-
Fototrend
Pár mondatban a Lenovo ThinkPad sorozatú laptopjainak a jótállásáról:
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbius
veterán
Ti néztétek már a saját gépetek warranty infóját, amióta átalakult a lenovo honlapja?
Azért kérdezem, mert én pár napja ránéztem - csak úgy - és kicsit megdöbbentem, ugyanis az én gépemmel az történt, hogy az eddigi helyszíni garanciám "eltűnt", a lekérdezés során jelenleg azt mutatja, hogy csupán mail in or carry in...

Szerencsére tavaly, mielőtt megvettem, emailben és telefonon is érdeklődtem az IBM Magyarországnál a géppel, a gép jótállásával és a jótállás bővítésének lehetőségével kapcsolatban, így megvan a válaszuk, amit még annak idején ők küldtek és amiben leírták, hogy a gépem helyszíni garanciás és milyen opcióval bővíthetem tovább.
Megjegyzem, hogy a régi site-on jól mutatta az adatok megadását követően a gép jótállására vonatkozó infókat, szépen hozta, hogy 3 years limited warranty, on-site, stb....
Nem igazán voltam nyugodt, ezért ma felhívtam az IBM Magyarországot, elmondtam nekik, hogy mit tapasztaltam. Egy hölggyel beszéltem, aki kérte a gép type és serial adatait, hogy megnézze a saját, belső nyilvántartásukban a gépemet.
Ezt követően azt mondta, hogy az ő belső nyilvántartásuk szerint a gépem - az eddigi információimnak megfelelően - helyszíni garanciás, úgyhogy ne aggódjak, majd mondta, hogy ő is lekérdezi a lenovo honlapjáról, mint egy külső személy.
Meglepődve mondta, hogy hát ilyet még nem tapasztalt, valóban mást mutat a Lenovo site, mint a Lenovo saját belső nyilvántartása...

Rendes volt, készített egy screenshotot a saját belső nyilvántartásuk szerinti adatokról és azt elküldte nekem emailben, majd javasolta, hogy emailben keressem meg az IBM Magyarországot, leírva mindent, mellékelve a screenshotokat és a korábbi email váltásunkat is, az alapján pedig szerinte javítani fogják a nyilvántartási problémát.
Valamennyire megnyugodtam, hogy azért mégsem tűnik csak úgy el a helyszíni garancia, de szerintem kicsit aggályos ez az egész, mert akkor mennyire lehet megbízni pl. vásárlás előtt egy on-line lekérdezés eredményében???

Ill. mondta még azt is, hogy ha pl. az IBM Központi szervízébe juttatom gond esetén a gépet (Neumann J. utca, ha jól emlékszem), ők hozzáférnek ahhoz a belső nyilvántartáshoz, amiben ő is megnézte a gépemet. Kérdem én és mi van a többi szervízzel/partnerrel??? Ők meg az alapján javítanak, amit - tévesen - a netes site mutat??

Itt van a saját lekérdezésem - adatok maszkolva, nem az a lényeg -, valamint a Lenovo saját belső nyilvántartása szerinti infó:
Na, összeszedem magam és írok az IBM-nek is...
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus TUF F15 FX506 15.6" FHD IPS i5-11400H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Precision 7740 17.3" FHD IPS i9-9980HK Radeon Pro WX 3200 16GB 512GB NVMe gar
- Lenovo Thinkpad X1 YOGA 14 Touch - I7 6600U - 8Gb - 256Gb - Több db
- ZBook Fury 16 G10 16" FHD+ IPS i9-13950HX RTX 2000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 1TB Nvme SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3853
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- iPhone 13 Pro 128GB 100% (1év Garancia)
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




