-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
vence
aktív tag
válasz
pietrrr #40098 üzenetére
Köszi, de kétlem, hogy cégnél foglalkoznának a Revolut-tal.
Szerintem kártyás fizetési lehetőség is a jutalék miatt nincs.
Igaz, gondolom a bevételük nagyobb része ilyen kisebb € 20 körüli/alatti összegekből jön össze.
(Persze "postaköltségnek" ez sem kevés kisebb értékű rendeléseknél.)
A Revolutnak, hol van leírva a lényege?
Gondolom ez vmi Paypal-hoz hasonló biztonsági közbeiktatott dolog ...A Raiff. egyre rosszabb, én az App-ot sem tudtam használni, pedig azzal lett volna díjmentes a szla.
Mostanra már meguntam a dolgaikat, ezért is váltanék.És a meglévő ügyfeleknek nincs kedvezmény/ bónusz a Megtakarítási számlára sem.
Menjenek a .... -
pietrrr
aktív tag
Hali!
Nemzetközi utalásra én valami alternatív fintechet ajánlanék (Revolut, Wise etc.).
Revolutot szoktam ilyenekre használni, kártyás fizetés tranzakcióval tudod feltölteni bármilyen devizával, majd onnan ingyenes az utalás. Nemzetközi szinten nem azonnali az utalás, de eddigi tapasztalataim alapján ~1 munkanapon belül megérkezik a pénz a célszámlára.
Viszont ha esetleg a címzettnek is van Revolutja, akkor pillanatokon belül odaér, nemzetiségtől függetlenül.
Az alapcsomag ingyenes (alkalmankénti használatra szerintem bőven elég is). -
eastsider
nagyúr
válasz
f4lcon #40093 üzenetére
engem egy év időhúzás után raktak át random a mezitlábas csomagba. de semmilyen hivatalos értesítés nem volt, hogy megszűnik a csomagom, csak SMS-ek... (premium gold 2.0). annyi hogy nekem eddig is ki volt kapcsolva az SMS, mert fizetős lett volna.
a premium ügyintéző kb semmit nem ér szerintem -
vence
aktív tag
Máshol, hogy működik a SEPA (EUR) átutalás ?
A Raiff-nál csak 12:00 -ig indítható (du. +1nap)
és egyébként sem sietnek extra díj nélkül ... + még egy nap.
(Aztán, lehet a címzett bankja is ül még egy kicsit rajta.
Tényleg van ilyen tapasztalat érkező SEPA utalásról? )Pedig ennek a rendszernek állítólag a gyors utalás lenne a célja.
Kisebb összegeknél sürgősségi felár nem opció, + 50+% ktsg.Lehet, ez az utolsó csepp a pohárban ...
+ az elérhetetlen, imp. üsz.Szóval, bankváltáson gondolkozom ...
szempontok:
- jól működő online banking,
- potens és elérhető ü.szolg,
- lehetőleg egyszerű átlánható kondíciók ...
(mert egyébként ők sem igazodnak el a katyvaszukban!)
- alacsony költségek,
- kedvező devizaárf./váltás, esetleg kapcs. dev. szla,- jó lenne, ha nem ingyen használnák a pénzemet,
- meglévő ügyfélként sem maradnék ki az akciókból,
- valami nyitási bónusz fizetés
Lehet valahol beleférek kiemelt kategóriába is.Indításnak talán már elég ennyi feltétel.
-
-
sifarr
senior tag
válasz
Toobee #40089 üzenetére
... Melyik a legalkalmasabb bank és számlacsomag erre most? ...
Kincstárszámla. Kártyával töltsd fel az össeget - díjmentes.
Utána 12 hónapos DKJ - kb. 5 % hozam levonásmentesen 12 hóra, de bármikor feltörhető, kiutalható..
Számlavezetési díj nincs. A kiutalás természetes személy bankszámlájára díjmentes. -
válasz
st6969 #40001 üzenetére
én most szembesültem vele, hogy májustól fizetős az SMS szolgáltatás a Premium Plus-ban, ilyen díjakat vontak le:
- Mobilbanking számlainfó
- Mobilbanking számlatranzakciós SMS
- Mobilbanking kártyaauthorizációs SMS
engem még az eredeti Gold-ból (nem a 2.0) kényszerítettek át ebbe a Premium Plus-ba, de már látom, hogy rossz döntés volt maradni -
Toobee
veterán
Sziasztok! Lakáseladásból 6-12 hónapra parkoltatnánk egy külön számlán nagyobb összeget. Melyik a legalkalmasabb bank és számlacsomag erre most? Fontos, hogy a lehető legalacsonyabb díjon tudjunk kiutalni majd róla, illetve ne legyen számlavezetési, meg egyéb díj sem.
Topik ajánlót átnéztem, de mivel nem érkezik ide fizetés, ezért némileg speciális esetnek gondolom.
-
axioma
veterán
válasz
velizare #40085 üzenetére
pont ezt mondom, nem feltetlen olyan modon szedi be, ami a konkret ugyfelnel megjelenik dijkent
ami miatt lehet nullazni: a tobbseg (nem aki itt van) ma is 1 bankhoz kotodik, ezert ha mar van x termeke akkor a tobbit is ott veszi igenybe - de semmi nem kotelezi erre, igy statisztikai alapon megeri a banknak akkor is, ha egyes embereken veszit, sehol nem szedi be a kulonbozetet, mert a tobbin meg beszed tobbet
Es hat ezt csinaljuk itt mi par maroknyian mar jopar evtizede
a csomagdij merteke meg mivel erdemben az veszi a csomagot igenybe aki soha nem fizeti, fikcios, egyaltalan nem kell koltsegoldalbol levezetheto legyen, az resze a termekmarketingnek (jo is ha magas, mert akkor ugy erzi annyit "kap" meg aki ezt a csomagot valasztja ingyen...) -
válasz
axioma #40084 üzenetére
én kb. azt akartam leírni, amit te. ha ez a csomag a banknak bruttó havi 8336 forintba kerül, akkor ezt a pénzt valahogy ki kell termelnie. vagy elkéri ezt az ügyféltől direkt módon, csomagdíjként, vagy ráveszi olyan viselkedésre (szolgáltatások/termékek vásárlása, stb.) , aminek az eredményeként nála (legalább) ennyi eredménnyel járnak.
elnézést, ha ezt nem tudtam volna érthetően leírni. -
axioma
veterán
válasz
velizare #40082 üzenetére
azert nehogy azt mondd, hogy a bank csak azon nyer, ha te konkretan kifizetsz egy szolgaltatast... azon is hogy sok premium ugyfel atlagban sok penzt tarthat a szamlajan atmenetileg (nalunk is most felnott az allomany), amit szepen tudnak statisztikai alapon %-osan forgatni
mint mondtam en eleg regota nem fizetek a folyoszamlakert semmit, csak a hitelkartya eves/havi dijat, meg most a jelzaloghitelt, de ingyen mozgatok penzt, persze tobb termek kombinalasaval es ne'mi likviditas segitsegevel -
válasz
Mauzes #40081 üzenetére
nem tudom, hogy saleselik ezeket, azaz hogy a fiók/szerződést megkötő partner hogy ellenőrzi a szerződéskötés hónapjára vonatkozó külön feltételek betartását, de itt van előttem a paraméterezése a terméknek, és az első hónapot követően csak a 3.1.1-ben leírtakat vizsgálja a számlavezető.
hívd fel az ügyfélszolgálatot, el fogják mondani.@.tnm: nézd, ez a bank egy piaci alapon működő szervezet, a termék pedig prémium szegmenshez tartozik. a 30 utalást, ikfen felüli 5 felvétet saját automatából, 2 betéti és egy hitelkártyát és a többit akkor tudja az ügyfélnek ingyen (!) odaadni, ha az abból származó árbevételt más módon, de az ügyféltől származó befizetésekből és befektetésekből kifolyólag ki tudja termelni.
nem azért lett ez ilyen komplex, hogy minél jobban kiszúrjanak az ügyfelekkel, hanem hogy a a termék ingyenességét minél nagyobb ügyfélkör teljesíteni tudja. ez elég jól látszik azon, hogy a termék 2019 előtti variánsaihoz képest a mostaninál teljesíthető az ingyenesség bejövő utalással és rendszeres megtakarítással is. -
Mauzes
addikt
válasz
velizare #40080 üzenetére
Leírom még egyszer, mire gondolok (de már utoljára, mert kicsit off és felesleges ezen vitázni).
Igen, valóban ha az 1.1.1-et olvasod, akkor úgy tűnik, hogy ez csak egy szerződéskötési/belépési feltétel. (Bár amúgy ez is szarul van megfogalmazva, mert minden esetben a szerződéskötés utolsó napjáig kell teljesülnie a jóváírásnak. Azaz ha 31-én kötsz szerződést, akkor aznap be kell érkeznie a 800 ezernek. A türelmi időszak csak a díjra vonatkozik, nem a feltétel teljesítésére)
De amit én szó szerint már idéztem, az meg másra vonatkozik:
Konkrétan a "1.3 A Kedvezményfeltételek teljesítése" c. fejezetben írja, hogy
"A Bank a Türelmi időszakot követően, minden Felülvizsgálati időszakban vizsgálja az Igénybevételi feltételek és a Kedvezményfeltételek teljesülését."Ezt hogyan lehet máshogy értelmezni, mint hgy minden hónapban teljesülnie kell az igénybevételi feltételnek is, azaz a 800 ezernek?
#40079.tnm: de van Igénybevételi feltétel, konkrétan definíció van rá a hirdetményben. És a reklám anyagban is ellentmondóan szerepel, hogy minden hónapban vizsgálja az igénybevételi feltételt.
-
válasz
Mauzes #40078 üzenetére
nem néztem meg a hirdetményt, mert nem érint és annyit nem ér, de a kék reklám anyag helyes értelmezése:
ha türelmi időszak végéig nem jön be a 800ezer, vagy 8millió megtakarítás, akkor kiraknak a csomagból. a türelmi időszak után az 500ezres és egyéb bonyolult feltételek vannak.
ami itt hiba/hülyeség:
800ezer forint rendszeres a türelmi időszakban, ami ugye legfejlebb egy hónap. szóval milyen rendszerességgel? naponta, 20mp-ként?de amúgy a hirdetményben szereplő brutál képlet és amúgy brutál alap havidíj szerintem megmutatja a k&h hozzáállását az ügyfélhez, hasonlóan sok hitelkártyánál: arra utaznak, hogy elég ha az ügyfél csak egyszer elcseszi.
@Mauzes
"vizsgálja az Igénybevételi feltételek "viszont nincs egyáltalán igénybevételi feltétel, mert belépési feltétel van (vagy a hirdetményben már nem?)
-
Mauzes
addikt
válasz
velizare #40076 üzenetére
Szerintem nem.
"A Türelmi időszakra a szolgáltatás díja nem kerül felszámításra. A Bank a Türelmi időszakot követően, minden Felülvizsgálati időszakban vizsgálja az Igénybevételi feltételek és a Kedvezményfeltételek teljesülését."Felülvizsgálati időszak = minden hónap
Igénybevételi feltétel = havonta 800k bejövő (vagy 8m megtakarítási állomány)Ergo minden hónapban kellene teljesülnie a 800k-nak a hirdetmény szerint.
-
válasz
Mauzes #40066 üzenetére
erre a számlacsomagra jellemző egy ún. türelmi időszak, ami a számla létesítésétől az aktuális hónap utolsó napjáig tart. erre a bank nem számít fel az ügyfeleknek csomagdíjat, amennyiben az első képen szereplő feltételeket teljesíti az ügyfél.
a következő hónap elejétől a második képen szereplő feltételek érvényesek, ha az ügyfél részben vagy egészben vissza szeretné kapni a csomagdíjat. -
peppe79
senior tag
Meglátjuk. A hard token letiltása előtt volt egy 300 ezres befizetésem, amit egyelőre nem könyvelt le a fogadó fél.
Mivel sürgősen utána kellett járnom, rákényszerültem a mobil app regisztrációra (a legközelebbi CIB bank 30km-re van, és csak 8:30-kor nyit, így munkaidőn túl esélytelen oda eljutnom). Csekély 58 perces telefonálással, 2 ügyintéző és 1 háttérmunka csapat kapcsolásával sikerült is elintéznem a regisztrációt. És így is ki kell majd vennem egy szabadnapot, hogy leadjam a hard tokent, mert addig felszámolják a díját.
-
pictigjis
őstag
-
pictigjis
őstag
válasz
Mauzes #40070 üzenetére
szerintem ennél vadabb dolgokat is néztek már el hónapokig ilyen dokumentumokban. ha engem kérdeznének, az igénybe vételi feltétel "erősebb" a díjnullázás feltételeinél, szóval ez egy értelmetlen ellentmondás ebben a formában. mi még abban az időszakban kötöttük, amikor az 500 ezer volt a feltétel, és ennek megfelelően is működik. én is lemaradtam róla, hogy novembertől volt egy "emelés"
-
RR-13
őstag
válasz
Mauzes #40068 üzenetére
Megnéztem a hirdetményt, és a 3.1.1 pontban szvsz. "elfelejtették" kiegészíteni a 2024. november 1-től megkötött szerződésekre érvényes elvárást.
Az 500 ezres elvárás csak a 2024. október 31-ig megkötött szerződőkre vonatkozik.
Esetleg egyeztetni kell ezt velük, vagy jelezni kell a hiányosságot.
Közben válaszolt pictigjis is. -
Mauzes
addikt
válasz
pictigjis #40069 üzenetére
Én nehezen tudom elképzelni, hogy tavaly november óta senki nem vette észre és senki nem hívta fel rá a figyelmüket. Arra tudok gondolni, hogy ez szándékosan megtartott ellentmondás, azaz a 800 ezer Ft felé szeretnék terelni az embereket, főleg az új igénylőket, de nem akarják azokat sem elveszteni, akiknek csak 500 ezer Ft van meg rendszeresen.
-
pictigjis
őstag
válasz
Mauzes #40068 üzenetére
nagyon érdekes. szerintem ez egy hiba (ráadásul komoly fajta) a kh hirdetményében, a dátum és minden más jel arra utal, hogy a 3.1.1 pontban egyszerűen elfelejtették frissíteni a táblázatot a november 1-jei változásokkal
jelen formában ez valóban egy ellentmondás: 500 ezres utalás és 100 ezer kártyás költés nullázza ugyan a díjat, DE ha novembertől nincs meg a 800 ezer bejövő utalás, nem is lehet igénybe venni a csomagot
-
Mauzes
addikt
válasz
pictigjis #40067 üzenetére
Mint írtam, a hirdetmény pontosan ugyanúgy fogalmaz, ahogy a fenti tájékoztató. Azaz
- először leírja, hogy 800 ezer Ft rendszeres beérkező az elvárás, és ha nincs meg, akkor havi díjat terhel
- majd leírja, hogy ha megvan az 500 ezer beérkező + 100 ezer kártyás költés, akkor nincs havi díj (lásd lenti képet a hirdetményből)Na most ha 800-at vár el, akkor az utóbbinak (szerintem) semmi értelme.
Hirdetményből:
-
pictigjis
őstag
válasz
Mauzes #40066 üzenetére
az ilyen tájékoztatók helyett MINDIG a hirdetmény az irányadó. abból pedig kiderül, hogy 2024. november 1. után kötött szerződések esetén 800 ezer az elvárás
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, a K&H Bank Prémium számlacsomagjának használói vagy szakértői tudnának nekem segíteni? Szerintem kifejezetten ellentmondó a bank saját leírása a használati feltételek és visszatérítések tekintetében. Mutatom, hogy miről beszélek, főbb részek kiemelve (hirdetmény is ugyanígy fogalmaz):
Egyszer azt írja, hogy a "belépési feltétel" az 800 ezer Ft rendszeres beérkező utalás, és ezt minden hónapban (minden felülvizsgálati időszakban) újra ellenőrzi a bank, és ha nem teljesül, akkor felszámításra kerül a havi díj.
Aztán meg azt írja, hogy akkor jár havi díj elengedés, ha megvan havi 500 ezer Ft beérkező utalás + vagy 100 ezer Ft kártyás költés vagy 50 ezer Ft megtakarítás.
Most akkor mennyi rendszeres beérkezőt várnak el, 500-at vagy 800-at?
-
ripo05
tag
Cofidisnál nálam megjelentek az április dolgok (kamat, adó), április 30-iki dátummal.
-
mjuti
tag
válasz
Angie™ #40058 üzenetére
csak a pontosság kedvéért:
" A jövedelem jóváírási feltétel abban az esetben teljesül, ha az adott hónapot megelőző hónap utolsó munkanapja előtti 3. munkanap és az adott hónap 12. napja között legalább 200 000 Ft jövedelem érkezik a bankszámlára "
tehát nem adott hónap 3-12 között
-
válasz
peppe79 #40054 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint az app és a webes felület már egyenértékűek. A javas asztali alkalmazást már kivezették, ha jól emlékszem.
Nekem az appal az elmúlt 2-3 évben nem volt különösebb problémám. A banki fejlesztések miatti leállások után néha döcögött a szolgáltatás, de ez sajnos más banknál is előfordul. -
válasz
pictigjis #40057 üzenetére
Most simán megérdemelnék, hogy mindenki kivegye a pénzt tőlük.
Van még hasonlót alternatív lehetőség látra szóló kamatra a gránit kamatplusz számlán kívül? (Az a baj, hogy az "csak" 3,5% bruttó kamat szemben a cofidis 4%-hoz képest, ráadásul még figyelni kell, hogy meglegyen havonta a 200e utalás is 3-12. között) -
-
peppe79
senior tag
Szia!
Anno KBC Equitas-nál használtam még hard tokent, de ott már évek óta megszűnt, és azóta sms-ben kapom a kódot.
Nem is értem, hogy a CIB miért erőlteti továbbra is a hard tokent.Sajnos nagyon le vannak maradva a fejlesztésekkel. Emlékszem rá, hogy pár éve még külön programot kellett futtatnom a bankoláshoz, mert az online felületen nem lehetett belépni számítógépről...
-
pictigjis
őstag
válasz
Angie™ #40051 üzenetére
telefonaltam, a neni "takarekszamlaban nem tud segiteni, de sorra kapjak a jelzeseket". annyit tudott tenni, hogy felvette az adataimat, es "majd a kollegak visszahivnak". hat kivancsi leszek, de ez egyszeruen teboly, es soha tobbe egy kurva fillert nem fogok ezen a szamlan tartani
-
-
Met
nagyúr
Mit csinálok rosszul?
Asztali gépen megnyitom a CIB netbankot, telefonon jön a push értesítés hogy valóban én akarok belépni? Igen, belépek a telefonon az appba.
A weboldalon megjelenik a számlám, (látom az egyenleget, számlatörténetet) majd ki is lép hogy lépjek be azonosítóval és withkey-el.
Úgy gondolnám hogy ha telefonon igazolom hogy én vagyok akkor nem kéne kilépne a weben. -
pictigjis
őstag
átutalásnak továbbra sincs nyoma, ahogy az áprilisi kamatjóváírásnak sem. az imént beküldtem egy írásbeli panaszt, hogy legyen nyoma, kompenzációra is igényt tartok
aztán holnap reggel még lehet telefonálgatni is. egyszerűen elfogadhatatlan, hogy 2025-ben napokig fennálljon egy ilyen hiba
-
válasz
peppe79 #40037 üzenetére
Szia!
Szerintem túlparázod.
Nem nagyon tudo., hogy a CIB-en kívül mas banknál van-e hard token, de én nem nagyon hallottam róla.
Eleve az appba is jelszóval, vagy biometrikus azonosítással lépsz be, withkey kulcsot is csak ezen biztonsági lépés után tudsz generálni.
Évek óta használjuk feleségem és én, és soha, semmi biztonsági probléma nem volt.
Én biztos nem mennék be félévente fiókba, meg is bolondulnék. -
peppe79
senior tag
Sziasztok!
6 éve van a CIB-nél lakossági folyószámlám, és nem szeretem a mobil bankolást.
Emiatt is igényeltem anno hard tokent, amit - abszolút laikusként - biztonságosabbnak tartok. A gond az, hogy az utóbbi időben egyre többször volt vele nyűg (állítólag biztonsági okokból, bizonyos időnként letilt), kb. félévente mehettem be személyesen a bankba, hogy helyreállítsák a tokent. A napokban egy állandó átutalási megbízás alkalmával újra letiltott. A telefonos ügyintéző azt mondta, hogy túl régi a hard tokenem, és ki kell cserélni újra (úgy, hogy kb. fél éve voltam bent személyesen a bankban, amikor szintén letiltott).
Mivel kezd lassan elmenni a kedvem az egésztől, esetleg hajlandóságot mutatnék a mobilalkalmazás használatára, #withKEY tokennel.A kérdésem: biztonságosabb megoldás-e a bankolás vele úgy, hogy egy használaton kívüli mobiltelefonomra telepíteném az alkalmazást, amit csak erre a célra használnék? (vagyis, kizárólag "hard tokenként" használnám a telefont). Lehet, hogy túlparázom ezt az egész mobil bankolást, de tényleg nem szeretem, és inkább vagyok elővigyázatos olyan dolgokban, amihez nem értek.
-
RR-13
őstag
Mivel nem írtad melyik csomagra érted, és csak ennyit írtál fentebb:
" hogy április 1-től a CIB-nél fizetős lett a fizetési kérelem indítás."Ezért írtam az ECO csomagra is, hogy ott pl. sosem volt díjmentes.
Az online csomagnál akkor lehet, hogy 2025. március 01-el, vagy február közepétől lett fizetős a fizetési kérelem indítása, ami akkor, valamikor 74 Ft lett a 0 Ft helyett, de most már ott is 76 Ft (ahogy fentebb írtuk).
Itt már benne volt az online csomagban is a 74 Ft-os díj, amit nem változásként írtak, ebben a hirdetményben a március 01-el életbe lépő változások is benne vannak. (Ez a hirdetmény elvileg 2025. január 31-ei meghirdetés volt)
Annyira össze-vissza vannak a CIB-nél a hirdetmények, hogy nagyon nehéz bármit megtalálni a korábbi hirdetményekből (talán valakinek megvan még a 2025. márciusi vagy februári KL-456 Msz. hirdetménye, amiben már benne van a korábbi 74 Ft-os díj.
Az utalások tudom, hogy díjmentesek az online csomagban.
-
Februárban még az online csomagban biztos nem volt.
Mondjuk még mindig olcsóbb, mint az ingyenes limit feletti kp felvét, vagy a classic csomagban az utalás.
Ha nekem nincs már pénz a számlámon, de a feleségemén van és ő már kihasználta a kp felvét keretet, akkor át szoktam fizetési kérelemmel hozni pénzt a saját számlámra és onnan kiveszem a kp-t.
Utalás detto, kert nekem az ingyen van az online csomagban.
Szerintem, ha kivezetnék az extra adókat és tranzakciós illetéket, a banki költségek már nem fognak lejjebb menni... -
RR-13
őstag
Sajnos már 2025. januárban is volt díja pl. az ECO csomagban, 74 Ft.
Emlékeim szerint sosem volt náluk az indítás díjmentes.A 2025.április 01-el meghirdetett változások szerint az Online csomagban sem április 1-től van díja.
-
Nem tudom, hogy volt-e már, de én most szembesültem vele, hogy április 1-től a CIB-nél fizetős lett a fizetési kérelem indítás. Nem vág földhöz a 76 Ft / tranzakció, csak meglepett, mert eddig abban a hitben éltem, hogy mindkét irányban ingyenes a tranzakció.
A készpénz felvét 1932 Ft, az ingyenes 150ezren felül. -
enginev3.0
félisten
Erste bank rögtön kölcsön esetén
Ha jól értem akkor 1% összegbe kerül ha elő akarok törleszteni ugye? Ha több mint 1 év van a hátralévő törlesztésből, ha kevesebb mint 1 év akkor pedig 0.5%Szóval ha 100.000ftot akarok élő törleszteni akkor az 1000ftba kerül
És ezt akárhányszor meg lehet csinálni?
-
pictigjis
őstag
szinten cofidis-karosult vagyok, az elobb utaltam be par szazezret a takarekszamlara, se e-mail, se jovairas az egyenlegben. telefonos ugyfelszolgalat nincs, lehet, ezek a nyomorekok azt sem tudjak, hogy baj van. ez nalam baromi nagy red flag, itt a vege a takarekszamlazasnak
-
-
Llew
senior tag
Sziasztok!
Egy általános kérdés:
Van olyan bank, illetve ha igen melyik(ek) ahol a netbanki elérésért és/vagy a mobil app használatért költséget számolnak fel. Esetleg push üzenetért plusz költséget? És ha igen milyen összegről beszélünk?
A kérdés oka, hogy az OTP július 1-től költséget számol fel az internet/mobilbank használatért értesítésért, amit eddig kedvezményesen elengedett.
Nyilván nem csak ez a szempont egy bankszámla kapcsán, de kíváncsi vagyok. -
zsola400
aktív tag
Aki Raiffeisen banknál van meg tudná nézni a myRaiffeisen appban (android) most jött frissítés és újdonságok között ez volt:
QR-kódot készíthet utalás kéréséhez, valamint a kód beolvasásával utalást indíthat belföldi forint bankszámlák között.
Ez a QR-kód készítés funkció elérhető már vagy hol találom, nálam csak annyi változás történt, hogy a főoldalra kirakta a QR-kód beolvasás ikonját.
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Jelenleg a CIB banknál bankolok. Utóbbi időben szerintem csökkent náluk a minőség, szerintem.. Elgondolkodtam, hogy lehet bankot kellene váltanom. Itt a CIB-nél tetszik az, hogy van virtuális kártyájuk. Azonban, az, hogy a környéken ( Győr ) csak 1 db automata van, és utaznom kell miatta majdnem 30 km-ert, az viszont nem. Ha viszont készpénz veszek fel, akkor ugye a megengedetten kívül idegen automata ( OTP, K&H ) díjat számol fel. Utoljára vettem fel pl 20.000 Forintot, 1949 forintot vontak le utólag, ha jól emlékszem. Itt ahol élek, van több automata, köztük OTP és K&H.
Jelenleg:
- Beérkező pénz 450.000 Ft felett
- Havi 2 utalás általánosságban
- Havi 1 csop. beszedésKorábban ( 5 éve ) voltam a K&H-nál. Mivel van itt automatájuk, gondolkodom, hogy vissza kellene menni, főleg, hogy az autóim is ott vannak. A virtuális kártyát megoldanám Revoluttal..
Nektek mi a vélémenyetek, mit javasoltok?
-
Köszönöm
Hmmm,. Akkor nem tudom mi lehet.. írok nekik..
Nem néztem most még a friss hirdetményt, de mindjárt bekapcsolom a pc-t, nem változott a fizetési kérelemnél sem semmi igaz?Még egy dolgot észrevettem, az pedig cetelem/cofidis takarékszámla, látraszóló egyenlegre nem adtak kamatot. Ez is csak nálam van, vagy nem?
megnéznétek?
#40010
köszi
-
RR-13
őstag
válasz
merqree #40009 üzenetére
Jaj de jó, hogy Te legalább értetted a lényegét és, hogy miért írtam.
Itt egyébként a befizetéssel kapcsolatos részletes leírásban meg azt írják, hogy a kp. felvétel meg csak plasztik kártyával működik, érintéssel, vagy behelyezéssel.
"Milyen bankkártyával vehető igénybe a szolgáltatás?"
Az Erste Bank által üzemeltetett, készpénzbefizetésre is alkalmas készülékeken a készpénzbefizetési szolgáltatás Virtuális Kártya kivételével valamennyi Erste bankkártyával igénybe vehető. Ez a szolgáltatás díjmentes. A készpénzbefizetésre is alkalmas ATM-eken keresztül hitelkártya-tartozásodat is rendezheted. Ez a szolgáltatás díjmentes. Készpénzfelvétel funkció csak plasztik bankkártya behelyezésével vagy érintésével működik, mobileszköz érintésével a befizetés funkció nem érhető el.Esetleg próbáltad már kártyával a kivétet is kártya érintésével, vagy telefon NFC-vel?
Mert a két Erste oldal is ellentmondásos pl. a kivéttel kapcsolatban, mert a korábbi Hsz-ben linkelt oldalukon meg nem írják, hogy mobileszközzel nem lehet felvenni kp-ét. Köszi. -
RR-13
őstag
válasz
holex91 #40007 üzenetére
Ez is remek válasz volt.
Egyáltalán nem írtam, hogy egyáltalán nem működik az NFC kp. befizetés kártyával sem, és linkeltem az Erste leírását, hogy egyértelmű legyen.
Egyébként az NFC befizetés alatt a mobilt értettem, és direkt nem is írtam oda, hogy a kártya érintéssel nem lehet befizetni, mert merqree telefonos befizetésről beszélt itt, én meg elsősorban neki válaszoltam arra, hogy az nem működik!Egyébként a Hsz. segítség akart lenni, amit te jól kiforgattál.
-
RR-13
őstag
válasz
st6969 #40001 üzenetére
Ez egy elég súlyos hiba volt részükről.
Felajánlhatta volna a korábbi éves díj visszatérítését is az ügyintéző, de még most is kérheted panaszban a jóváírását. Javaslatom: amennyiben telefonon jelented be a panaszt, akkor 1 napon belül visszahívnak, és telefonban a jóváírást is felajánlhatják, ez gyors, és egyszerű megoldás lehet a visszatérítésére. -
Jó reggelt,
Nektek terhelt gránit hibásan utalási költségeket áprilisra? Sajnos nekem vmit benéztek. -
RR-13
őstag
válasz
merqree #39899 üzenetére
Mivel érintéssel szerettél volna befizetni Erste ATM-en, ezért arra itt a válasz:
És kopeter1982 #39902 Hsz-ére is:Az Ersténél nem működik jelenleg sehol sem az NFC kp. befizetés funkció, csak a kivét.
Itt van a hivatalos leírása az Erste Bank oldalán:
Próbáld ki az ATM-eket érintéssel!
"Válassz szolgáltatást! Pénzfelvétel/Készpénzfelvétel, Telefonegyenleg-feltöltés, Egyenleg lekérdezés (Mobileszköz érintésével a befizetés funkció nem érhető el, kérjük használd a bankkártyádat!)" -
dptrsk
addikt
válasz
hodostamas #40002 üzenetére
nekem ma jöttek a PUSH notik (számla és kártya értesítés is)
-
hodostamas
addikt
George push értesítés másnál jó? BE van állitva, telefonon is az értesítés. eddig jó volt.
-
st6969
őstag
Na, végre voltam bent személyesen hétfőn, mivel másképp nem lehetett megoldani a Gold 2.0 --> Premium banking váltást (online átszerződési lehetőséget törölték az utolsó szakaszban). És ha már ott voltam, rákérdeztem erre a bankkártya díj kiszámlázásra (közben megnéztem, és tavaly is kiszámlázták, csak ráfelejtettem). Hát az ügyintéző lesütött szemekkel jelezte, hogy tudja, mi a baj...nekem a Gold 2.0-hoz már rég nem ez a kártya (verticard) kellene, hogy legyen, hanem Start okoskártya. Lejáratkor ezt kellett volna, hogy küldjenek, de nálam "valami beragadt"
Na mindegy, mondom, akkor most már váltsuk át, így időarányosan legalább az idei kártyadíj majdnem teljesen jóvá is íródott, miután a verticard-ot megszüntette. Csakhogy most nincs kártyám, mert a számlacsomag 24 órán belül aktiválódik (azaz ma, mert a hétfő 16:00 az már "kedd"). Pont most hívtak is, meg is rendeltem, de azt elfelejtettem megkérdezni, hogy mennyi idő a postázás...
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- AKCIÓ! ASRock H310CM i3 8100 8GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Bitfenix Neos 500W
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 2-in-1 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I 13" FHD+ Touch I Cam I W11 I Gari!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- SzoftverPremium.hu
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest