lehet állítani alap szintre. (ezekből a tárgyakból kevés van, okosan kell használni)

    Sajnos a játék nem mentes a bugoktól viszont elenyésző van belőlük és egyik sem annyira zavaró. Még valami lényeges: lehet ugrani a játékban! És muszáj is, ugyanis elég sok platformon ugrálás szükséges ha ritkább tárgyakat is be akarunk zsebelni. ;) Nem beszélve a "láthatatlan" platformokról, amiket később láthatóvá tudunk tenni.
    Remélem ez a kis leírás meghozta a kedveteket a játékhoz. :)

    Részletes leírásokat itt találtok: [link]

Új hozzászólás Aktív témák