-
Fototrend
iPad topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LoyalGuard
tag
válasz
BeZo81
#28518
üzenetére
Szóval Telekom a TMX hez irányított.
TMX ma hívott hogy beérkezett a készülék, de ők (Burkoltan kijelentve) nem tudnak vele mit kezdeni, mert már nem garis. Fizetős javítás érdekel-e? Természetesen nem mert horribilis összeg lenne.
Az ipad jön vissza, mehetek a telekomhoz küzdeni...
Azt már csak mellékesen fűzöm hozzá, hogy a TMX ügyfélszolgálat, azon kívül hogy teljesen normálisan tájékoztattak, megemlítette hogy a Telekom "khm" kevésbé ügyfélbarát ilyen szempontból. Bíztató... -
LoyalGuard
tag
válasz
BeZo81
#28492
üzenetére
Szia!
Annyi update van, hogy Telekom ugyfelszolgalat az Apple-hoz iranyitott, az Apple ugyfelszolgalat meg a szervizekhez
Nem tudom hogy sirjak vagy nevessek-e... Igy pusztan a szervizes joindulatan mulik hogy kicserelik-e
Bar az Apple ugyfelszolgalatos nagyon mondogatta hogy "...ha ez mondjuk egy tipushiba, akkor cserelik..."
-
LoyalGuard
tag
(#28484) BeZo81:
Telekom oldalan ott van ez is:
"Termékszavatosság
Készüléke hibája esetén - választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag a gyártóval vagy forgalmazóval szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagya hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagya termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti."
(#28485) kuntics: Koszonom a valaszt!
Sajnos toltokabel nelkul is csinalja. Az elozo Ipadem 2017-es 9.7 az csak osszevissza erzekelt.
A kijelzohiba 1 fenyesebb folt/pötty a homegomb felett par centivel a kijelzo bal felén.
En kibirom hogy gariztatva legyen, csak legyen jo.
A legzavarobb a nem erzekeles, sokszor hasznalhatatlan a tablet :/
(#28486) HIJ:
Az erintes problemaval? Meg neked a vasarlastol szamitott 1 evben lett kicserelve? -
LoyalGuard
tag
válasz
BeZo81
#28482
üzenetére
Köszönöm az infokat!
2018.11.05-i maganszemelyes Telekom vasarlas. Gondolom ok is eleg nagy resellerek, bar naluk hallottam mar remsztorikat a szavatossag ervenysiteserol...
Szamla+jotallasi papir megvan.
A White spot teljesen igy van, home gomb felett kicsivel.
Holnap akkor nekimegyek a T-nek, meglatjuk mit mondanak. -
LoyalGuard
tag
Sziasztok!
kb 1,5 éves, 2017-es ipad pro-nak néha nem érzékel a kijelzője. Nem fagy le, hanem szimplán mintha nem venné az érintést. Teljesen véletlenszerűen jelentkezik, akár a beállításokban akár más alkalmazásban.
Próbáltam utánaolvasni de megoldást nem találtam.
Nincs rajta kijelzővédő (még), Logitech Slim Combo tok van rajta. Nem koszos, töltő nincs csatlakoztatva ilyenkor.
Valakinek bármi megoldás/tanács?
A másik kérdés hogy van egy kb 1mm átmérőjű kijelzőhiba. (csak világos háttérnél lehet észrevenni, akkor is nagyon kell figyelni.) Okozhat ez bármit a jövőben? (leejtve, ütve nem volt)
Köszönöm előre is! -
LoyalGuard
tag
Sziasztok!
Ismerősöm megválna 2017-es Cellular+Wifi 64GB Ipad Pro-tól.
Kb. 1,5 éves, Újszerű állapotban, Logitech Slim Combo billentyűzettel.
130k-ért ésszerű vétel lehet ez még most is?
(Eddig egy 2017-es sima Ipad 9.7-et használtam de azt család behúzta, azzal abszolút elégedett voltam.)
Köszönöm előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 5 (2022) Wi-Fi, 64GB
- Samsung Galaxy Tab S10 FE (SM-X520) 128 GB / 8 GB újszerű karcmentes állapot + Spigen tok
- iPad Air 4. Gen 2020 Wi-Fi+Cellular 64GB Sky Blue, 97% aKKUval, Üzletből, garanciával
- BONTATLAN Új Ipad 9th 10th 11 gen. Air 6 7 , Ipad Pro Mini 7 IPADEK Azonnal DEÁK Térnél Átvehető.
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 - 7 gen 11 és 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térné
- iKing - Xiaomi 14T Pro Titan Gray Vékony, prémium kivitel, nagy kijelző 12/512
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- ÚJ Razer Kraken V4 Pro gamer fejhallgató
- HIBÁTLAN iPhone 13 Mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4181, 94% Akksi
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G7 - Ryzen 5 4650U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

