-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aaron14
őstag
Reklamálj a telekom.hu-n és hivatkozz az ügyintéző tájékozatlanságára. Eddig nekünk 2 havi telefonszámlát nem kellett kifizetni és most valószínű egy harmadikat sem, mert badarságokat mondanak az ügyintézők. Egy próbát megér.
U.i.: 10.000 Ft feletti tartós fogyasztási cikk esetén köteles az a cég átvenni javításra a hibás készüléket, akikkel te szerződésben vagy, jelen esetben ez a Telekom. Legutolsó esetemben a telekomos hölgy arra hivatkozott egy közel 50.000 Ft-os hangfalnál, hogy csak tartozék, ezért nem köteles átvenni, majd az orra alá nyomtam egy kormányrendeletet. Így sem vette át, így ment a panaszlevél. Persze előtte felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, hátha el tudja magyarázni a hölgyikének, mi a szitu, de nem így történt. Így legalább még hangfelvétel is van a bizonyításhoz.
[ Szerkesztve ]