Új hozzászólás Aktív témák

  • mutyuru

    aktív tag

    válasz westlake #50566 üzenetére

    Bar nem olvastam el minden hozzaszolast, de a lenyeget igen. Nem hinnem, hogy itt az a fo kerdes teljesen zart vagy sem a kijelzo...
    Van egy problema - bar ettol a gep hasznalhato -, de megis gondot okoz, amit a vasarlo nem tud megoldani. O fizetett a gepert es a garanciaert es elvitte a megfelelo helyre varva a megoldast. Nem cseret kert, hanem a bogar eltavolitasat. Ha ez maskeppen nem oldhato meg, akkor a szerviznek es a LEnovonak kotelessege megoldani a problemat, mivel itt nem esztetikai problemarol van szo. Egy olyan dologrol beszelunk, ami akar a kijelzo hibas osszerakasabol/illesztesebol is adodhat.
    Ha a problemat csak a lenovo szerviz tudja elharitani, akkor ezt nekik kell. Mivel nem egy kis gyartorol beszelunk, hanem az egyik piacvezetorol, igy elvarhato a vasarlo ne csak addig legyen fontos, amig kifizeti a tobb szazezret a business gepre. Ahogy korabban fogalmaztak elottem, ha a Lenovo ezt sokaig folytatja, akkor gyorsan visszaeshet a renomeja.
    Kesobb afele fordulnak az emberek, aki nem xarja le oket es rendes szervizt biztosit.

    Miert mondom ezt? Nalam egy szimpla csavar meghuzast kellett volna megcsinaljanak, mivel a kijelzo zsanerja elengedett. Ezt en is megtudtam volna tenni, de ha bena vagyok es eltorom, akkor repul a garancia. Mivel a szervizba a csako bena volt es eltorte a muanyag keretet, igy kellett varnom kozel masfel honapot, amig visszakaptam. Persze nem beszelve arrol mivel munkaeszkozom a gep, ezert majdnem 100 000t buktam egy uzleten a keses miatt. Ezt nem lehet bizonyitani es leverni a lenovon. Ezzel csak utalni akarok arra, amit feljebb irtam. Es meg mindig, amit a vasarlo nem tud megoldani az szervizes problema. Es itt a Lenvonak torekednie kellene a vasarloi elegedettsegre. :K

Új hozzászólás Aktív témák